 skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
    skoda.virt.cz
      skoda.virt.cz
   
   ... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto | Další akce a srazy... | 
|---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
18:36:01
31.10.2025
31.10.2025

Jirik_Tuňák1983
			
				
			
		
		
-> 11mAjA11: -> vhml:  A proč to nejde rozumně naladit? Co koukáme s malým, tak ti frantíci mají parádní jízdní vlastnostě.
	18:32:32
31.10.2025
31.10.2025

Hurdis
			
				
			
		
		
Takže opět STK, už osmá od renovace. Nějak moc to utíká.
Další protokol bez poskvrnky do archivu.
	Další protokol bez poskvrnky do archivu.
18:30:51
31.10.2025
31.10.2025

Tomaso435
			
				
			
		
		
[p#4134992] jé, to sou ty potapěčský od vietnamců
	
18:13:59
31.10.2025
31.10.2025

Hurdis
			
				
			
		
		
Nějaké zbývající fragmenty z mého hodinkového období jsem zrovna nedávno při úklidu přesunul do kanceláře, aby výstavka motoristických, golfových a sportovních artefaktů dostala další přírustek. A aby nebylo pochyb pro každou návštěvu, že je to dle kategorizace Červeného trpaslíka ma-goor.
A taky proto, že jsem zrušil bar.
Nejsou to žádné hodnotné bomby typu Breitling za 300.
Naopak, nejvíce mne bavilo shánět zašantročené hodinky, které byly roky někde v kredenci, koupené jako funkčnost bez záruky. Z 90 % moje oblíbené hodinářství uvedlo vše za malé peníze do chodu, nějaké maličkosti jsem se naučil i sám, mám pár základních přípravků na "vnější servis" a byl stav nových za zlomek pořizovačky.
Něco jsem si koupil nové, něco dostal.
Sbírka byla o dost větší, ale přešlo mě to. Třeba vintage jsem nenosil vůbec, tak se opět proměnili v bankovky.
Dříve jsem se bavil každodenní obměnou. Což znemená mít všechny "v pohybu". Což znamená chodit 3x do roka k hodináři s krabicí hodinek na výměnu baterie, tlakovou zkoušku = za rok ranec peněz za údržbu. Automatů mám bohužel málo, za mne automatický chronograf s průměrem nad 50 mm a širokým designovým řemínkem z obšité kůže je nejvíc.
Nechal jsem si nějaké vintage - Orient, Ruhla, Poljot, Raketa.., je tam pár švýcarů, jedny zlaté "za seskok do jezera" :-), pár chrono s odkazem na automobilní svět, Ferrari, DeTomaso.., pak něco ke kravatě, takové ty modní značky, ale jsou pěkné, ty jsou některé i s kovovým tahem, ale pro běžné použití mám hrozně rád masivní Diesely nebo Fossil apod.
Vzhledem k tomu, že dnes jsem denně v terénu a tomu odpovídá přesun do outdoorového vybavení od oblečení, IT vybavení, aut,...tak i hodinek.
Ze sbírky vezmu na sebe něco jen vyjimečně, stejně jako civil :-), vše je vypnuté, párkrát do roka kontrola chodu.
Takže používám v několika barvách G-SHOCKY Gravitymaster a G-Squad, ať zůstane alespoň ten pocit změny.
							A taky proto, že jsem zrušil bar.

Nejsou to žádné hodnotné bomby typu Breitling za 300.
Naopak, nejvíce mne bavilo shánět zašantročené hodinky, které byly roky někde v kredenci, koupené jako funkčnost bez záruky. Z 90 % moje oblíbené hodinářství uvedlo vše za malé peníze do chodu, nějaké maličkosti jsem se naučil i sám, mám pár základních přípravků na "vnější servis" a byl stav nových za zlomek pořizovačky.
Něco jsem si koupil nové, něco dostal.
Sbírka byla o dost větší, ale přešlo mě to. Třeba vintage jsem nenosil vůbec, tak se opět proměnili v bankovky.
Dříve jsem se bavil každodenní obměnou. Což znemená mít všechny "v pohybu". Což znamená chodit 3x do roka k hodináři s krabicí hodinek na výměnu baterie, tlakovou zkoušku = za rok ranec peněz za údržbu. Automatů mám bohužel málo, za mne automatický chronograf s průměrem nad 50 mm a širokým designovým řemínkem z obšité kůže je nejvíc.
Nechal jsem si nějaké vintage - Orient, Ruhla, Poljot, Raketa.., je tam pár švýcarů, jedny zlaté "za seskok do jezera" :-), pár chrono s odkazem na automobilní svět, Ferrari, DeTomaso.., pak něco ke kravatě, takové ty modní značky, ale jsou pěkné, ty jsou některé i s kovovým tahem, ale pro běžné použití mám hrozně rád masivní Diesely nebo Fossil apod.
Vzhledem k tomu, že dnes jsem denně v terénu a tomu odpovídá přesun do outdoorového vybavení od oblečení, IT vybavení, aut,...tak i hodinek.
Ze sbírky vezmu na sebe něco jen vyjimečně, stejně jako civil :-), vše je vypnuté, párkrát do roka kontrola chodu.
Takže používám v několika barvách G-SHOCKY Gravitymaster a G-Squad, ať zůstane alespoň ten pocit změny.

17:23:01
31.10.2025
31.10.2025

palinator
			
				
			
		
		
-> King: 
Problém je v tom, že konkrétně věci týkající se dopravy, která se za sociku učila výhradně v Žilině a odkud se znají veškeří kapitáni průmyslu železnice, nemají u nás mnoho škol na výběr a vždy jde o určité kompromisy. Prestižnější školy sice asi kvalitněji učí, ale zaobírají se příliš teorií a praxe chybí. Aby byly možnosti danou látku osahat v praxi, znamená to obrovské a nikdy nekončící investice do vybavení laboratoří a polygonů, z čehož při přepočtu nákladů na jednoho studenta praskaj na rektorátu žilky jako čmelíci pod plamenem. Je třeba si připomenout, že zmiňované obory začne studovat třeba 15 lidí a studium dokončí třeba 3. Poměr výkon/cena naprosto katastrofální.
Jinak chci ještě zdůraznit, že veškerý problém není v tom, že by to vyučující neměli zvládnout, ale že je technologickej pokrok vlastně ani nenapadne. To je na VŠ absurdní.
	Problém je v tom, že konkrétně věci týkající se dopravy, která se za sociku učila výhradně v Žilině a odkud se znají veškeří kapitáni průmyslu železnice, nemají u nás mnoho škol na výběr a vždy jde o určité kompromisy. Prestižnější školy sice asi kvalitněji učí, ale zaobírají se příliš teorií a praxe chybí. Aby byly možnosti danou látku osahat v praxi, znamená to obrovské a nikdy nekončící investice do vybavení laboratoří a polygonů, z čehož při přepočtu nákladů na jednoho studenta praskaj na rektorátu žilky jako čmelíci pod plamenem. Je třeba si připomenout, že zmiňované obory začne studovat třeba 15 lidí a studium dokončí třeba 3. Poměr výkon/cena naprosto katastrofální.
Jinak chci ještě zdůraznit, že veškerý problém není v tom, že by to vyučující neměli zvládnout, ale že je technologickej pokrok vlastně ani nenapadne. To je na VŠ absurdní.
 
      



















 
                                                                                                        







 
 




