Stepanzadnazabava (problémy s Fordy)

prohledat
1012 příspěvků (zobrazeno 401 až 450) od 25.07.2021 do 01.07.2024, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
řadit dle data
21:46:57
09.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Tyjo jezdíš s těma LED žárofkama? Kámoš si je dneska koupil, udělal jednu jízdu a zas je vyndal, že to stojí za hovno - všechno v odstínu šedý. Tak že mi je zejtra dá na test no...
18:19:53
08.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
Tak bacha, dneska volali od Kačmáčka, že máme opraveno. Vypadá to nadějně, už tam není dojezd na močovinu 19 000 km bez ohledu na najetý km :-D Taky s tim teda měli dost sraní, ale kvituju, že se tomu intenzivně věnovali... Ne jak v Holomóci, kde jsme promrdali 2 měsíce, vyměnili půl auta a nic 3





Jinak kolega hlásil, že už Osramy maj homologaci 1
zvětšit Stepanzadnazabava (problémy s Fordy) - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 08.03.2023 18:19:53
09:37:46
04.03.2023
palinator
Musim bohužel zastřílet i "do svejch" a říct, že VW taky stojí za to. Kolik fotek zdechlejch novějších Transportérů (CR) mi ukazoval kámoš, který byly na odtahovce a ještě k tomu auta záchranky.... 8
09:07:16
04.03.2023
Jirik_Tuňák1983
-> růža 04.03.23 00:10:59: Pravda, na ty jsem taky zapomněl..1
00:10:59
04.03.2023
růža
-> Jirik_Tuňák1983 03.03.23 15:21:32: Si zase neodpustím zmínit naše služební Ducata. Tím prvním (2.0 Multijet), co odkroutilo 200t km pod vlivem nevyrovnaného cholerického debila a až v 215 umřelo na turbo, mimochodem první závada, to teprve začalo. Pak přišly 2.3 JTD. Celkem pět kousků. Mají najeto mezi 150 až 200 tisíc. Každej má nějaké bolístky (paradoxně podle řidičů). Ten nejvíc likvidovanej umírá na filtr pevných částic. Druhej má problémy se spojkou a občas svítí kontrolka trakce, zbylé tři bez problémů.



Samozřemě do toho nepočítám klasický problémy těchto aut, jako jsou unavené panty. nefunkční čidla zavřených dveří. nebo praskající H7. Jinak jsou to auta, na která nedám dopustit.
17:36:14
03.03.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.03.23 15:40:31: Na tahle auta jsem pravda zapomněl..

U nás jezdí řidič, který má asi 25 let starého Sprintera po vyvářce a taky dobrý. Pak má ještě něco podstatně novějšího, ale už je to pán před důchodem.
upraveno 1x, naposled 03.03.2023 17:38:22
15:40:31
03.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Je to tak no. Mít jen jedno auto je naprd... Kdo chce jezdit, tak si pořídí starou ludru, nechá ji případně vyvařit a jezdí... Dylina, Master atd.
15:21:32
03.03.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.03.23 13:51:57: Přitom chlapů, kteří si pořídili dodávku a šli jezdit, k tomu mají rodiny, těch je mraky. Tohle pak musí být šílené situace.

Přitom do těch starých Transitů, Boxerů a Jumperů lili kolikrát jen naftu a volej.
13:51:57
03.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Jo no, děs...
13:44:00
03.03.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.03.23 12:13:02: Pro malého podnikatele rozvozce s jednou dodávkou (sám sobě si), je tohle smrtící. 10
upraveno 1x, naposled 03.03.2023 13:44:11
12:13:02
03.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Tak máme těch aut 15 a najezděj v průměru 50 000 ročně každý, tak to zas tak hrozný není. Kolega vedle má jebojena a taky to měl 3 tejdny v servisu teď... To si nevybereš... A tohle je stará ludra...
upraveno 1x, naposled 03.03.2023 12:14:32
11:43:53
03.03.2023
Jirik_Tuňák1983
09:18:46
03.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
A tady 2 mesice stary auto
zvětšit Stepanzadnazabava (problémy s Fordy) - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 03.03.2023 09:18:46
09:18:20
03.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
Tenhle tejden se dari.
zvětšit Stepanzadnazabava (problémy s Fordy) - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 03.03.2023 09:18:20
21:21:02
01.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Jasny, tak to bylo i u Deera. Logicky, kdyz mas zaseklej traktor, bagr, lod, drtic... nekde bez signalu internetu a potrebujes to rozjet 3
21:16:44
01.03.2023
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Podle (jinýho) servisu umí a na server se to dohraje později. Až se připojí online. Jen to není na 2-3 kliky myší.
21:13:42
01.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Hele osobne bych rekl, ze te s tim nenechaj odjet, aby se treba nepropalil pist, kdyby to tam chcalo bez kalibrace jak potok... alr jen uvaha. Jinak jasny, ofic diag offline asi neumi.
21:11:21
01.03.2023
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mě tvrdili, že jim nejde nejde online diag a že bez toho neodjedu, když to vyměněj. Tak buď nechtěli, nebo...

Jako kdyby mi řekli, že to vymněněj a že to nebude úplně OK a druhej den ráno to mám přivýzt na kódování, tak neřeknu půl slova. Ale když jsem tam 3 hodiny čekal a pak mi řekli, že když to vyměněj, tak že to neodjede, tak jestli to maj fakt dělat...
21:07:20
01.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN 01.03.23 21:03:38: Vidis, sem to nezkousel ani otevrit jeste, ale myslim, ze by to nemel bejt offline problem...



Jinak by to dle me melo nejak jet vzdy, ale blbe bez kodovani...
21:03:38
01.03.2023
StepaNoFUN
-> Milan 136: U Fojda to (prej) nepojede bez nakódování vůbec... Ale nezkoušel jsem.

A prdel je že to třeba v Pardubicích prej nedokážou nakódovat offline. V HK (v jiným servisu) říkali, že to je sice trochu pakec, ale že to jde.
upraveno 1x, naposled 01.03.2023 21:05:17
21:02:22
01.03.2023
Milan 136
-> Nwkt 01.03.23 20:53:56: Taky jsem zažil auto, se kterým se skoro nedalo jet.
20:53:56
01.03.2023
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kóduje se. Může to jet ok, ale už jsem zažil 3.0tdi co jelo jak pumpa na sračky a po nakódování cajk
18:56:14
01.03.2023
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jasně, však kluci píšou že nový by určitě nakódovali.
18:54:19
01.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
Jinak bacha, po 3/4 roce se nam vratil opravenej ten transit, kde se menilo tesneni pod hlavou 3 Tak mame zas nahradni auto... Ted uz na nem zbejvaj vymenit jen 3 vstriky mimo zaruku...
upraveno 1x, naposled 01.03.2023 18:54:43
18:28:23
01.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: Tak 300K je uz na vymenu tak jako tak 3 O to nic... Rozumim, kam mirite, ale u novyho vstriku? To mi prijde nesmyslny to neprogramovat. Vzdy, kdyz jsem to delal, tak jsem vstriky programoval a jak John Deere, tak Yanmar si na tom zakladali a ta data vstrikovacu se pak z pocitace automaticky ukladala na jejich servery, aby pri pripadny vymene jednotky u jinyho servisu tam tyhle kalibrace byly.
upraveno 1x, naposled 01.03.2023 18:29:18
18:23:31
01.03.2023
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu 01.03.23 17:37:01: No jo, ale otázkou je, jestli když vezmeš vstřik co má odmotáno 300t km a nacpeš tam to číslo z něj, jestli budeš realitě blíž, než když tam necháš co tam bylo 4



Ale mám pocit, že Bosch servis by při případný kontrole měl být schopný dodat nové kódy i pro jetý vstřik, ne? Tuším že na Alfě mi je po kontrole vstřiků upravovali (ale to byl benzín teda).
17:37:01
01.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> saskyn2 01.03.23 13:19:35: To je fakt divny. Jak jsem psal uz nekde, byli jsme na skoleni u Yanmara, kde nam ukazali motor, kterej mel jeden vstrik blbe nakalibrovanej a fakt to bylo slyset, ze nejde uplbe dobre...
14:18:10
01.03.2023
Milan 136
-> saskyn2 01.03.23 13:19:35: U nových bych to určitě přepsal. U ojetých je to blbost.
13:19:35
01.03.2023
saskyn2
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hele funguje to i bez toho, ale je to lepší udělat, je to v podstatě takový jemný doladění a jednotce dáváš přesné hodnoty o daném vstřikovači. U víc jetých vstřiků to teda fakt nemá smysl, protože ty hodnoty budou už úplně jiný než když byl nový.
12:58:27
01.03.2023
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nemusí, ale i tak jsem si je tam od Saskyna radši nechal nakódovat :)
upraveno 1x, naposled 01.03.2023 12:59:15
12:38:14
01.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> saskyn2: -> Milan 136: Kamos mi tvrdi, ze na ofci 2.0 TDi 103kW common rail se nemusi kodovat do jednotky novy vstrikovace. To je picovina ne?
09:39:12
01.03.2023
saskyn2
-> David29 01.03.23 08:51:27: Tak pokud to zvládnete, tak jste si to vyměnit mohli. Hele oni v tom servisu nemají věšteckou kouli, pokud ty jednotky pravidelně padají, tak na postupu vyměnit ji jako první nespatřuji nic špatného. Pokud je běžnější prošoupaný kablík a jednotku vyměnili protože na ní mají 20000 marži tak je to trochu jiná situace3 Jinak samo pokud to je v možnostech, tak jako první to nějakým způsobem zkotrolovat/přeměřit, ale jak říkám ne vždy to lze a ne vždy se to vyplatí-asi bys nechtěl aby ti rozpárali svazky na půlce auta, naúčtovali ti práci a pak stejně vyměnili jednotku.
08:51:27
01.03.2023
David29
-> saskyn2 28.02.23 12:19:11: Hele když je to jednou - tak budiž.

Ale proto se to do servisu dává - vyměnit ovládání a řj se mohla u nás na dílně.



Ale v případě autorizáků se už ničemu nedivím.

Tehdy se mi na Arocsu posralo táhlo řazení - 14dní opakovali, že zítra to bude. Jenže oni za to nemohli - díl prostě v evropě vůbec nebyl, jenže to nikdo nikomu neřekl
08:12:39
01.03.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Aha, to je jebat, že to nenapíše všechny vadný :-( No alespoň, že stíháš záruku.
07:49:02
01.03.2023
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.02.23 19:48:50: Mělo by to bejt od rozvodů ke spojce. A já jsem čekal, že bude v prdeli i 4tej. Ale jak jsem pochopil, nikdy to nenapíše víc jak jeden. Vždycky ten první vadnej a dál se na to jednotka vysere. Protože postupně jsem tam měl P126A, P126B, P126C, teď tam skáče teprve P126D. Nikdy víc najednou.

Tak jsem zkusil ten postup, kterej jsem měl vytipovanej od toho třetího a přišel jsem na něj omylem, když jsem se zakecal a zapoměl podřadit.
22:42:26
28.02.2023
saskyn2
22:40:22
28.02.2023
Nwkt
-> saskyn2: A závěr v diskuzích: skurvená elektrická ručka, nikdy nefunguje a opravit to nejde 3 jak odpájím reprák z budíků? 3
upraveno 1x, naposled 28.02.2023 22:40:41
22:38:13
28.02.2023
Milan 136
22:36:23
28.02.2023
saskyn2
-> Nwkt: Jo na to jsem zapomněl, to je pravidelný argument-však motorek na baterku běží tak je logicky dobrý, v něm chyba být nemůže. Že má 4násobný odběr, kouří se z něj a zvukem připomíná něco mezi drtičem na odpadky a drtičem na celý auta není závada3
22:27:25
28.02.2023
Nwkt
-> saskyn2: A snažíš se ještě vysvětlit, že když motorek běží na 12V na baterce, tak na autě přesto fungovat nemusí? 3 3 3
22:21:01
28.02.2023
saskyn2
-> Milan 136: Jo kodování ABS je klasika, tohle dělám tak 1-2x do měsíce: Borec si koupí motorek na ručku na aliexpresu, proti mojí ceně ušetří litr a je štastnej jak blecha jak s tím krásně vymrdal. Jenže ho nandá na auto a ono to nejde40 no tak se zeptá na facebooku, tam mu jantar poradí, že má změřit voltmetrem jestli mu tam jde štáva(to že jednotka při rozpojeném obvodu nic pouštět nebude asi nikdo z nich nechápe) výsledek měření je jasný a 100% ukazuje na závadu-teda vadnou jednotku ruční brzdy, tak ji za 1500 na inzerát koupí a samo aby ušetřil to dá rozum namontuje si jí sám. Jenže ouha z auta má vánoční stromeček a svítí už i ABS ESP a auto při jízdě vydává velmi příjemné tony gongu kterým upozornuje na nefunkčnost ABS i ručky. No tak tam borec vrátí starou, jenže ouha podruhé-stromeček má pořád vánoce3 Tak po měsíci zbytečný práce ztrácí nervy a veze mi to. Já nandám nový origo motorek hned se to chytne-očividně mu čínan poslal nefunkční, nebo tam ten blbec prostě jenom nedocvaknul konektor plný bláta. No tak ještě vyměním konektor který rozlámal, v horším případě má i odizolovaný dráty jak tam zkoušel naměřit 12v, nakoduju původní jednotku a ABS, vracím tunel s loketní opěrkou který kvůli tomu demontoval, dohledávám z vraků polovinu šroubů který postrácel.

Borec štastnej jak blecha, děkuje že už myslel že to nikdo nedá dohromady a nechápe že jsem to měl do hodinky hotový. Akorát teda ve finále vyhodil zbytečně cca 5000(za jednotku, kodování, čínský motorek, konektor) plus tím strávil 4 volný víkendy3 3 3

Je mi ho líto, tak od něj přebytečnou jednotku za litr kupuju a tím mu srážím cenu-bud ji použiju když je fakt potřeba, nebo si ji někdo takový zase odemě koupí aby mohl absolvovat stejný postup opravy3 3 3
21:25:34
28.02.2023
Milan 136
-> saskyn2 28.02.23 21:20:21: Zrovna dneska mi přinesl skladník nějakýho týpka na telefonu, že vyměnil panel přístrojů a smazalo se mu kódování ABS a nemá ho uložený 1
21:20:21
28.02.2023
saskyn2
-> Nwkt 28.02.23 21:05:51: Hrabat se v tom po nějakým mňoukalovi je vždycky očistec. Nechápu proč se do toho ty lidi serou, to je stejný jak vždycky když si nějakej ichtyl zkouší jednotku aby ušetřil a smaže si kodování ABS který si nepoznamená3
21:12:18
28.02.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: To je jak šéf minule, nechal si u garážníka vyměnit oil. Auto převzal a svítila mu tam furt kontrolka, že auto chce do servisu, tak mu borec řekl, že si musí šéfko zajet do autorizáku kontrolku vymazat 3 Ale jinak je pán ochotnej a gumy přezouvá levně no...



Jinak jsem pak asi 5 minut čuměl na youtube v práci, než jsem našel návod, jak ten servis vymazat ručně čudlíkama v autě.
21:07:48
28.02.2023
Milan 136
-> Nwkt 28.02.23 21:05:51: Šikovnej mechanik3
21:05:51
28.02.2023
Nwkt
-> saskyn2: Hrabal se mu v tom elektrikář v nejmenovaném plzeňském autorizáku 3 pak dojel ještě s Roomsterem po výměně budíků, kde mu elektrikář řekl že má KO volantový kroužek, opět stačil pouze nastavit G85 3
19:48:50
28.02.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: To sis teda pojezdil... 4. valec jak to vlastne pocitaj? Od spojky k rozvodum nebo opacne? Je to jak kterej vyrobce...
upraveno 1x, naposled 28.02.2023 19:55:52
19:37:51
28.02.2023
saskyn2
-> Nwkt 28.02.23 19:11:04: Tak zase si už bude pamatovat, že do těch pojistek nemá hrabat když nemá dost inteligence vrátit pojistku na to samý místo, nebo se alespon přiznat v čem se hrabal3
19:14:02
28.02.2023
StepaNoFUN
Je to tam... Necham je tak mesic vydechnout a odvezu jim to tam na ten posledni...

BTW - kdyby to nekdo potreboval otestovat, nebo vyvolat - 6tka 1500ot, mirnej tahlej kopec nahoru a podlaha...
zvětšit Stepanzadnazabava (problémy s Fordy) - obrázek od StepaNoFUN vložen 28.02.2023 19:14:02
19:11:04
28.02.2023
Nwkt
-> David29 28.02.23 09:53:22: Tvl to někdy prostě nejde. Já teď měnil borcovi jednotku ručky na tiguanu, že mu nejde levej motorek brzdy. Dovezl si jednotku jinou, výměna, kódování, nastavení celýho ABS a pořád chyby na motorku - novým. Přehození, levej, pravej bylo taky, pořád chyba vlevo 3 tak otevřu pojistkovku a hle někdo nevrátil pojistku 3 jenže ta nová jednotka po smazání pořád svítila chybu na budíkách a nešel autohold, tak zpět starou a znovu kolečko komplet nastavení 3
Extreme Tyres