A.K.R.O.B.A.T A.K.R.O.B.A.T

komentáře | popis | fotky | Kroulíček | 02.08.11 22:24 | 211x v oblíbených
ŠKODA 120GL

Rok výroby 1972/1986



Úpravy exteriéru:

Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.



Kola + Pneu:

Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25

Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15



Lak:

Fialová perleť VW



Styling motorového prostoru:

Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.



Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):

Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.



Úpravy zavazadlového prostoru:

Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.



Styling podvozku:

Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..



Audio (použité komponenty):

Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií



Tuningové úpravy motoru:

Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.



Tuningové úpravy podvozku:

Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.

A.K.R.O.B.A.T - komentáře:

21:18:20
22.06.2011
Kroulíček
-> Karlos (WIO46) 22.06.11 15:08:21: Každému se zamlouvá něco jiného jak říkáš, rozhodně nemůžu vyhovět všem a ani to nechci.:-) Chová se to strašně. Ty původní byli ohlé tak jsem musel použít Kavkové, jenže tet nemůžu sehnat vlečkové.
20:21:22
22.06.2011
Pipo26
157 179
20:07:15
22.06.2011
spyker
A proto jsem si tě dal do oblíbených ... todle je neskutečnej masakr4
17:44:45
22.06.2011
Lamz
Luxus me se me to libi 2
17:02:22
22.06.2011
Shader
Ten motor jsem nějak nepobral9 , nádherné4
15:41:17
22.06.2011
exwrcteam
-> Kroulíček: nn nejedu.. nevim asi chyba v aretaci musim vyrozborkovat.. ja jedu az na podzim.. letos uz to stejne nestihnu a chci dat silnejsi cerpadlo.. ono toho je vic strecha do toho jeste okna a nejaky dalsi obchody... menim praci tedka du uz natrvalo delat do lakovny,..do toho nakupujem veci na obe dve tisicovky... je toho prilis..
15:33:28
22.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kurier Grobar 22.06.11 15:31:53: Hricina
15:31:53
22.06.2011
Kurier Grobar
-> Tuner#2: tie zvody ma dostali 1
15:29:58
22.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Kurier Grobar 22.06.11 00:21:13 napsal: → Tuner#2: sledujem len Virt…dikSleduješ asi málo, tady je taky galerie z Pardubek : img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../384_36405_3623 .jpg



5 1
15:08:21
22.06.2011
Karlos (WIO46)
Auto určitě zajímavé, propracované, ale není to uplně můj šálek čaje. Každopádně je to pěkné, to se musí nechat. Mimochodem, vidím dobře, že máš kyvkové příložky na vlečce? Kolik s tím máš najeto, jak se to chová? Já takhle najel asi 3km, a radši jsem to předělal, už jen pro klid mysli.1
14:42:41
22.06.2011
Kroulíček
-> Tuner#2 22.06.11 10:14:57: večer zapracuju4
14:42:05
22.06.2011
Kroulíček
-> ROBERTO 22.06.11 12:37:44: dík moc 4
14:41:54
22.06.2011
Kroulíček
-> Mates 22.06.11 09:57:48: Děkuji za chválu todle se čte fakt moc dobře4 6
14:40:54
22.06.2011
Kroulíček
-> MATTESS 22.06.11 09:52:23: jej to jsem to zase posral.dík za info a dodatečně opravim4 6
12:37:44
22.06.2011
ROBERTO
jednym slovom...NAADHERA 9
10:14:57
22.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kroulíček 22.06.11 09:30:01: Musíš si je zvětšit ještě jedním klikem jak píše MATTESS 4
09:57:48
22.06.2011
Mates
-> Kroulíček: Krása9 9 9 ,dlouho jsem čekal,jestli se něco děje a nakonec taková bomba.Smekám,je to opravdu pecka,hezky do detailů propracované.Ty kola se mi hodně líbí.

Jen by to chtělo větší fotky.
09:52:23
22.06.2011
MATTESS
-> Kroulíček: 1024x685 docela jde. Kliknul jsi na fotky pro zvětšení?

Edit: jj, nekliknul :-)
upraveno 1x, naposled 22.06.2011 09:59:18
09:38:21
22.06.2011
Kroulíček
-> Tuner#2 22.06.11 09:14:41: Jsem rát že se rezerva zamlouvá.chtěl jsem tam původně dát nějakou vestavbu ale naštěstí mě osvitila můza a dopadlo to jak to dopadlo.
Extreme Tyres