skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Čti! tak po čem je hlad něco elňo Ńůňo na Š
00:26:39
21.11.2015
21.11.2015
czechino
Hlásím se do fronty na šikmá ramena
22:13:37
20.11.2015
20.11.2015
djmaso
-> Jirik_Tuňák1983: no budou normální a pak trubkáče z chromomolibdenu s unibalama ( ale je jasná že ty budou dražší)
21:54:51
20.11.2015
20.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> djmaso 20.11.15 21:50:50: Mě tohle praštilo do očí prvotně v souvislosti s tvojí stavbou.
21:50:50
20.11.2015
20.11.2015
djmaso
-> Jirik_Tuňák1983: neboj bude více verzí ramen :)
21:12:32
20.11.2015
20.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> djmaso: Tohle je hustá sestava. Úplně to vidím na škodovce. Převodovka by šla taky chytit do takovéto kolíbky a byl by docela zajímavej úhel kývání a možnost štelování odklonů atd. Tohle je nějakej swap pro E30.
17:50:11
20.11.2015
20.11.2015
J3STER
-> djmaso: Mě by se líbily kouřové blinkry na emko jak přední, tak boční. A klidně i červeno/kouřové kryty zadních lamp.
17:33:38
20.11.2015
20.11.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ondie: Me zaujaly ty kapoty a tlumice... Mozna bych se na stare kolena na ty karbonove kapoty nechal uvrtat... ale ty tlumitka mi prijdou jako zajimavy napad....
17:29:11
20.11.2015
20.11.2015
ondie
Jinak nápadů se mi v hlavě honí spousta,jen to všechno zrealizovat
Co třeba trubková nápravnice,doplňující sortiment k ramenům od Wlada ?
Anebo i nějaká trubková "vlečka" využívajíc seriové unašeče a hřídel,a aby šla uchytit v kastli do seriovejch bodů ?
Co třeba trubková nápravnice,doplňující sortiment k ramenům od Wlada ?
Anebo i nějaká trubková "vlečka" využívajíc seriové unašeče a hřídel,a aby šla uchytit v kastli do seriovejch bodů ?
17:25:17
20.11.2015
20.11.2015
ondie
Na Lr čelo se klidně hlásim (když tam budou rozumný originálu podobný větrací díry) na materiálu by mi ani tak nezáleželo,ale preferoval bych spíš levnější..tzn.nemusim mít rovnou karbon..přijde to lakovat.
A poctivejch bytelnejch podélnejch ramen bych vzal určitě 2-3páry .. ale tak zase určitě podle ceny.
A poctivejch bytelnejch podélnejch ramen bych vzal určitě 2-3páry .. ale tak zase určitě podle ceny.
17:05:11
20.11.2015
20.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> djmaso: jak psal -> ondie 20.11.15 08:54:08: LR čelo se správnejma lisovanejma dírama
14:41:13
20.11.2015
20.11.2015
djmaso
-> Bukaj: nafotit načmárat a zaslat a určitě s tím něco uděláme :)
14:35:57
20.11.2015
20.11.2015
Bukaj
-> djmaso 20.11.15 12:01:14: No, oměřit a nahrubo načmárat bych časem mohl - ony rozdíly jsou dva:
hlavní je výška ramene nižší o 1cm (tedy 5 cm namísto 6 cm u novějšího provedení a druhý rozdíl je v podložce pružiny - u MB ramen není členěná - je to takový "klobouček bez střechy"
hlavní je výška ramene nižší o 1cm (tedy 5 cm namísto 6 cm u novějšího provedení a druhý rozdíl je v podložce pružiny - u MB ramen není členěná - je to takový "klobouček bez střechy"
14:05:43
20.11.2015
20.11.2015
djmaso
byl by zájel o 1/3 lehčí o 2cm nižší most ? ale s pevností uplně jinde ? co na to říkáte ? kdo by měl zájem ? budu nechat vypalovat plechy udělám 3ks, byl by větší zájem ze začátku ?
13:57:45
20.11.2015
20.11.2015
djmaso
-> Vojťas: jj ten mohu taky navrhnout a udělat mezi prvníma :) sám mám 2cm podložky :D ( a stejnak musím mít naklepáno ) noo šlo by udělat dvě verze série ( někdo rád rezervu :D) a nebo mi napadla závodní a už jdu kreslit a nechat pálit :D
12:26:08
20.11.2015
20.11.2015
Vojťas
-> Zdenek136: a most jeste upravenej tak aby se nemusel stabik podkladat pri snizeni
12:01:14
20.11.2015
20.11.2015
djmaso
-> Bukaj: dokážeš jej oměřit a poslat nákres v čem je jiné ?
11:28:10
20.11.2015
20.11.2015
djmaso
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: to budu vědět po prvním kusu :( to se nedá říci , říci se to dá při karbonu atd
11:05:14
20.11.2015
20.11.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> djmaso: Fakt dobrej nápad, ale opravdu by bylo dobré zjistit cenový nástřel těch věcí.
10:33:23
20.11.2015
20.11.2015
Bukaj
-> ondie 20.11.15 08:59:08: Jo, když podélná ramena, tak určitě MBčková
09:09:48
20.11.2015
20.11.2015
Zdenek136
A co takhle pořádnej most už zesílenej proti vytrhávání stabíku? A nosník zadního ramene z pořádnýho plechu.
09:03:39
20.11.2015
20.11.2015
Jozka
-> ondie: Správná připomínka.. vloni mi ty nízký už taky došly.
08:59:08
20.11.2015
20.11.2015
ondie
-> djmaso: a třeba o podélný ramena na litra (jsou nižší) by mohl být taky zájem (když už to budeš "chystat") ..spousta originalistů po tom pase.
08:54:23
20.11.2015
20.11.2015
vhml
-> djmaso 20.11.15 08:44:37: ale nezapomeň pak ještě zmínit cenu, abys to všechno nenachystal a pak se nedivil, že to každej chce koupit za cenu šrotu
08:54:08
20.11.2015
20.11.2015
ondie
zadní LR čelo s otvory by taky mohlo jít na odbyt
-> Bukaj: Vůbec nevim,jen jsem to zahlídnul v článkách...ale asi je to tak jak píšeš.
-> Bukaj: Vůbec nevim,jen jsem to zahlídnul v článkách...ale asi je to tak jak píšeš.
08:48:07
20.11.2015
20.11.2015
djmaso
poté začneme pokračování třebas s nárazníky
08:44:37
20.11.2015
20.11.2015
djmaso
For ALL: co se týče karbonu není nic problém , až na to že se musí dělat forma :D(takže když by jste věděli na cokoliv, že někdo prodává formu, pošlete mi kontakt.
vidím to následovně :
příští týden nechám zakreslit podélná a šikmáky do 3D a začnu dělat svařovací přípravek.( na obou materiálech nechám udělat 1+mm stěnu)
dle libosti zákazníka můžeme udělat i povrchovku zinek , komáč , chrom ......
co se týče karbonu máme na dílně jak vypalovací tak vakuovou pec takže vzhled není problém ( možno na nárazníky dát i spodní vrstvu karbonkevlar - oděru odolnej)-viděl bych to, začít zadní kápí na rapida nebo 120-130 a třžebas 1000 nárazdníky.
a to co tu píši je práce do jara ( vše musí uzrát)
vidím to následovně :
příští týden nechám zakreslit podélná a šikmáky do 3D a začnu dělat svařovací přípravek.( na obou materiálech nechám udělat 1+mm stěnu)
dle libosti zákazníka můžeme udělat i povrchovku zinek , komáč , chrom ......
co se týče karbonu máme na dílně jak vypalovací tak vakuovou pec takže vzhled není problém ( možno na nárazníky dát i spodní vrstvu karbonkevlar - oděru odolnej)-viděl bych to, začít zadní kápí na rapida nebo 120-130 a třžebas 1000 nárazdníky.
a to co tu píši je práce do jara ( vše musí uzrát)
01:02:55
20.11.2015
20.11.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Bukaj: Jo mas pravdu. Ostatne ty tesneni se pouzivaji i na jinych strojich a masinach.
00:34:47
20.11.2015
20.11.2015
Bukaj
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 20.11.15 00:13:28: Navíc těsnění kufru na 120 se dělá v druhovýrobě. Profil skoro stejný, jen to nové je trošku subtilnější - podobně, jako pirelky do dveří origo vs. druhoška.
00:32:47
20.11.2015
20.11.2015
Bukaj
-> ondie 20.11.15 00:05:09: Jo, viděl jsem, ale není to ono. Ta struktura a "hloubka" písmen se mi nelíbí (je to jen podlepené folií, že? Byl bych raději za dodržení původní technologie - štítek odlít (nikoli vyřezat), písmena pokovit a zespodu přelakovat.
00:13:28
20.11.2015
20.11.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): Těsnění na přední kapotu je sehnatelný u nás vcelku vpoho když víš kam zajít. Když jsem tady nabízel, že to extra objednám a můžem to dát dokupy tak se mi ozvalo pár lidí s kterýma vycházím tak jsem to pro ně udělal, ale že by teda byl extra zájem to teda říct nemůžu. Třeba se to posunulo, ale pak je třeba taky počítat s tím, že když ti řekne 100 lidí chci, tak reálně ti peníze pošle 20...
00:05:09
20.11.2015
20.11.2015
ondie
-> Bukaj: o tomhle víš ? :)
skoda-virt.cz/cz/.../3817 -1-laser-rezani-materalu-p lexi-kuze-preklizky-a-dals ich-nekovovych-materialu
skoda-virt.cz/cz/.../3817 -1-laser-rezani-materalu-p lexi-kuze-preklizky-a-dals ich-nekovovych-materialu
00:03:23
20.11.2015
20.11.2015
ondie
-> Vojťas: jojojo :) to taky
23:58:04
19.11.2015
19.11.2015
Bukaj
-> ondie 19.11.15 16:41:19: Pravda, pravda
Jinak na této fotce ten profil vidím poprvé novej
-> djmaso: Tak karbonové nárazníky byl spíš fór, ale pokud by byla technologie, tak by se šikly všechny možné nedostatkové škodovácké plastové štítky od MB až po 136 - hlavně ty z čirého plastu, částečně pokovené a nakonec zespodu černě přelakované.
Konkrétně: "1000 MB", malej "DE LUXE" na zadní kapotu MB (ten především), znáčky na lišty blatníků poslední MB a první stovky, "1100 MBX", Š 100 (a další varianty), špatně sehnatelné zadní štítky 742 (120, 120LS, 105S, 130L) a nakonec třeba štítek na přední masku 130L
Jinak na této fotce ten profil vidím poprvé novej
-> djmaso: Tak karbonové nárazníky byl spíš fór, ale pokud by byla technologie, tak by se šikly všechny možné nedostatkové škodovácké plastové štítky od MB až po 136 - hlavně ty z čirého plastu, částečně pokovené a nakonec zespodu černě přelakované.
Konkrétně: "1000 MB", malej "DE LUXE" na zadní kapotu MB (ten především), znáčky na lišty blatníků poslední MB a první stovky, "1100 MBX", Š 100 (a další varianty), špatně sehnatelné zadní štítky 742 (120, 120LS, 105S, 130L) a nakonec třeba štítek na přední masku 130L
21:53:49
19.11.2015
19.11.2015
Vojťas
-> ondie 19.11.15 16:41:19: a nebo leskou lemovku na masky uzovky
20:55:27
19.11.2015
19.11.2015
TTomas
Vakuove upeceny carbonovy nárazníky na kilo bych bral.
19:17:04
19.11.2015
19.11.2015
Petr98
-> Stepan FUN: No a mi jde právě o ten původní oplet
19:16:01
19.11.2015
19.11.2015
StepaNoFUN
-> Petr98: Těch pár drátů máš namotanejch za chvilku... Stejně to nikdy neuděláš přesně jako origo, ale dost podobný to udělat půjde. Konektory ještě koupit jdou (i když už se moc nepoužívaj), kabely taky ve správnejch barvách nejsou takovej problém... Jen nevím, kdo by dneska vázal ty "původní" punčochy. :-)
19:14:35
19.11.2015
19.11.2015
Jozka
-> vhml: Slušná spotřeba.. to i pozůstalý kus z mý 110 LS je poštípanej jen trochu..
19:02:05
19.11.2015
19.11.2015
vhml
-> Jozka 19.11.15 18:15:01: tak vzhledem k tomu, že jsem zdělal už tři a všechny několikrát opravovaný, tak by se mi leccos už vyplatilo :-D
18:41:12
19.11.2015
19.11.2015
Petr98
Oplet elektroinstalace 1000MB a starší
18:36:35
19.11.2015
19.11.2015
Pavel P..
-> ondie: tahle je čerstvá....
18:35:54
19.11.2015
19.11.2015
ondie
-> Pavel P..: to je snad stále ta jedna pověstná špulka ne ?
18:22:22
19.11.2015
19.11.2015
Pavel P..
-> ondie: podobnou špulku jsem nedávno u jednoho kamaráda viděl..... ale nepustí ani centimetr.
18:17:08
19.11.2015
19.11.2015
Jozka
-> vhml: Tak to lízátko v pryži, to se nabízí úplně samo, u těch byl laminát zvolenej dost nevhodně už původně..
18:15:01
19.11.2015
19.11.2015
Jozka
-> Milan 136: tak..
18:14:38
19.11.2015
19.11.2015
vhml
-> Jozka 19.11.15 18:11:56: a ještě gumový lízátko. Oni ty škody teď na revivalu byly vůbec veliký. Blatník, čelo, nárazník, lízátko... :-D
18:11:56
19.11.2015
19.11.2015
Jozka
-> vhml: Tak pro tebe tedy kilí gumový, no..
18:03:27
19.11.2015
19.11.2015
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
nooooo a co takhle,,,,, jen tak co mě napadá takhle podvečer:
pár kilometrů toho profilu, co je kolem vysouvacích oken na rapidu? sametka se tomu myslim odborně říká....
pár kilometrů těsnění přední kapoty na 742?
nabo nárazníky eMkový (!) myslim ten plastovej kryt nárazníků - ideáně v kuse, ne dvoudílný
pár kilometrů toho profilu, co je kolem vysouvacích oken na rapidu? sametka se tomu myslim odborně říká....
pár kilometrů těsnění přední kapoty na 742?
nabo nárazníky eMkový (!) myslim ten plastovej kryt nárazníků - ideáně v kuse, ne dvoudílný
18:03:02
19.11.2015
19.11.2015
vhml
-> Jozka 19.11.15 18:00:54: zní to pěkně, jenže já ho dřív nabourám, než mi zrezne