-> Milan 136: Jo kodování ABS je klasika, tohle dělám tak 1-2x do měsíce: Borec si koupí motorek na ručku na aliexpresu, proti mojí ceně ušetří litr a je štastnej jak blecha jak s tím krásně vymrdal. Jenže ho nandá na auto a ono to nejde

no tak se zeptá na facebooku, tam mu jantar poradí, že má změřit voltmetrem jestli mu tam jde štáva(to že jednotka při rozpojeném obvodu nic pouštět nebude asi nikdo z nich nechápe) výsledek měření je jasný a 100% ukazuje na závadu-teda vadnou jednotku ruční brzdy, tak ji za 1500 na inzerát koupí a samo aby ušetřil to dá rozum namontuje si jí sám. Jenže ouha z auta má vánoční stromeček a svítí už i ABS ESP a auto při jízdě vydává velmi příjemné tony gongu kterým upozornuje na nefunkčnost ABS i ručky. No tak tam borec vrátí starou, jenže ouha podruhé-stromeček má pořád vánoce

Tak po měsíci zbytečný práce ztrácí nervy a veze mi to. Já nandám nový origo motorek hned se to chytne-očividně mu čínan poslal nefunkční, nebo tam ten blbec prostě jenom nedocvaknul konektor plný bláta. No tak ještě vyměním konektor který rozlámal, v horším případě má i odizolovaný dráty jak tam zkoušel naměřit 12v, nakoduju původní jednotku a ABS, vracím tunel s loketní opěrkou který kvůli tomu demontoval, dohledávám z vraků polovinu šroubů který postrácel.
Borec štastnej jak blecha, děkuje že už myslel že to nikdo nedá dohromady a nechápe že jsem to měl do hodinky hotový. Akorát teda ve finále vyhodil zbytečně cca 5000(za jednotku, kodování, čínský motorek, konektor) plus tím strávil 4 volný víkendy
Je mi ho líto, tak od něj přebytečnou jednotku za litr kupuju a tím mu srážím cenu-bud ji použiju když je fakt potřeba, nebo si ji někdo takový zase odemě koupí aby mohl absolvovat stejný postup opravy
