skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Štefty???
11:36:14
29.07.2013
29.07.2013
Martin NM
-> stepan: díkes
11:35:43
29.07.2013
29.07.2013
stepan
-> Martin NM 29.07.13 11:33:46: Je to totožný.
11:33:46
29.07.2013
29.07.2013
Martin NM
dajú sa tie štefty vylisovať aj z bubnov na 100-vke alebo tam je to iné ?
20:53:39
19.02.2008
19.02.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> pistaa: nj len ako pisem synymu tak este kyvkove styfty vykukaju kusa z matic takze 1ccm podlozky by tam mali byt OK nie?
23:13:46
18.02.2008
18.02.2008
pistaa
-> gabo00000: cca 7mm sa mi zda
23:13:09
18.02.2008
18.02.2008
pistaa
-> gabo00000: hrubka vleckoveho bubna...logicke mi to pride...
22:37:19
18.02.2008
18.02.2008
gabo000000 - zrušená registrace
taka mini otazocka aby som enzakladal nove tema..ked mam v kyvkovych bubnoch styfty z vlecky kolko cm podlozky tam môzem dat aby sa mi est ena to zmestil dsk a matka? vdaka
22:34:42
18.02.2008
18.02.2008
pistaa
-> jiri.dohy: ja to nalisovavam...nenarobim sa nic nepokazim a hlavne je to prestne a da sa povedat jemne ..ak mas moznostr i von ide lepsie a i dovnutra
20:52:33
18.02.2008
18.02.2008
Martin120L
-> Mishoooo: Unašeč na 130 je o dost horší. Hlavně opatrně ať ho nezlomíš při natloukaní šteftů zpět. Já jsem to dělal na svěráku přez mosaz, byla to síla. Hodně záleží na tom rádlování čím větší tím hůře to tam leze, ale zase je menší pravděpodobnost protočení šteftu při dotahování kola.
10:22:59
23.06.2006
23.06.2006
Mishoooo
a v unasaci to ako ide? som pocul ze z bubna idu o dost lahsie
23:37:52
22.06.2006
22.06.2006
DOOlittle
-> jirik: mna to caka zajtra...... vsetkych 16 kuskov
12:44:12
31.05.2006
31.05.2006
spartra
prostě jim pořádně načuď, oni velezou, pak jim pořádně načuď, a sou tam, nic složitýho
11:30:16
31.05.2006
31.05.2006
Jirik - zrušená registrace
Vyklepávej je přes nějakej kousek měkčí páskoviny, ať tím kladivem neskurvíš závity.
A až je budeš naklepávat, tak si je našteluj do drážek a klepej inteligentně, ať neflákneš do bubnu, mohl by prasknout.
Nejlepší je mít kousek trubky menšího průměru, do které se vejde část šteftu se závitem. O tu opřeš buben a zezadu tam budeš naklepávat. Šteft proleze do trubky a málo tak klepáním zatěžuješ zbytek bubnu.
A až je budeš naklepávat, tak si je našteluj do drážek a klepej inteligentně, ať neflákneš do bubnu, mohl by prasknout.
Nejlepší je mít kousek trubky menšího průměru, do které se vejde část šteftu se závitem. O tu opřeš buben a zezadu tam budeš naklepávat. Šteft proleze do trubky a málo tak klepáním zatěžuješ zbytek bubnu.
10:25:38
31.05.2006
31.05.2006
Peklo-Evo-Luboš
pokud vim neni to tisicihran, ale radlovanej drik. Nicmene na postupu vymeny to nic nemeni
22:08:07
30.05.2006
30.05.2006
jiri.dohy
-> petrusxxx: To jsem chtěl slyšet!!!! Díky.
21:55:48
30.05.2006
30.05.2006
petrusxxx
-> jiri.dohy: proste se toho neboj vyklepni stary stevty a (namlat) tam delsi...jeste je muzes zalepit lepidilkem ale ted nespominam jak se menuje zitra muzu dodat..cus cus
21:30:00
30.05.2006
30.05.2006
Bobesh
-> jiri.dohy 30.05.06 21:09:36: Třeba proto,aby jsi mohl povolovat a dotahovazt kola
21:25:41
30.05.2006
30.05.2006
p.b.
-> jiri.dohy 30.05.06 21:09:36:
21:09:36
30.05.2006
30.05.2006
jiri.dohy
Alem když jsou na tisísihranu???
21:07:33
30.05.2006
30.05.2006
Bobesh
-> jiri.dohy: Noo vyklepneš starý ven a nový tam
21:05:52
30.05.2006
30.05.2006
jiri.dohy
a jak tam mám dát delší???
21:02:14
30.05.2006
30.05.2006
petr s
lisovany
21:01:57
30.05.2006
30.05.2006
Bobesh
-> jiri.dohy: Nalisovaný,vyboucháš i kladivem,na tisícihranu.
21:00:27
30.05.2006
30.05.2006
jiri.dohy
Jsou na skodováckým bubnu stefty našroubovaný nebo nalisovaný? Chci dát delší štefty pro podložky a než to rozkuchám tak mi poradte prosím.... Dík