skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
23:11:07
28.06.2011
28.06.2011
Karlos (WIO46)
-> Mantrabeach: To jsem taky udělal. Ale nikdo neměl. A kupovat kvůli tomu celou nápravu jsem opravdu nechtěl. Zbytečný prachy navíc.
22:36:27
27.06.2011
27.06.2011
Mantrabeach
-> Karlos (WIO46): co je na tom k nesehnání?není potřeba kupovat nový,stačí starý
20:36:54
27.06.2011
27.06.2011
Karlos (WIO46)
-> Kroulíček: Jak říkám, auto je povedeně udělané, to se musí uznat. Každopádně sehnat vlečkové příložky je průser, to je pravda no. Přeji vela štěstí. Mě se to povedlo nakonec za děkuju.
11:19:24
27.06.2011
27.06.2011
Kroulíček
-> 4FELDA4 23.06.11 16:25:15: děkuji
11:19:14
27.06.2011
27.06.2011
Kroulíček
-> juris 22.06.11 22:06:05: dík dík..chistám se podívám na Přerova.
16:25:15
23.06.2011
23.06.2011
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Kroulíček: klobúk dole pekná škodovka
22:06:05
22.06.2011
22.06.2011
juris
....velmi stručně: krása
21:54:14
22.06.2011
22.06.2011
Norton
-> Kroulíček: jop jop kukni si moje a bol by som zvedavy na tvoj nazor ak by ta to neobtazovalo :O)
21:40:17
22.06.2011
22.06.2011
Kroulíček
-> tonek.favo 22.06.11 21:24:21: dííík
21:39:55
22.06.2011
22.06.2011
Kroulíček
-> Norton 22.06.11 21:37:03: Dneska nás je pět a půl takže čim víc konkurentu tim jen lépe.
21:37:03
22.06.2011
22.06.2011
Norton
-> Kroulíček: hehe mno ja v mojej ma dva a pol ale uz sa newiem dockat teraz je v lakovni a coskoro uz bude doma tak potom to len bude pecka...ale tvoja sa fakt povedla tak uz sa tesim ze co premyslals a budem nepokojne cakat :o) mno a tym padom mam silnu konkurenciu do buducna
21:33:41
22.06.2011
22.06.2011
Kroulíček
-> Norton 22.06.11 21:25:39: Dík moc čtyři roky práce..Ještě něco plánuju trošku to ještě doladit tak se asi zase na chvilku odloučim.
21:32:01
22.06.2011
22.06.2011
Kroulíček
-> tonek.favo 22.06.11 21:24:21: dík
21:31:47
22.06.2011
22.06.2011
Kroulíček
-> Pipo26 22.06.11 20:21:22:
21:28:36
22.06.2011
22.06.2011
Kroulíček
-> spyker 22.06.11 20:07:15: Je dík moc todle potěší
21:27:57
22.06.2011
22.06.2011
Kroulíček
-> Lamz 22.06.11 17:44:45: dík
21:25:39
22.06.2011
22.06.2011
Norton
-> Kroulíček: a piiip nadhera moc pekne si to porobil aj pred tym bola pekna mno ale teraz je to trosku ina liga proste palec hore je to pecka mas moj obdiv :O)
21:24:21
22.06.2011
22.06.2011
tonek.favo
Parádní stroj
21:22:16
22.06.2011
22.06.2011
Kroulíček
-> Shader 22.06.11 17:02:22: Dík moc...
21:21:46
22.06.2011
22.06.2011
Kroulíček
-> exwrcteam 22.06.11 15:41:17: Tak to se ani ne divim člověk má velké oči ale málo času a když je čas tak zase peníze.já myslel že máte jen jednoho litra?!