
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
09:09:53
12.10.2025
12.10.2025

Bukaj
-> Milan 136: Hezký. Až na tu barvu - proboha, proč topol? 

09:09:09
12.10.2025
12.10.2025

Bukaj
-> King: Jinak nejslabší místo chladicího okruhu u škodovky je buď ta tenounká hadice k topení nebo spoj vratky do expanzky s domkem termostatu - dodnes jsem nepochopil, proč ten nátrubek na víku termostatu je hladkej (bez límečku na konci) a navíc konickej - tu hadici stáhnu rukou bez povolení spony - dokud za nějaký čas nátrubek nezoxiduje a hadice k němu přiroste

09:05:27
12.10.2025
12.10.2025

Bukaj
-> King: Jo, ohyby těch origo trubek k topení byly zlo - v těch to rádo praskalo při manipulaci, možná ve švu trubky?
Jinak ze zkušenosti vím, co vydrží originál hadice chlazení bez výztuhy - hadici od expanzky k ropovodu používám při zazimování závlah a pouštím do ní stavebním kompresorem 4 atmosféry (což je desetinásobek toho, na co je stavěná) - když není druhý konec systému otevřen, dokáže se nafouknout jako balonek. Prdne mi tak jedna za dva roky (vyfukuju cca 50 závlah po cca půlhodině).
Jinak ze zkušenosti vím, co vydrží originál hadice chlazení bez výztuhy - hadici od expanzky k ropovodu používám při zazimování závlah a pouštím do ní stavebním kompresorem 4 atmosféry (což je desetinásobek toho, na co je stavěná) - když není druhý konec systému otevřen, dokáže se nafouknout jako balonek. Prdne mi tak jedna za dva roky (vyfukuju cca 50 závlah po cca půlhodině).