skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Servisní linka - Peugeot :-))
16:25:49
09.08.2007
09.08.2007
Syny
-> Gryzly: Tyveo to je mazec
16:17:56
09.08.2007
09.08.2007
Evž@
to je masakr
21:54:55
08.08.2007
08.08.2007
spartra
-> Gryzly: dobrák od kosti
08:58:35
08.08.2007
08.08.2007
Tuxik
-> Gryzly:
02:30:56
08.08.2007
08.08.2007
Syny
To je todle ne freevideo.cz/noadult/1150
9
20:35:12
14.07.2007
14.07.2007
Gryzly
17:49:10
13.07.2007
13.07.2007
King
-> Reeaper: Souhlas s "pikolíkama" :) Pikolík totiž nemůže za to, že např. ze zřízení ADSL linky u zakoše u outů udělali zmrdi takovej proces (prostě to zprocesovali do flowchartů :), že jakmile se to v některým levelu zasekne, tak se to prostě zasekne a pokud zakoš nemá kontakty na místní hnízdo telekomoušů, z "pikolíků" nevyrazí nic než profesionálně oddrmolený omluvy :) Je to případ mýho dvorního automechanika, kterýmu jsem adsl doporuči, tak využil nějaký marketingový "akce" a službu objednal. Nejdřív se "to ztratilo" (objednávka), pak se našla, ale zase nebyla volná kapacina na DSLAMu, když se rožšířil DSLAM, vyskyt se další problém, kterej "hotline" nebyl schopen sdělit. Tímto se proces zřízení služby dostal to takového pastavu, že "hotlajnista" poradil příteli, že nejjednodušší bude objednávku zrušit (tím se systém zresetuje :) a podat ji znova. I zeptal se milý přítel, zda-li mu bude služba zřízana za oněch výhodných podmínek, jako před 5ti měsíci, kdy ji bláhově objednal. Odpově´d: Ne :) Přítelova reakce: Tak si to strčte do prdele! :) Druhý den na to mu aktivně zavolal obchoďák a slíbil, že to rychle zříděj a za podmínek 5 měsíců tomu nazad. A zase se měsíc nic nedělo. Tak jsem přes kámoše na místním telecomu červí dírou vysosnul informaci, že celá akce stojí na tom, že traťák (servisní technik) přijel na místo, rozvaděč O2 byl zamčený a nebyl klíč. Přítel nevěřícně zakroutil hlavou a po pár minutách klíč sehnal. Pak už čekal "jenom" měsíc, než si poprvé zasurfoval. Jj, bublinky, rozevláté vlásky motorkářky, obří domino kostky....píčovinky, bigbít a trenýrky do zvonu :)
22:31:20
12.07.2007
12.07.2007
Samantus
-> Max: v tomhle stojim stoprocentne na strane zakaznika. pac takovyhle hotlinezmrdecci, nikdy nepomuzou a dokazou akorat nasrat
18:58:51
12.07.2007
12.07.2007
Max
myslim že jsem relativně klidnej,ale kdyby na mě někdo řval do telefonu že mě přijde zfackovat,tak ho pošlu doprdele,o prémie bych taky nestál a už by mě tam neviděli....
jinak jsem se náramně pobavil
jinak jsem se náramně pobavil
12:18:29
12.07.2007
12.07.2007
Komár 1981
delam taky na helpdesku, dnes a denne volaj telata. to si proste nepomuzeme. leda zmenit praci.
11:31:34
12.07.2007
12.07.2007
Reeaper
-> King: mno s tím přechodem se zmenila spousta věcí.. ale spíš uvnitř.. nějak jim nevyšlo změnit imič telecomu, i když se o to snažili..ale to chce jinej přístup z vyšších míst.. ty malí pikolíci na sluchátkách s tím prd udělají
23:31:15
11.07.2007
11.07.2007
King
-> Reeaper: Vývěsní štít si můžeš dát jakej chceš, ale telekomunisti jsou furt telekomunisti Zlatý časy, kdy se volalo na 129 a problém se řešil přímo s babou, co pak vzala měřák a šla troubleshootovat na hlavním rozvodu :)
16:39:00
11.07.2007
11.07.2007
Reeaper
tak teď sme si to poslechnul.. mno jako já tohle zažil několikrát některý lidi nepochopí, že je není kam přepojit..prostě trosky ale po mě tak nikdo neřval, sem to většinou ustřihnul
-> VeTëV: to si do toho musím sedat, abych s tím mohl jet? *
-> VeTëV: to si do toho musím sedat, abych s tím mohl jet? *
13:54:55
11.07.2007
11.07.2007
Reeaper
-> King 04.07.07 10:01:01: telecom neexistuje pane to jest Telefónica O2 Czech Republic a.s... něco o tom vím.. exoperátor 1. linie call centra, oddělení Billing a ten bordel dlěá z 30-40% společnost, ale z 60-70% vyšší oddělení, kterejm se nexce makat apod!!! Přepojovat pochopitelně můžeš, většina věcí se ale předává offline (a tam sou ty líný ku*vy často..). Sranda volat teď na jejich linku a když mi něco cpou a nakecávají, tak se dycky bavím
13:14:19
11.07.2007
11.07.2007
VeTeV
-> Nwkt: aha to ste me meli rict hned - ja stojim u skodovky a sednu pripoutam se cekam a nic - takze ono to chce neco ajko benzin? co to je?
13:09:28
11.07.2007
11.07.2007
Nwkt
-> Tuxik 11.07.07 13:01:45: To je jako kdyby si koupila auto a divila se že to bez benzínu nepojede
13:08:03
11.07.2007
11.07.2007
VeTeV
-> Tuxik: seznam - najdu tam co neznam - vidis a nasla leda hovno
13:03:49
11.07.2007
11.07.2007
Tuxik
a nebo z minuleho zamestnani:
ja: "reknete mi co mate za prohlizec"
pani: "ja nevim, ja tady mam Seznam..."
ja: "reknete mi co mate za prohlizec"
pani: "ja nevim, ja tady mam Seznam..."
13:01:45
11.07.2007
11.07.2007
Tuxik
-> Nwkt: jakykoli sireni je fakt o pruser :) ale ta pani byla velice prijemna :-))
"...nechtejte abych mohla pouzit to co pouzit muzu, protoze delam ve statni sprave..."
"...chci abyste mi vratili penize v plnem rozsahu, protoze moje domena nebyla funkcni..."
"....kdyz ne vsechno tak alespon pulku!!"
atd ;)
slo o to ze pani si u nas objednala webhosting, ktery zaplatila, byl pripraven, ale pani nejak nevedela ze kdyz tam nenahraje stranky, tak tam ty stranky proste samy nebudou :)
"...nechtejte abych mohla pouzit to co pouzit muzu, protoze delam ve statni sprave..."
"...chci abyste mi vratili penize v plnem rozsahu, protoze moje domena nebyla funkcni..."
"....kdyz ne vsechno tak alespon pulku!!"
atd ;)
slo o to ze pani si u nas objednala webhosting, ktery zaplatila, byl pripraven, ale pani nejak nevedela ze kdyz tam nenahraje stranky, tak tam ty stranky proste samy nebudou :)
12:53:19
11.07.2007
11.07.2007
Nwkt
-> Tuxik: Tak ho pošli soukromě
12:48:31
11.07.2007
11.07.2007
Tuxik
zaznam od nas z hotline mam, ale obavam se ze ho sem nemuzu dat :-)
19:30:10
06.07.2007
06.07.2007
Martin2705
Nemáte někdo víc záznamů z hotline?
09:09:16
05.07.2007
05.07.2007
Rapid135
-> Gryzly: najdu
00:47:33
05.07.2007
05.07.2007
Staf1221
PS to bol support priamo z anglicka (preto som bol nuteny im tu informaciu poskytnut)
00:46:44
05.07.2007
05.07.2007
Staf1221
a co je na tom ze nesmie jednoducho povedat "nemozem vam toto cislo poskytnut a ani vas prepojit" ? alebo mohol klamat "ja takeho pana nepoznam, ste si isty ze v peugeote taky pracuje?" :D
btw. ja som si prave dopinkal maily so supportom od HP... moj posledny mail bol ten ze som ich poucil o tom ze slovensko nie je slovinsko, naco sa mi ospravedlnili :) ked mi zacne niekedy ist tlaciaren tak si to vytlacim a dam zaramovat :D
btw. ja som si prave dopinkal maily so supportom od HP... moj posledny mail bol ten ze som ich poucil o tom ze slovensko nie je slovinsko, naco sa mi ospravedlnili :) ked mi zacne niekedy ist tlaciaren tak si to vytlacim a dam zaramovat :D
23:51:53
04.07.2007
04.07.2007
bond007
tak to je huste
10:01:01
04.07.2007
04.07.2007
King
-> MerHanz: A kterýho z těch debilů máš na mysli?
Jestli máčš na mysli toho hotlajnistu, pak se přikláním k názoru Honzy M, že ten "človíček" mu to číslo nesmí dát a současně nesmí komunikovat "kastamrům" firemní zmrdí politiku nepřepojovat a nesdělovat čísla.
Je to bohužel trend v celým světě, kdy první linie obrany zmrdů proti žídostem a stížnostem zákazníka je call centrum, kde seděj ( a odposlouchávaný)neš´tastn ý "človíčci", co jedou podle zmrdích flowchartů a běda pokud se problém vymyká běžným postupům.
Typickej příklad je třeba zákaznická linka Telecomu resp. ta partička, která teďko kurví dobrý jméno 8. prvku Mendělejevovy tabulky :)
Jestli máčš na mysli toho hotlajnistu, pak se přikláním k názoru Honzy M, že ten "človíček" mu to číslo nesmí dát a současně nesmí komunikovat "kastamrům" firemní zmrdí politiku nepřepojovat a nesdělovat čísla.
Je to bohužel trend v celým světě, kdy první linie obrany zmrdů proti žídostem a stížnostem zákazníka je call centrum, kde seděj ( a odposlouchávaný)neš´tastn ý "človíčci", co jedou podle zmrdích flowchartů a běda pokud se problém vymyká běžným postupům.
Typickej příklad je třeba zákaznická linka Telecomu resp. ta partička, která teďko kurví dobrý jméno 8. prvku Mendělejevovy tabulky :)
17:13:16
03.07.2007
03.07.2007
Gryzly
nem,áte někdo týpka jak volá na hotline že má válce v pitschi v telefonu.?
15:01:40
03.07.2007
03.07.2007
105
-> Gryzly: 17:07:38
jj
jj
13:43:32
03.07.2007
03.07.2007
MerHanz
tak s timhle debilem u telefonu bych se někdy rád sešel a vyfotil si ho, jako ukázku maximální debiliti a deformace naší doby
11:00:16
03.07.2007
03.07.2007
VeTeV
ty vole ._))
09:34:35
03.07.2007
03.07.2007
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
V pohode, toto zazijem aspon 1x za tyzden.... IT support.... potom sa s kolegami na tom dobre bavime....
08:35:14
03.07.2007
03.07.2007
Hamry
Takovejhle podobnwej rozhovor mám doma z Hotline T-*mobile. Zákaznice řešila proč jí odpojily 2x číslo, kdyže opozdila v platbách.
21:50:01
02.07.2007
02.07.2007
myschaak AZNP K.Hora
ještě že tohle není peugeot.virt
21:43:12
02.07.2007
02.07.2007
Honza M
-> Ovečka: podle mě mu nemohl říct že mu to číslo nemůže dát
19:10:59
02.07.2007
02.07.2007
havlik
-> Ovečka: oni by mu za to strhli osobní ohodnocení tudíž oni se nesmí nechat vyvést z míry
19:08:25
02.07.2007
02.07.2007
Ovečka
Mě by zajímalo, jestli ten operátor je flegmatik nebo se musel držet zuby nehty, aby mu neodpověděl stejným tónem...
19:04:18
02.07.2007
02.07.2007
King
-> P.T.: Taky si myslím, že to je real. Tyhle záznamy z různejch hotline, to je vždycky nářez :) Nicméně, aby to takhl vygradovalo, je potřeba tukanů na obou stranách "drátu" :)
17:07:38
02.07.2007
02.07.2007
Gryzly
-> 105: Jak vám mohu pomoci? ;-)
10:38:27
02.07.2007
02.07.2007
CHIP
Ty vole to je parada ...
09:53:25
02.07.2007
02.07.2007
P.T.
Já bych řekl, že to bude real... to byl určitě nějakej cholerickej dědek, kterej si myslí, že by zbouchal i Tajsna
09:04:04
02.07.2007
02.07.2007
Aladin
08:48:49
02.07.2007
02.07.2007
p.b.
No to snad musí bejt nahraný, přece nemůže bejt někdo tak blbej aby někomu vyhrožoval a nechal se při tom nahrát
23:35:24
01.07.2007
01.07.2007
Tomik...
No to mi ho vyndej
23:29:02
01.07.2007
01.07.2007
Jakub M.
22:12:26
01.07.2007
01.07.2007
dial K for Karlos
-> Honza M:
21:19:14
01.07.2007
01.07.2007
stana1
ti dám takovou facku až ti slezou uši na jednu stranu! Taky mi to dnes tetka řekla
15:27:50
01.07.2007
01.07.2007
myl@s
-> Honza M:
14:47:49
01.07.2007
01.07.2007
105
ja nechci nikam nasmerovat ja se umim nasmerovat sam
14:36:07
01.07.2007
01.07.2007
Petr Abrahámek