Modrá Modrá

komentáře | popis | fotky | Robert 106 | 24.07.24 22:38 | 12x v oblíbených
Rapid už je v celku ukončený projekt. Jezdit s ním je spíš škoda.

Tento vůz je určen k běžnému používání ve stylu alá 90. léta



Typ: škoda 120L

Vyrobeno: v AZNP Mladá Boleslav 28. dubna 1987

Barva: 4185 Modrá blankytná

Najeto: ???

Stav: opravený šrot

Majitel: 3.

TP: původní

RZ: původní

Servisní knížka: ANO



23.12.2022

Zakoupen stěží pojízdný šrot.



13.03.2023

Zahájena - oprava respektive renovace styl samodomo garážový.



21.05.2023

Na rychlo dokončeno, aby Modrá mohla přijet na sraz ve Vyskytné.



18.06.2023

Najeto prvních 1000 km. Auto jezdí denně v běžném provozu. Všechno funguje.



14.08.2023

Najeto 2612 km bez závady v denním provozu - práce, nákup , pošta jízda za rodinou a

jeden sraz.



2.10.2023

Najeto 3115 km bez závady - zavařeny kameny v komínku rozdělovače. Rozdělovač prakticky bez vůle

a už žádné škubání :-).



23.12.2023

Modrá je s námi rok. Na autě probíhá drobná údržba a malé úpravy

Modrá - komentáře:

18:31:00
23.05.2023
minno
-> Robert 106: -> Dušan: Chcelo by to nejaký návod pre nás amatérov1
14:34:59
16.05.2023
Petrson
-> Dušan 16.05.23 13:27:23: jj ten seriovej je děs, a ještě ten můj motorek než se pohne a přitom je vše vyčištěný nová mazelina a je to furt stejný.
13:27:23
16.05.2023
Dušan
Kdysi jsem dával motorek i s jednotkou z octavie. Popravdě to bylo minimálně 20x lepší jak ta hrozná série. Byl v tom takový ten normální pohyb jak na dnešních autech.
21:15:50
14.05.2023
Robert 106
Motorek z Fábie jsem dával kvůli rychlosti. Je teď stejná jako u aut koncernu.

Zapojení je problematické. Motorek má mínus na kostře, a jen spínací kontakt v klidové poloze proti (-). Já jsem si vyrobil jednoduchý Ko, ale určitě by šlo použít jednotku stěračů z O1.
16:00:10
12.05.2023
minno
-> Robert 106: Fabia motorček stieračov funguje lepšie? Zapojenie je jednioduché?
12:13:04
18.03.2023
Robert 106
Tohle jsem naposledy zažil v 15ti když jsem z podobného vraku dělal svoje první auto.

Už jsem například vytvořil unikátní zadní dveře které pasují do křivé kastle.
09:24:18
17.03.2023
JuroSport
117 118 4 156
06:13:46
07.03.2023
Vojťas
21:19:09
06.01.2023
Robert 106
-> Bukaj: Jak píšeš brýle se dají vyměnit nebo ořezat.

Nakonec ale zůstanu u M-ka z jediného důvodu + ještě maličkost a to že by mě asi v celku jistě vyrazili z STK + je to auto u kterého se dochovala původní SPZ, TP manuál a všechny čísla sedí.

Je škoda, když se to dochovalo tak to vyjelo z fabriky, to měnit. Jsem 3. majitel.
upraveno 1x, naposled 06.01.2023 21:20:39
15:43:44
06.01.2023
Bukaj
-> Tom Troll: Ono nejde jen o hrnce, ale kam přiděláš na užovkovou chladičovku blinkr a jakou prasárnou chceš přidělat masku?3
12:00:56
06.01.2023
Tom Troll
-> Bukaj: Emkové hrnce na užovku snad jdou, opačné ne.

Užovkové blatníky se právě díky zaměnitelnosti od roku 84 nevyráběly, vše co zbylo jsou výhradně originály.
22:48:47
05.01.2023
Bukaj
-> Robert 106 05.01.23 22:42:34: Jen výměna blatníku užovka za Mko není vůbec jednoduchá - musí se minimálně vyměnit brýle, nebo chladičovka. "Tramvaje" vznikaly při výměně celé karoserie, když už "došly" užovkové boudy...
22:42:34
05.01.2023
Robert 106
-> Bukaj: Dle mě spíš všichni měnili blatníky rovnou za M.

Bylo to i povolené a úžovko-Mek s trapně zapadlýma kolama jsem viděl v 90 letech bezpočet.
16:51:25
05.01.2023
Vojťas
-> Jackie: mě teda vpředu ty 5,5 nevycházej ideálně 1
16:34:04
05.01.2023
Jackie
-> Vojťas 05.01.23 09:47:23: Tak u nějakých 7J určitě. Ale u malorážkových kol je to ideální 1
10:25:19
05.01.2023
Jozka
-> Bukaj 05.01.23 09:27:24: taky bych to viděl takhle nějak..
09:59:09
05.01.2023
isti
A čo je s mojím návrhom?Vytvoriť jedinečný vúz,myslím to vážne.1
09:47:23
05.01.2023
Vojťas
-> Jackie 05.01.23 08:04:18: ja bych treba dneska byl radeji kdybych mel zpatky uzky napravy, lip by se tam pri snizrni vesly siroky kola 1
09:27:24
05.01.2023
Bukaj
-> palinator:

Jednak bod 1 a hlavně - dle mého názoru - že užovky přišly v době, kdy sehnat požadovaný náhradní díl bylo leckdy umění, nikdo se nad tím nepozastavoval a s koupí auta se rovnou nakupovaly díly do zásoby, hned, jakmile se někde objevily (zatímco v druhé půlce osmdesátek se o problému už veřejně diskutovalo a byla snaha to řešit), ale hlavně pak přišel Favorit, revoluce, tržní hospodářství, dovozze zahraničí a po škodovkách s motorem vzadu neštěkl pes a zásoby náhradních dílů si tvořili ze zvyku už jen důchodci...

Proto se dochovalo po garážích, sklepech a půdách tolik dílů na MBčka, kila a užovky, ale na Mka už se náhradní díly v devadesátkách vyráběly dle aktuální poptávky, málokdy se stalo, že by nějaký díl nebyl zrovna k mání a nedělalo se jich mraky na sklad, jak tomu občas bylo v době centrálního plánování...

...ale jako hlavní důvod vidím tu změnu poměrů v zemi a velký pokles potřeby syslit4
09:06:28
05.01.2023
palinator
-> Bukaj 04.01.23 22:38:33:

Čím to vlastně je? Že živoucích eMek zbylo výrazně víc a vyžraly ND? Nebo že užovkový kastle hnily poněkud míň? Nebo oboje? 3
Extreme Tyres