jak vylepšit přední brzdy favorit

prohledat
66 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 31.03.2013 do 26.02.2014, založil/a charles23
řadit dle data
16:48:49
26.02.2014
castrol
-> mira76: 3 to je rada tak to nepotrebuje ani auto 1
16:30:36
26.02.2014
mira76
nejezdit tak rychle :-), mám brzdy z forda..
22:40:03
25.02.2014
Mára-rs
-> czechino: ale tož chci to vyzkoušet ale to než se ktomu dostanu to potrvá ještě
21:49:24
25.02.2014
czechino
Jinak k čemu takové kotouče? Jestli nejezdíš po Alpách, nebo závody, tak stačí série, popř. sportovní desky.
21:47:23
25.02.2014
czechino
A nebylo by nejlepší dát těhlice favo 93+ nebo felda a udělat to pořádně?

Než takové bastlení, hold úpravy něco stojí...
21:14:17
25.02.2014
Mára-rs
to je jasné já jen tak přibližně jestli je to větší nebo menší viš jak jen tak orientačně
21:04:30
25.02.2014
castrol
-> Mára-rs: tak medzikus medzi kotuc a naboj ,ale lepsie je merad naboj nez kolo
21:00:40
25.02.2014
Mára-rs
-> castrol: no zajimalo mě to tak slem si to byl poměřit a bude to chtít spiš vypodložit ja tam mám co jsem měřil podle kola nějakych 57mm a kotouč je 63,5 cca
20:58:07
25.02.2014
castrol
-> Mára-rs: diera je to najmenej na sustruhu
20:43:16
25.02.2014
Mára-rs
-> castrol: tož tady kousek odnás je borec co dělá rámy do závodáků a nebo i komlpet auta tak ten by to snad mohl udělat jen záleží na středové díře ale tak to by se bud vysoustružilo nebo v opačném případě udělala nějaká vložka
20:33:54
25.02.2014
castrol
-> Mára-rs: tak ak poznas niekoho kto ma delicku nieje problema navrtat kotuce
19:57:17
25.02.2014
Mára-rs
-> castrol: to je sice pěkné že mi sem dáš odkazy ale už jsem hledal jen bych ctěl použít ty moje kotouče jěn nevím zda by byl moc problém s tím převrtáním a mám favorita s roztečí 4x98 takže celkem nepoužitelné to co si dal odkazy skosim zitra vyskušat jak by tam ten kotouč seděl a ty třmeny snad by měly bát stejné ty držáky jak na feldě tak stoho mondea případně nevite co ještě za třmeny pasuje s co nejmenšíma upravama???
14:41:15
25.02.2014
Mára-rs
lidi mám dotaz mam doma skoro nové vzduchem chlazené kotouče kotouče a desky z escorta rozteč tuším 4x108 tak mě napadlo jestli by se to dalo převrtat a rozteč 4x98 a použít tak na favorita + nejaké třmeny nekte jsem četl že snad ze sierry sedí na držáky nevim jak s toho escorta nevíte nekdo jestli je to stejné ?? popřípadě rady potřeboval bych stím něco udělat protože poměr výkon a brzdy nic moc jede dobře aale poměrně málo brzdí asi jako favorit
15:45:30
02.01.2014
czechino
Tak obnova!



Nevíte někdo rozměry, nebo nemáte výkres, bo dokonce nevlastníte držáky třmenu 4P na Favorita?

Popřípadě co tam použít za kotouče?



Dík.
21:42:46
05.04.2013
Nepér
To by pak záleželo na závěru znaleckýho posudku, jestli mohl mít technický stav vozidla příčinou souvislost se vznikem nehody.
19:53:16
05.04.2013
tunerlada
-> Nepér: nemyslím to že když někomu ťukneš blatník nebo srovnáš auto do banánu navíc se seriově vypadajícím autem tak že ti to bude zkoumat kriminálka las vegas ale myslel sem to , že když někoho přizabiješ nebo usmrtíš třeba s takovým autem jako má carles23 v kartě tak mi neříkej že by to auto nebylo podrobeno nějaké expertíze 4
19:05:08
04.04.2013
Nepér
-> tunerlada: Pojišťovna, že by zkoumala, co měl vinník nehody na autě za brzdy? To je strašně populární urban legend, tohleto...
19:24:12
03.04.2013
tunerlada
trošku mimo ot ale silně pochybuju že policajti budou zkoumat co jsou na autě za brzdy.. to už by museli být nějací skalní fandové úprav a pokut aby ti až tak prolézali auto. Spíš bych se bál při nehodě toho že by nějakou blbou náhodou na to přišly ujové z pojišťovny a musel bys všechno hradit... já měl rapida jako pěst na oko,sportovní sedačky a pásy,vzadu bez sedadel, zamračená kapota,výfuk řval až za hory za doly atd... a vždycky to zkončilo jen jeďte a jednou i pochvalou za pěkný auto.. Jinak o změně brzd jsem taky přemýšlel protože párkrát do roka když nemám funkční srazový povoz jezdím feldou. Zadní kotouče jsem ale uplně zavrhl, to postačí funkční bubny a přední asi taky nechám v seriovém stavu protože jsem snima zatím ubrzdil vše.. je ale pravda že pokud máš v plánu jezdit nějaký okruhy tak bych asi jen uvažoval o těch lepších destičkách. Nebo výměna za brzdy např. Z fordu jak to má kolega Ondra krupi
19:11:16
03.04.2013
castrol
-> charles23: myslel som na stk
19:09:26
03.04.2013
charles23
přece nebudu dávat na léto plechy,ale mám takové 13" přes které jde špatně vidět
18:34:43
03.04.2013
castrol
-> charles23: ked das plechac tak je mensia zanca ze to zbadaju
15:00:05
03.04.2013
charles23
asi tak nějak 2
09:14:21
03.04.2013
Nepér
Technik STK: "Tyjo, to se mi líbí, ty tvoje vylepšení..." 1
14:42:46
02.04.2013
charles23
pokud nebudou chtít fízli vyloženě sundat kolo,tak ty brzdy neuvidí a stk je myslím si v klidu,aspon u mě :D
04:08:37
02.04.2013
Majki
-> charles23: Je zbytečné kupovat zavodní desky? Jestli tě prestavba na chlazené kotouče nevyjde více. O legalnosti nemluvě.
19:41:22
01.04.2013
castrol
-> charles23: tak potom to co som napisal plati castrol 01.04.13 12:09:08 napsal:

→ charles23: a jazdis zavosne ze potrebujes vylepsit

brzdy ?
19:28:41
01.04.2013
Nepér
Tak to ti stačí údržba stávajících brzd...
17:58:19
01.04.2013
charles23
já si myslím,že pro mě,je to úplně zbytečný kupovat závodní desky,když je použiji dejme tomu max 4 za rok
14:26:11
01.04.2013
Tommyk
-> Nepér: závodní desky když jsou studený, tak brzdí stejně (neli o něco líp) jak seriový. takže bych se toho nebál, akorát je otázka, zda se to dotyčnýmu vyplatí a zda to není škoda, kvuli 1, 2 ostrejm jizdam za rok kupovat drahy zavodni desky 3
14:10:49
01.04.2013
stepan
-> Nepér: Ale u závodních desek to právě není o tom, že jim ta větší teplota nevadí, oni při větší teplotě fungujou mnohem líp.
13:45:14
01.04.2013
Nepér
Já v Mostě neutavil ani sériový brzdy, protože jsem z toho byl posranej, a brzdil opatrně.

Příměr s chlazením motoru na 20°C je blbost, žejo. Ta moje myšlenka by měla příměr - větší chladič místo kapaliny která se neuvaří při 200°C. Ideální je samozřejmě oboje - jendak větranej kotouč, co se hřeje výrazně míň a dýl, navíc desky, kterým vysoká teplota nevadí. Otázkou je jak takové desky budou fungovat v běžném "studeném" provozu. Dost možná bude jejich účinnost za studena horší, což je trochu proti původní otázce. Což mě vlastně vrací trochu zpět - jde jen o brzdný účinek nebo o to, aby se brzdy nepřehřívaly při dlouhodobějším přetěžování, jako třeba v Mostě?
13:03:48
01.04.2013
castrol
-> ZdeněkH 01.04.13 12:38:48: 1+ 157
12:53:26
01.04.2013
M@rtin
Jak píše vhml, měl jsem taky chlaďáky a desky Ate a v Mostě se desky prostě utavili ......



teďka mám OZ Zimmerman a DS2500 a brzdí to mnohem lépe, ale je pravda že jsem s tím nejezdil ještě v Mostě :-)
12:40:30
01.04.2013
charles23
to jsou hlavně závody důchodců ty slevy viz kauflandy apod........... :D
12:38:48
01.04.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
-> charles23: vidíš a přesto pro mnoho jezdců, ale i pěších jsou to super závody 3
12:37:10
01.04.2013
charles23
takové věci vůbec nejezdím :D
12:35:01
01.04.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
-> charles23: kaufland slevy se nepočítají
12:12:03
01.04.2013
charles23
no závodně nejezdím,ale sem tam něco jedu
12:09:08
01.04.2013
castrol
-> charles23: a jazdis zavosne ze potrebujes vylepsit brzdy ?
12:01:29
01.04.2013
charles23
no to je pravda,ale závodní desky musíš udržovat pořád teplé,jinak to pak hůř brzdí
11:51:36
01.04.2013
stepan
-> Nepér: Motor se taky nechladí na 20°C i když by to šlo, má to prostě svůj účel. Závodní desky studený brzděj prostě hůř.
11:29:39
01.04.2013
Nepér
Stejně blbě nebo stejně dobře, otázka pohledu.
upraveno 1x, naposled 01.04.2013 11:29:47
10:43:20
01.04.2013
vhml
-> Nepér: to je sice krásná myšlenka, ale brzdí to pořád stejně blbě. Jen to vydrží dýl...
10:26:58
01.04.2013
Nepér
Ale tak radši větší chladič na vyzáření výkonu, než něco co to vydrží... lepší to předimenzovat už v základu a neřešit následky...
10:23:17
01.04.2013
vhml
-> Nepér: nebude jim vyšší teplota vadit
09:55:26
01.04.2013
stepan
-> Nepér: Ne, ale nebudou teplem vadnout.
09:48:26
01.04.2013
Nepér
-> vhml: Chceš snad říct, že lepší destčky se budou méně zahřívat?
08:32:46
01.04.2013
vhml
-> Nepér: problém je v destičkách. Když koupíš pořádný destičky nepotřebuješ je zdaleka tolik chladit = nepotřebuješ chladak. Narozdil od chladaku, kterej sice bude krasne chladit, ale brzdit to bude pořád stejně blbě.
23:24:56
31.03.2013
charles23
Nepér mi mluví z duše,série to zvládají,ale jak člověk jede agresivnější jízdu,tak už ty brzdy slábnou a nestíhají se chladit
Extreme Tyres