skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tarokování při odlaďování karburátoru
20:21:24
19.02.2017
19.02.2017
mira76
svody maji termo pásku+ je nad nima plech...možná by to chtělo udělat synchronizaci jak říkal Urbi....
20:11:09
19.02.2017
19.02.2017
King
-> mira76: A o tepelny vymene vedenim jsi uz zaslech?
20:09:50
19.02.2017
19.02.2017
Bukaj
-> mira76 19.02.17 18:32:29: A svody máš z polystyrenu, nebo skelné vaty? Promiň, ale 4-5 minut na volnoběh...
...proč prokrindapána?
Pak se nediv, že motor z nudy hraje karty... cs.wikipedia.org/wiki/Tar oky
...proč prokrindapána?
Pak se nediv, že motor z nudy hraje karty... cs.wikipedia.org/wiki/Tar oky
18:32:29
19.02.2017
19.02.2017
mira76
ještě že jsem měl za tu dobu co su tady na fóru tolik dotazů.....
ohřívat se karbece ani vzduch nemuže, mezi svody a karbeci je plech, nasávaný vzduch je vedený přes fel. filtrbox s vývodem před chladič.
ohřívat se karbece ani vzduch nemuže, mezi svody a karbeci je plech, nasávaný vzduch je vedený přes fel. filtrbox s vývodem před chladič.
18:01:02
19.02.2017
19.02.2017
MOLSO
-> mira76: uz si vylucil moznost ze sa ti tie karburatory preplavuju ?
17:54:46
19.02.2017
19.02.2017
Tomaso435
skoda-virt.cz/cz/.../1890
71-odladeni-karburatoru-ke
ihin-1100x-na-favoritu je ti to málo ????
17:54:31
19.02.2017
19.02.2017
Tomaso435
hele , co po večerech čucháš?
4 témata ohledně pásů. 3 témata na karburátory....
4 témata ohledně pásů. 3 témata na karburátory....
17:51:05
19.02.2017
19.02.2017
Bukaj
Sloveso "tarokovat" sice slyším (čtu) prvně a netuším, co znamená, ale problém bych viděl v příliš bohaté směsi, respektive obohacení při dlouhém "brblání" na volnoběh v důsledku ohřátí karburátorů a sání (na volnoběh se nestačí chladit nasávanou směsí) a následného dalšího obohacení směsi odpařeným benzínem.
17:45:32
19.02.2017
19.02.2017
Motomaniak
A nestačilo by ten dotaz připsat k již založenému tématu?
17:41:48
19.02.2017
19.02.2017
mira76
mam karbece keihin z hondy 1100xx(viz. články v této sekci fóra pod tímto), v nízkých mě při zahřátem motoru nechtěl motor po cca.5min. staní bez sytiče naskočit.(pořád provozní teplota).
Proto jsem povolil šrouby bohatosti směsy o 1/2otáčky.
Po zastavení si motor brble na cca. 1200ot/min a náhle začne po 4-5ti min. snižovat otáčky a po přidání plynu(už velmi nízké otáčky cc. 600ot/min.) tarokuje a nakonec nedrží voloběh a chcípne....
Ne vždy tarokuje, většinou samo začne snižovat otáčky a pak chcípne.
Čím pak to může být???
Synchonizace, zapalování(nebo že by rozdělovač) v háji???
Nechci diagnostikovat závadu(to je blbost na dálku), jen jestli se s tím někdo již setkal???
Proto jsem povolil šrouby bohatosti směsy o 1/2otáčky.
Po zastavení si motor brble na cca. 1200ot/min a náhle začne po 4-5ti min. snižovat otáčky a po přidání plynu(už velmi nízké otáčky cc. 600ot/min.) tarokuje a nakonec nedrží voloběh a chcípne....
Ne vždy tarokuje, většinou samo začne snižovat otáčky a pak chcípne.
Čím pak to může být???
Synchonizace, zapalování(nebo že by rozdělovač) v háji???
Nechci diagnostikovat závadu(to je blbost na dálku), jen jestli se s tím někdo již setkal???