-> TechniX: V manuálu píšou
DI1 - Přepínání Křivka 1 / Křivka 2
Umožňuje snadné přepínání křivek předstihu kdykoli za běhu motoru. Není-li funkce
aktivována je pro řízení vždy použita Křivka 1.
Tak asi jo, se jich radši zeptej na mailu ne
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Imfsoft a jiné programovatelné RJ
-> matoo: Takže tohle zapalování imfsoft.com/hardware/dire
ct-ignition-tci umí přes tlačítko přepínat mapy ? To by bylo fajn.
-> colaczech 15.11.13 21:54:08: ano, myslis sa, je tam vystup pre tlacidlo, ktorym si budes prepinat krivky
-> matoo: ano to má, ale pro přepnutí z jedné na druhou křivku to potřebuješ připichnout na pc, nepletu-li se
-> TechniX 15.11.13 15:28:52: imf bezne malo moznost 2 kriviek, aspon to co mam ja, ten zakladny imf
-> Eidy 15.11.13 15:24:07: Ale to je dobrej nápad, pokud je to čidlo odporový, tak prostě přepínat mezi mezi dvěma rezistorama 

-> Eidy: Čoveče ale jo, to by i šlo ... sice by to bylo takové mechanika/elektronika ale asi jako takové řešení pro asociály by zřejmě stačilo .. budu o tom přemýšlet 

-> TechniX: No a co takhle koupit jednu obyč. jednotku třeba na plyn a benzín jet z rozdělovače? Nejlevnější řešení.
Edit: Ještě mě napadlo to jet celý z jednotky ale odrbat jí. Udělat třeba mapu v závislosti na tlaku vzduchu tak, aby byla na jedno nastavení benzínová a druhý nastavení plynová. A na palubce přepínač/spínač "tlaku vzduchu". To by taky mělo fungovat, ne?
Edit: Ještě mě napadlo to jet celý z jednotky ale odrbat jí. Udělat třeba mapu v závislosti na tlaku vzduchu tak, aby byla na jedno nastavení benzínová a druhý nastavení plynová. A na palubce přepínač/spínač "tlaku vzduchu". To by taky mělo fungovat, ne?
-> Eidy: Práávě to je ono ... je to dost složité a zatím jsem nenalezl řešení :( Leda tak koupit 2x ty jednotky od IMF a jen přepínat je mezi sebou ... Jinak věřím ono veškeré programovatelné jednotky jsou sakra drahé, ale vyřeší mnoha problémů.
-> darklord: Ano 2 na motoru
a pak další 2 rozdělovače připravené v kufru záložní, když nějaký z nich klekne a stroboskopickou lampu sebou 
-> darklord: Ano 2 na motoru


-> TechniX: a co tak dva rozdelovace?
a prepinat vystup z rozdelovaca do cievky (pripadne ETZ)

-> TechniX: Aha. Já myslel, že chceš třeba jen posunout celou křivku. Tak to je pak těžký. Každá jednotka něco stojí a aby uměla přepínat mezi dvouma ta za 15kKč je to ve světě ECU zadarmo.
-> Eidy: No jo, ale celé táhlo jako by mechanické posouvání předstihu mi bude hovno platné .. leda jen na startovní předstih .. ostředivou a podtlakovou regulaci to neovlivní
-> Eidy: -> Nwkt: Super to je asi ono, ale bohužel to mi nikdo nezaplatí 

-> Nwkt: Cenový limit nebyl v požadavku. Ono jakákoliv jednotka bude stát v řádu tisíců, takže pak je vůbec otázky smyslu celé akce s ohledem na návratnost. To radši nějaký udělátko na komínek rozdělovače ze starýho táhla sytiče třeba.
-> Eidy: Tohle asi nechtěl slyšet
Cena od 15 000Kč.

Řeším docela jednu takovou zajímavost pro Formana s karburátorem, potřeboval bych programovatelné zapalování ale s možností že by šli přepínat 2 mapy předstihu, existuje nějaká taková jednotka ?
Jde mi o to že motor běží na benzín naturál 95 a pak i LPG. Každé palivo je rozdílné a potřebuje jiné nastavení, takže rozdělovač je pro mě nevhodný .. Takže něco programovatelného, docela se mi líbí tato jednotka i její software imfsoft.com/hardware/dire ct-ignition-tci ale asi nebude řešit můj problém že nějakým způsobem třeba přes externí přepínač by se přepínalo jinou mapu předstihu v jednotce .. Zkrátka potřebuji jiný předstih na benzín a jiný na LPG.
Zapalování se bude skládat z jedné zapalovací cívky + nějaký hall snímač.
Tak co existuje na tohle nějaké řešení ? .. Jako kdyby blbci dělaly přestavbu na LPG, aby opravdu to auto na 100% jezdilo správně na LPG a na nic jiného tak je to v pořádku, ale né takový mišmaš že je jeden rozdělovač na všechno ..
Jde mi o to že motor běží na benzín naturál 95 a pak i LPG. Každé palivo je rozdílné a potřebuje jiné nastavení, takže rozdělovač je pro mě nevhodný .. Takže něco programovatelného, docela se mi líbí tato jednotka i její software imfsoft.com/hardware/dire ct-ignition-tci ale asi nebude řešit můj problém že nějakým způsobem třeba přes externí přepínač by se přepínalo jinou mapu předstihu v jednotce .. Zkrátka potřebuji jiný předstih na benzín a jiný na LPG.
Zapalování se bude skládat z jedné zapalovací cívky + nějaký hall snímač.
Tak co existuje na tohle nějaké řešení ? .. Jako kdyby blbci dělaly přestavbu na LPG, aby opravdu to auto na 100% jezdilo správně na LPG a na nic jiného tak je to v pořádku, ale né takový mišmaš že je jeden rozdělovač na všechno ..
-> Nepér: jo tak to jsem si u sání myslel taky. Nejdřív se uklepal Al držák (praskl v ohybu), pak jsem udělal ocelovej a přinejtoval. Vyklepaly se nejty. Udělal jsem ještě vedle pomocnej a prasknul mi ocelovej držák 1,5mm a ze sání se vyklepaly nejty. Teď je to na šrouby do sání místo nejtů a ocel je 2,5mm. V Kóče je to teda hardcore, ale vibrace jsou svině. 

Připadá mi, že to drží dobře... nechtěl jsem sundavat vanu a dávat dolu kryt rozvodů... možná přes zimu.
-> Nepér: Ehm, a ten držák zůstane takhle símpěkně? Jestli je to prototyp tak klidně. Ale jestli je to finál, tak bych byl opatrnej na životnost. Aby se vibracema neohnul nebo neprasknul na jednom konci. V horším případě se jenom odchýlí snímač od kotouče, v tom horším ti kotouč čidlo rozseká.
Já bych navařil nebo klidně našrouboval na prsa Al kostku a na ni to namontil.
Já bych navařil nebo klidně našrouboval na prsa Al kostku a na ni to namontil.
Funguje to
Ale s tím držákem snímače jsem se patlal skoro půl dne, než byl na milimetr podle mejch představ.

-> pavucina 15.07.13 18:06:02: diky, no urcite je to pre tych co ovladaju aspon zaklady elektrotechniky, je to hodne DIY a o to méne Plug&Play 

-> Nepér: aaa, tady se bude upgradovat
tak jsem zvedav 


-> djmaso: kdepak to vypadá jinak a nemá barevný obrázky
-> Nepér: no ty krá.o to máš pod tím rudé právo ? :D
Megasquirt jsem chtel, akorat me odradilo drivejsi spatne pajeni a same reklamace, a dneska uz jsem z neho taky vyrost, ale at se dari ;)
Změnil jsem obchodního partnera a ten mi to od nich objedná, jemu prej na objednávky odpovídají 

přejdi k imf , maj to teď docela vymazlený .
Mi z Ignitechu nechce nikdo odpovědět... jaký zvolit tvar pulsního rotoru na kliku a jestli můžou dodat rotor o průměru 10-11 cm, nebo aspoň nějakej nákres pro výrobu...
hrnous 07.05.13 08:49:16 napsal:
Je tomu snad pár měsíců, co jsem se dostal na nějaké IMFsoft förum,
snad běželo na phpbb a bylo slovenské, ale nikde nemám ani v mailu link,
takže jsem si dovolil jedno malé zajistit, tak hurá do debaty, ti, kterých
se to týká.. www.imfsoft-forum.eu/
195.28.90.62/imf/index.ph p
zkombinujte obě fóra ať to má doménu.
Je tomu snad pár měsíců, co jsem se dostal na nějaké IMFsoft förum,
snad běželo na phpbb a bylo slovenské, ale nikde nemám ani v mailu link,
takže jsem si dovolil jedno malé zajistit, tak hurá do debaty, ti, kterých
se to týká.. www.imfsoft-forum.eu/
195.28.90.62/imf/index.ph p
zkombinujte obě fóra ať to má doménu.
Jenže ono to chce mít základní předstih mechanicky danej... a to nevim, jak bych udělal. A netuším, jak jsou vůči sobě díry na klikovce z Fábie, jak jsou úhly na tom setrvačníku a tak... nějaká vrtulka na řemenici by měla bejt jednodušší i kvůli tomu nastavování...
Ono to asi nakonec bude nejlepsi reseni, zvlaste kdyz tam mas diru v prevodovce... Tak ono tobe by mel stacit jeden vystupek, sice to je málo, a mohlo by to delat problemy s tou tvoji, ale ono zas mit vuli v rozdelovaci nb jeden vystupek, to se asi vyrovna
.
Ale myslim ze by se ten snimac tam krasne veseil i na remenici, ja budu dleat celej trigger dle MPi setrvaku jak jsem psal, ale tobe by mohli stacit 2-4 vystupky po 90°. Zjednoduse receno: ale ty vystupky tam nechat navarit kousky "zeleza" a mohlo by to krasne fungovat. A snimac pridelat bud na prsa, nb na vanu( ze spodu), kryci plechy tam vozis takze by se tomu nemelo nic stat ;).
Ale proste setrvak u favorita jednoducha vec, ktera se nemuze nijak mechanicky posrat.

Ale myslim ze by se ten snimac tam krasne veseil i na remenici, ja budu dleat celej trigger dle MPi setrvaku jak jsem psal, ale tobe by mohli stacit 2-4 vystupky po 90°. Zjednoduse receno: ale ty vystupky tam nechat navarit kousky "zeleza" a mohlo by to krasne fungovat. A snimac pridelat bud na prsa, nb na vanu( ze spodu), kryci plechy tam vozis takze by se tomu nemelo nic stat ;).
Ale proste setrvak u favorita jednoducha vec, ktera se nemuze nijak mechanicky posrat.
Přemýšlím nad nějakým snímačem k řemenici, ale na Favoritu je tam málo místa, jak to máte kdo vyřešený? Škoda, že v tom nemám MPI setrvačník, ale shánět novej, nechat si do něj udělat díry, tak aby byla klikovka z fábie přesně 10° v předstihu... nevim, no.
Je tomu snad pár měsíců, co jsem se dostal na nějaké IMFsoft förum, snad běželo na phpbb a bylo slovenské, ale nikde nemám ani v mailu link, takže jsem si dovolil jedno malé zajistit, tak hurá do debaty, ti, kterých se to týká.. www.imfsoft-forum.eu/
používáte už někdo vstřikování od imfsoftu ?
elbacil 01.04.13 14:05:52 napsal:
→ Gemini: snad nechceš povedať že nevieš zapojiť MPI
lištu k IMF?Keby si chcel vedieť ako za flašku ti prezradím.
dik, uz je to pasee
→ Gemini: snad nechceš povedať že nevieš zapojiť MPI
lištu k IMF?Keby si chcel vedieť ako za flašku ti prezradím.

dik, uz je to pasee
-> elbacil: kabelem :D
-> Gemini: snad nechceš povedať že nevieš zapojiť MPI lištu k IMF?Keby si chcel vedieť ako za flašku ti prezradím.

-> Gemini: so starym IMF to nepojde, tam je doba nabijania urcena percentualne, ako keby softverova doba zopnutia kontaktu, neda sa nastavit presny cas nabijania. Prehreje a odpali listu...jedine s komplikovanym zapojenim.
me to s tim nejelo jelikoz by to potrebovalo jiny zapojeni a spinani. Civka je porad ve zkratu.
a MPi lista uz chodi s IMF ? ked som to daavno skusal, isla iba jedna dvojica , aj to velmo divne....
-> darabos: ja sice elektrotechniku studoval, ale to je tak davno, ze si pamatuju jen par veci. Tim padem si radsi necham poradit nez to odpalit. Kazdopadne i s tim se pocita :)
-> Dušan: jj,myslel som na RJ, teraz som kukal bude sa dat, da sa invertovat signal a je tam tiez pull up, takze v pohode, len kym som to nasiel...

-> darabos: jestli myslis v RJ tak tam jde nastavit hodne veci, ale s tim spinanim by to nejak jit melo. Musim kontaktovat IMF pro radu po telefonu.
-> Dušan: Tebe sa podarilo najst, ako sa nastavuje doba budenia cievky? Inak podla mna na to priamo nedas zapalovaciu listu, nakolko to spina na nulu.
Edit: Nasiel som :)
Edit: Nasiel som :)
-> Marcius: doba buzeni parada a co se tyka zapojen tak civka ma vylozene + - a spinani z jednotky. Samozrejme 2x jelikoz jsou dve.
spíš bych se podíval, jestli ta jednotka dává na výstupech pro cívky + a - ... předchozí TCI měly cívku zapojenou mezi výstup a +, tím pádem z jednotky leze jakoby ,,-" nebo nic - zavřený koncový tranzistor... protože i s nevhodnou dobou ,,nabíjení" cívky by to běželo, akorát by se cívka mohla přehřívat. Zkus se podívat na nějaký ty parametry výstupu jednotky, jestli to zvládá.
Dušan 16.03.13 12:33:21 napsal:
Vite nekdo kolik potrebuje halluv snimac z felicie MPI ?
můžeš nějak blíž popsat otázku ?
Dobu ,,nabíjení" MPi cívky ještě přesně změřenou nemám, ale tady skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=391 píšou, že při napětí 14V je doba cca 2,8ms.
Vite nekdo kolik potrebuje halluv snimac z felicie MPI ?
můžeš nějak blíž popsat otázku ?
Dobu ,,nabíjení" MPi cívky ještě přesně změřenou nemám, ale tady skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=391 píšou, že při napětí 14V je doba cca 2,8ms.