skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
27.06. - 29.06.2025 | Pohofest 2025 | Přepychy u Opočna | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
22:57:22
13.11.2024
13.11.2024
Syny
[p#4111928] Nejen pro obyc zvedaky. Bylo to tam osoustany uz ze servisu, kde to zvedaj za ta sama mista. Dokoupil jsem si na hever tuhle gumu, tak snad to bude lepsi nez to nejak podkladat, ale i tak to proste furt jde pres ten plastizol... Ke klasickymu heveru (pri nouzi na ceste) mam zbytky od lina Alespon neco nez nic.
22:50:03
13.11.2024
13.11.2024
Syny
[p#4111924] To tedy nevim - viz tvuj posledni odstavec zde [p#4111819]
[p#4111925] Tak proc te ta funkce parkovaciho osvetleni (ktery skodovka 742 mimochodem ani nema) tak trapi?
[p#4111925] Tak proc te ta funkce parkovaciho osvetleni (ktery skodovka 742 mimochodem ani nema) tak trapi?
22:05:39
13.11.2024
13.11.2024
Jirik_Tuňák1983
[p#4111907] Měli jsme jen tři auta, kde to měli promyšlené.
1) Saxo - na heveru byla originál vložená U-tvrzená guma
2) Cromaňonec - za prahy byly plastové kostky (obdélníky) zespodu otevřené, do kterých se vsadil hever, nic se nekurvilo ani neodřelo
3) Volvo - má zesílená místa za prahy, kde je takový dvojdržák s trubkou uprostřed, do které se zahákne hever. Asi nejspolehlivějí a nejstabilnější řešení. Dobře mají řešená místa pro dílenský zvedák v rozích podlahy před a za nápravami.
Na Bravu je místo, kam se nasadí hever s výkrojem tvaru U a ten si kromě toho dosedne plochou za hranou prahu. Takže nemůže sjet, ale současně se nezvedá za rantl prahu ani za práh obecně. Od toho účka se to ale může trochu ošúchat.
Pažut - tam se hever nasazuje na takové vysunuté místo z prahu, takže se sice nepoškodí žádná část prahu, ale lak a plastizol v té spodní hraně něco utrpí. Mají ale dobře řešené body pro dílenský zvedák.
V těchto dvou případech mám vždy připravený nějaký vosk či jinou sračku ve spreji a po úkonu to prostě zastříknu a hotovo. Vidět tam není, takže je mi to jedno. Funguje to dlouhodobě.
Jak víceméně píšeš, u koncernu to pro obyč zvedáky a domácí přezouvače pořád nějak podceňují.
1) Saxo - na heveru byla originál vložená U-tvrzená guma
2) Cromaňonec - za prahy byly plastové kostky (obdélníky) zespodu otevřené, do kterých se vsadil hever, nic se nekurvilo ani neodřelo
3) Volvo - má zesílená místa za prahy, kde je takový dvojdržák s trubkou uprostřed, do které se zahákne hever. Asi nejspolehlivějí a nejstabilnější řešení. Dobře mají řešená místa pro dílenský zvedák v rozích podlahy před a za nápravami.
Na Bravu je místo, kam se nasadí hever s výkrojem tvaru U a ten si kromě toho dosedne plochou za hranou prahu. Takže nemůže sjet, ale současně se nezvedá za rantl prahu ani za práh obecně. Od toho účka se to ale může trochu ošúchat.
Pažut - tam se hever nasazuje na takové vysunuté místo z prahu, takže se sice nepoškodí žádná část prahu, ale lak a plastizol v té spodní hraně něco utrpí. Mají ale dobře řešené body pro dílenský zvedák.
V těchto dvou případech mám vždy připravený nějaký vosk či jinou sračku ve spreji a po úkonu to prostě zastříknu a hotovo. Vidět tam není, takže je mi to jedno. Funguje to dlouhodobě.
Jak víceméně píšeš, u koncernu to pro obyč zvedáky a domácí přezouvače pořád nějak podceňují.
22:04:01
13.11.2024
13.11.2024
Bukaj
[p#4111915] Viď? Já třeba u všech mých škodovek přepojil stropní lampičky, aby se nerozsvěcely po otevření dveří - to je věc úplně k prdu a akurát tak pro zlost, abych si vybíjel baterku, když přes léto větrám vůz nebo něco dělám v interiéru a mám otevřené dveře...
22:03:06
13.11.2024
13.11.2024
minno
[p#4111907] Používam takú silnú gumenú homemade podložku. Obvykle dvíham autá tiež za nápravy, ale Golfa som dvíhal teraz len 2. krát a ešte som nevymyslel, kde pod nápravy to budem podkladať Hlavne vzadu u toho viacprvku, zatiaľ sa mi tam žiadne miesto nezapáčilo
Inak tých zdvíhacích bodov a plastizolu by som sa tak nebál, stačí zamazať mazelínou a je to.
Ono ak by tam aj bola nejaká plastová ochrana z výroby, pod tou váhou a tým tlakom by sa to zrejme aj tak ošupávalo.
Na druhú stranu, keď si vo fabrike nelámu hlavu z uzavretím prahu, do ktorého potom vchádza blato a voda + plno iných vecí, toto asi nikoho netrápi
Ako sa vraví, hlavne sa z toho neposrať...
Inak tých zdvíhacích bodov a plastizolu by som sa tak nebál, stačí zamazať mazelínou a je to.
Ono ak by tam aj bola nejaká plastová ochrana z výroby, pod tou váhou a tým tlakom by sa to zrejme aj tak ošupávalo.
Na druhú stranu, keď si vo fabrike nelámu hlavu z uzavretím prahu, do ktorého potom vchádza blato a voda + plno iných vecí, toto asi nikoho netrápi
Ako sa vraví, hlavne sa z toho neposrať...