Čti! tak po čem je hlad něco elňo Ńůňo na Š

prohledat
210 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 18.11.2015 do 06.03.2018, založil/a djmaso
řadit dle data
07:42:39
04.12.2015
Luky
-> palinator: neříkám že mě to nenapadlo ale nebyl jsem to já 3 To byl originál nebo nějaká druhovýroba?
00:24:34
04.12.2015
palinator
-> red.bill 02.12.15 16:27:02:
Tak se pochlubte, kdo je vykoupil? 3
23:31:20
03.12.2015
djmaso
dají se podélné ramena ještě sehnat ?
10:36:56
03.12.2015
Zdenek136
-> djmaso: Jedná se o tohle. Pardon, fotku jsem uloupil na webu.
zvětšit Čti!  tak po čem je hlad  něco elňo Ńůňo na Š - obrázek od Zdenek136 vložen 03.12.2015 10:36:56
20:13:23
02.12.2015
Petrson
-> Kocvin: i na bobku je4
18:01:36
02.12.2015
RoboSK
tiež by som sa pridal za červeno-biele / červeno-modré zadné kryty eM lámp !!! 6
17:39:45
02.12.2015
Kocvin
-> Tomaso435: Tady je to spíš naopak..4 Ta nádobka je pro UŘ III..
17:35:29
02.12.2015
Tomaso435
-> red.bill: nojo.. ta šáde je prostě auto z dílů co byly tehdák dispozici... a vzniklo to co vzniklo :-D
17:24:15
02.12.2015
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Shatter:

Přidávám se k tobě v bodě 1) a 4) 1 zde bych nejraději viděl i závitovou přírubu čerpadla z VW
14:08:21
02.12.2015
Shatter
-> djmaso 18.11.15 10:16:50:
1. mmm bieločervené /modročervené aj áno
2. kvalitní podélný a šikmý ramena jednoznačne
3. ee
4. plastovú nádrž!
14:01:50
02.12.2015
djmaso
-> Zdenek136: ukaž oč se jedná :)
13:28:12
02.12.2015
Zdenek136
A co závitový redukce do řízení? Zrovna chci dělat repas hřebenovýho a horko těžko je sehnat a ty starý jsem zkur....
21:54:11
30.11.2015
Luky
-> Toušík: Herbolt je dělal myslím
21:51:01
30.11.2015
Vojťas
-> palinator: jestli jich mas malo tak spatne shanis 1
21:49:17
30.11.2015
Toušík
A co expanzku na Sko /RSu?? Minimálně na trhu nejsou :)
21:42:53
30.11.2015
palinator
Opakuju dotaz: Co expanze Š105-136?1
22:54:38
29.11.2015
Martin NM
-> Bukaj: Tak to je jasné že na spotrebáka sa neoplatia dávať nové, to by bolo asi aj škoda...
Presne ten istý problém som mal aj ja ked som zhánal. Bud neboli žiadne alebo mali iba všetci pravé a úlne vypadané 3 Tých lavých je fakt nedostatok...
Tak to zamrzí... rozbila to moc ? 8
22:47:44
29.11.2015
Bukaj
-> Martin NM: Nojo, ty dirky bývají často ulámané, případně vytržené šrouby M6 z těla paraboly...
...na spotřebáku mám také poškozený levý blinkr (vytržený jeden šroub), ale nemám žádné jiné levé tělo na repas, jen nové a ty se mi nechce na spotřebáka dávat...3
Pravých mám několik použitých repasovaných (a nějaké nové), ale poslední levé jsem před lety dával kamarádovi, který ťuknul právě tímto blinkrem do ponku...
...a u 130L víkendovky mi naposledy do blinkru skočila srna...7
22:40:48
29.11.2015
Martin NM
-> Bukaj: Nad renováciou starých som rozmýšlal aj ja ale mal som na obidvoch stranách vylámené úchyty na prednú masku, čiže to by nemalo cenu opravovať... už som zohnal nové ale ked bude viac času tak si uričite zoženiem nejaké staré a opravím si ich do zásoby 4
22:11:26
29.11.2015
Bukaj
-> Martin NM: Tak zrovna směrovky není problém zrepasovat, pokud není polámaný plastový výlisek paraboly. Zrovna včera večer jsem tři pravé dokončil a na první pohled jsou k nerozeznání od nových4
Na vrakáči určitě seženeš nějaké spodky v použitelném stavu, zoxidovaný plast přebrousíš několika smirkovými papíry (já použil zrnitosti od 320 do 2000), rámeček přelepíš páskou a vyčištěnou parabolu foukneš dekorativním "chrom efekt" sprayem, dáš nové šroubky, očištěné gumky a sklíčko taktéž přeleštěné (nebo nové - těch je na trhu dostatek) a zkompletuješ4
20:47:03
29.11.2015
Martin NM
ja napríklad zhánam predné smerovky, ale nedarí sa... na väčšine stránkach sú vypredané. Idem s rapidom za týžden na STK a nemám smerovky 8 neviete niekto o nejakom obchode kde by sa ešte dali zohnať nové ? alebo nemáte niekto doma v nejakom peknom stave, hlavne nevypadané aj bez sklíčiek ? potrebujem súrne!
00:53:09
29.11.2015
djmaso
-> J3STER: tech je dost
08:47:30
28.11.2015
Bukaj
-> J3STER 27.11.15 23:41:26: Opravdu to není nedostatková věc. Odvzušňováky v různých rozměrech se vyrábějí na různé vozy dodnes...4
01:38:25
28.11.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> J3STER: Dodej rozměr a zajdu ti je koupit. Já určitě mám, ale nechce se mi v krabicích hledat... 4
00:31:34
28.11.2015
stepan
-> J3STER: Ty sem nedávno kupoval normálně v Autokelly, takže asi nebudou zas tak nedostatkový.
23:41:26
27.11.2015
J3STER
Nebo vyrábět nedostatkové odvzdušňováky pro čtyřpístkové brzdiče.171
21:27:28
23.11.2015
Fifa
-> djmaso: Já jsem pro buď lamino, nebo carbon nárazníky na 1000 MB. Nárazníky v laminu by měly jít napařit chromem jako třeba obroučky u Mirdy pro jeho 130RS img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4073_2015-03 -05_20-48-08_96.jpg a nemuselo by to vyjít na cenu pochromování klasicky. Obroučky vyšly na 400,- Nárazníky mají o dost větší plochu, od které se odvíjí cena,ale i tak si nemyslím, že by to bylo výš než cena plechových.
Taky by se hodily blatníky v seriové podobě a komplet kapoty na 1000MB. To co se dá koupit je pouze B5 sada a ta se pro provoz nehodí. Zadní blatníky mám namysli s hranatou mřížkou. Kapsové už se koupit za přijatelnou cenu dají.
upraveno 1x, naposled 23.11.2015 21:39:53
20:00:46
22.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 22.11.15 19:57:38: Já se ale nehádám. 4
19:57:38
22.11.2015
MVM
-> Tuner#2: Na vodu jsem nezapomněl - protože TA,narozdíl od vzduchu musí být vyloženě v tech.řádech povolená. A ne všechny typy brzd takový ochlazení snáší. Mimochodem srovnáváš ale plech z "rapida" a brzdy z GTček.. Kde jsi naprosto v jiným teplotním provozním okně..
Ale jo,máš recht - bez toho plechu to trochu líp větrá --Pokud se nemíníme zase zhádat.

3
19:46:56
22.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 22.11.15 19:19:38: Ještě jsi u toho výkladu zapomněl na ostřik vodou (jako používají třeba trucky)...

Jinak ano, vím jak funguje chlazení brzd, řešilo se to tady i na virtu: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_1_37806__2006- 10-02_00-32-55_70.jpg a právě proto si myslím, že je nesmysl tam dávat plech, který sám o sobě toho tepla moc neodvede.
19:19:38
22.11.2015
MVM
-> Tuner#2: Tak mě nemusíš názorně ukazovat obrázky "závodních" brzd. No budiž k dobru pro ostatní. Chladný vzduch musíš přivádět převážně ke vnitřnímu průměru ventilovaných kotoučů odkud si lamely berou vzduch do komor aby se po prudkým brždění na technických tratích měly možnost během krátký rovinky čas snížit teplotu. Chlazení třmenů je potřeba převážně u těch závodů,kde je předpoklad pit stopů a přehřátí brzd v klidu auta,nebo tam,kde nápor nestačí.(Brzdy poddimenzovaný) Bývají auta vybavený ventilátory který vhání nuceně vzduch. Dřív se třeba u WRC zkoušel i systém cirkulace brzdový kapaliny přes systém zpětných ventilků. (Předpokládám že to už není povolený). Ale primárně se vzduchem chladí kotouče a zbytek odvodem v materiálu. (Když se někdy potkáme ukážu Ti jizvy jak to pálí) 4 4
19:18:50
22.11.2015
Jarda
-> Tuner#2: ja chtel umistit 4 pisty zezadu, ale nějak mi tam vadila páka pro čep řízení :/
18:54:58
22.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 22.11.15 08:23:25: A proč to teda majá všechny brzdy co nejvíc odkryté?

www.renovak.cz/editor/... /tn_zoom_obrazek_104.jpg
blog.stillen.com/wp-conte nt/.../GlowingRotor_480.jp g

a nebo tam mají dokonce přiveden náporový vzduch?
zvětšit Čti!  tak po čem je hlad  něco elňo Ńůňo na Š - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 22.11.2015 18:54:58
18:01:04
22.11.2015
George88
Jednodílné lýzátko na užovku?
08:23:25
22.11.2015
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.11.15 16:25:56: Vzduch je špatnej "vodič" tepla. V těchto místech se nejvic tepla odvádí přestupem a vedením v materiálu. No leda že to máš tak vychytaný a na chladný dny a dálniční jízdy dáváš plech/ na léto a technickou trať víc chladíš a dáváš drátky.
01:28:19
22.11.2015
djmaso
-> Tuner#2: moje řeč
16:25:56
21.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek136 21.11.15 10:05:15: Drát je lepší už jen kvůli chlazení. 4
15:17:05
21.11.2015
Nwkt
-> havlik: Nn, na oboje
15:14:32
21.11.2015
havlik
-> Nwkt: nedělal saky jen na rozšířené brzdiče ?
14:37:59
21.11.2015
Nwkt
-> Zdenek136: Saky kdysi vyráběl, mám je od něj
13:15:39
21.11.2015
djmaso
-> ochoda: není to špatnej nápad , prvně začneme rameny a pak budeme pokračovat :)
13:14:44
21.11.2015
djmaso
-> Martin136COUPE: jj čase, určitě :)
12:58:43
21.11.2015
ochoda
A co karbonový "Beskydky" ? Myslim tim zpětný zrcátka, tušim se jim taky řikalo "kapky".
12:09:54
21.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
10:38:20
21.11.2015
Milan 136
-> Martin136COUPE: 52 dobrej nápad
10:29:16
21.11.2015
Martin136COUPE
Mě by se aktuálně hodila výroba zadních nábojů na vlečnou nápravu Rapida. V podstatě seriové osazení na hřídel, ale místo čtyřlístku s otvory pro štefty vyrobit celý plný kruh s možností navrtání více roztečí a následně možno i závitů. Něco jako jezdí např. Tuner#2

V mém okolí malovýrobní soustružení není problém, ale obrážečka na tisícihran už problém je.
upraveno 1x, naposled 21.11.2015 10:29:53
10:05:15
21.11.2015
Zdenek136
Možná je to blbost, ale fakt bych to chtěl. Krytky, který přitlačujou pakny. Mám to na svých 4p a už se to rozpadá a nechci tam žádný naohýbaný dráty. Pardon za půjčenou fotku.
zvětšit Čti!  tak po čem je hlad  něco elňo Ńůňo na Š - obrázek od Zdenek136 vložen 21.11.2015 10:05:15
Extreme Tyres
pá 25. - ne 27.06. Celorepublikový sraz Favorit.. | pá 02. - ne 04.07. Přepychový Pohofest | další akce...