Agropa 2011

správce: Jozka / nahrával: Jozka / Horažďovice / závody / 08.08.2011 / počet fotek: 60do oblíbených
sdílej na facebook.com

diskuze ke galerii:

08:05:41
12.08.2011
vhml
-> Radar: ale na tom posazen jakýkoliv dobový karb.
21:56:09
11.08.2011
Radar
-> vhml: Můžeš pouze seriové sání...
08:34:37
11.08.2011
Jozka
-> j_j 10.08.11 14:07:02: Protože to mnohem líp vypadá než nějakej tuctovej EDSR/SEDR 3 3 3.
14:08:58
10.08.2011
vhml
-> j_j: na historiky do periody F můžeš ject pouze v té době dostupné karburátory se zachováním počtu klapek/komor.
upraveno 1x, naposled 10.08.2011 14:09:34
14:07:02
10.08.2011
j_j
do běžného provozu stačí podle mě dobře seřízená 24ka, závody budou něco jinčího,ale proč tam rovnou nedat karbec z Rka/LSka a trápit se seřizováním dvou 24řek, které jsem také viděl jako dvojspřeží u motoru MBX :) žralo to prý parádně
11:22:26
10.08.2011
Jozka
-> vhml: Už prý jen ty kloubky vytlučený stačí a půl parády je pryč.. Ale uvidíme, info z doslechu je jen info z doslechu - sám jsem na dvoukarbu nenajezdil ani celejch tisíc km, nádrž se sice vyprazdňovala trochu rychleji, ale na to, že jsem to na motor plácnul ve stavu, v jakým to přišlo poštou a skoro bez seřizování, to jelo pěkně..
10:39:31
10.08.2011
vhml
-> Jozka: to je takhle náhlý? Vždyť jeden weber je taky oddělenej a funguje to hezky. I když ten má aspoň klapky na jedný ose.
07:51:42
10.08.2011
Jozka
-> Radar 09.08.11 19:30:34: Já si pro ně tento týden nejspíš půjdu, dobový závodní pár 2x24 po repasi, tak jsem na to zvědav.. Zatím vím jen z doslechu, že jsou děsně náchylný na seřízení - sladění, vůle.. Když je špatně, jede to prý jako sériový MB, akorát spotřeba se mění na hltnost..10
19:30:34
09.08.2011
Radar
-> vhml: štastnej nevím...říkal že je to děsné zlo. Jednou prej to jede, pak zase že ne...ale pravda, že lepší než jedno BSko
07:57:15
09.08.2011
Jozka
-> OndraST: Něco málo ještě přidám a zítra ti to otevřu..

EDIT: zkusil jsem, ale nevím, jestli se podařilo..
upraveno 1x, naposled 09.08.2011 15:32:38
07:56:27
09.08.2011
Jozka
Zajímavý v litru byly též francouzský paraboly Cibie.. A dostal mě komentář z pořadatelskýho auta na trati: "Pech vzdal pro poruchu karosérie".. To jsem ještě neslyšel.
07:44:41
09.08.2011
vhml
-> Radar: v kategorii F je štastnej člověk, že má aspoň MBG s dvěma karbama, může ject i klidně 2x24 (ne originál 2x21). Ale klasický MB s 1x24, to bylo zlo :-D
21:58:49
08.08.2011
OndraST
-> Jozka: Mám pár fotek, je reálné to sem taky vložit.
21:35:54
08.08.2011
Matysek007
Sudákovo litr je nově postaven bez závodní historie. Řekl bych dost hezky postavené , okukoval jsem to u něj doma :)
20:02:44
08.08.2011
Radar
-> jezkos: No ten rám byl totálně v řiti...zvlněnej uplně všude a hokejky uplně placaté v ohybech!!! Já tam byl s těma dvěma WRCema ;) Valoušek, Trněný
19:23:32
08.08.2011
jezkos
->Radar:tak to jsem se tam taky tak nějak ochomejtal,s tím rámem máš recht,viděl jsem jenom přední oblouk a v ohybu byl placatej a ve vnitřním rádiusu normálně zvlněnej,škoda jinak pěkný na pohled,jak řikáš5
18:01:41
08.08.2011
Radar
Staláli jsme vedle něj (ten bydlík za ním). Jako z venku to vypadá pěkně, ale jinak je to docela děs. Ten rám je naprostá tragedie...i jsme se sním s Miňousem bavili. Jo a je to skoro serie protože je to homologovaný do kategorie F tuším....tak že nepovolené skoro žádné úpravy. Svody serie, výfuk burges, Karburátory dvě BSka (nic jiného není povoleno). nesmí jet 13ky kola. Z venku to vypadá celkem pěkně, ale ten rám...divili jsme se že to vůbec tou testací prošlo
16:07:18
08.08.2011
Luky
-> m110r: jj, tmavě zelená, odkud je, to nevim
15:38:40
08.08.2011
m110r
To myslíš Sudu z Radachov - tmavě zelenou
15:17:26
08.08.2011
Luky
14. Suda (ex Hrubý-Houdek)
Extreme Tyres