skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
22:15:36
02.08.2011
02.08.2011
Kroulíček
-> Péďa17 31.07.11 15:37:02: vše je jinak komplet předěláno
19:37:54
01.08.2011
01.08.2011
David V6
-> Kroulíček: doufám že se setkáme,klidně ti přenechám moje místo
15:38:31
31.07.2011
31.07.2011
Radek Retro eLeSo
-> Péďa17: já hned nalistoval a taky sem koukal
15:37:02
31.07.2011
31.07.2011
Péďa17
-> Radek Retro eLeSo: asi jo,u kafe jsem si prohlížel fotky k článku a najednou mě praštilo do očí tohle
15:34:26
31.07.2011
31.07.2011
Radek Retro eLeSo
-> Péďa17 31.07.11 15:23:40: čéče máš pravdu!!!!!!!že by se vloudila chybka
15:23:40
31.07.2011
31.07.2011
Péďa17
-> Kroulíček: ted jsem si všiml že v článku na fotce máš rezavé brzdiče
21:30:56
28.07.2011
28.07.2011
Kroulíček
-> FAŤANEK 27.07.11 14:59:26: dík
21:30:37
28.07.2011
28.07.2011
Kroulíček
-> David V6 27.07.11 10:18:22: dík moc...no nevim jestli pojedu když pojedeš ty..:-))))no spíš to je takové 50/50 řešim podval a hlavně práci..pokut vše dopadne tak určo jedu...
14:59:26
27.07.2011
27.07.2011
FAŤANEK
Drsný auto
10:18:22
27.07.2011
27.07.2011
David V6
-> Kroulíček: fakt parádní práce,nemá to chybu,jedeš příbram abych to okoukl?
21:36:10
26.07.2011
26.07.2011
Kroulíček
-> PemaR 20.07.11 23:16:54: dík,no skoro 7let..nějakej život jsem natom nechal
21:35:24
26.07.2011
26.07.2011
Kroulíček
-> Péďa17 20.07.11 17:59:32: foto jsem dodám,vyřešil jsem to dost kostrbatě..první bylo stočení okroužku na náboji na požadovanej pruměr a potom ještě podložka cca 3mm aby neškrtala centralní matice o třmen..zadek sednul na prdel na krnec..
23:16:54
20.07.2011
20.07.2011
PemaR
Tak prece to je ta tvoje. Sem na ni koukal a porad nevedel jestli jsi to ty nebo ne. Hodne povedene ale taky sis s tim nekolik let hral co?
17:59:32
20.07.2011
20.07.2011
Péďa17
-> Kroulíček: Chtělo by to fotky přední nápravy.Jak si vyřešil nasazování kol s centrální maticí na škodovácký náboje?
16:34:20
20.07.2011
20.07.2011
Kroulíček
-> Pavel P@nkáč 19.07.11 22:30:28: Děkuji,no drátaky nejsou zas tak nové pár aut je maj..ale ne todle provedení..
16:33:26
20.07.2011
20.07.2011
Kroulíček
-> Péďa17 18.07.11 15:06:10: děkuji moc.Docela se povedl..ani to moc neupravovali a nechali to v mém provedení
22:33:49
19.07.2011
19.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 19.07.11 22:30:28: gallery.tuningy.com/displ
ayimage.php?album=279&...
22:30:28
19.07.2011
19.07.2011
Pavel P@nkáč
-> Kroulíček: ty jo koukam ze jsi dal auto nakonec dokupy to jsem ani necekal:) zajimavej styl, snad prvni skodovka na ktere vydim dratene kola
15:06:10
18.07.2011
18.07.2011
Péďa17
gratulace k článku
06:23:47
01.07.2011
01.07.2011
exwrcteam
-> Kroulíček: nnn na podzim sme poridili druhyho spis ten cas v 6-7 pritahne clovek domu neco poudela a v 10 do postele zbitej jak pes..