skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
19:01:21
23.09.2025
23.09.2025

pavucina
-> minno: Tak ja v kolone nestal, ale prekvapil me snih v zari tepla kolem 2°C a zrovna v miste, kde jsem zkusili jet s malobaterkacem co ujedem a v ty dobe me netrklo, zeje to z kopce a proto jedeme takovou dálku... Hele opravdu jsem za tech 5let a 200k s elektroautama nemel jedinou krizicku a to jsem projel kus evropy...
18:58:41
23.09.2025
23.09.2025

minno
18:32:59
23.09.2025
23.09.2025

minno
-> Bukaj: Tak to už je len o "slovičkárení" a štatistikovaní, ale pointa je iná. 100% bezpečnosť a istota nie je nikdy a nikde.
Ale to nie je dôvod hovoriť o pokroku s ohľadom na pasívnu i aktívnu bezpečnosť áut v zmysle "ja auto nemám na búranie, ale na jazdenie". I keď viem ako to myslíš. Sám to vnímam podobne, ale napriek tomu som za bezpečnostné prvky a pevnejšie karosérie rád. Ale nikdy, ani v škodovke som sa necíl prehnane "zraniteľne" s obavou sadnúť za volant len preto, že tam nemám airbagy. Gro bezpečnosti je na vodičovi (vodičoch), všetko ostatné je už len akási "záloha", ak by sa predsa len niečo neočakávané stalo.
Ale to nie je dôvod hovoriť o pokroku s ohľadom na pasívnu i aktívnu bezpečnosť áut v zmysle "ja auto nemám na búranie, ale na jazdenie". I keď viem ako to myslíš. Sám to vnímam podobne, ale napriek tomu som za bezpečnostné prvky a pevnejšie karosérie rád. Ale nikdy, ani v škodovke som sa necíl prehnane "zraniteľne" s obavou sadnúť za volant len preto, že tam nemám airbagy. Gro bezpečnosti je na vodičovi (vodičoch), všetko ostatné je už len akási "záloha", ak by sa predsa len niečo neočakávané stalo.
18:20:50
23.09.2025
23.09.2025

Bukaj
-> minno: Ono moc vlaků nevykolejuje. Ve srovnání s tím, kolik aut bourá...
...navíc když vykolejí vlak, tak většinou nejsou zranění, ale když vykolejí auto, tak je to tak 50/50
...navíc když vykolejí vlak, tak většinou nejsou zranění, ale když vykolejí auto, tak je to tak 50/50
