No, na těch starých membránách možná něco bude. Od doby, co jsem znovu uvedl do provozu 130LPG, tak oproti dobám minulým mám dost vysokou spotřebu LPG (dojezd asi jako u Volva) a nemá to sílu na vyšší rychlostní stupně - to jsem přičítal celkovému stavu motoru (už dost olítaný a čekám, kdy se rozsype), ale na benzín to jede o poznání lépe (dříve jsem nepozoroval rozdíl ve výkonu na BA/LPG).
Kdysi jsem měnil membrány a filtr po dvou letech, ale od doby, kdy už se nedá sehnat originál sada membrán BRC, si tu poslední, co mám skladem, šetřím na horší časy, filtr byl vždy čistý, takže jeho výměnu považuji za zbytečnost a dokud to funguje, tak jezdím. Možná bych do toho reduktoru zase po letech mohl mrknout, jak to tam vypadá. Ale kdysi, když jsem měnil komplet sadu membrán, byly všechny membrány OK, kromě té, co je ve styku s kapalnou fází - ta byla vždy ztvrdlá a na povrchu rozpraskaná od velkého teplotního spádu na jedné a druhé straně membrány...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
21:05:01
08.10.2025
08.10.2025

Bukaj
20:18:00
08.10.2025
08.10.2025

darklord
[p#4133470] ja radsej na zapad 
