skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
20:48:11
07.05.2006
07.05.2006
Kroulíček
-> Horst 120 06.05.06 12:05:53:
20:47:47
07.05.2006
07.05.2006
Kroulíček
-> Targa 05.05.06 22:33:45: dík dík!
11:31:47
07.05.2006
07.05.2006
pyroman
-> Kroulíček: zdar pane....dej foto tvé milé i sem skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
10:56:48
07.05.2006
07.05.2006
Rasta
Čest jenom mám dotaz čím máš potaženej ten vnitřek dík
12:05:53
06.05.2006
06.05.2006
Kroulíčkovci máte to moc moc pěkný kdybych se vám mohl rovnat bylo by to fajn.at vám to frčí a hlavně opatrně jezděte.
22:33:45
05.05.2006
05.05.2006
Targa
fakt pěkný auto...na vlastni oči vypada perfektněSuper lak!!!
23:09:13
01.05.2006
01.05.2006
Mišell
-> Kroulíček: OK,chápu,taky mám občas v práci práci Už se těšim,chci se zeptat na pár věcí. Zatim čus
20:20:59
01.05.2006
01.05.2006
Kroulíček
-> pyroman 30.04.06 23:27:31:
20:20:49
01.05.2006
01.05.2006
Kroulíček
-> Mišell 30.04.06 23:14:00: neboj taky se těším na to tví!ale tendle tejden to neklapne mám práci v práci ale ten příští týden na 100 pro
20:19:40
01.05.2006
01.05.2006
Kroulíček
-> T 29.04.06 18:53:00: dík dík!ještě to musim malinko doladit ale to jsou detajli hlavně že to jede:-)
23:27:31
30.04.2006
30.04.2006
pyroman
-> Mišell: autí vypadá vážně nádherně
23:14:00
30.04.2006
30.04.2006
Mišell
-> Kroulíček: Je na tom spousta věcí,co se mi fakt líběj(kapota,střecha,...)
. Těšim se,až to skouknu na živo
18:53:00
29.04.2006
29.04.2006
T
no tk ja myslim ze to nevypada ani trosku zle ten vysledek
20:34:53
27.04.2006
27.04.2006
Kroulíček
-> SkiBob 27.04.06 18:31:08: dík
20:34:41
27.04.2006
27.04.2006
Kroulíček
-> Hoax 26.04.06 22:37:02: ten bil pro mne
20:34:29
27.04.2006
27.04.2006
Kroulíček
-> Wrcteam 26.04.06 22:12:14: no já takle pozdě nejezdim!já za světla aby mohli lidi pokoukat na pěkné auto:-)
18:31:08
27.04.2006
27.04.2006
SkiBob
ty kola jsou dost dobrý
22:37:02
26.04.2006
26.04.2006
Hoax
-> Wrcteam: cože? ..tak ten příspěvěk měl být asi pro někoho jinýho..já sem v Bydžově myslím ani nikdy nebil..
22:12:14
26.04.2006
26.04.2006
Wrcteam - zrušená registrace
-> Hoax: vcera sem byl v bydzove asi v 22 hr.. sem myslel ze te nekde podkam:D
20:47:33
25.04.2006
25.04.2006
Kroulíček
-> pyroman 20.04.06 15:13:59: hele zapoměl si tu pětikorunu