skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
09:58:57
24.09.2025
24.09.2025

Pavel P@nkáč
-> Bukaj: no nevím kasle se pokroutí, různě natáhne, ale že by se roztrhla....
09:20:42
24.09.2025
24.09.2025

ajok
[p#4132273] prosimte, vzdyt jsi s tim taky jezdil dalky... co Te na tom muze vysplouchnout? ja 3500km rapidem za 3,5 dne a zadny problem nebyl, teda jednou jsem musel stocit okenko, abych vystoupil a prestavalo to obcas blikat, po navratu hned odesl packa, tak ze dalkova svitila trvale a musel jsem vyndat pojistky, jinak naprosto bez problemu, 170kmh a jeste zrychloval, ale to uz jsem mel strach, predni tlumice uz mam za zenitem, ale neteceu a trochu funguji :)
08:36:06
24.09.2025
24.09.2025

saskyn2
-> David29: Ted nevím o jakým autopoilotu mluvíš, autopilota v ČR asi moc aut nemá nebo? Jinak když říkáš o té spoustě nehod, tak to je určitě vidět ve statistikách že. Jen je teda divný jak se počet nehod i usmrcených snižuje, když je spousta nehod navíc kvůli těm zlým autopilotům
Jinak já na dálnici v levým jezdím taky přilepenej(rozumně ne ve 160 na nárazníku), jednoduše proto že když nejsem nalepenej tak mi to tam někdo z pravýho pošle, ideálně nějakej kamion co jede 90,1km/h a potřebuje předjet kolegu co jede jen 90. Ale samozřejmě to auto předjedu když můžu. Lepení v pravým nepraktikuju, tam to není potřeba.

Jinak já na dálnici v levým jezdím taky přilepenej(rozumně ne ve 160 na nárazníku), jednoduše proto že když nejsem nalepenej tak mi to tam někdo z pravýho pošle, ideálně nějakej kamion co jede 90,1km/h a potřebuje předjet kolegu co jede jen 90. Ale samozřejmě to auto předjedu když můžu. Lepení v pravým nepraktikuju, tam to není potřeba.
08:14:01
24.09.2025
24.09.2025

David29
-> saskyn2: Jo, jenže spousta nehod vznikne prostě v režimu autopilota nebo tomu jdou lidi naproti.
Stačí třeba sledovat bezpečné rozestupy na dálnici v levém pruhu.
Jedu v levém cca 120, protože přede mnou jede auto - a na nárazníku mám pověšenou ovci. Když mi auto uhnulo zrychloval jsem ke 150 a ta ovce měla ten rozestup furt stejnej. Pak mu to nejelo, tak jsem ten rozestup zvětšil.
Samozřejmě po nějaké době jsem opět dojel vozidlo, musel jsem ubrat - a kde byla ovce? Ano, zase na nárazníku
Blížím se na dálnici k autu, co táhne vozejk. Hlídám si co je před ním, jak se mu vozejk chová a rychle pryč.
Většině lidem to je u prdele a kdyby se mu vozejk kymácel nebo se před ním udělala blbá situce, nechaj se tím vozejkem smést
A mohl bych pokračovat... Tak nějak vždycky mám nějaký zadní vrátka.
V Saabu jsem měl krizovku asi jednu - jel jsem po okresce, najelo mi na hlavní auto přede mě a čekal jsem že pojede. Omyl, záhy zastavil a nevěděl jestli pojede dál nebo odbočí doprava - takže jsem musel skoro naplno do brzd.
Stačí třeba sledovat bezpečné rozestupy na dálnici v levém pruhu.
Jedu v levém cca 120, protože přede mnou jede auto - a na nárazníku mám pověšenou ovci. Když mi auto uhnulo zrychloval jsem ke 150 a ta ovce měla ten rozestup furt stejnej. Pak mu to nejelo, tak jsem ten rozestup zvětšil.
Samozřejmě po nějaké době jsem opět dojel vozidlo, musel jsem ubrat - a kde byla ovce? Ano, zase na nárazníku
Blížím se na dálnici k autu, co táhne vozejk. Hlídám si co je před ním, jak se mu vozejk chová a rychle pryč.
Většině lidem to je u prdele a kdyby se mu vozejk kymácel nebo se před ním udělala blbá situce, nechaj se tím vozejkem smést
A mohl bych pokračovat... Tak nějak vždycky mám nějaký zadní vrátka.
V Saabu jsem měl krizovku asi jednu - jel jsem po okresce, najelo mi na hlavní auto přede mě a čekal jsem že pojede. Omyl, záhy zastavil a nevěděl jestli pojede dál nebo odbočí doprava - takže jsem musel skoro naplno do brzd.
08:06:31
24.09.2025
24.09.2025

Peca
-> charon: majitel měl 60+ a doma další dva stroje, Tady je udělaný vše - od retezovky, ultrazvuk karbecu, ložiska kol, repase brzd a přední vidlice, pravidelný oleje, kvůli nové STK ted v září koupil nový Dunlopy… pořízeno i proto, že na dalších X tisíc kilometru budu mít relativně klid. Jen si hlídat kvalitu benzínu, hlavně v odstavce přes zimu, a neočekávám nějaké problémy.
A je to už 6ti kvalt, takže přesně pro účely klidné kochajici se jízdy ideál
A je to už 6ti kvalt, takže přesně pro účely klidné kochajici se jízdy ideál