Tomáš Tomáš

komentáře | popis | fotky | Vladislav | 08.04.04 08:59 | 26x v oblíbených
Trocha historie:
…Úplně na začátku byla práce. A to práce v podobě nového zaměstnání mimo dosah veřejné dopravy.Proto bylo nutné sehnat auto na dojíždění…až po dlouhém ježdění a sháněni byla na dosah bílá Škoda 105 L r.v.1985 po dvou majitelích(obě ženy).
A protože již byl podzim,bylo třeba narychlo natřít podvozek což jsme s tátou zvládli dobře a za slušného počasí.
Asi po roce (léto 2001)padlo rozhodnutí,že opravíme vnější kabát a provedeme výměnu blatníků .A protože již se rodil nápad na malířské kosmetické úpravy ,padlo rozhodnutí na bíle sněhovou barvu.Bohužel,barvu míchaly BARVY a LAKY PRAHA podle sněhu v Karviné,což se projevilo na konečném odstínu.PNEUSERVIS LADISLAV PEŠL,nabídl hliníková kola a jako bývalí rally jezdec JZD HLAVNOVICE podpořil myšlenku rychlých pruhů.
Tuto úpravu provedl p.J.Holí,coby dvorní designer týmu JOKA a PROFYKO……a jezdilo se dál do zaměstnání.
Občas sem se sešel se Standou a Vladou ,kteří v té době měli udelanou Š 100 alá motorsport a začínali na přestavbě na Škoda 120s RALLYE.V té době se v našich hlavách zrodil nápad,podpořený a radou doplněný od Ládi Pešla postavit na stávajícím podvozku repliku legendární Škody 130 LR.Nápad byl,chut taky a po účasti na celostátním srazu v Táboře v roce 2002 se začalo na škodovce intenzivně pracovat.
Jednou přišla nabídka na koupi nového auta nějaký peníz byl na základ, zbytek na splátky a rázem byl HYUNDAI na dojíždění a škodovka se začala hýčkat.Na podzimním srazu 2002 již byl základ dle originálu 130LR.Ale ten motor.Zase přálo štěstí a motor byl na dohled.Stačilo dohodnout cenu,dost vysoká na nedostatkové zboží,ale nakonec investice 4000 kc se vyplatila.A na jarní sraz nazvaný „jarní tání zlepší sání“ opět v Běšinech v květnu
2003 byla replika ŠKODY 130 LR včetně rámu a sedaček pohromadě s docela dobrím výsledkem a pocitem.Někomu se to líbí,někdo uznává jinou úpravu škodovek.Důležité ale je,že v našem okolí je nás víc,dáme se dohromady a společně jezdíme na srazy podobných bláznů a tunerů a oni zase jezdí k nám.
Plány se hromadí,některé se budou realizovat,jiné jsou finančně nedostupné a tak již dnes vím ,že to nebude úplně to nej,ale drobnýma úpravama ubírat k obrazu originálu (vzhledově) a motoricky to bude lepší stotříca(když vydrží motor).
Dosažené výsledky: jarní sprint 10 místo
Štílec celkově 9 místo


Náklady se vyšplhali skoro na 70000kc a to nepočítám práci a spousta času v dílně
Toto auto by nikdy nevzniklo bez pomoci šef mechanika mého táty




Něco z techniky:


Původně 105L

Podvozek
Original ,nová zadní náprava.nové tlumiče

Převodovka
Převodovka
4kvalt 4,22

Kola APOL 175/70/13“


Interier Bezpečností rám,sportovní sedačky ,hasičaky,4bodové pasy Moravan


Ostatní: zrcatka,rampa se světly,vejfuk ,volant atd……………….

Tomáš - komentáře:

17:08:17
06.07.2007
MerHanz
-> Tuner#2: hups to sem si nevšim, ani toho roku. Ups 6
13:53:57
06.07.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MerHanz: angela je holka a po těch 2,5 letech bych do toho nevrtal4
13:47:38
06.07.2007
MerHanz
-> angela: seš asi hodně hrdej když seš automechanik co? Se do něj nenavážej, seš jak prasklá deska a dost dobře nechápu o co ti jde. Je fakt, že přicpanej karbec by moch poznak, ale když tomu nerozumí tak za to nemuže.
21:45:29
06.04.2005
Rabbit
Štěkáte tu na sebe jak psi. Rači se koukněte na tu mojí: Ferari 120L 8V. PS: 6b
21:45:35
19.02.2005
angela
wrt motorsport:no víš co mi můžeš,jestli mi vlezeš k disciplíně tahání auta na čas pře berušku,tak speciánlě s tebe si udělám brzdící retardér.1 2
19:36:32
05.02.2005
wrt motorsport
-> angela: a v popisu u auta je to napsaný že auto delá tátá a já se za jeho práci nestidim takže jestli se ti neco nelíbí tak to řekni jemu
19:33:06
05.02.2005
wrt motorsport
-> angela: dej mi už konečně pokoj a nevšímej si me všimá si te nekdo a kdo tu psal že auto delam já ?ja to sponzoruju co neumim tak to dam udelat tomu kdo tomu rozumí 9
21:50:58
04.02.2005
angela
->Štěpán,jenže když mu tu práci udělá otec,on to sám neumí.To takhle jednou přijelo na sraz a když se mu zasral karbič,tak si myslel,že má rozbitej motor.On je na práci na vozidle levej.Jinak já ho doháněja na sprintu na 100m na Štilci se 105 motorem o půl vteřiny.No docela slabý na 130LR nemyslíš?A proto se učím raději na automechanika.I já vím,že když to nechce jet,tak co to může být.1 1 1 1 1 3 3
18:12:47
02.02.2005
wrt motorsport
-> Štěpán: no jenom polovyční zatim jenom ve předu 4pístky + vyztužená náprava a vo zadní náprave uvažuju časem určite bude
19:56:48
01.02.2005
Štěpán
mas to moc pekny a i kdyz to napr nema podvozek 130 tak je to stejne moc hezky :-) davam 9bodiku :-ú
20:38:59
27.01.2005
wrt motorsport
-> Skodaman_Jirka: dik za bodiky a za pochvalu auta179 171
10:00:43
27.01.2005
peknej zavodacek....(8)
22:02:47
12.01.2005
Petr/Škoda 130
JO skoro jo venku mi funguje a dám ho do auta a jenom točí na prázdno už jsem ho třikrát předelal ale já mu dám že nepude. Taky sem se svez to je jiná jízda než ze 105L4
13:24:54
09.01.2005
wrt motorsport
92 68




104 105 121 110 111 28 28
13:23:39
09.01.2005
wrt motorsport















68
13:22:22
09.01.2005
wrt motorsport
*13 6

* 156 156
13:21:36
09.01.2005
wrt motorsport
14 9 78 84
13:20:43
09.01.2005
wrt motorsport
-> Petr/Škoda 130: Tak co už máš spravenej starter
13:19:05
09.01.2005
wrt motorsport
-> Petr Abrahámek: Taktéž dík za bodíky
13:17:34
09.01.2005
wrt motorsport
-> Zabak: dik ya bodíky
Extreme Tyres