skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ÚVMV 1100 GT
prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 05.11.2004 do 07.11.2004, založil/a Sid Vacant
řadit dle data
Koupím tento sporťák, cenu nabídněte
no tak to pochybuji ze ji tady sezenes, mozna tak s105gl lpg rs
hmm koukam, že se tady začínaj rozmáhat žertovné inzeráty....
tohle: HAHAHA si zdraví, to neseženeš, sem to viděl v muzeu, HAHA a stálo by tě to majlant
-> kirri: tak todle už neni tak nereálný, klidně by se to dalo postavit...takže jestli chceš klidně se domluvíme
kirri: to mi řikáš novinu, ale za skoušku nic nedáš
tina: ty na to máš kopyto?
tina: ty na to máš kopyto?
když může někdo prodávat 180/200 RS kastli tak proč bych nemoh schánět 1100gt? krom toho už se našlo spousta zapomenutejch vzácnejch prototipů u někoho ve stodole zaházený slámou :-)))
-> Sid Vacant: ne nemam, ale nechá se zajet do muzea, oměřit ten blatník a udělat ho - no problem
tom: sakra to nemá bezrámový dveře? tak to už ho nechci :-))))
a co si si myslel?
kirri: že to má votvírací dveře nahoru jako lamborghini countach vole!
Když máte tak ujetý nápady, jako shánět 1100 ÚMVT, nebylo by lepší totálně rozřezat 1000 - Rapida a nějak to slepit, to by byl prototyp, který ještě nikdo nikde neviděl!
V tuning magazínu prodává (už dlouho a neúspěšně) laminátovou kastli na Lambo. Když se chce někdo odlišit co ho dát na posvozek š120


-> Tom: jj to sem viděl
-> Sid Vacant: si si o tom auti ani nepřečetl co? neb si potrom spadl z višně, jó hold soudruzi vymýšleli něco a vymysleli tohle, ale sou ještě povedenější shadovky, škoda, že jen prototypy
tak tohle je giom1, trochu countachovi podobnej :-)
Vůz poháněl za zadní nápravou uložený motor Fiat 1600 2x OHC, upravený Ladislavem Dubóczym pro skupinu B 5. Měl objem 1 608 cm' (f?3 80 mm x 80 mm) a dosahoval výkonu 95,7 kW (130 k) při 8 0001/min. Byla použita spojka Fichtel & Sachs a převodovka Škoda 100, přepracovaná ing. Ondřejíkem
Vůz poháněl za zadní nápravou uložený motor Fiat 1600 2x OHC, upravený Ladislavem Dubóczym pro skupinu B 5. Měl objem 1 608 cm' (f?3 80 mm x 80 mm) a dosahoval výkonu 95,7 kW (130 k) při 8 0001/min. Byla použita spojka Fichtel & Sachs a převodovka Škoda 100, přepracovaná ing. Ondřejíkem
ale tohle je krasavec:
Motor oobjemu 988 cm' (QJ 68 mm x 68 mm) dával výkon 59,6 kW (81 k) při 7 0001/min, motor o .objemu 1 107 cm' (QJ 72 mm x 68 mm) dával výkon 61,8 kW (84 k) při 6 8001/min. Při jejich úpravě byly použity písty s vyšším dnem, větší sací a výfukové ventily, tvrdší ventilové pružiny z pérovny v Hostivaři a nově zkonstruovaný vačkový hřídel. Používal se jeden dvojitý horizontální karburátor Weber 38 DCOE (resp. Weber 40 DCOE).
Motor oobjemu 988 cm' (QJ 68 mm x 68 mm) dával výkon 59,6 kW (81 k) při 7 0001/min, motor o .objemu 1 107 cm' (QJ 72 mm x 68 mm) dával výkon 61,8 kW (84 k) při 6 8001/min. Při jejich úpravě byly použity písty s vyšším dnem, větší sací a výfukové ventily, tvrdší ventilové pružiny z pérovny v Hostivaři a nově zkonstruovaný vačkový hřídel. Používal se jeden dvojitý horizontální karburátor Weber 38 DCOE (resp. Weber 40 DCOE).
ten giom1 mám dokonce jako model angličáka!!!
-> Sid Vacant: sezen si repliku porsche spyder,.de to da na povozek 130

no vy se smějete,-ale já viděl v roce 1999 na autosalonu v Ostravě(palác kultury a sportu Vítkovice),na prodej bíle UVMV v závodní úpravě s motorem alfa 1600 GTC.(skoro stejné,jako je to Bauerovo bílé nahoře)Prodával ho právě ten majitel toho"červeného"
na fotkach zde uvedených.Tehdy měl prostě 2.Orientačně jsem mu volal,-a ta cena mě vyrazila dech.Nakonec ale prodal,-ale nevím jestli"k nám",a nebo"ven".
a ta cena co vyrazila dech, neodvažuju se typovat, tak prozraď:
tehdy byla řeč o 650 000.Vůz měl papíry,průkaz FIA historic a dokonce i možnou vyjímku na běžný provoz po silnici.
no myslím, že to zase nebylo tak strašný
2kirri: vym možná víc než si myslíš, celý to bylo myšlený jako vtip! giom znám! tyhle tvoje fotky a informace sou z knihy Premiéry Nadšení od K.Řepy....
-> Sid Vacant: jejda já tě nechtěl urazit, přesně jsou z nihy "Století s vavříny" vydané Škodou auto a.s. a z knihy "Premiéry nadšení" od Karla Řepy, tak promiň, ale tvůj dotaz na koupi 1100GT, m celkem rozesmál, teď si to uvedl na spávnou míru, tak se omlouvám, nechtěl sem urazit
a pokuď si někdo chce postavit jakoukoli repliku lamba tak se stačí podívat na tenhle web: LamborghiniReplica.com/ ceny jsou tu opravdu lidové :-)))