Nejbližší srazy a akce

datumnazevmisto
Další akce a srazy...

Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích

11:00:17
09.11.2025
isti
-> Trojliter: Nato aby to bolo úplne prázdne treba odpojiť hadicu u chladiča ale tam ostane len zanedbatelné množstvo.
  ... 120l mnozstvo chladiacej zmesi po dlhom stani
10:54:35
09.11.2025
krtik
Tahle věc k tomuto času patří.

Špatnej Wliw - Podzim
  ... co ted prave posloucha Jirik za music
10:51:56
09.11.2025
krtik
[p#4135409] To je pěkné 6
  ... co ted prave posloucha Jirik za music
10:36:38
09.11.2025
Trojliter
-> isti:
Kupil som to s tym ze voda bola vypustena.
Preto som to aj viackrat vypustal aby som si bol isty ze tam nic neostalo.
Odvzdusnovak vpredu bol vzdy otvoreny. Ustami som dokonca bol schopny “nasat” chladiacu zmes. Pripadne ked som do toho fukol - pocul som bublinky vzadu v expanzke.
  ... 120l mnozstvo chladiacej zmesi po dlhom stani
10:19:13
09.11.2025
Bukaj
Potřebuju rychle a jednoduše zprovoznit sousedovu Fabii (aby nemusel tahat pěknou zachovalou 120L M1 do soli) a mám pár dotazů:

1) Jaký je rozdíl mezi těsněním pod hlavu na Fa/Fe a na Fabii 1,4? Porovnával jsem původní těsnění z Fabky (originál od výroby, výrobce Tesnila) s několika těsněními, které tu mám na Fa/Fe (ať už Asbestos z let 89 a 90 nebo Temac z pozdější doby) a nenašel jsem žádný rozdíl, ovšem na internetu se prodávají těsnění na 1,4 Fab/Oct a na Fa/Fel zvlášť - jiný lepší materiál, nebo...?

2) Jaký je správný dílenský postup utahování šroubů hlavy na 1,4 Mpi? Znám postup na litinové pětikanály a dva různé postupy na Al osmikanál (jeden postup jen na moment, druhý na moment a následně 3 x na úhel)...

3) Pokud budu dávat nové hydroštely, jak nastavím jejich "základní polohu"? Nebo je lepší nechat původní hydroštely? Nevím, v jakém jsou stavu, majitel tvrdil, že "cvakají", ale motor mi přijde v hezkém stavu a jediný problém bylo prolínání vody do oleje a oleje do vody v důsledku vadného těsnění pod hlavou (spalovací prostory těsnily dobře, tam problém nebyl, hlava není vyžraná, jako u většiny Fa/Fel,...).

4) Proč má Fabia 1,4 (oproti předchozím modelům škodovek) tak velké vůle mezi písty a vložkami? Je v tom ekologie? Když jsem sundal hlavu (byla už tma a dělal jsem to s čelovkou), tak mi subjektivně přišly písty ve vložkách strašně navolno, přitom opotřebení vložek minimální - honování patrné v celé ploše vložek) a motor byl ve fabrickém stavu (poprvé sundavaná hlava)...

Díky za rychlé a věcné odpovědi 5
  ... Fabia Mpi - vymena tesnenia pod hlavou

partnerské stránky + reklamy

Retro Škoda Family Fan Klub Skoda Vysoke Myto & Hradec Kralove
skoda ekatalog
Extreme Tyres