skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
19:52:56
30.12.2005
30.12.2005
Kroulíček
-> havlik 30.12.05 15:19:30: no já kdyš jsem tam dával ty s feldy tak to bylo odcela dost palivaný skro 1 cm na každé straně!sem si myslel že to bude sranda že to tam bude schnilí a ono to bylo odcela zdrvé tak jsem se docela nadřel!
15:19:30
30.12.2005
30.12.2005
havlik
-> Kroulíček: lip se vlezou cire z A6 ale ty sou cenove jinde ale stejne se musi pilovat
18:39:59
29.12.2005
29.12.2005
Kroulíček
-> manijak 29.12.05 17:25:54: no mě tydle stáli 200!a ty čirý tě vijdou si tak!ale já bych zatochtěl třeba jen 50
17:25:54
29.12.2005
29.12.2005
manijak
nmno já měl záluskspíš na ty uplně čiré... podívam so po obchodech a napíšu Ti..
13:48:47
29.12.2005
29.12.2005
Kroulíček
-> havlik 29.12.05 11:01:04: JJ
13:47:59
29.12.2005
29.12.2005
Kroulíček
-> manijak 29.12.05 08:45:19: jo jo viměnil a malinko upravil!ne musim šot docela dost vipilovat§pokut chceš tak blinkry mám doma!a muži ti je za nějakou simbolickou částku prodat
11:01:04
29.12.2005
29.12.2005
havlik
-> manijak: nevlezou musis to vypilovat
08:45:19
29.12.2005
29.12.2005
manijak
koukám žes vyměnil ty zadní kryty, proč to? a ještě dotázek.. ty blinkry felina se tam vlezou bez uprav?
22:08:59
28.12.2005
28.12.2005
Kroulíček
-> myšák 28.12.05 22:07:29: jo asjně není problém je tu a bude tu!tak se mužem bomluvit!máš uš ICQ?
22:07:29
28.12.2005
28.12.2005
myšák
chtěl bych ten motor teda spíš kámarád
22:04:26
28.12.2005
28.12.2005
myšák
čau jak se máš
19:52:45
20.12.2005
20.12.2005
Kroulíček
-> COKAPIK 20.12.05 15:09:36: No bude takovej originál!(červo fialová perlet)!super barvička!
15:09:36
20.12.2005
20.12.2005
COKAPIK
-> Kroulíček: tak sem zvedavej jaka barva?
18:03:35
18.12.2005
18.12.2005
Kroulíček
-> COKAPIK 18.12.05 17:20:40: no jeto jen polotovar§ale lak bude po novim roce!
17:20:40
18.12.2005
18.12.2005
COKAPIK
no zajimave....ete lak
20:11:30
16.12.2005
16.12.2005
Kroulíček
začalo se zas znova!
16:59:15
13.12.2005
13.12.2005
Kroulíček
-> pyroman 13.12.05 15:20:59: Jo jo!mužem ale jakmile napadne sních tak jsemnou nepočítej!ještě potřebuju sehnat zadní víko ze 105 to hlatký a pak konečně na ten lak!
hele za tu baterku seti omlouvám!jinak jí má Horst 120!protože já chodím počát do práce a nejsem schopnej to dodat!
hele za tu baterku seti omlouvám!jinak jí má Horst 120!protože já chodím počát do práce a nejsem schopnej to dodat!
15:20:59
13.12.2005
13.12.2005
pyroman
nazdar pane, jak žiješ...na ICQ se teď moc často nedostávám, tak píšu že školy sem...co se takhle někdy srazit a pokecat???
14:23:42
13.12.2005
13.12.2005
Kroulíček
-> Targa 13.12.05 11:41:21: No byla to taková předehřívačka před tín neoficek u delvity ale vpčas taky něco někde spíchnem!jasně že dám vědět!