to Saky

prohledat
62 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 20.12.2009 do 06.08.2011, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
22:34:20
06.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 06.08.11 19:54:48: Super Radku. Taky jsem nadmíru spokojen, jen ten Saky... ale ten už jinej nebude 40
19:54:48
06.08.2011
radekp
Vytáhnu tohle staré téma. Nevím jestli Saky ještě dodá nějaké nábojky, ale chtěl bych se s Vámi dodatečně podělit o svoje poznatky. Nápravu i brzdy jsem složil, něco s nimi najel, tak snad to teď bude objektivní.



Koupil jsem od Sakyho náboj s roztečí 4x100, rozšíření o 17 mm, s držákem na brzdič z Oktávie.

S nábojem a držákem jako takovým žádná práce nebyla, krom dobrušování děr v držáku.

Problém ale nastal při nasazení brzdiče na kotouč...kotouč jsem použil Brembo(VW Lupo, Seat Arosa).

Kotouč nebyl uprostřed, ale asi 2 mm mimo střed. Je to patrné i při kontrole rozměrů kotoučů, které zde vložil Tuner#2.

Toto jsem řešil 2mm podložkou pod kotouč-viz foto.



Pokud budete mít možnost, určitě do tohoto řešení jděte, auto brzdí skvěle, ruční brzda, ač není hydraulická ale lanová, je schopná zablokovat zadní kola i při 60/hod.



Další věci, které jsem řešil:

počítal jsem s výrobou nových lanovodů, nakonec jsem použil bez úpravy lanovody stávající. údajně jsou dvě různé délky, zřejmě jsem měl ty kratší. Bylo je ale nutné zašroubovat na maximum.

Dále jsem musel ubrousit tělo brzdiče - kvůli svým kolům ARC. Pokud použijete 13" kolo, raději si to nejdříve složte nasucho...nebo u mě:-)

Taky jsem potřeboval dostat kolo od kotouče právě kvůli brzdičům, proto jsem si nechal udělat 15 mm podložku. Nepoužil jsem dodaný středící kroužek, ale středění jsem udělal na podložce - přesněji 3 středění - do náboje, na kotouč a pro kolo:-)

postup nasazení kola je1 :

- nasadit 2 mm podložku,

- nasadit kotouč, lehce ho přitáhnout šroubkem

- nasadit 15 mm podloužku, která se vystředí nábojem a taky vystředí kotouč

nasadit kolo a celý soubor stáhnout 60 mm kolovými šrouby 1



Hlavně se toho nebát !!!
zvětšit to Saky - obrázek od radekp vložen 06.08.2011 19:54:48
13:36:31
07.03.2010
venni
-> Saky: Hele fakt už mě to přestává bavit 8
16:23:56
31.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
OK, proměřím, vyzkouším, taky se mě to nechce stahovat dolů, protože tam náboj rukou nejde (což je teda dobře). Začátkem roku bych měl mít brzdiče, tak to vyzkouším. Díky.
upraveno 1x, naposled 31.12.2009 16:24:09
23:23:09
30.12.2009
Saky
-> Tuner#2: koukam ze se taky dockam vlidnejsiho slova.. ono je to jedno at si to zminil nebo ne stejne jsi v necem pravdu mel.. nicmene je to porad dokola to same proste bordel z moji strany v zakazkach, delat vic zakazek najednou asi proste neumim nebot se proste nejaka ztrati a zapomene a to ze jich jinejch 5 dopadne jakz takz v poradku je slaba utecha, protoze vzdy vyplavou jen ty pruserove to co je v poradku je proste samozrejmost a o tom se nemluvi.. smutne treba je ze Venniho motor uz jezdi dvakrat a venni ho stale kvuli hlave nema.. ale na druhou stranu prisli jini a ty ten motor mely za tyden protoze se proste vzalo to co tady lezelo pripravene a cekalo na venniho hlavu.. takze dva lidi byly nadseni z terminu a jeden to proste odnesl..



nez budes nechavat delat ty drzaky sloz si to nasucho nekde na stole.. stred tak nejak plus minus odhadnes a budes vedet hned jestli jsou ty drzaky OK nebo nejsou, pripadne jak velke zvolit z tech tri.. ono kdybys to daval na hridele tak se stava ze to na stare hridele jde obcas dost tezko tak abys nemusel zbytecne stahovat, doufam ze uz to potom bude OK..protoze pri hledani tech planku jsem si prosel poznamky ke vsem variantam a existuje jeste dalsi..1 nicmene nebudu te strasit 1
21:46:21
30.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky 29.12.09 20:08:04: Máš pravdu, venniho motor jsem do toho tahat neměl, něco o tom vím, ale rozhodně ne všechno a navíc je to mezi ámi dvěma, tak si to vyřešíte spolu. Tímto se omlouvám, bylo to napsáno v euforii a nic mě do toho není. Promiň.



Výkresy držáků mám v mailu, za to moc děkuji.
upraveno 1x, naposled 30.12.2009 21:46:30
18:10:55
30.12.2009
Honza5
-> Tuner#2: Ok až to příde dam to tam, jedná se ale o chlaďáky ne o náboje1

Jinak jak píše Saky žádnou zálohu sme neřešily, jinak kdyby chtěl nebyl by problém. Navíc sem psal že by mi stačily samotné kotouče bez úpravy, tu že bych si klidně udělal doma sám. Šlo my hlavně o ty kotouče protože nevím kde bych ty vlastní polotovary sehnal. Asi tak nějak.
21:28:39
29.12.2009
venni
-> mortuary: myslím že tahle Tvoje poznámka nebyla vubec na místě....
20:08:04
29.12.2009
Saky
-> Tuner#2: s tim motorem to bylo uplne jinak, myslel sem ze kdyz jsi mluvci popravci cety ze znas aspon vsechny detaily ne jen ustrizky.. s vennim jsem zadne problemy s komunikaci pokud vim nemel..

pokud se ti nezdaji me sluzebni cesty tak se zeptej tunera kolikrat jsem u nej byl sluzebne a kolikrat soukrome.. proste nekdy tam jedu 3x tydne nekdy 3 mesice ne... ale to nema myslim smysl tady vubec resit.. to ze sjem se nabidl ze to nekomu privezu az domu se stejne obrati proti me..

vrcholem vseho je predpokladat jak by asi dopadla tvoje hlava kdyz jsi ji ke me vubec nedal.... mozna mas pravdu hodil bych ji do hliniku nebo bych ji prodal jak tady vtipne nekdo napsal a smal bych se ti jak jsi hloupy a jak si naletel.. kdyz uz ze me delate zlodeje tak uplne se vsim..

planky vsech svych drzaku pro oktavkovej/superbackej brzdic ktere pouzivam ti hodim do mejlu.. z tech tri nebo ctyr pripadaji pro tebe v uvahu dva podle toho jaky brzdic si koupis kdyz ho jeste nemas..
19:58:31
29.12.2009
Saky
mortuary 29.12.09 18:44:09 napsal:

To v tom lepším případě. Klidně se mohlo stát, že by jí Saky obratem

ruky prodal.




ty jsi se mnou někdy měl s něčím něco společného? pokud ano napiš co a pokud ne zdrž se svých přiblblých komentářů nikdy jsem nikomu nic neukradl a neprodal.. tak se laskavě pro příště zdrž takových lží
18:44:09
29.12.2009
mortuary
-> Tuner#2:



Tuner#2 29.12.09 12:31:42 napsal:

→ Saky 29.12.09 12:21:53: No ještě že jsem

neposlechnul TUNERa – pořád do mě hučel po Mostě ať Tě odvezu hlavu

na úpravu. Ještě že jsem jí dal zpět bez úpravy, jinak bych se v létě

nesvezl na 100%…




To v tom lepším případě. Klidně se mohlo stát, že by jí Saky obratem ruky prodal.
16:22:20
29.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: -> venni: OK, jen mě ty služební cesty na západ a nefunkční email a další pár drobností něco silně připomíná.



-> Saky: Pošleš mě teda ten výkes na ten delší držák? Udělám si ho raději hned abych pak při lisování nábojku měl obě verze a šáhnul jen po té správné protože až zjistím, že mě to škrtá, tak to znamená náboj slisovat ven a vyndat držák a čekat na výrobu a na to nemám čas.
upraveno 1x, naposled 29.12.2009 16:22:31
12:38:18
29.12.2009
venni
-> Tuner#2: jo tohle je taky pravda,ale ja byl mezi tím se sakym dohodnutej že mi motor přiveze se seriovou hlavou.Na tej hlavě to pořád vlastně stálo od začátku.Pak když jsem psal na konci prázdnin jak to vypadá tak saky poslal zbytek motoru asi do Světa protže ta moje hlava pořád nebyla.
12:37:37
29.12.2009
Saky
-> Tuner#2: mezitím se změnilo věcí..
12:31:42
29.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky 29.12.09 12:21:53: Jaká hlava, jaký sedla? Venni měl mít motor už hotový, dokonce jsi měl cestu na západ čech a jen jsi na něj neměl číslo a nemohl jsi se prý dovolat kde bydlí, takže to neklaplo... a teď tady čtu, že vlastně ten hotový motor nemá hlavu, protože sedla jsou půl roku u někoho jiného? No ještě že jsem neposlechnul TUNERa - pořád do mě hučel po Mostě ať Tě odvezu hlavu na úpravu. Ještě že jsem jí dal zpět bez úpravy, jinak bych se v létě nesvezl na 100%... Koukám že venni měl hotový motor asi tak jako TUNER svý náboje který jsem mu měl jenom vyzvednout. Proč všem tak lžeš?
upraveno 1x, naposled 29.12.2009 12:32:45
12:29:15
29.12.2009
Saky
lonsky rok jsem poslal pres 50 baliku (lidi co si prisli osobne netusim kolik jich bylotroufam si tvrdit ze pres 40 jich bylo naprosto bez problemu a neni pravdou ze bych vsechny posilal pozde, pokud mam cas a tu vec mam neni duvod Vam ji nedat, pokud to proste nemam tak se s toho ja nezblaznim a ze zeme nevydupu.. proto opakuju po desate ze do budoucna budu nabizet jen to co mam a bude snad klid..
12:26:32
29.12.2009
Saky
-> Tuner#2: s radkem jsem si psal az 22.9. a to jsem rikal ze uz zalohu nechci s tebou v cervnu..on to sice psal taky uz v cervnu ale moji odpoved dostal az pak, psal jsem neco v tom smyslu ze sem tam na virtu nebyl.. aspon tak to mam ja ve svych SZ
12:21:53
29.12.2009
Saky
-> venni: mas ve vsem pravdu, tomu se proste neda nic vytknout, mel jsem s tim seknout uz tenkrat jenze tenkrat me par lidi prosilo at to jeste delam a ze me s tim pomuzou a zezacatku to tak dokonce i bylo.. trosku to poskocilo a zase se to rozjelo... ono nemel bych to rikat ale takove verejne slovo ze skoncim byla docela dobra reklama a najednou bylo zase co delat a v tu chvili se to cele zase posunulo nekam do lepsich casu.. najednou se nedelal jeden kus ale deset a ti co slibovali pomoc to tak skutecne udelali.. rekli si 10kusu po 200,- mam 2000 a kdyz to zmaknui odpoledne v praci tak proc ne.. jenze tenhle maly boom zase upadl a pak to bylo zase jeden kus dva a to se jim nakonec zase delat nechtelo.. kecy typu musim nastavit masinu, najit si cas tad ja sice chapu ale proc to slibovali ze to budou delat? (ja tupe opakoval jejich slova) opet sem byl za vola ja a zase se nabalilo to co jsem nesplnil vinou jinych..o co hur ti co cekali na motor jako treba ty se zase posunuli o kus dal nebot proste tamtem "novym" sem dal prednost, vim je to spatne ale proste bylo to tak.. ted me taky nabidlo par lidi spolupraci ale proste uz nemam chut to zkouset znova zase s jinejma lidma kteri za chvilku zjistej ze to proste neni ono a ze s tim je jen a jen prace.. a nejlepsi na tom je ze ti kteri me chteli a chvilku pomahali se me tady pak verejne smejou jak jsem nespolehlivej.. ale to je udajne cehackum vlastni..

viz tvuj motor je to spatny nehodlam tady psat kde a co se posralo nema to smysl resit a obdivuju ze na to jeste vubec cekas.. asi na tom neco bude ze to ma smysl na to cekat.. ale cele to stoji na hlave a na tom ze jsem proste jednou udelal dalsi chybu a misto toho ze vozim hlavu na sedla pres pul republiky do overene spolehlive firmicky jsem ji dal idiotovi z virtu ktery na me chrlil reference jak je dobrej ze dela sedla hlav pro motorexcel a nevim koho jeste.. tak sem ho skusil.. dal sem mu tenkrat dve hlavy mam je u nej uz pres pul roku nejdriv me tvrdil ze prevrtal spatne sedla ze mu tam ty co ma nepasujou pak ze mu prijdou nove, ze nove neprisli a porad dokola pohadky.. ja si sedla sam neudelam tyhle dve hlavy je pro me dva mesice prace tak sem zacal shanet nove.. a tak uz proste nemam potrebu pykat za chyby jinych. .ano vim ze vas to nikoho nezajima chteli jste hlavu treba odeme a ze je to muj problem.. ja jsem chtel jen usetrit vase penize a nabidnout to za adekvatni castku, dnes uz dobre vim ze ve vsem musi byt minimalne 30%zisk patřičně zaplacená práce a veškeré ježdění abych nemusel čekat až se mě nakupí dvě, tři zakázky..dnes už vím že je to blbost ale těm kterým jsem to slíbil to chci dodat za těch podmínek co jsem jim tenkrát možná naivně slíbil.. nechci se tady nijak veřejně omlouvat, kdo chce mě pochopí kdo nechce nepochopí a každý si stejně udělá názor sám.. celé to vzniklo jen proto že sem to prostě chtěl řešit nic víc..
12:12:56
29.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Automaticky? Tys zálohu chtěl (s tím já nemám problém ani kdyby jsi chtěl peníze na celé dopředu) a za 3 dny jsi jí po radkovi nechtěl?



Ale je pravda, že já chtěl ty atypické středící kroužky na které si pak taky za těch půl roku zapoměl jako na venniho motor z čeho stavět 3 Já už se musím smát, to jinak nejde. Přesně pro tohle jsem to chtěl řešit veřejně a ne po Tvém mailu, neb když jsem Tě psal asi 3x mail, tak jsi havlíkovi na ICQ tvrdil že nic nedošlo a druhý den, že jsi mě to posílal. Je zajímávé, že mám jen jednu adresu na seznamu už asi 10 let a nikdy se mě nestalo, že by něco neodešlo a nebo nepřišlo. Pak jsi tvrdil, že máš problémy s mailem a dneska chceš aby všichni psali výhradně na něj. Pak jsim taky za další půl rok řekneš že nic nedošlo a nebo, že jsi e-mail s číslama kotoučů už posílal?



Jako co je moc, to je moc. Raději končím diskuzi nebo se fakt naštvu...
12:01:54
29.12.2009
Saky
-> Tuner#2: ano na každého jiný metr, tak to bylo je a bude...

honza5 taky neplatil žádnou zálohu a vše jsme řešili pouze po mejlu.. jsou lidi a věci u kterých prostě zálohu nepotřebuju, pokud je někdo známý a nebo věc je standartní kterou prodám za půl roku 5x nemá smysl chtít zálohu..

pro mě je to v tom mnohem jednodušší, proc bych chtel zalohu na vec ktera me stoji 2000 a kdyz ji nebude chtit tak ji prodam obratem ruky?

jina vec je kdyz si nekdo vymysli nabojky 4x108 se stredicim krouzkem 100 coz uz je ze zadani nesmysl..na me upozorneni ze se ten stredici krouzek dotyka tech zavitu rika ze je to tak OK tak neni problem mu vyhovet, poblem je to potom prodat pokud by to nechtel..tak tam je pak zaloha na miste..

rovnez zaloha je na miste pokud se dela tech veci vic abych v tom nemel takovej balik vlastnich penez.. viz treba ty a pruziny delas to uplne stejne tak co se divit? spoustu veci ta zaloha zjednodussi..

po Tobě bych ji taky nevyžadoval, tys byl v té úplně první vlně když jsem psal kdo má ještě zájem, a zálohu jsi poslal v podstatě automaticky radek byl až o fous později a pak už jsem ji nechtěl.. ono stejne v tu dobu byla pulka nabojku uz hotova takze ta zaloha tak trosku postradala smysl..ale to už je doba a nehodlám se dohadovat kdy kdo a jak objednával..
11:55:26
29.12.2009
venni
-> Tuner#2: 3 taky se Honzy ptám každý den jak to vypadá.-> Saky: ja se hlavně divím protože takové podobné téma s tím že to ukončíš a začneš od znova tady bylo už kdysi dávno.Říkal jsi to samé jako teď,že s tím sekneš a budeš mít jen hotové výrobky na skladě.Proč jsi se za ten rok k tomu neodhodlal?Když jsem Ti poprvé volal kvuli motoru 1,4 bylo cca 8.1.2007.Ten první rok utekl docela rychle,událo se dost věcí a ja si říkal stane se.Pak jsem se rozhodl že Tě se stavbou motoru nebudu obtěžovat a všechno stornujeme.(mezi tím jsem volal,psal,volal psal,už mi to přišlo že Ti tím lezu docela i na nervy).Ty jsi mě však začal přesvědčovat že ted už máš spousta času a motor bude cobydup.Začalo to opravdu vypadat, že motor bude někdy na jaře.

Třičtvrtě roku uteklo a dneska mam zase obavy že bych v sezoně 2010 taky nemusel vyjet.Když jsem se rozhodnul pro stavbu u Tebe bylo to hlavně z duvodu,že ten motor bude za něco stát a budu mít alespon malou záruku že něco vydrží.Nehci Tě tady nějak ztrapňovat,ale když se mi po roce zeptáš co ten motor má vlastně obsahovat a z čeho má být postaven tak jsem zustal čumět a nevěděl co si myslet.Když jsem Ti volal už třebis po desátý a dohodli jsme se na sestavení motoru,proč si nevemeš už tady dole zminovaný kus papíru a nesepíšeš si objednávku se vším všudy?Zabere to málo času a hlavně se pak vyhneš zbytečným problémům a starostem.Dřív jsi byl zvyklej dělat za mín peněz aby lidi byli štastný.Ta doba je pryč,řekni si za kvalitní práci prostě více peněz,k tej práci přidej pár drobných informací a není co řešit.Dneska všichni ocení spíše kvalitu,rychlost a hlavně spolehlivost.Dneska je jiná doba a že to bude o 1tkč nebo o 2tkč dražší se nedá nic dělat.

Za ty dva roky už jsem si pozjištoval pár ostatních lidí co staví a dělají podobné věci jako ty.

Hlavu ty děláš za cca 7-8tis (kanály 29,větší sací a tvrdší pružiny).

Pán na kterýho jsem dostal kontakt za cca 10-11tis (kanály 29,větší sací a tvrdší pružiny)

jsou dva rozdíly,cenovej a pak termín zhotovení a myslím že x lidí si vybere tu dražší variantu protože maj jistotu že ta hlava bude nedýl do měsíce.



ja vim že to není ke kotoučům,ale prostě jsem se chtěl podělit o zkušenosti a spíš než abych na -> Saky: házel špínu bych mu chtěl fakt pomoct aby to všechno klapalo bezproblémů...
11:15:15
29.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 29.12.09 11:12:10: Aha, koukám na každého jiný metr. Nějak se nám v těch pohádkách začíná ztrácet, každému řekne něco jiného...



-> Honza5: Jestli Tě můžu poprosit, tak až budeš mít ty náboje, hoď fotku k Tvému autu zde na virtu. Mám Tě v oblíbených a jsem zvědavý zda se tam po novém roce rozsvítí NEW 4
upraveno 1x, naposled 29.12.2009 11:57:20
11:12:10
29.12.2009
radekp
-> Tuner#2: Jen poznámka, já jsem zálohu neplatil. Nabízel jsem se, ale bylo mi odpovězeno, že to není nutné...
11:11:01
29.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky 29.12.09 10:43:29: Cenu jsem nezjišťoval když ani nevím kde. Ano firmy tu asi budou, ale když jsi prostě v červu nabídnul, že budeš mít náboje do měsíce, dvou hotové, tak jsem si řekl jdu do toho. Kdyby jsi tehdy napsal, že cena je 5 nebo 6tKč, tak jsem stejně do toho šel u mě cena nehraje roli při nákupu a nebo až jako poslední. Když něco chci a dokážu si na to našetřit, tak koupím.
10:50:53
29.12.2009
Honza5
-> Saky: ok
10:46:56
29.12.2009
Saky
-> Honza5: jsou hotové, psal jsi mejl ještě jsem se nedostal k odpovědi mám je v Praze budu tam asi ale až na silvestra takže je pošlu po Novém Roce
10:45:14
29.12.2009
Saky
-> Tuner#2: takhle jsem to ale vůbec nenapsal vyzobáváš si to co se ti hodí..
10:43:29
29.12.2009
Saky
-> Tuner#2: ano odpověděl si jasně, protože nemáš nikoho kdo by to udělal.. budu oponovat, takové drážky ti udělá každá firma drátořezem a v Plzni jich bude minimálně desítka, případně ti takové drážky udělá každý frézař s obrážecí hlavou takových bude v Plzni ještě víc.. podstatnější věc je ta, že ti to nikdo neudělá za moji cenu to je ten správný důvod.. tak to aspoň přiznej..
10:41:54
29.12.2009
Honza5
-> Saky: Rád bych věděl jak jsou na tom ty přední LR kotouče co jsi slíbil že budou před 14 dny?
10:39:50
29.12.2009
Saky
-> radekp: ano máš pravdu moc dobře vím co by se mělo změnit.. ale prostě místo toho abych psal romány (i když to tak teď nevypadá- teď není v práci co dělat) si radši zalezu do dílny.. když jsem tady opakovaně žádal někoho aby mě udělal web nabízel jsem i podle mě rozumnou úplatu případně chtěl nějákou spolupráci tak sem dostal košem a nebo sem byl okraden.. takže jsem na to sám

ono já to prostě beru tak trošku automaticky a skutečně je mnoho typů nábojků kde se musí přefrézovat třeba 4x100 na 4x98.. převrtat 4x108 zmenšit průměr tak je pro mě snažší to prostě dodat komplet.. ano vím že odbočuju od těhle konkrétních nábojků, nicméně Tuner si je našel sám a já mu napsal že to jsou oni.. a že jsem mu nenapsal čísla dalších X které používám nepovažuju za důležité, tyhle dvoje které jdou použít přímo na jeho nábojky, buď z úpravou kotouče a nebo brzdiče jsou podle mě hodně rozšířené a není potřeba hledat něco lepšího ani nic lepšího není.. to že se v tom v dobrém slova smyslu šťourá a snaží se najít něco jiného je sice chvályhodné a chápu že je jeden z mála který chce mít dokonalý přehled ale je to podle mě zbytečné nic lepšího dostupnějšího stejně nenajde..



narážel jsem na weby typu kdy něco nabízejí a ani na telefonický dotaz nejsou schopni říct jak je to uděláno.. já celou dobu píšu o tom že jsou to kotouče z nějákého golfa, seata.. ano číslo z hlavy neznám ale zúžil jsem kategorii do několika málo kotoučů.. denodenně řeším telefony typu mám u tebe nábojky už jsou jaký tam je kotouč a těch kombinací je prostě tolik že to nejde všechno mít v hlavě, pokud se mě někdo zeptal na technologický postup vždy jsem mu to napsal.. nicméně prostě nevidím důvod komplikovat si život tím že vypíšu desítky možných řešení zadních brzd na škodovku.. ano individuálně dořešíme cokoliv ale takhle obecně bych to podle mě pouze komplikoval neboť většina lidí to prostě neřeší, a co se týká mojí zkušenosti snad musí být každému jasné že jsem nemohl všechno já sám vyzkoušet.. a rovněž vše je individuální, někomu bude vyhovova pružina seriová někomu o 50pct tužší někomu bude připadat o 200% tužší málo.. v tomhle prostě objektivně radit nejde



uznávám že by šel udělat web kde by bylo všechno napsáno, osobně se tomu vůbec nebráním tam dát návody se vším ale prostě dělat weby neumím resp nikdy jsem nedělal a radši se hrabu v jinejch věcech a pokud to někdo neudělá za mě tak to nebude..



vždycky jsem byl proti tomu dodávat polovičaté řešení, třeba že prodám ramena LRy a zbytek ať si každej poshání sám, nelíbilo se mě to a snažil jsem se dodat komplet (s tím že si každej může koupit co chce) ale mít v nabídce všechno..

když jsem onehdá nabízel k tomuhle setu třeba i brzdový hadičky na míru s koncovkama, repasované brzdiče a kotouče a cena vyšplhala na cca trojnásobek tak mě pak lidi napíšou že jsem se zbláznil.. nakoupěj to na vrakáči nějak zapojej a funguje to taky.. pro dobrotu na žebrotu.. prostě jsem dospěl k názoru že se takhle chovat člověk nemůže, buď se chovat tržně a nabízet to s nějákou garancí za tržní cenu a v podstatě bez starostí a nebo se snažit chovat přátelsky a snažit se stáhnout vše na minimum a mít tolerantní klientelu, pokud jsou klientela známý šlo to , a šlo to léta dnes už to prostě nejde.. a pokud se tak stále snažím chovat jsem na tom bytej já, a když přišla doba, že abych splnil svoje sliby musím ty nábojky dotovat a ještě se po mě plive tak mě to už prostě nebaví..
10:26:01
29.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky 29.12.09 09:28:36: Snůžka keců, nic víc. Proč když jsi viděl, že jsem Tě s radekp poslali oba dva zálohu a oba da jsme chtěli vědět z jakého auta jsou kotouče pro verzi 17 a pro verzi 22mm (s tím že jsou jen dvě verze jsi začal Ty), proč jsi nám neposlal už nějaké podrobnosti?



Nebo nás oba dva považuješ na tupce co neví co je ET a jakou chtí rozteč?



ASI JO, protože jinak by jsi nesliboval, že výkresy máš doma, že tam pojedeš za 14, pak že až za měsíc a dneska to máme půl roku a stále ty čílsa nikde nejsou. Nakonec jsem to musel najít sám v katalogu a ještě se dozvím, že je 3. řešení a že mě na to z 99% nebude pasovat brzdič s Octavie I který jsem si na Tvoje doporučení měl sehnat.



To je teda přístup. Proč Tě to nevrátím? Protože už mě to stálo tolik nervů, času a peněz a jsem rád, že alespoň něco mám doma a bohužel ve svém okolí nemám nikoho kdo by byl schopen udělat dovnitř ty drážky. Jinak už dávno řeším vlastní náboje se soustružníkem, to mě věř stejně jako to udělal Zdeněk na Rapid/Saaba když jsi jen sliboval a nic nedodal a další.
10:09:40
29.12.2009
radekp
-> Saky: Já se do téhle debaty vložím.Mám poznámku jen k jedné větě, kterou jsi napsal: kdysi jsi psal, že se dnes prodávají stabilizátory, u kterých nezjistíš tepelnou úpravu...apod. a že by sis nikdy nekoupil věc, u které by sis tyhle parametry nezjistil. No a teď si tady protiřečíš, že spousta lidí ani neví, co má za rozteč. To je možná pravda, ale sám se snažíš zamlčovat parametry, např. obj. číslo kotouče....

Hodně lidí co si to od tebe třeba objedná bez znalostí, ale kdyby jsi k tomu kopíroval jen minimum informací, ušetřil by sis podle mě 90% těchhle starostí - ikdyž by tomu nerozuměli, určitě najdou ve svém okolí někoho, kdo bude parametrům rozumět a můžou si kdejakou blbost vyřešit už sami. Osobně si myslím, že děláš dobré a kvalitní výrobky, ale na začátku by sis měl stanovit jasné podmínky a být pečlivý i sám k sobě, udělat jasný objednávkový formulář(viz. Tuner#2 a pružiny), nabídnout např. 2 typy, popřemýšlet a říct svoje zkušenosti, nevýhody a výhody jednotlivých řešení. Znám pár lidí, kteří dělají na živnost a bez důslednosti to prostě nejde!

Toť vše ode mě.
09:39:25
29.12.2009
Saky
v tom druhém tématu jsem jasně psal že už jedu cestou kdo příjde, chce a mám ten to dostane nehodlám čekat jestli lidi kteří si to před rokem objednali a celý rok se neozvali když jsem jasně napsal že je to hotové se za rok za dva třeba ozvou.. když někdo příjde a chce to tak mu to prostě dám.. a víc neřeším.. ano pak si tady vyslechnu že sem to někomu nedodal, když mu v zápětí napíšu zprávu ať si pro to přijede že ještě doma něco vyhrabu tak už nemá najednou zájem ale plivnout to si musel.. to je problém těhle diskuzí o ničem.. jak jsem psal lidi kteří ode mě něco chtějí se mnou komunikují mejlem a nebo zavolají a udělají si obrázek sami.. a zákazníci kteří možná něco tenkrát chtěli a chtějí dál jsem vyzval a jinak dělám tlustou čáru a končím s tímhle systémem, nemám to zapotřebí dělat dál za těchto podmínek.. jediné co mě drží v tom dělat něco pro škodovkáře je to že prostě nechci zahodit to co se za ty léta nějak vymyslelo, odladilo a funguje.. už nemá asi smysl dál přispívat k tomuto tématu co jsem chtěl napsat jsem napsal, napsal jsem i to co jsem nechtěl

pěknej Novej Rok..
09:31:25
29.12.2009
Saky
a nebo opakuju, pokud je někdo nespokojený ať mě to vrátí, vrátím peníze nevidím v tom žádný problém..

a opět opakuju po třetí svoji otázku, proč ty věci od toho Sakyho berete, když je tak nespolehlivý, má věci tak špatné, informace k tomu dává strohé a neúplné .. proč na to měsíce roky čekáte proč nejdete jinam? a když už jste se dočkali a jste nespokojeni proč mu to tedy nevrátíte?
09:28:36
29.12.2009
Saky
-> Tuner#2: vem si CAD CATII RHino cokoliv v čem jde kreslit a nakresli si to, uvidíš že existuje mnoho řešení, některá jsou úplně ideální, některá po malých úpravách optimální a pak prostě zvážíš pro a proti a pro něco se rozhodneš.. 90%lidí neřeší vůbec nic pomalu neví ani jakou chce rozteč o tom co znamená ET slyšeli max u kol a dát si to do souvislosti s nábojkem neumí a takovýmto lidem máš nabídnout nějáké řešení.. lidi kteří mají strojařské vzdělání a možnost si to udělat si to sami navrhnou a udělají sami.. s mnoha jsem konzultoval nějaké řešení, když jsem jim nabízel spolupráci když to uměli vyrobit nikdo s tím nechtěl mít nic společného protože s tím je práce a výdělek žádnej.. takže takovou sortu z 90% tvořenou takovými lidmi nezajímá výběr z X řešení prostě vezmou to co jim nabídnu, nebo to kam se společně dobereme.. a nevidím jediný důvod proč bych měl každému psát X možností když dopředu vím že se spokojí s tou jednou jedinou.. ano má-li někdo jiné požadavky a ví-li o čem mluví není problém se dobrat k jinému řešení, je tu dost lidí kteří měli úplný atyp.. ale prostě jak jsem psal už minule nehodlám psát rozsáhlé návody co jak a proč.. 1, na to nemám čas.. 2, si myslím že je to celkem zbytečné u věcí kde existuje prostě víc variant.. vše je individualní tak to řeším individuálně..
09:18:44
29.12.2009
Saky
-> Tuner#2: prioritou je pro mě cena a dostupnost kotouče, nebudu navrhovat nábojky na kotouč z alfy romeo kterej je sice taky pouzitelnej ale trikrat drazsi.. myslim ze kotouc z golfa kterej tam mas je hodne atraktivni model jak cenove tak dostupnosti a verim tomu ze i za deset dvacet let bude k dostani coz se treba o modelu byt noveho mene atraktivniho auta neda rict..

co se tyka tech nabojku tak pokud to chces vedet tak jsem jasne psal ze ty nabojky jsou hotove uz hodne dlouho (vysoustruzene polotovary) a cekalo se na prorazeni drazek (to byl a je vzdycky nejvetsi problem nabojku, vytocit kus zeleza je otazkou hodiny na CNCcku, udelat drazky v kusovce aby to bylo cenove zajimave je proste nesmysl).. ty co mas ty tu serii tak ta je mozna uz z minuleho roku, ty byly hotove kompletne cele bez drazek a v tom cervnu nebo kdy to bylo jsem se proste rozhodl ze to vse dodelam a udelal jsem posledni velkoserii a objednal drazkovani oficielne, napsal jsem ze se bude delat dalsi serie a dodelal jsem ty kteri si je priobjednali.. takze se protahovalo trnem asi 40kusu celkem vcetne LRovejch z toho bylo asi polovina uz hotova mozna rok (bez tech drazek) tvuj nabojek a nektere kompletne cele nove.. aby se to nezdrzovalo tak jsem ty hotove nechal pozinkovat, pred tim byly tryskany .. a ty ostatni tem se dodelaly zavity a daly se do zinkovny pozdeji(pro tvou informaci zbyly me i nejake dalsi bez der ktere poslouzi jako polotovary a proto dnes muzu dodat nabojek za 14dnu pokud pripadny zajemce bude ochoten zaplatit vyssi cenu danou zakazkovym jezdenim s jednim kusem).. opet se to ale protahlo coz jsem nechtel ale proste nemohl ovlivnit a to byl dalsi duvod proc s tim proste koncim, budu si prodavat svoje polotovary ktere budu sam schopen dodelat a dodat v rozumnem terminu cca mesic... pokud polotovar mit nebudu nebudu nabojek nabizet.. ale to je jedno.. to s tim nesouvisi.. mezitim v te dobe od cca cervna jsem se dovybavil mam druhy vlastni soustruh primo doma a vlastni CNCcko a tak si to uz proste delam sam a pokud to nestihnu nadavam pouze sobe..
09:10:26
29.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Brzdič zatím nemám a mám právě nabídku na ten ze Superba a nebo prostě koupím novej na Octavii I protože když si spočtu repas, tak se už kolikrát ani starý nevyplatí. Měnit pak brzdič je docela na hovno stejně tak jako Tvůj přístup, myslím že tímhle si lidi udělali dokonalý obrázek...



Proč nenapíšeš, že na rozšíření 17mm, je ten a ten kotouč z toho a toho auta které je masové produkce a nebudete mít problém si za 5 let až bude kotouč křivý, sjetý koupit nový a jen nasadit. K tomu potřebujete brzdič z Octavie katalogové číslo 8B0 641 310 (jen příklad - číslo mám napsané doma) a je vyřešeno.



NIKDY se nemůže stát, že by to nepasovalo a nikdy nikdo nemusí být nasraný tak jako teď já...



Ale holt je lepší koupit kotouč za 200,- ten potají upravit, smazat všechny čísla a holt dotyčný bude mít za 5 let náboje, ale kotouče na to nesežene, neb Sakyho srazí tramvaj a všechno si to odnese do hrobu...



Sorry za tu ironii, ale je to tak a pokud chceš mít ke všemu takový přístup, tak měj, ale já Tě fandit nebudu a nebudu Tě věřit ani ty pohádky co tady píšeš...
upraveno 1x, naposled 29.12.2009 09:11:48
08:54:38
29.12.2009
Saky
-> Tuner#2: ty drzaky vyzkousej jak jsem psal a posunu ti je o kolik budes chtit, ono to totiz jeste zalezi na tom jakej mas brzdic.. pokud mas z oktavky normalni a nebo z oktavky turbo a nebo 4kolky.. to je presne ten rozdil 232 versus 239mm a je to porad ten samej brzdic(jen lehce jinej trmen).. a nebo mnohdy nekdo priveze brzdic ze superba koupi ho na vrakaci jako z oktavky a je to zase jinak.. takze nez se bude vyrabet nejakej drzak tak zmer to co mas

uz se me parkrat stalo ze to proste nesedelo z vyse uvedeneho duvodu.. pak to jeste nekdo zabije brzdicema z octavky II a je to dalsi varianta.. takze abych to shrnul kazdymu rikam brzdice z oktavky,a kotouce 232 vzhledem k tomu ze 4kolek a RS je minimum tak to proste neresim a doufam ze to proste bude sedet, a pokud to nahodou nesedi zatim se ozval pouze jeden jedinej clovicek mozna z 20ti (to jestli to se mnou nechteli resit a nebo jestli to jeste nenasadili a nebo jestli to proste bylo OK to nevim) ze mu to neslo.. proste tech kombinaci je tak strasne moc ze nejde psat co kde kdy a jak.. viz cele tohle dlouhe vlakno v kterem stejne neni uplne vse.. a kdyz proste nastane nejaka nestandartni varianta tak se to resi az kdyz proste prijde.. bud se vymeni drzak a nebo kotouc a nebo brzdic..

rovnez jsem to sem nechtel psat ale napisu to, pro me je vzdy lepsi dodat kotouc bez cisla se zaskrabanym originalnim cislem nebot pak proste nemusim opet nic resit.. protoze kdyz vezmu kotouc 239 stahnu ho na 234mm a reknu ze je to ten jedinej kotouc a reknu ze stoji 1000 oba tak si ho bud kupte odeme a nebo si ho sezente kde chcete.. a pokud muj kotouc atyp bude stat 1000 stejne jako bezny kotouc 232 z nejakyho VW nevidim na tom nic spatneho.. to ze ve skutecnosti se jedna o pretocenej kotouc z prumeru 239 na 234 a ze porizovaci cena je 200kus je vec uplne jina.. kazdej si muze koupit kotouc kde chce..
08:45:33
29.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: No hezky pěkně. Ono to tak bylo i s nábojema že? Nic jsi pro mě neměl, tak jsi mě prodal něco co jsi měl na skladě protože zrovna o víkendu jsem narážel ty středící kroužky a všimnul se, že asi závity na kolové šrouby mají lehkou lišku a to se za měsíc po výrobě když jsou v zinku nestane. Ničemu to nevadí, projedu to párkrát šroubem potřeným lehce grafitkou, ale pak nechápu ty řeči, kdy od června jsou náboje ve výrobě apod.



Přitom radekp objednával v ten samý den/týden a jemu jsi teď odepsal, že jsou v zinkovně a budou po novém roce - jak je to možné když termín zadání byl stejný. To seš buď blbej že to děláš po kusech a nebo opět kecáš a prodal jsi mě něco co bylo skladem...



Co se týče pěti možností kotoučů, tak tím mě teda sereš maximálně, co když mezi těma možnostma je auto r.v. 2000 a výš? Pak nebude problém sehnat kotouč ani za 5 let logicky, ale když nabízíš kotouč na Seat, Opla z 80. let, tak je jasné, že taky za 5 - 10 let už nemusí být. Když něco vymýšlím, tak i s ohledem na budoucnost. Je mě jasné, že jde použít cokoliv vhodného průměru a výšky klobouku a podle toho náboj udělat vystrčený aby mohl být držák jen kus rovného materiálu. Všechno tohle nenapíšeš když se Tě na to člověk ptá při objednávce!!! Jenže věřím, že kdybych si našel kotouč na jiné rozšíření, tak náboje nemám dodnes...



Tohle mě už fakt sere a raději už víc nepiš, už víc do Tvých postupů vidět nechci...







Jen bych rád teda vyřešil ty držáky, když jsi měl doma kotouče, tak budeš mít i ty větší držáky - nebo mám teda začít nahánět kamarády a udělat si to sám? a starý pověsit na zeď?
upraveno 2x, naposled 29.12.2009 08:50:45
08:33:33
29.12.2009
Saky
-> Tuner#2: ja kotouce nikdy neresim, ja si vzdycky kotouc sezenu a pripadne upravim..a vzdy vychazim nejdriv hlavne z ceny kotouce az potom z bezproblemoveho uchyceni, kdybych mel vychazet z kotoucu ktere jsou standartne dodavany tak bych vetsinu veci nemohl delat, nebot vetsina jich je upravenejch.. to ze na nektere nabojky jdou pouzit kotouce uplne bez uprav je tak 50 na 50.. a predpokladat jestli sezenu kotouc jeste za rok nebo za deset se proste neda..



k tem nabojkum me porad nerozumis.. kdybys chtel rozsireny pouze o 5mm nebo aby byly stejne jako serie a trval by jsi na tom tak bych ti nabidl kotouce zase jine, takze ty nabojky ktere mas to provedeni tam se u roztece 4x100 pouziva dokonce 5 kotoucu1 abys zase mohl napsat ze jsem pridal.. nicmene vsechny ty nabojky bych dokazal udelat s jednim kotoucem ale na ukor slozitosti drzaku.. je to celkem logicky ze kazda zmena rozchodu znamena jinak vysunutej drzak.. a u 17mm a u 22mm vychazi drzak jen rovna placka tzn je levnej jen se vypali.. takze kdyz chce kdokoliv cokoliv tak prioritne nabizim 17 nebo 22 z vyse uvedeneho duvodu, treba varianta na 4pistky kdy tam musej bejt zavity a drzaky se musej frezovat je vyrobne slozitejsi.. tak jdu logicky cestou nejmensiho odporu, osobne si myslim ze musi byt kazdemu uplne jedno jestli ma kolo 15 nebo treba 17mm vysunute a proste kdyz chce nekdo 15 ja mu nabidnu z vyse uvedeneho duvodu 17 tak se me jeste nestalo ze by to neprijmul.. a kdyz chce proste neco jineho tak je to na ukor slozitosti drzaku a navyseni ceny a opet se vetsinou dohodneme na standartnim rozmeru.. takze si predchazim starosti a nabizim pouze 2 rozmery..

co se tyka prumeru 232 nebo 239 psal jsem ze je dobre volit plus minus tak velky kotouc jako je original u auta z ktereho je pouzit brzdic u oktavkoveho brzdice je to 232, nicmene u superbu kde je ten samy brzdic (jen jiny drzak) je to prumer 245 takze se da volit bezpecne v tomto rozsahu.. samozrejme s ohledem na drzak.. ano poslal jsem ti ty kotouce vetsi a celou dobu jsem ti rikal ze budou 232.. nechtel jsem to sem sice psat, ale proste tyhle kotouce jsem potom nasel doma a proste jsem je sebral a poslal nebot sem si myslel ze to sou proste oni .. vubec me nenapadlo, ze jsou to ty vetsi ktere pouzivam zase na jine nabojky nicmene jsou pouzit i na tyhle, cisla jsem proste nekontroloval a kotouce ani nepremeroval.. vzal jsem nabojek strcil jsem ho do kotouce sel tam tak sem to povazoval ze jsou OK.. ono totiz jeste mam jedny nabojky hodne podobne ale ty maji jiny vnitrni prumer
08:07:42
29.12.2009
Saky
-> vhml: ja to nevidel, tak nemuzu soudit.. jak jsem psal mam jich tady jeste aspon 20 a vsechny jsou OK.. schvalne jsem na ne o vikendu koukal a ani nechapu co jsi psal o odjehleni ze nebylo udelane, ty co mam tam jsem nic nenasel.. asi sem to podcenil kdyz jsem doufal ze je proste zabalenej ze bude OK, podle me byl tenhle zabalenej jeste z prvni serie.. ze bude zrezlej jsem proste nepocital nebot jsou uskladneny v suche vytapene garazi... uznavam ze do nej mohlo nekdy pri preprave zatect, nebo tam voda zkondenzovat kdyz sem to v zime prevazel bohuzel jsem to neskontroloval.. vymenu jsem nabidl okamzite
18:33:58
28.12.2009
vhml
jenom dodám ohledně mého řízení, že se opravdu nejednalo o povrchovku, která by šla setřít hadříkem. Nešla ani seškrábnout nožem a zapůsobil na ní až drátěnej kotouč ve flexe.

Na druhou stranu si myslím, že toto reklamovat netřeba. Na funkci to nemá vliv, byla by to další starost jak pro mě, tak i pro tebe.



Ale je to jak už jsem ti psal do SZ zase pár ,, bodíků reputace" dolů a taková věc úspěšně dokáže zkazit náladu, i když je to jinak doufám kvalitní výrobek...
12:57:56
28.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky 28.12.09 12:33:22: OK, ale proč jsi teda rovnou na začátku nenapsal, dělám 22mm na to se kotouč schání úplně na ho*no, protože je z auta to 30 let starého a na 17mm jsou DVA kotouče!!! To od Tebe tady slyším prvně až zde!!! Pak bych si teda ty dva našel kdybych se striktně nedržel Tebou přikázaných 232mm a věděl, že mám hledat i 239mm. Tím pádem se ale liší držáky brzdičů, neb ty co mám, tak s něma bude brzdič škrtat o kotouč a nebo nepůjde nasadit díky většímu průměru vůbec.



Proto prosím o zaslání toho druhého výkresu na držák brzdiče a nebo pokud máš i ty delší držáky vyrobené, tak o výměnu držáků, neb to co mám asi pasovat nebude. Sice je to 3,5mm na jednu stranu rozdíl, ale tolik místa tam asi není...
upraveno 2x, naposled 28.12.2009 14:18:25
12:33:22
28.12.2009
Saky
-> Tuner#2: atypické kroužky dělám duralové, neboť je nehodlám točit z plné kulatiny.. jsou bez povrchové úpravy

já je pro Tebe nevyráběl nic jsem netratil, myslel jsem že to bude s podložkou až to oměříš (myslím šířku kola o průměr kroužku vůbec nešlo)..

nicméně jinak se na všem ostatním asi shodneme.. kroužek jsem zapomněl, pak už jsem ho neudělal protože jsi ho pak už nechtěl..

sám jsi sem dal dva výkresy kotoučů a oba jsou stejně vysoké, pokud existuje ještě varianta vyšší musí být třetí.. já tady to třetí číslo nemám a jestli chceš ty dvě opsat budiž.. ten treti ma diru taky 65, prumer 232-239 a vysku nejakch 44-45
12:23:42
28.12.2009
Saky
-> Tuner#2: kotouče na předek jsem v průběhu 5-6 let používal alespoň troje a ty Oplácké s kterými je nejméně práce tomu asi vévodily nicméně dnes když jsou už ty originály vykoupeny a já je objednám u Elitu tak sem ně čekal 3měsíce.. a výsledek? přijde kotouč dělaný z jiného polotovaru, nebroušený jen soustružený a komplet upravený jinak.. s tím co jsem kdysi kupoval pod stejným označením nebe a dudy.. a když někdo napíše že je to ten kotouč tak prostě nemá pravdu.. tenkrát do toho vlákna jsem napsal další které jdou použít s minimem úprav, dostala se odpověď že jsou dražší.. ale jsou lepší..

to co přijde dnes z elitu od bremba na rekorda, tak se dá sehnat prostě lepší polotovar..

myslím si že jsem dal jasný návod jak si správné kotouče najít a nehodlám vodit lidi jak malé děti za ručičku a servirovat jim vše pod nos.. ne proto že bych nechtěl ale prostě těch možností je mnoho a prostě ať si to každý zkusí sám, sám píšeš že jsi strávil x hodin u katalogu jistě uznáš že je to zábavné čtení tak proč to nedopřát ostatním?

prostě mě irituje když se v dnešní moderní internetové době na každý hloupý dotaz někdo zeptá a zasírá diskuzní fóra nesmysly místo toho aby použil mozek, vyhledávání a všeobecně dostupné info..

každej tejden mě přijde do mejlu alespoń jeden dotaz typu jak upravit fabiovou kliku do 136kovýho bloku.. všichni by si představovali plánky s tolerancema s drsnostma povrchu atd atd.. dám to jednomu, ten to tak udělá klika mu prdne a já jsem ten špatný protože měl ode mě plánek.. tak odpovídám ve stylu upravit tak aby se tam vešla a byla bezpečně ubrána pokud neví jak tak že to dělám za 1000kč a dostane se mě vzteklé odpovědi, mnohdy plné urážek ať si to teda nechám..

další den řeším se seriozně vypadajícím člověkem přední nábojky když chce 5x100, zdá se že chápe že je potřeba jiné kotouče a že prostě nezůstane jen u nábojků když se po týdnu dopisování dostaneme k ceně cca 1-1,2kus tak mě napíše jestli jsem se neposral že nábojky na škodovku mají ve výprodeji v Prondu za 50kč.. tak mu napíšu ať si je tam tedy koupí že já za tu cenu to udělat neumím neboť jen kus materiálu je cca 400kč zušlechtění povrchovka další cca 200 a práce je kde? a za 14dní čtu výhružný mejl že sem mu blbě poradil že si je v tom prondu koupil a že mu na to ty kola nejdou.. a vyčísluje mě škodu typu 2xnábojek 100kč 70km x3kč a chce po mě poslat 250kč na účet a hrozí rozbitím huby.. mám tohle za potřebí?

prostě jak jsem psal nemá to smysl řešit, jsou lidi kteří to chápou, jsou lidi kteří to prostě nepochopí nikdy.. a já sem pak ten špatnej.. ptám se tedy znovu.. co jim brání jít někam jinam? a čekat třeba i roky na některé zboží odemě?

ano štve mě to tak sem se to rozhodl řešit, a místo toho že by to někdo ocenil že chci prostě z těch sraček vylézt a věnovat se tomu méně a na profesionálnější úrovni a prostě se věnovat jen těm seriozním zákazníkům a snažit se jim nabídnout okamžitě to málo kvalitního co mě zůstalo tak čtu fóra a mejly hnoje co se po mě hází... a většinou z dob dávno minulých od lidí kteří se mnou nic neměli.. uznávám kritiku, člověka to zdokonalí, ale řešení osobních sporů nepatří na fórum kde si každej přihodí své stéblo hnoje aniž by dotyčného znal.. myslím že lidi kteří po mě stále ještě něco z těch minulých zakázek chtějí mě napsali mejla, přišlo jich dost a postupně se prokousávám a odpovídám, lidi co se chtěli nespokojeně vyjádřit to taky už udělali tak přeji příjemný rok 2010 bez zbytečných hádek a snad budete mít mnoho kvalitních dílů na Vaše miláčky než nás všechny sežere žlutý mor..
12:18:27
28.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: To snad není možný co ty seš za kecala!!! Jetě že to TUNER sleduje se mnou a mm schované všechny SZ co jsem si s Tebou vyměnil.



Pro náboje jsem si byl v sobotu. Bylo to po tom co jsi říkal, že to máš pro mě a TUNERa hotové a to se psalo někdy září 2009. Když hotové, tak jsem doufal že podle zadání - mail už jsem Tě tady zkopíroval jednou, podruhé to dělat nebudu. V zadání bylo, že chci kroužky 57,6 a aby koukali z náboje přes kotouč 2cm aby přes to šla navlíknout podložka. V zadání bylo, že chci napřed znát z jakého auta používáš kotouče, aby to nebyla plečka 30 let stará a já za 5 let neřešil, že na to nepůjde kotouč objednat. Proto jsem chtěl konkrétní čísla kotoučů pro 17 a 22mm rozšíření. Psal jsi, že jsou jen dvě řešení, teď tady vidím tři?



Když jsem si pro ně v sobotu v říjnu přijel (věděl jsi o tom dost dlouho dopředu, řádově měsíc, protože jsem měl ve výrobě výfuk a svody), tak TUNERovo "hotové" náboje jsi neměl a vymlouval jsi se, že jsi byl v pátek v hospodě a že TUNER chtěl atypické kroužky a ty jsi nestihnul v týdnu udělat. Zajímalo by mě dodnes kdy jsi je chtěl v týdnu udělat a jak bys je do druhého dne nazinkoval? Opět jen výmluva!



Moje náboje jsi mě dal a když jsem hned na místě viděl kroužek, tak říkám to není to načem jsme se domluvili. Tak jsme na místě vymysleli řešení, že se to udělá i s podložkou, která bude mít osazení dovnitř.



Jenže hned jak jsem přijel domů, tak se mě to rozleželo v hlavě a řekl jsem si, že nakonec ten 57,1 vezmu, že buď tam půjde plecháč na technickou a nebo přes podložku jiné kolo a podložky mě udělá známej tady v Plzni abych na to nemusel čekat další půl rok. Takže jsem Tě hned asi 2. den psal, že ke kotoučům chci poslat i ty kroužky které jsem u Tebe nechal den před s tím, že jsi nabídnul řešení. Tak tady nekecej, že kroužky jsou na tři hodiny práce, vypadá to jako že jsi mě je dělat zbytečně a tratil na tom. To si laskavě odpusť, já jsem Tě to psal hned druhý den a ví to i TUNER s ním jsem to konzultoval na FB.



Nechápu co je složité na tom nabízet univerzální řešení? Prostě dělám jednu zakázku, tak si vytisknu mail na A4 jako objednávku a podle toho to zadám udělat, nebo udělám. Když ten člověk napíše, že chce kroužek 57,6 a to je něco jiného než běžně dělám, koupím si zvýrazňovač za 15,- a vyznačím si odlišnosti a nemůže se mě stát, že něco přehlídnu.



Takže resumé?



Zajímají mě teda ty tři typy na zadek pro 4 x 100mm a 17 a 22m rozšíření? Můžeš je sem konečně napsat?



Pošleš mě prosím ten výkres držáku na mail? Nebo bude rychlejší, když ten co jsem od Tebe dostal odnesu MATTESSovi a ten mě to nakreslí?
upraveno 1x, naposled 28.12.2009 12:19:52
11:54:18
28.12.2009
Saky
-> Tuner#2: ono s tema krouzkama to bylo taky trosku jinak.. prijel sis pro nabojky, tys dostal a krouzky jsem nemel (byl to patek nebo tak neco) a dohodli jsme se ze ti je privezu hned ve stredu kdyz pojed sluzebne do plzne (kdyz jsem rikal ze jine krouzky nez tech 57,1 ktere jsou nejcastejsi delam na zakazku, ano mel jsem se podivat do mejlu a udelat je rovnou ) s kotoucema, nicmene jsem nabidl reseni ze to bude udelano vcetne podlozky z jednoho kusu ze to tak bude lepsi, ty jsi souhlasil ze to omeris a ze ti je udelam pak na miru az to vyzkousis, sluzebne jsem tam nejel ani za tyden ani za dva.. uznavam ze jsem ti ani jednou nenapsal ze tam nejedu,protoze jsem to proste driv na 100% nevedel, pak jsi psal ty kdy tam tedy pojedu a ja rikal ze se tam chystam kazdym dnem, ale ze z povahy me prace nemuzu dopredu tusit kdy tam opravdu pojedu, nebot to zalezi na okolnich vlivech nikoliv na me, a dohodli jsme se ze pokud tam nepojedu snad do patku ze to ten dalsi tyden poslu.. a cele tohle trvalo cca 5tydnu tys pak napsal Ok a at poslu i ty krouzky ktere jsi puvodne nechtel.. mezitim jsi me potom napsal ze uz o krouzky ode me na miru nestojis ze na ne proste nehodlas cekat, ackoliv ty krouzky jsou vyrobne tak na tri hodiny prace..



co se tyka cisel kotoucu tech nabojku v tomhle provedeni delam asi 8 typu ne jen 2, ackoliv pro roztec 4x100 pripadaji v uvahu v podstate jen 3, na ten silnejsi kotouc jsem ti psal ze ho nemaji skladem a ze v elitu nejsou schopni rict kdy bude.. a ze tech normalnich kotoucu za cca 800 maji asi 20párů, tys napsal něco v tom smyslu že ti to tak stačí, že pokud je nemají už teď tak že nemá smysl je kupovat a prostě vzít ty běžné, neboť třeba za 10let už nebudou asi vůbec.. tak jsem to považoval za vyřízené, nevidím důvod proč bych ti pak to číslo psal..



moje největší chyba je v tom že se snažím nabídnout univerzální řešení, každému na míru a pak má každý jiný kotouč jiný držák jiný unašeč a prostě v tom množství kombinací se pak člověk zbytečně ztrácí a tohle jsou důsledky..
11:34:08
28.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Tady nejde o to kdo je blbý, ale o to, že ty blby děláš z nás už jen tím jak pořád mlžíš viz. debata na přední kotouče. Pilot tam dal jasný typ a ty jsi přesto tvrdil, že jsou jiné, lepší, vhodnější a nakonec jsi stejně poslal bratránkovi to co už dávno předtím Pilot znal a říkal mě o tom.



To samé ty zadní kotouče, pořád jsi mě psal, že na průměr 232mm jsou dva druhy, jeden na 17mm rozšíření a druhý na 22mm (podle toho děláš dva typy nábojů) a že mě číslo pošleš do týdne. Pak utekl měsíc, psal jsi, že jsi ještě nebyl doma. To chápu, máš nový barák, tak často domů nejedíš, ale ono mě ty čísla nedošli dodones a to máme už půl roku co jsi je sliboval do týdne... Dneska u je to jedno, ale je to jen příklad toho co lidi sere.



BTW: Ten výkres toho "delšího" držáku na brzdič ještě nedošel.
11:26:03
28.12.2009
Saky
-> vhml: kdyz uz zminujes pastorek napis aspon vse co jsem napsal.. pastorku tady mam aspon 20 a orezle nejsou, vsechny jsou nove nastrikane olejem, tvuj pastorek byl zabalenej v igelitove folii uz hodne dlouho,mozna rok dva pred posilanim jsem ho neotviral, protoze vybavlovat neco z te folie je opruz.. ano je možné že do něj kdysi dávno nateklo a nebo spíš si myslím že jsem je vozil dlouho v zimě v autě a jak se pak daly do tepla tak ta skondenzovaná voda tam zatekla, stejně tak jako koupíš mnohdy nový díl orezlý přímo z mototechny .. nicméně jsem ti okamžitě nabídl že ti ho vyměním.. byla to povrchová rez kterou stačí setřít, udělal jsi si to sám vyměnit si ho nechtěl ale mám ponaučení pro příště všechno co mám doma zabalené budu nejdřív rozbálet a kontrolovat, už jsem takhle omylem poslal jednu kliku která byla z bouraného auta ohnutá a složila jako přípravek

byly jsme dohodnuti ze dojde do vanoc, do vanoc dosel chapu ze te stve ze je orezlej me taky a ze uz nebyl cas pripadne to reklamovat nebot jsi to chtel jako darek.. takze si to ani reklamovat nechtel..







nicmene vzdy jsem zastaval nazor ze nehodlam fotit kazdej prd kterej udelam, vzdy jsem resil dost veci hodne lezerne nebot jsem proste predpokladal ze kdyz si treba nekdo koupi set brzd ode me ze ho nezaskoci nejaky detail,ze ten clovek ma alespon trosku technicke mysleni a kdyz byl nejaky problem vzdy jsem se ho snazil resit az potom nebot jsem si tim proste usnadnil praci.. dnes uz vim ze je potreba na vsechno psat podrobne navody, fotit fotoserialy krok po kroku protoze si tim proste usetrim praci a hlavne to bude i pro naproste blby..

nez se ozve nejaka potrefena husa cítícíse jako blb, tak jen upřesním že to bylo napsáno OBECNĚ nikoho konkrétního jsem tím nemyslel a VHMLovi se omlouvám že je na začátku jeho citace s tím zbytkem tématu nemá nic společného..
16:11:02
23.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Já už se ničemu nedivím, ale tohle mě nakoplo k tomu to sepsat do toho znovu otevřeného tématu. Kdyby mlčel, tak jsem nic veřejně nenapsal, ale tohle už je silné kafe.
Extreme Tyres