
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Štefty???
-> stepan: díkes 

-> Martin NM 29.07.13 11:33:46: Je to totožný.
dajú sa tie štefty vylisovať aj z bubnov na 100-vke alebo tam je to iné ?
-> pistaa: nj len ako pisem synymu tak este kyvkove styfty vykukaju kusa z matic takze 1ccm podlozky by tam mali byt OK
nie?

-> gabo00000: cca 7mm sa mi zda
-> gabo00000: hrubka vleckoveho bubna...logicke mi to pride...
taka mini otazocka aby som enzakladal nove tema..ked mam v kyvkovych bubnoch styfty z vlecky kolko cm podlozky tam môzem dat aby sa mi est ena to zmestil dsk a matka? vdaka

-> jiri.dohy: ja to nalisovavam...nenarobim sa nic nepokazim a hlavne je to prestne a da sa povedat jemne ..ak mas moznostr i von ide lepsie a i dovnutra
-> Mishoooo: Unašeč na 130 je o dost horší. Hlavně opatrně ať ho nezlomíš při natloukaní šteftů zpět. Já jsem to dělal na svěráku přez mosaz, byla to síla. Hodně záleží na tom rádlování čím větší tím hůře to tam leze, ale zase je menší pravděpodobnost protočení šteftu při dotahování kola.

a v unasaci to ako ide? som pocul ze z bubna idu o dost lahsie

-> jirik: mna to caka zajtra...... vsetkych 16 kuskov

prostě jim pořádně načuď, oni velezou, pak jim pořádně načuď, a sou tam, nic složitýho

Vyklepávej je přes nějakej kousek měkčí páskoviny, ať tím kladivem neskurvíš závity.
A až je budeš naklepávat, tak si je našteluj do drážek a klepej inteligentně, ať neflákneš do bubnu, mohl by prasknout.
Nejlepší je mít kousek trubky menšího průměru, do které se vejde část šteftu se závitem. O tu opřeš buben a zezadu tam budeš naklepávat. Šteft proleze do trubky a málo tak klepáním zatěžuješ zbytek bubnu.
A až je budeš naklepávat, tak si je našteluj do drážek a klepej inteligentně, ať neflákneš do bubnu, mohl by prasknout.
Nejlepší je mít kousek trubky menšího průměru, do které se vejde část šteftu se závitem. O tu opřeš buben a zezadu tam budeš naklepávat. Šteft proleze do trubky a málo tak klepáním zatěžuješ zbytek bubnu.
pokud vim neni to tisicihran, ale radlovanej drik. Nicmene na postupu vymeny to nic nemeni

-> petrusxxx: To jsem chtěl slyšet!!!! Díky.

-> jiri.dohy: proste se toho neboj vyklepni stary stevty a (namlat) tam delsi...jeste je muzes zalepit lepidilkem ale ted nespominam jak se menuje zitra muzu dodat..cus cus
-> jiri.dohy 30.05.06 21:09:36: Třeba proto,aby jsi mohl povolovat a dotahovazt kola

-> jiri.dohy 30.05.06 21:09:36:

Alem když jsou na tisísihranu???
-> jiri.dohy: Noo vyklepneš starý ven a nový tam

a jak tam mám dát delší???
lisovany
-> jiri.dohy: Nalisovaný,vyboucháš i kladivem,na tisícihranu.
Jsou na skodováckým bubnu stefty našroubovaný nebo nalisovaný? Chci dát delší štefty pro podložky a než to rozkuchám tak mi poradte prosím.... Dík