-> Borderer:
No, vzhledem k tomu, že třeba na olej nemaj v autorizáku ani položku, jak to vyfakturovat - prostě ti to neudělaj, tak...
A pokud se chladící kapalina v úsporném módu měnila až tehdy, kdy do chlazení byl nějakej zásah (topení, čerpadlo, chladič,..), tak jí taky za život auta zas tak často nevyměníš.
Ale jo, pack je velká neznámá a vše stojí a padá na tom, jestli se objeví homologované aftermarket baterky, který nebudou stát jako kávovar do ISS a bude tím pádem uprovozovatelné auto starší 15,20 let, na dalších 15 let. Respektive by ty retrofity mohly mít i větší kapacitu, než v originále. Údajně na to EU má mít nějakou směrnici, že výrobci mají povinnost do nějakého roku uvolnit nástroje, aby se mohli výrobci aftermarket dílů na auto navázat. Ale jaká je a bude realita? Každopádně skutečnou statisticky relevantní životnost těch baterií nikdo nezná a dost možná že to bude dopadat tak, že auta budou jezdit s původní baterií, se SoH třeba 70 %, samozřejmě s náležitě ztracenou hodnotou, která ale na nějaký postrky bude stále vyhovovat. A po těch 20+ letech to půjde přeci jen rovnou do šrotu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
|---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
... Elektromobilita12:26:16
19.11.2025
19.11.2025

Borderer
-> Sita: Jenže náplně u EV měníš taky...nebo...měl bys.
A ostatní náklady se ti pomalu načítaj v podobě akupacku atd., pokud to chceš provozovat dlouhodobě.
A ostatní náklady se ti pomalu načítaj v podobě akupacku atd., pokud to chceš provozovat dlouhodobě.
























