skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
21:04:40
16.04.2006
16.04.2006
Majkl
barva moc pěkná
20:51:39
16.04.2006
16.04.2006
Kroulíček
doufám že se líbý!
20:38:56
16.04.2006
16.04.2006
Kroulíček
-> havlik 16.04.06 19:56:23: no chtěl jsem něco co není kičovitý!snad se to povedlo
jinak dí za pochvalu...
jinak dí za pochvalu...
19:56:23
16.04.2006
16.04.2006
havlik
-> Kroulíček: zajimava barva
19:49:29
16.04.2006
16.04.2006
Kroulíček
-> Targa 16.04.06 19:29:48: dík dík!se mužeš stavit to očíhnot
19:49:04
16.04.2006
16.04.2006
Kroulíček
-> Hurdis 16.04.06 19:00:33: děkuju pane!
19:48:45
16.04.2006
16.04.2006
Kroulíček
-> COKAPIK 16.04.06 18:50:24: a to je ještě špinavá!
19:29:48
16.04.2006
16.04.2006
Targa
-> Kroulíček: jeee nadherná barvička fakt super....tak a honem ustrojit at tomu neni zima:)
19:00:33
16.04.2006
16.04.2006
Hurdis
-> Kroulíček: tak úspěšně nabarvičkováno?! gratuluju, vypadá to moc dobře
18:50:24
16.04.2006
16.04.2006
COKAPIK
parada
17:54:51
15.04.2006
15.04.2006
Targa
-> Kroulíček: nj kua povině se stim přijedeš ukázat...abych ti to ohodnotil
10:05:35
15.04.2006
15.04.2006
Kroulíček
-> Targa 15.04.06 10:02:25: neboj neboj!víš jak se to říká!kdo si počká ten se co.....!dočká!
10:02:25
15.04.2006
15.04.2006
Targa
-> Kroulíček: hmm uz aby to bylo!!!!
09:23:18
15.04.2006
15.04.2006
Kroulíček
dneska se to lakuje!
09:49:11
12.04.2006
12.04.2006
Kroulíček
-> doyle 11.04.06 14:49:12: dík snažím se!no to je takové malé překvápko...
14:49:12
11.04.2006
11.04.2006
Doyle
-> Kroulíček: pěkně se na autě maká a co bude za barvička,mohu-li se optat
21:20:48
10.04.2006
10.04.2006
Kroulíček
-> Horst 120 10.04.06 21:18:15: ne ne
21:18:15
10.04.2006
10.04.2006
prej obyč 120 do 120 to má hodně daleko.
21:54:47
09.04.2006
09.04.2006
Kroulíček
-> COKAPIK 09.04.06 11:17:28: jo n neděli dám další abgrejt...
21:53:37
09.04.2006
09.04.2006
Kroulíček
-> Wrcteam 09.04.06 10:49:23: no jo z lakíri se jen kouřííí