skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
18:45:33
09.10.2008
09.10.2008
Dušan
-> Tuner#2: ale nespokojenej ne, ted uz zase mozna pocka na hlavu a nejakej ten spodek.
13:23:15
09.10.2008
09.10.2008
Labros
-> Fire: tak doufám že pak Tatru dáš na virt do aut
13:22:45
09.10.2008
09.10.2008
Labros
-> Fire: a co se týče typu tak jsem tady četl tak má 1.8T (110kW)
23:01:33
08.10.2008
08.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Proč prodáváš tu vačku od ME? Nebyl jsi s ní spokojený?
21:45:10
08.10.2008
08.10.2008
Dušan
-> Fire: chvilka jezdeni a pak bum prask a je z toho cihlicka plechu
20:30:14
08.10.2008
08.10.2008
Fire
-> Dušan: a co bude se škodovkou ???
18:41:34
08.10.2008
08.10.2008
Dušan
-> Fire: LPG je samozrejmosti, ikdyz to nema nejakou velkou spotrebu. klasika r99, najeto ted 100t km, trosku si to teprve zabiham
16:16:07
08.10.2008
08.10.2008
Fire
teď tak koukám, že za dob favorita jsem nasbíral 4400 přispevku...drsný no ... ..ale borci klidek, za chvili prodam 4x4 oktu, budu si muset koupit Tatru, jelikos budu stavet house
16:14:36
08.10.2008
08.10.2008
Fire
-> Dušan: další oktávián ..a co bude se škodovkou ??? ..jinak co to máš přesně za oktu a to bude taky plynovka ???
13:33:38
04.10.2008
04.10.2008
Dušan
-> Péďa17: auto, ale presne takovej motor jsem chtel do skodovky
13:18:36
04.10.2008
04.10.2008
Péďa17
co sis konečně koupil???motor nebo auto???
14:24:14
03.08.2008
03.08.2008
Dušan
-> gabo00000: vsechno drzi jak ma
18:04:31
02.08.2008
02.08.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Dušan: pekna akurat v sikmich ramenach by som radsej nechal orig CAPY pretoze tam velmi sruba nema co hladat..to by malo byt vymedzene nie?:)
15:13:22
02.08.2008
02.08.2008
Dušan
-> Turbo Péďa17: jde, zkousel jsem to
22:02:55
01.08.2008
01.08.2008
Péďa17
Nejde heslo na mail
09:12:18
29.07.2008
29.07.2008
Labros
-> Dušan: uz sem zapomnel, jaka ze byla konfigurace toho motoru?
09:11:29
29.07.2008
29.07.2008
Labros
-> Dušan: no muzes, ale otazka je jak dlouho pak ty krouzky vydrzi
21:57:06
28.07.2008
28.07.2008
Dušan
náhodou jsem vyměnil písty a jede to zase jako dřív , a pak že do zajetýho motoru nemůžeš dát jiný zajetý písty a ještě s novýma kroužkama
19:17:39
28.07.2008
28.07.2008
Labros
-> Dušan: jak ďábel na tři válce = HTP?
16:28:09
25.07.2008
25.07.2008
Karel.
-> Dušan: myslíš ochcávku ne