skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
|---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
12:46:09
18.11.2025
18.11.2025

mishom
[p#4135975] Kontakty sa chladia do kabla, preto byva max continuous current (pri lepsich datasheetoch) stanoveny podla prierezu kablu. No pre 32A pozeram, ze plno zasuviek ma aj tak 2.5mm min prierez, tak asi v pohode
12:20:54
18.11.2025
18.11.2025

Sita
[p#4135979] niceho jsem si zatim nevsiml, ale zase nejsem minno 

12:18:21
18.11.2025
18.11.2025

vhml
Tak ono maloktery auto umi vrzat vic nez O4
12:14:02
18.11.2025
18.11.2025

Jarda/felda
[p#4135977] Klasika, tesla má vymakaný pohony a infotajment ale ten zbytek je dost průměrný 

12:06:38
18.11.2025
18.11.2025

Sita
Tak mam za sebou prvni realnou zkusenost s BEV - Tesla 3 LR DualMotor 2019, vykon asi 258kW. Vylet cca 500km, CK-OVA a zpet. Auto kupovany jako ojetina v bazaru v CB, najeto cca 100tkm za 550tKc.
Kraticky subjektivni shrnuti (nic novyho pod sluncem): jeli jsme dalnicni rychlosti 130kmh, dobijeni neni absolutne problem, vzdy na superchargerech, nikdy nad ramec prestavky pro odpocinek, s ICE autem bychom staveli treba jinde nebo jindy, ale casovy zdrzeni by vyslo nastejno. Akcelerace brutal (vsechny ty naboostovany RS Octy, BMW, Audi, atd se najednou jevi jako prumerny auta
), umi to dokonale to, o co se ICE auta snazi 100let: rychly, silny, tichy, plynuly a to vsechno levneji nez by zvladnul spalovak.
Podvozkove mi to jako TOP neprijde, kdysi me kamos vozil s BMW E91 a to mi prislo lepsi, ale nejsem zadnej velkej znalec, takze do toho nechci zabrusovat. Kazdopadne muzu udelat nejaky srovnani s O4: tady bych rekl, ze v celkovym dojmu ta O4 pusobi vic dospele, coz po takovym tom prvnim vyblbnuti a hlavne za deste v noci bylo docela markantni: O4 ma rozhodne lepsi svetla (full matrix vs nevim co, ale taky nejaka automatika), lepsi sterace (hlavne ta automatika) a celkove duveryhodnejsi praci asistentu.
Takze jestli je tady anketa, tak ja hlasuju, ze ICE je mrtvola
EDIT: jo a to jak se casto rika, ze Tesla je sracka, hrozny zpracovani, vsechno skripe, vrze, nic nepasuje, tak ja teda jsem si niceho takovyho nevsiml... Akorat se tomuhle konkretnimu autu zacina loupat volant, asi nejakej fail ve vyrobe, protoze to uz jsem videl ve vic videich na YT...
Kraticky subjektivni shrnuti (nic novyho pod sluncem): jeli jsme dalnicni rychlosti 130kmh, dobijeni neni absolutne problem, vzdy na superchargerech, nikdy nad ramec prestavky pro odpocinek, s ICE autem bychom staveli treba jinde nebo jindy, ale casovy zdrzeni by vyslo nastejno. Akcelerace brutal (vsechny ty naboostovany RS Octy, BMW, Audi, atd se najednou jevi jako prumerny auta
), umi to dokonale to, o co se ICE auta snazi 100let: rychly, silny, tichy, plynuly a to vsechno levneji nez by zvladnul spalovak.Podvozkove mi to jako TOP neprijde, kdysi me kamos vozil s BMW E91 a to mi prislo lepsi, ale nejsem zadnej velkej znalec, takze do toho nechci zabrusovat. Kazdopadne muzu udelat nejaky srovnani s O4: tady bych rekl, ze v celkovym dojmu ta O4 pusobi vic dospele, coz po takovym tom prvnim vyblbnuti a hlavne za deste v noci bylo docela markantni: O4 ma rozhodne lepsi svetla (full matrix vs nevim co, ale taky nejaka automatika), lepsi sterace (hlavne ta automatika) a celkove duveryhodnejsi praci asistentu.
Takze jestli je tady anketa, tak ja hlasuju, ze ICE je mrtvola

EDIT: jo a to jak se casto rika, ze Tesla je sracka, hrozny zpracovani, vsechno skripe, vrze, nic nepasuje, tak ja teda jsem si niceho takovyho nevsiml... Akorat se tomuhle konkretnimu autu zacina loupat volant, asi nejakej fail ve vyrobe, protoze to uz jsem videl ve vic videich na YT...























