skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
13:45:22
23.02.2006
23.02.2006
brutale
Co to je za radio???
23:16:47
28.01.2006
28.01.2006
Kroulíček
-> manijak 28.01.06 13:01:07: no já to samí!ale mám jen 135!malinko mámpovolenou benzínovou soustavu tak že to papá ale jede!!a další poctatná věcička mě to váží okolo 750kg!
13:01:07
28.01.2006
28.01.2006
manijak
a Ty tam máš jakou převodovku...? já mám 4 kvalt 3,9 a motor je 136 :) takže bych Tě měl sundat teoreticky
22:29:38
27.01.2006
27.01.2006
Kroulíček
-> manijak 27.01.06 21:45:26: dík dík ale ještě není všemu konec
22:28:34
27.01.2006
27.01.2006
Kroulíček
-> Targa 27.01.06 20:34:15: jo přemýšlím že bych ještě neco vimyslel ale nevim nevím!
21:45:26
27.01.2006
27.01.2006
manijak
Ty jo...tolik práce... v laku to bude bomba..
20:34:15
27.01.2006
27.01.2006
Targa
-> Kroulíček: už se těšim až to bude v laku to bude krááása:)
22:08:40
02.01.2006
02.01.2006
Kroulíček
-> Bobesh 02.01.06 14:38:14: uš jsem juknul a v zápomětí odepsal!
22:08:13
02.01.2006
02.01.2006
Kroulíček
-> manijak 02.01.06 14:14:03: zdar nezlop se ale tetka mám celje tejden odpolední a budu doma nejdřív v 21.00!a nebo ráno!pokut nebudu spát:-)!ale písnuti tam!
14:38:14
02.01.2006
02.01.2006
Bobesh
Mrkni do zpráv.
14:14:03
02.01.2006
02.01.2006
manijak
-> Kroulíček: pisni mi pak na icq
19:43:43
01.01.2006
01.01.2006
Kroulíček
-> Bobesh 31.12.05 18:13:33: Zdar zdar!!no scháněl!ale jak koukám se se namě MAX pěkně visral!počát něco říkal že budou a stále nic!jetli je znám!to vižejo bydle asi 20 metru u mě!Tak se někdy stav koukám že bydlíš v Hk tak se mužem domluvit a dát řeč!
19:40:42
01.01.2006
01.01.2006
Kroulíček
-> havlik 30.12.05 20:39:04: no já jsem to měl celkově zdraví!sice byla jetá každer rok v zimě ale byla OK!náš na prahy a jeden blatník a trochu lemi!ale já jsem to chtěl celí viměnit aby to bylo celí OK!a udělal jsem dobře!ještě je natom hodně práce ale todle uš je taky kuspráce!!
boužel že je zima a že je tak brzo tma nedá se skoro nic na autě dělat!
boužel že je zima a že je tak brzo tma nedá se skoro nic na autě dělat!
18:13:33
31.12.2005
31.12.2005
Bobesh
-> Kroulíček: Nesháněl si svýho času venkovní kliky na úzkou,nebo se pletu? Jináč zdravím Smiřice,neznáš náááhodou Opletalovy,když bydlíš v Govorovce?
20:39:04
30.12.2005
30.12.2005
havlik
-> Kroulíček: mno tak ja delal komplet predek i vcetne sloupku dveri, zadek se taky predelaval a vlastne dvere sou na sracky oboje no a podlaha je ten zapravena abych nesoupal nohy po zemi jinak to se to bude muset predelat proste
20:37:01
30.12.2005
30.12.2005
Kroulíček
-> havlik 30.12.05 20:34:35: no zrovínka se nato koukám!já jsemdělat celí Go nemusel prtože vim co jem tam špatné a to byla jen kastle a ta je uš skro z grunto new!jediný co tam zustalo je střcha a dveře který byli nad očekávíni ve velice dobrém stavu aš vinikájcím!
20:34:37
30.12.2005
30.12.2005
Kroulíček
-> havlik 30.12.05 20:09:37: jedinou a radykální vihodu co jse měl že jsem to zdědil po tatíkoj!a to bylo asi to hlavní!věděl jsem co je špatný a co gut!
20:34:35
30.12.2005
30.12.2005
havlik
-> Kroulíček: hm tak se mrkni na rapida auto melo bejt v dobrym stavu v pohode delala se vesmes kompletni GO jak kastle tak naprav
20:32:57
30.12.2005
30.12.2005
Kroulíček
-> havlik 30.12.05 20:09:37: kecáš!to je vono si kupovat nějaký auti!nevíš jakej blázen to měl před tebou a jak to vodesral§ tak se třeba na něco spoléháš a ono hovno!jo to znám!
20:09:37
30.12.2005
30.12.2005
havlik
-> Kroulíček: ja sem to teda nedelal ale mel sem to tam uz kdyz sem to koupil ale jenze on debil este udelal vetsi diry takze to tam bylo ruzne vypodlozene atd