skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
10:05:42
26.02.2006
26.02.2006
Kroulíček
-> Horst 120 25.02.06 20:42:25: Děkuji za chválu!ale ještě to má své!musim to ještě malinko poladit:-)
20:42:25
25.02.2006
25.02.2006
tak tohle autíčko je fakt vychytaný nemá cenu se sním rovnat.to by človek prošlápnul podlahu je to hodne silný a sedí to bombasticky na silnici.nemám k tomu co dodat .
20:11:58
25.02.2006
25.02.2006
Kroulíček
-> manijak 25.02.06 16:27:58: dík! já si právě hraju!je to švanda!
16:27:58
25.02.2006
25.02.2006
manijak
radio vypadá solidně, jen si nehraj za jízdy s ovladačem, je to zlozvyk
20:16:27
24.02.2006
24.02.2006
Kroulíček
-> Pavel Korbelář 23.02.06 21:30:05: no a měl si třitvrzený tlumiče???asi nee!mo takle to je sice na dorazech ale je to hodně tvrdý
21:30:05
23.02.2006
23.02.2006
Pavel P@nkáč
-> Kroulíček: Ty gumy jsi brousil? tto jsem taky zkoušel ale je to na prd dělá to najednou moc velý rázy, teď mám na nové nápravě otočené misky tak jsem na to zvědavej co to udělá
20:18:06
23.02.2006
23.02.2006
Kroulíček
-> brutale 23.02.06 13:45:22: jo jeto takoví šuntík ale aspon to hraje a neškrábe to CD!
20:17:06
23.02.2006
23.02.2006
Kroulíček
-> Pavel Korbelář 23.02.06 16:21:10: no uš je to viměměné dorazi jsou zbroušené upně do kulata
20:16:23
23.02.2006
23.02.2006
Kroulíček
-> Borin 23.02.06 15:36:25: díkes!ale tos nemusel
16:57:08
23.02.2006
23.02.2006
havlik
-> Borin: holansky?
16:53:22
23.02.2006
23.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> havlik: Neměl sem čas....sem to opravoval v letu..vidím tam už jen "ubyly"
16:21:10
23.02.2006
23.02.2006
Pavel P@nkáč
-> Kroulíček: Je pěkné že tam máš tvrdé pružiny a tlumiče ale když ti to sedí na dorazech tak je to k ničemu a svezení je na ho*no, nebo už jsi s tím něco udělal?
15:37:20
23.02.2006
23.02.2006
havlik
-> Borin: ty woe dyt tam mas furt chyb jak sra*ek
15:36:25
23.02.2006
23.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> Kroulíček: Nezlob se ale nedá se na to koukat...prosím tě nakopíruj si tam tenhle popis :
Značka: Škoda 120 Gls (Holanský vývoz)
Rok výroby:Byl to přelom roku 1986 a roku 1987
Motor:
Motor je z fáva 135 je po částečný GO!
Provedené ůpravy :KAROSERIE:zavařeny C sloupky,okapničky,blinkry na stranách,dosedy blatníku?kompletně sespárovano a zahlazeno?zavařen nasavač na kapotě a mírně zamračená haupna!Kufr byl vyměněn a vystužen!Jinak karoserie proběhla celkovou obnovou od spoda na horu je nová...
INTERIÉR:
Namontována palubka ze 130!
Sportovní sedačky původně z brouka!
nové čalounění!Zástavba 4 středobasových repráku od Pioneer!v platě je zástavba 4 repráku od dexonu(třípasmové reproduktory)
karoserie byla částečně odtučněna!ubyli zbytečné součastky jako třeba zádní pásy a podobně!
Planovane upravy:
Nalakovat auto(černo fialová metla)
Sportovní podvozek!
Dát nápravy ze 136 rapid!
Sehnat papíry ze 136 sedanu!
Vyměnit muziku!zástavba od firmy Spectron!A nové čalovění!
Snad sem to všechno opravilů dobře bylo to v letu...
Značka: Škoda 120 Gls (Holanský vývoz)
Rok výroby:Byl to přelom roku 1986 a roku 1987
Motor:
Motor je z fáva 135 je po částečný GO!
Provedené ůpravy :KAROSERIE:zavařeny C sloupky,okapničky,blinkry na stranách,dosedy blatníku?kompletně sespárovano a zahlazeno?zavařen nasavač na kapotě a mírně zamračená haupna!Kufr byl vyměněn a vystužen!Jinak karoserie proběhla celkovou obnovou od spoda na horu je nová...
INTERIÉR:
Namontována palubka ze 130!
Sportovní sedačky původně z brouka!
nové čalounění!Zástavba 4 středobasových repráku od Pioneer!v platě je zástavba 4 repráku od dexonu(třípasmové reproduktory)
karoserie byla částečně odtučněna!ubyli zbytečné součastky jako třeba zádní pásy a podobně!
Planovane upravy:
Nalakovat auto(černo fialová metla)
Sportovní podvozek!
Dát nápravy ze 136 rapid!
Sehnat papíry ze 136 sedanu!
Vyměnit muziku!zástavba od firmy Spectron!A nové čalovění!
Snad sem to všechno opravilů dobře bylo to v letu...
15:31:39
23.02.2006
23.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> brutale: Typnul bych to na //Vehicle