-> Bukaj:
Ne, původní OR34 nevydrží 100 tkm. Aspoň na autech s kyvadlovou nápravou. Možná se tomu bude blížit předek, ale zadek byl maximálně po 50 tkm na sračku jízdou dědkostylem.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
|---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
... Zajímavé zboží nejen z aukra08:21:39
14.11.2025
14.11.2025

Borderer
Tak si nakonec odpovím sám, rozdíly:
- Bosch má vnitřní hranu držáku o vůči první drážce na řemenici posunutou cca o 12,8 mm.
- Připojovací rozměr silového kabelu M8.
- Při instalaci na místo se nevejde originální svorkovnice, tlačí do hadice chlazení.
- Plechovou vzpěru k bloku motoru stačí přihnout a propilovat díru pro šroub o cca 2,5 mm
- Napínák se musí buďto převrtat nebo dát delší šroub s rozpěrou.
- Bosch má vnitřní hranu držáku o vůči první drážce na řemenici posunutou cca o 12,8 mm.
- Připojovací rozměr silového kabelu M8.
- Při instalaci na místo se nevejde originální svorkovnice, tlačí do hadice chlazení.
- Plechovou vzpěru k bloku motoru stačí přihnout a propilovat díru pro šroub o cca 2,5 mm
- Napínák se musí buďto převrtat nebo dát delší šroub s rozpěrou.
08:09:39
14.11.2025
14.11.2025

palinator
[p#4135758]
Zatím nikdo z obce zcizenej travní porost k úkonům v trestním řízení nepopoháněl. A dokonce ani zcizení sněhu z pozemních komunikací.
Skandál!
E: jo a taky se ztratí tu a tam pár jablek, třešní, višní, vlašských ořechů, jedlejch kaštanů, švestek a jedlých hub. U nejedlých a jedovatých hub někdy dojde k poškození z nedbalosti.
Zatím nikdo z obce zcizenej travní porost k úkonům v trestním řízení nepopoháněl. A dokonce ani zcizení sněhu z pozemních komunikací.
Skandál!
E: jo a taky se ztratí tu a tam pár jablek, třešní, višní, vlašských ořechů, jedlejch kaštanů, švestek a jedlých hub. U nejedlých a jedovatých hub někdy dojde k poškození z nedbalosti.
08:02:13
14.11.2025
14.11.2025

Bukaj
-> 11mAjA11: Neřekl bych "vysezený" - u škodováckých sedaček látka trpí především UV zářením a "vysedí" se molitanová (tedy spíše PUR) matrace (začne se sypat v místech styku s kovovou konstrukcí). Takto vypadají sedačky po vyluxování či vytepování (nebo pokud byl ten, kdo auto dával to tohoto stavu pečlivý, tak potahy sundal a vypral zvlášť)...
Nájezd je otázka - pro mne je to ale jen číslo, které nic nevypovídá o stavu vozu
Spíš mne zaráží, že vůz má "nové" gumy (dle DOT z konce roku 2019) - původní Barum OR34 vydrží při rozumném jezdění přes 100 tisíc a (na rozdíl od novějších pneumatik) jsou vyrobeny z kvalitní pryže, která nepuchří a zachovává si původní vlastnosti po desetiletí..
Nájezd je otázka - pro mne je to ale jen číslo, které nic nevypovídá o stavu vozu

Spíš mne zaráží, že vůz má "nové" gumy (dle DOT z konce roku 2019) - původní Barum OR34 vydrží při rozumném jezdění přes 100 tisíc a (na rozdíl od novějších pneumatik) jsou vyrobeny z kvalitní pryže, která nepuchří a zachovává si původní vlastnosti po desetiletí..























