
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid už je v celku ukončený projekt. Jezdit s ním je spíš škoda.
Tento vůz je určen k běžnému používání ve stylu alá 90. léta
Typ: škoda 120L
Vyrobeno: v AZNP Mladá Boleslav 28. dubna 1987
Barva: 4185 Modrá blankytná
Najeto: ???
Stav: opravený šrot
Majitel: 3.
TP: původní
RZ: původní
Servisní knížka: ANO
23.12.2022
Zakoupen stěží pojízdný šrot.
13.03.2023
Zahájena - oprava respektive renovace styl samodomo garážový.
21.05.2023
Na rychlo dokončeno, aby Modrá mohla přijet na sraz ve Vyskytné.
18.06.2023
Najeto prvních 1000 km. Auto jezdí denně v běžném provozu. Všechno funguje.
14.08.2023
Najeto 2612 km bez závady v denním provozu - práce, nákup , pošta jízda za rodinou a
jeden sraz.
2.10.2023
Najeto 3115 km bez závady - zavařeny kameny v komínku rozdělovače. Rozdělovač prakticky bez vůle
a už žádné škubání :-).
23.12.2023
Modrá je s námi rok. Na autě probíhá drobná údržba a malé úpravy
9. 8. 2024
Uff tak drobná údržba hotová. Nakonec zabrala skoro celou sezónu.
22.10.2024
Konec sezóny za ty 2 - 3 měsíce najeto 3500 km v běžném provozu i po D1.
Letošní sezóna byla krátká, protože mi hrozně trvalo auto dokončit.
8. 3. 2025
Zřejmě poslední sezóna. Dnes výlet do Kopřivnice. Vše funguje cesta bez závad.
I tak bych škodovce rád nešel nového majitele.
Tento vůz je určen k běžnému používání ve stylu alá 90. léta
Typ: škoda 120L
Vyrobeno: v AZNP Mladá Boleslav 28. dubna 1987
Barva: 4185 Modrá blankytná
Najeto: ???
Stav: opravený šrot
Majitel: 3.
TP: původní
RZ: původní
Servisní knížka: ANO
23.12.2022
Zakoupen stěží pojízdný šrot.
13.03.2023
Zahájena - oprava respektive renovace styl samodomo garážový.
21.05.2023
Na rychlo dokončeno, aby Modrá mohla přijet na sraz ve Vyskytné.
18.06.2023
Najeto prvních 1000 km. Auto jezdí denně v běžném provozu. Všechno funguje.
14.08.2023
Najeto 2612 km bez závady v denním provozu - práce, nákup , pošta jízda za rodinou a
jeden sraz.
2.10.2023
Najeto 3115 km bez závady - zavařeny kameny v komínku rozdělovače. Rozdělovač prakticky bez vůle
a už žádné škubání :-).
23.12.2023
Modrá je s námi rok. Na autě probíhá drobná údržba a malé úpravy
9. 8. 2024
Uff tak drobná údržba hotová. Nakonec zabrala skoro celou sezónu.
22.10.2024
Konec sezóny za ty 2 - 3 měsíce najeto 3500 km v běžném provozu i po D1.
Letošní sezóna byla krátká, protože mi hrozně trvalo auto dokončit.
8. 3. 2025
Zřejmě poslední sezóna. Dnes výlet do Kopřivnice. Vše funguje cesta bez závad.
I tak bych škodovce rád nešel nového majitele.
Modrá - komentáře:
Tak už nepoteče? 

-> Dušan: Lukasy z Octavie ale nechceme
Motorček netreba mechanicky upravovať, ako keď Klubko montoval celý náhon z Fabie?
skoda-virt.cz/cz/.../7067 -mechanismus-stercu-fabia- do-sade

skoda-virt.cz/cz/.../7067 -mechanismus-stercu-fabia- do-sade
-> minno: motorek potřebuje převrat uložení v origo 120 plechu a zbytek co si pamatuju sedí. Pak jen ta kabeláž, ale jak říkám, měl jsem to s Lukasma Octavia.
-> Robert 106: -> Dušan: Chcelo by to nejaký návod pre nás amatérov

-> Dušan 16.05.23 13:27:23: jj ten seriovej je děs, a ještě ten můj motorek než se pohne a přitom je vše vyčištěný nová mazelina a je to furt stejný.
Kdysi jsem dával motorek i s jednotkou z octavie. Popravdě to bylo minimálně 20x lepší jak ta hrozná série. Byl v tom takový ten normální pohyb jak na dnešních autech.
Motorek z Fábie jsem dával kvůli rychlosti. Je teď stejná jako u aut koncernu.
Zapojení je problematické. Motorek má mínus na kostře, a jen spínací kontakt v klidové poloze proti (-). Já jsem si vyrobil jednoduchý Ko, ale určitě by šlo použít jednotku stěračů z O1.
Zapojení je problematické. Motorek má mínus na kostře, a jen spínací kontakt v klidové poloze proti (-). Já jsem si vyrobil jednoduchý Ko, ale určitě by šlo použít jednotku stěračů z O1.
-> Robert 106: Fabia motorček stieračov funguje lepšie? Zapojenie je jednioduché?
Tohle jsem naposledy zažil v 15ti když jsem z podobného vraku dělal svoje první auto.
Už jsem například vytvořil unikátní zadní dveře které pasují do křivé kastle.
Už jsem například vytvořil unikátní zadní dveře které pasují do křivé kastle.




-> Bukaj: Jak píšeš brýle se dají vyměnit nebo ořezat.
Nakonec ale zůstanu u M-ka z jediného důvodu + ještě maličkost a to že by mě asi v celku jistě vyrazili z STK + je to auto u kterého se dochovala původní SPZ, TP manuál a všechny čísla sedí.
Je škoda, když se to dochovalo tak to vyjelo z fabriky, to měnit. Jsem 3. majitel.
Nakonec ale zůstanu u M-ka z jediného důvodu + ještě maličkost a to že by mě asi v celku jistě vyrazili z STK + je to auto u kterého se dochovala původní SPZ, TP manuál a všechny čísla sedí.
Je škoda, když se to dochovalo tak to vyjelo z fabriky, to měnit. Jsem 3. majitel.
-> Tom Troll: Ono nejde jen o hrnce, ale kam přiděláš na užovkovou chladičovku blinkr a jakou prasárnou chceš přidělat masku?

-> Bukaj: Emkové hrnce na užovku snad jdou, opačné ne.
Užovkové blatníky se právě díky zaměnitelnosti od roku 84 nevyráběly, vše co zbylo jsou výhradně originály.
Užovkové blatníky se právě díky zaměnitelnosti od roku 84 nevyráběly, vše co zbylo jsou výhradně originály.
-> Robert 106 05.01.23 22:42:34: Jen výměna blatníku užovka za Mko není vůbec jednoduchá - musí se minimálně vyměnit brýle, nebo chladičovka. "Tramvaje" vznikaly při výměně celé karoserie, když už "došly" užovkové boudy...
-> Bukaj: Dle mě spíš všichni měnili blatníky rovnou za M.
Bylo to i povolené a úžovko-Mek s trapně zapadlýma kolama jsem viděl v 90 letech bezpočet.
Bylo to i povolené a úžovko-Mek s trapně zapadlýma kolama jsem viděl v 90 letech bezpočet.
-> Jackie: mě teda vpředu ty 5,5 nevycházej ideálně 

-> Vojťas 05.01.23 09:47:23: Tak u nějakých 7J určitě. Ale u malorážkových kol je to ideální 

-> Bukaj 05.01.23 09:27:24: taky bych to viděl takhle nějak..