skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
21:17:22
20.04.2006
20.04.2006
Kroulíček
-> pyroman 20.04.06 15:13:59: ne někdy zavolej a mužemš se stavit!a vem sebou tem dluh
15:13:59
20.04.2006
20.04.2006
pyroman
super lak....kdy se mám stavit s tou pětikorunou
06:16:09
20.04.2006
20.04.2006
Kroulíček
-> THOMMY 19.04.06 23:13:13: no uš jse skoro složená.-) kolanevím něco origojupíky loukotě dělítka nevim!něco se ještě vymyslí
23:13:13
19.04.2006
19.04.2006
THOMMY
-> Kroulíček: Jo jo,je moc peknej,jeste ji slozit dohromady...A jaky planujes novy kola?
21:36:17
18.04.2006
18.04.2006
Kroulíček
-> THOMMY 18.04.06 18:46:48: já taky!a řekl bich že se povedeli na jedničku
18:46:48
18.04.2006
18.04.2006
THOMMY
Těšil sem se na lak-je to parada!
21:12:44
17.04.2006
17.04.2006
Kroulíček
-> hymla 17.04.06 20:59:09: ještě by to chtělo new kolesa!a bdu spokojen!
20:59:09
17.04.2006
17.04.2006
hymla
-> Kroulíček: jj to já taky, tohle bude za shlédnutí ve finále určitě stát
20:45:10
17.04.2006
17.04.2006
Kroulíček
-> hymla 17.04.06 19:58:21: Dík doufám že si to budeš moci někde prohlídnout na živo!
19:58:21
17.04.2006
17.04.2006
hymla
hustě, to vypadá fakt hustě sledoval jsem vývoj a tohle je teda super vyvrcholení práce
14:28:34
17.04.2006
17.04.2006
Kroulíček
-> havlik 17.04.06 09:54:29: od povím od povím
14:28:04
17.04.2006
17.04.2006
Kroulíček
-> Kroulíček 17.04.06 09:14:24: sorry nějak jsem tě přehlídnul!jeto perlet!z efektovim lakem!
09:54:29
17.04.2006
17.04.2006
havlik
-> Majkl: neodpovi
09:53:36
17.04.2006
17.04.2006
Majkl
-> Kroulíčeklmě nneodppovíš? 16.04.06 21:47:25:
09:14:24
17.04.2006
17.04.2006
Kroulíček
-> Hoax 16.04.06 22:45:12: jo jo děkuju lakýrovi udělal natom kus práce....
22:45:12
16.04.2006
16.04.2006
Hoax
-> Kroulíček: láček nemá chybu..fakt super!!
22:04:36
16.04.2006
16.04.2006
Kroulíček
-> Horst 120 16.04.06 21:47:26: dík si toho cením!doufám že mi to u tebe v garáži neobtáhneš klíčem
21:47:26
16.04.2006
16.04.2006
to je ono moc krásná ta barvu tomu sluší mooc moc.gratuluju dobrá volba.
21:47:25
16.04.2006
16.04.2006
Majkl
-> Kroulíček: co je to za barvu? obyc, metla perlet?
21:16:04
16.04.2006
16.04.2006
Kroulíček
-> Majkl 16.04.06 21:04:40: dík od tebe si to cenim!:-)