Tomáš Tomáš

komentáře | popis | fotky | Vladislav | 08.04.04 08:59 | 26x v oblíbených
Trocha historie:

…Úplně na začátku byla práce. A to práce v podobě nového zaměstnání mimo dosah veřejné dopravy.Proto bylo nutné sehnat auto na dojíždění…až po dlouhém ježdění a sháněni byla na dosah bílá Škoda 105 L r.v.1985 po dvou majitelích(obě ženy).

A protože již byl podzim,bylo třeba narychlo natřít podvozek což jsme s tátou zvládli dobře a za slušného počasí.

Asi po roce (léto 2001)padlo rozhodnutí,že opravíme vnější kabát a provedeme výměnu blatníků .A protože již se rodil nápad na malířské kosmetické úpravy ,padlo rozhodnutí na bíle sněhovou barvu.Bohužel,barvu míchaly BARVY a LAKY PRAHA podle sněhu v Karviné,což se projevilo na konečném odstínu.PNEUSERVIS LADISLAV PEŠL,nabídl hliníková kola a jako bývalí rally jezdec JZD HLAVNOVICE podpořil myšlenku rychlých pruhů.

Tuto úpravu provedl p.J.Holí,coby dvorní designer týmu JOKA a PROFYKO……a jezdilo se dál do zaměstnání.

Občas sem se sešel se Standou a Vladou ,kteří v té době měli udelanou Š 100 alá motorsport a začínali na přestavbě na Škoda 120s RALLYE.V té době se v našich hlavách zrodil nápad,podpořený a radou doplněný od Ládi Pešla postavit na stávajícím podvozku repliku legendární Škody 130 LR.Nápad byl,chut taky a po účasti na celostátním srazu v Táboře v roce 2002 se začalo na škodovce intenzivně pracovat.

Jednou přišla nabídka na koupi nového auta nějaký peníz byl na základ, zbytek na splátky a rázem byl HYUNDAI na dojíždění a škodovka se začala hýčkat.Na podzimním srazu 2002 již byl základ dle originálu 130LR.Ale ten motor.Zase přálo štěstí a motor byl na dohled.Stačilo dohodnout cenu,dost vysoká na nedostatkové zboží,ale nakonec investice 4000 kc se vyplatila.A na jarní sraz nazvaný „jarní tání zlepší sání“ opět v Běšinech v květnu

2003 byla replika ŠKODY 130 LR včetně rámu a sedaček pohromadě s docela dobrím výsledkem a pocitem.Někomu se to líbí,někdo uznává jinou úpravu škodovek.Důležité ale je,že v našem okolí je nás víc,dáme se dohromady a společně jezdíme na srazy podobných bláznů a tunerů a oni zase jezdí k nám.

Plány se hromadí,některé se budou realizovat,jiné jsou finančně nedostupné a tak již dnes vím ,že to nebude úplně to nej,ale drobnýma úpravama ubírat k obrazu originálu (vzhledově) a motoricky to bude lepší stotříca(když vydrží motor).

Dosažené výsledky: jarní sprint 10 místo

Štílec celkově 9 místo





Náklady se vyšplhali skoro na 70000kc a to nepočítám práci a spousta času v dílně

Toto auto by nikdy nevzniklo bez pomoci šef mechanika mého táty









Něco z techniky:





Původně 105L



Podvozek

Original ,nová zadní náprava.nové tlumiče



Převodovka

Převodovka

4kvalt 4,22



Kola APOL 175/70/13“





Interier Bezpečností rám,sportovní sedačky ,hasičaky,4bodové pasy Moravan





Ostatní: zrcatka,rampa se světly,vejfuk ,volant atd……………….

Tomáš - komentáře:

07:34:33
28.05.2003
Vladislav
Co se tyce motoru, ten jede velice pekne. Na srazu v Besinech na patecnim sprintu skoncil jako 10 takze pojel vetsinu eMek s Favoritama. Motor ma najezdeno okolo 65 tisic a jde fakt nadherne spolecene s ladenym nerezovym vyfukem ma motor opravdu prekvapivej vykon.
00:14:24
28.05.2003
Komár
A co ten motor? Nechtělo by to trochu rozdejchat?24
12:51:01
27.05.2003
Rapid
oki
12:40:12
27.05.2003
Vladislav
Tyhle jsou stary fotky. Ale co nevidet budou fotky novy.
12:29:16
27.05.2003
Milda
Az tam da vlecku tak to zvednu na 10 4
12:26:04
27.05.2003
Rapid
nevidim ty anatomy jak pises....
12:13:44
27.05.2003
Vladislav
Nechápu proč?
11:33:31
27.05.2003
U-Geen
Docela odvaha rikat tomu LR :-)
11:20:39
27.05.2003
Vladislav
Fakt pekny auticko a jak jede. To vam Tomas predvede v Hrochove Tynci. Davam plnej pocet.
Extreme Tyres