skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak vylepšit přední brzdy favorit
16:48:49
26.02.2014
26.02.2014
castrol
-> mira76: to je rada tak to nepotrebuje ani auto
16:30:36
26.02.2014
26.02.2014
mira76
nejezdit tak rychle :-), mám brzdy z forda..
22:40:03
25.02.2014
25.02.2014
Mára-rs
-> czechino: ale tož chci to vyzkoušet ale to než se ktomu dostanu to potrvá ještě
21:49:24
25.02.2014
25.02.2014
czechino
Jinak k čemu takové kotouče? Jestli nejezdíš po Alpách, nebo závody, tak stačí série, popř. sportovní desky.
21:47:23
25.02.2014
25.02.2014
czechino
A nebylo by nejlepší dát těhlice favo 93+ nebo felda a udělat to pořádně?
Než takové bastlení, hold úpravy něco stojí...
Než takové bastlení, hold úpravy něco stojí...
21:14:17
25.02.2014
25.02.2014
Mára-rs
to je jasné já jen tak přibližně jestli je to větší nebo menší viš jak jen tak orientačně
21:04:30
25.02.2014
25.02.2014
castrol
-> Mára-rs: tak medzikus medzi kotuc a naboj ,ale lepsie je merad naboj nez kolo
21:00:40
25.02.2014
25.02.2014
Mára-rs
-> castrol: no zajimalo mě to tak slem si to byl poměřit a bude to chtít spiš vypodložit ja tam mám co jsem měřil podle kola nějakych 57mm a kotouč je 63,5 cca
20:58:07
25.02.2014
25.02.2014
castrol
-> Mára-rs: diera je to najmenej na sustruhu
20:43:16
25.02.2014
25.02.2014
Mára-rs
-> castrol: tož tady kousek odnás je borec co dělá rámy do závodáků a nebo i komlpet auta tak ten by to snad mohl udělat jen záleží na středové díře ale tak to by se bud vysoustružilo nebo v opačném případě udělala nějaká vložka
20:33:54
25.02.2014
25.02.2014
castrol
-> Mára-rs: tak ak poznas niekoho kto ma delicku nieje problema navrtat kotuce
19:57:17
25.02.2014
25.02.2014
Mára-rs
-> castrol: to je sice pěkné že mi sem dáš odkazy ale už jsem hledal jen bych ctěl použít ty moje kotouče jěn nevím zda by byl moc problém s tím převrtáním a mám favorita s roztečí 4x98 takže celkem nepoužitelné to co si dal odkazy skosim zitra vyskušat jak by tam ten kotouč seděl a ty třmeny snad by měly bát stejné ty držáky jak na feldě tak stoho mondea případně nevite co ještě za třmeny pasuje s co nejmenšíma upravama???
17:05:11
25.02.2014
25.02.2014
castrol
14:41:15
25.02.2014
25.02.2014
Mára-rs
lidi mám dotaz mam doma skoro nové vzduchem chlazené kotouče kotouče a desky z escorta rozteč tuším 4x108 tak mě napadlo jestli by se to dalo převrtat a rozteč 4x98 a použít tak na favorita + nejaké třmeny nekte jsem četl že snad ze sierry sedí na držáky nevim jak s toho escorta nevíte nekdo jestli je to stejné ?? popřípadě rady potřeboval bych stím něco udělat protože poměr výkon a brzdy nic moc jede dobře aale poměrně málo brzdí asi jako favorit
15:45:30
02.01.2014
02.01.2014
czechino
Tak obnova!
Nevíte někdo rozměry, nebo nemáte výkres, bo dokonce nevlastníte držáky třmenu 4P na Favorita?
Popřípadě co tam použít za kotouče?
Dík.
Nevíte někdo rozměry, nebo nemáte výkres, bo dokonce nevlastníte držáky třmenu 4P na Favorita?
Popřípadě co tam použít za kotouče?
Dík.
21:42:46
05.04.2013
05.04.2013
Nepér
To by pak záleželo na závěru znaleckýho posudku, jestli mohl mít technický stav vozidla příčinou souvislost se vznikem nehody.
19:53:16
05.04.2013
05.04.2013
tunerlada
-> Nepér: nemyslím to že když někomu ťukneš blatník nebo srovnáš auto do banánu navíc se seriově vypadajícím autem tak že ti to bude zkoumat kriminálka las vegas ale myslel sem to , že když někoho přizabiješ nebo usmrtíš třeba s takovým autem jako má carles23 v kartě tak mi neříkej že by to auto nebylo podrobeno nějaké expertíze
19:05:08
04.04.2013
04.04.2013
Nepér
-> tunerlada: Pojišťovna, že by zkoumala, co měl vinník nehody na autě za brzdy? To je strašně populární urban legend, tohleto...
19:24:12
03.04.2013
03.04.2013
tunerlada
trošku mimo ot ale silně pochybuju že policajti budou zkoumat co jsou na autě za brzdy.. to už by museli být nějací skalní fandové úprav a pokut aby ti až tak prolézali auto. Spíš bych se bál při nehodě toho že by nějakou blbou náhodou na to přišly ujové z pojišťovny a musel bys všechno hradit... já měl rapida jako pěst na oko,sportovní sedačky a pásy,vzadu bez sedadel, zamračená kapota,výfuk řval až za hory za doly atd... a vždycky to zkončilo jen jeďte a jednou i pochvalou za pěkný auto.. Jinak o změně brzd jsem taky přemýšlel protože párkrát do roka když nemám funkční srazový povoz jezdím feldou. Zadní kotouče jsem ale uplně zavrhl, to postačí funkční bubny a přední asi taky nechám v seriovém stavu protože jsem snima zatím ubrzdil vše.. je ale pravda že pokud máš v plánu jezdit nějaký okruhy tak bych asi jen uvažoval o těch lepších destičkách. Nebo výměna za brzdy např. Z fordu jak to má kolega Ondra krupi
19:11:16
03.04.2013
03.04.2013
castrol
-> charles23: myslel som na stk
19:09:26
03.04.2013
03.04.2013
charles23
přece nebudu dávat na léto plechy,ale mám takové 13" přes které jde špatně vidět
18:34:43
03.04.2013
03.04.2013
castrol
-> charles23: ked das plechac tak je mensia zanca ze to zbadaju
15:00:05
03.04.2013
03.04.2013
charles23
asi tak nějak
09:14:21
03.04.2013
03.04.2013
Nepér
Technik STK: "Tyjo, to se mi líbí, ty tvoje vylepšení..."
14:42:46
02.04.2013
02.04.2013
charles23
pokud nebudou chtít fízli vyloženě sundat kolo,tak ty brzdy neuvidí a stk je myslím si v klidu,aspon u mě :D
04:08:37
02.04.2013
02.04.2013
Majki
-> charles23: Je zbytečné kupovat zavodní desky? Jestli tě prestavba na chlazené kotouče nevyjde více. O legalnosti nemluvě.
19:41:22
01.04.2013
01.04.2013
castrol
-> charles23: tak potom to co som napisal plati castrol 01.04.13 12:09:08 napsal:
→ charles23: a jazdis zavosne ze potrebujes vylepsit
brzdy ?
→ charles23: a jazdis zavosne ze potrebujes vylepsit
brzdy ?
19:28:41
01.04.2013
01.04.2013
Nepér
Tak to ti stačí údržba stávajících brzd...
17:58:19
01.04.2013
01.04.2013
charles23
já si myslím,že pro mě,je to úplně zbytečný kupovat závodní desky,když je použiji dejme tomu max 4 za rok
14:26:11
01.04.2013
01.04.2013
Tommyk
-> Nepér: závodní desky když jsou studený, tak brzdí stejně (neli o něco líp) jak seriový. takže bych se toho nebál, akorát je otázka, zda se to dotyčnýmu vyplatí a zda to není škoda, kvuli 1, 2 ostrejm jizdam za rok kupovat drahy zavodni desky
14:10:49
01.04.2013
01.04.2013
stepan
-> Nepér: Ale u závodních desek to právě není o tom, že jim ta větší teplota nevadí, oni při větší teplotě fungujou mnohem líp.
13:45:14
01.04.2013
01.04.2013
Nepér
Já v Mostě neutavil ani sériový brzdy, protože jsem z toho byl posranej, a brzdil opatrně.
Příměr s chlazením motoru na 20°C je blbost, žejo. Ta moje myšlenka by měla příměr - větší chladič místo kapaliny která se neuvaří při 200°C. Ideální je samozřejmě oboje - jendak větranej kotouč, co se hřeje výrazně míň a dýl, navíc desky, kterým vysoká teplota nevadí. Otázkou je jak takové desky budou fungovat v běžném "studeném" provozu. Dost možná bude jejich účinnost za studena horší, což je trochu proti původní otázce. Což mě vlastně vrací trochu zpět - jde jen o brzdný účinek nebo o to, aby se brzdy nepřehřívaly při dlouhodobějším přetěžování, jako třeba v Mostě?
Příměr s chlazením motoru na 20°C je blbost, žejo. Ta moje myšlenka by měla příměr - větší chladič místo kapaliny která se neuvaří při 200°C. Ideální je samozřejmě oboje - jendak větranej kotouč, co se hřeje výrazně míň a dýl, navíc desky, kterým vysoká teplota nevadí. Otázkou je jak takové desky budou fungovat v běžném "studeném" provozu. Dost možná bude jejich účinnost za studena horší, což je trochu proti původní otázce. Což mě vlastně vrací trochu zpět - jde jen o brzdný účinek nebo o to, aby se brzdy nepřehřívaly při dlouhodobějším přetěžování, jako třeba v Mostě?
13:03:48
01.04.2013
01.04.2013
castrol
-> ZdeněkH 01.04.13 12:38:48: 1+
12:53:26
01.04.2013
01.04.2013
M@rtin
Jak píše vhml, měl jsem taky chlaďáky a desky Ate a v Mostě se desky prostě utavili ......
teďka mám OZ Zimmerman a DS2500 a brzdí to mnohem lépe, ale je pravda že jsem s tím nejezdil ještě v Mostě :-)
teďka mám OZ Zimmerman a DS2500 a brzdí to mnohem lépe, ale je pravda že jsem s tím nejezdil ještě v Mostě :-)
12:40:30
01.04.2013
01.04.2013
charles23
to jsou hlavně závody důchodců ty slevy viz kauflandy apod........... :D
12:38:48
01.04.2013
01.04.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
-> charles23: vidíš a přesto pro mnoho jezdců, ale i pěších jsou to super závody
12:37:10
01.04.2013
01.04.2013
charles23
takové věci vůbec nejezdím :D
12:35:01
01.04.2013
01.04.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
-> charles23: kaufland slevy se nepočítají
12:12:03
01.04.2013
01.04.2013
charles23
no závodně nejezdím,ale sem tam něco jedu
12:09:08
01.04.2013
01.04.2013
castrol
-> charles23: a jazdis zavosne ze potrebujes vylepsit brzdy ?
12:01:29
01.04.2013
01.04.2013
charles23
no to je pravda,ale závodní desky musíš udržovat pořád teplé,jinak to pak hůř brzdí
11:51:36
01.04.2013
01.04.2013
stepan
-> Nepér: Motor se taky nechladí na 20°C i když by to šlo, má to prostě svůj účel. Závodní desky studený brzděj prostě hůř.
11:29:39
01.04.2013
01.04.2013
Nepér
Stejně blbě nebo stejně dobře, otázka pohledu.
10:43:20
01.04.2013
01.04.2013
vhml
-> Nepér: to je sice krásná myšlenka, ale brzdí to pořád stejně blbě. Jen to vydrží dýl...
10:26:58
01.04.2013
01.04.2013
Nepér
Ale tak radši větší chladič na vyzáření výkonu, než něco co to vydrží... lepší to předimenzovat už v základu a neřešit následky...
10:23:17
01.04.2013
01.04.2013
vhml
-> Nepér: nebude jim vyšší teplota vadit
09:55:26
01.04.2013
01.04.2013
stepan
-> Nepér: Ne, ale nebudou teplem vadnout.
09:48:26
01.04.2013
01.04.2013
Nepér
-> vhml: Chceš snad říct, že lepší destčky se budou méně zahřívat?
08:32:46
01.04.2013
01.04.2013
vhml
-> Nepér: problém je v destičkách. Když koupíš pořádný destičky nepotřebuješ je zdaleka tolik chladit = nepotřebuješ chladak. Narozdil od chladaku, kterej sice bude krasne chladit, ale brzdit to bude pořád stejně blbě.
23:24:56
31.03.2013
31.03.2013
charles23
Nepér mi mluví z duše,série to zvládají,ale jak člověk jede agresivnější jízdu,tak už ty brzdy slábnou a nestíhají se chladit