[p#4135262]
Na 1,4 TSI mi taky po výměnách roky chcal olej. Nový originál šroub s podložkou (ale to měď určitě nebyla), starý šroub, všechno chcalo. Až měděnej C-kroužek pomohl. Olej tekl přes 2 body, evidentně od nabodované matice ve vaně.
Teď jsem se naučil žíhat měděné podložky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
|---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
09:41:50
12.11.2025
12.11.2025

palinator
09:29:17
12.11.2025
12.11.2025

palinator
-> King:
Vidíš... a u nás je 4x240 mm2. V mapách připojitelnosti nových FVE se barvy taky pořád měněj. Známej dělá provozáka u Distribuce a prý je těch investiček hodně. Ať už dráty do země nebo nový trafa.
A k přenosovce, dočíst se dá celkem dost. Ekonomickou analýzu může ale udělat někdo jinej
eru.gov.cz/plan-rozvoje-p s-cr-2025-2034
Vidíš... a u nás je 4x240 mm2. V mapách připojitelnosti nových FVE se barvy taky pořád měněj. Známej dělá provozáka u Distribuce a prý je těch investiček hodně. Ať už dráty do země nebo nový trafa.
A k přenosovce, dočíst se dá celkem dost. Ekonomickou analýzu může ale udělat někdo jinej

eru.gov.cz/plan-rozvoje-p s-cr-2025-2034
09:27:26
12.11.2025
12.11.2025

Jarda/felda
[p#4135693] neopotřebí, ale když se pak mění tak ty ceny jsou masakrální
a jak jinak to "rozpočítat" než podle spotřeby
a jak jinak to "rozpočítat" než podle spotřeby























