skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Imfsoft a jiné programovatelné RJ
jeste me napada doba spinani civkek
Vite nekdo kolik potrebuje halluv snimac z felicie MPI ?
Jo, na dvoutaktu vlastně ještě může bejt přívěra na vejfuku, další věc, co ladit 

Zrovna u motokár tam bude změna skrze řízení serva přívery, jinak verze 4cdi 6tci nemá problém s šesti vstřiky a když na to přijde čtyřmi dvojitými CDI cívkami..
-> pavucina: aj motokary jazdia s Lambdou a ladia i ked nemaju vstreky
-> Nepér: vstrikum benzin s olejem nevadi ;) jezdil jeden trabant predelanej an BMM ;) dokonce s lambdou
A až pak si to koupím a postavím s tím tříválcovej dvoudobej motor se vstřikováním voleje
A na to budu asi potřebovat dva vstřiky, jeden na volej a druhej na BA, umí to řídit šest vstřiků? Ba ne, dělám si srandu 


-> hrnous: možná vetší paměť na záznam dat
1-2 digitalni vstupy navic.
Vstup primo pro lambdu (smyckove hlidani)
Vyresit knock sensor
Nechat stejnou cenu.
Vstup primo pro lambdu (smyckove hlidani)
Vyresit knock sensor
Nechat stejnou cenu.
Dovolil bych si jednu malou změnu, je reálné, že se přece jenom stávající verze přepracuje..takže bych poprosil všechny vaše návrhy a tužby sem - jak hw tak sw
měření podtlaku je reaizované polovodičovým snímačem mpx4250AP který měří absolutní tlak od -80 do plus 150kPa, s tím, že snímač při klasickém tlaku jede na atmosférický tlak tj zhruba 100kpa s tím, že tato hodnota je brána jako "nula" a cokoli pod je podtlak v mínusu a cokoli nad jako přetlak, master měří pernamentně celou dobu nehledě na polohu kliky nebo rozvodů, rychlost měření z hlavy nepovím, ale vzhledem k tomu,že minimální filtr odnot jde nastavit na 20ms tak to bude řádově pod..
-> hrnous: ja by som mal este jednu otazku ohladom snimania tlaku/podtlaku v sani, ze v akych okamihoch vykonava meranie tlaku, ci sa to da nastavit (napriklad v uhloch), nakolko tlak nie je staly a tiez oscilluje, je to vobec riesene? Je to myslim si dolezity faktor pre tunajsich turbo kutilov :)
ta smyčka jde uzavřít..ale jak říkám v podstatě jenom staticky..a to je takové..no na ideálním motoru to fungovat může ale na reálném motoru v reálném běhu, ne na brzdě už je to horší..ale jak říkám výpočetně má ta jednotka nesmírné rezervy, jenom prostě po kouskách...ale věřím, že to časem bude lepší..
hmm ,tak je to zas take rozsirene elektronicke zapalovanie,bez moznosti riadenia v uzavretej slucke...ja som osobne pokukoval po DTA S60,no to je cenovo uz niekde inde,ale asi najlepsi pomer cena vykon.... tak ale to je len moj nazor
No a já už si říkal, že imf má konečně něco pořádnýho 

Jinak kyž už pláčete..tak ať to máte při jednom .. :) pro rok 2013 je hw vývoj masteru ukončený tzn bude se jenom vyrábět a opravovat, pouze se bude v jakýchsi intervalech vydávat nový sw s přidanými / opravenými funkcemi..takže ten knock si každý musí ubastlit sám..master je dobré zařízení s výpočetní jednotkou tvořenou fpga a k tomu mcu, takže síly to má na cokoli víc, než je zdrávo..ale malinko to kulhá na tom, že je to v podstatě one man show a tak jse všechno kostnatě a ztuha..narozdíl od komunitných projektů megasqirtu případně tuningových řj od velkých společností..
V masteru byl pro první pokus pouhý klasický operák s invertorem, ale nějak se to absolutně nepovedlo..takže v podstatě berte věc tak, že i když je psán tak v podstatě není..jedině si jej dobastlit nicméně aktuálně zase chybí jakákoli programová podpora..jedině stejně jako u lambdy natupo čím vyšší napětí tím třeba menší předstih pro korekci..ale všechno jenom staticky..aby to fungovalo tak, že načmuchá signál, sníží, počká pokud se dál nic špatného neděje tak uloží jako aktuální proměnnou a když ano zase sníží a čeká tak to je zatím naprostá utopie..
Presne piezo je len mikrofon,v riadiacej jednotke je potom spešl IO,ktory dokaze menit zosilenie a aj rezonancny kmitocet v zavislosti od otacok ..riadi samotna riadiaca jednotka ....napr. v jednotke z feldy je HIP9011
Přesně tak, je to piezo mikrofon
-> djmaso: Ne, je to vlastně piezolektrický mikrofon, přišroubovaný k bloku motoru.
-> hrnous: čidlo klepání funguje podobně jako lambda od 0-5v , nebo né ?
-> hrnous: Napiš to do článků třeba
pokud k tomu máš vícero informací tak se to bude určitě hodit

psal jsem tu něco delšího,ale asi se to neodeslalo, kdo by měl seriozní otázky ohledně MASTER ignition nechť píše na stanislavhrncir@gmail.com nebo icq 237-346-292, rád na cokoli kolem masteru odpovím
Imfsoft MASTER ignition aktuálně nemá sw ani v podstatě hw podporu pro snímač klepání! Udělal se vstup, přišlo se na to, že tak trochu nefunguje,takže se sw podpora ani nedělala..tak aby jste si někteří nedělali plané naděje.. ad vstupyjsou 4 z toho dva kombinované pro měření odporu 10k a napětí s pullupem, takže je potřeba lambdu připojit na ad vstup 1 nebo 2, podle napětí pak je možnost jisté regulace, ale aby to fungovalo jak se patří a šlo něco myslet vážně tak jedině 5v sondu..ne klasiku..jednotka nemá přímou podporu nějakým algoritmem na regulaci, pouze podle napětí z lambdy na tom či onom vstupu dokáže měnit staticky proměnné tj třeba měnit délku vstřiku..ale jenom staticky
-> djmaso: Ja myslim volitelne ;) snimace otacek a vsup na cidlo klepani nepocitam
-> pavucina: 6 vstupů :)
-> BeBe: No tak megasquirt, aby umel vse tak to musi bejt ta X rada(ktera toho ale pak umi mnohem vic), ale cena je uz jinde a za to co by stal uz bych radsi koupil EFI EURO 1-2... A navic MS je stale amaterskej produkt a obcas kdyz jsem cetl jake jsou rpoblemy to rozchodit, tak to opravdu ne... Ja mam ted moznost neceho jineho, ale jinak v lete nad imfsoftem budu rozhodovat, ja si stavim svoji, ale toho casu a prace to to radsi zaplatim usetrim si cas a jeste to bude umet vic veci :D.
Imf je snad jedina nevyhoda 4 vstupy... Jinak soft se stale vyvyji a uz ted ma hodne funkcni nad kterejma jsem cumel.
Imf je snad jedina nevyhoda 4 vstupy... Jinak soft se stale vyvyji a uz ted ma hodne funkcni nad kterejma jsem cumel.
-> pavucina: hmm tak cenou to bezkonkurencne vedie ...skladal som jednemu znamenu megasquirt II asi pred rokom a pol do chrobaka..prechodove stavy sa mu doteraz nepodarilo poriadne naladit ..tak som zvedavy -> djmaso: drzim palce
-> pavucina: přesně tak :)
-> BeBe: Ma to 4 analogove vstupy=vstup pro lambdu, a pri verzi extended vstup pro snimac klepani...
-> djmaso: a ma to vstup na lambdu a snimac klepania?
-> ZdenoR: oni tam mají tuším od 7500kč ale OD!! tu verzi co mam já je za 9200 kč - jsou vychcaný ! taky když mi to řekli, tak jsem myslel, že je zabiju
-> Eidy: dík kouknu.
-> djmaso: podle ceny co píšeš a stránek tam ten model nevidím.
-> djmaso: podle ceny co píšeš a stránek tam ten model nevidím.
-> djmaso: přijde mi to lepší než imfsoft. Ale záleží na požadavcích.
-> Eidy: ale ty palety ouuu , cena od 15t Kč
-> djmaso: ale podla specifikacii co maju na stranke to nema vstup na lambdu a snimac klepania...takze to asi nebude presne to ,na co sa pytal -> ZdenoR: ..ci toto je nieco insie ako maju na stranke ..???
-> havlik: v červnu jsem jel a byl jsem nad 2000 takže měli koeficient vetší, ale bavili se o to že to budou snižovat , tak ja už eddu nejezdím , větší sranda je na KP
-> djmaso: ale edda měl minimálně do loni taky jen 1.4
-> havlik: ono jak kterej pořadatel - třebas KP má 1,4 a edda má 1,6 (nebo 1,7)
-> havlik: -> darabos: :D :D :D ejjj :D :D
-> djmaso: jasne kvoli objeme, u nas plati vseobecne, ze turbo alebo kompresor x1.7 koeficient
-> djmaso: na slovensku je koeficient 1.6 ne 1.4 jako u nás
-> darabos: důvodem je koeficient? nebo jakej důvod? já jezdím do 2000ccm speciály s 13ckou
samozrejme atmosfera, dufam ze aspon cez 100 koní :D
edit: (uz som zacal uvazovat aj o turbine, ale tak nejak aby to malo max 1176ccm)
edit: (uz som zacal uvazovat aj o turbine, ale tak nejak aby to malo max 1176ccm)
-> darabos: tolik typuješ? to máš ale atmo né :)
-> Maťulo: velké to velké to velké :D :D
ja budem strasne rad, ked sa dostanem aspon na rovnych 100kW a viac mi netreba! este ani neviem ake turbo pouzijem... mam jedno z una jak mal dusan, celkom slusne a este jedno malicke sice z 1,6HDi ale je uplne novucicke... tak uvidim...
sphotos-b.ak.fbcdn.net/hp hotos-ak-ash3/76111_501607 876556878_1778017612_n.jpg

sphotos-b.ak.fbcdn.net/hp hotos-ak-ash3/76111_501607 876556878_1778017612_n.jpg
-> djmaso: ja sa chystam na brzdu na jar, ked poskladam a odladim motor.