skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vaření výfuku elektrodou?
prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 26.09.2012 do 08.10.2012, založil/a black_devil
23:12:39
08.10.2012
08.10.2012
yaris
-> black_devil: Z moji zkušenosti samozřejmě to jde i elektrodou ale jak již tady padlo zchudnější a časově mí'n naročnější je lepší koupit celej díl než se pitvat se shnilým dílem....Na druhou stranu když nemáš něco jinýho elektroda příjde v hod když potřebuješ někam, nutne dojet
07:56:27
02.10.2012
02.10.2012
Jozka
-> Stepan FUN: To označení si fakt už nepamatuju, možná kyselá nebyla, musel bych najít ŽAZ katalog, třeba bych se upamatoval - ale už tehdy to byla přechodová elektroda.. To trafo mám doma po tátovi taky a používám ho v nouzi nejvyšší, už jen kvůli hmotnosti, nikdy mě to s ním nešlo..
17:27:18
01.10.2012
01.10.2012
StepaNoFUN
-> Jozka: No E-K pravděpodobně 103 není zrovna moc spešl a na tohle není zrovna 2x vhodná... To už radši E-R 117. Parametrama (pevnost) stejná, ale nemá takovej průvar. Každopádně je to elektroda na střídavý napětí, nebo na - pol stejnosměrnýho.
Nicméně KS-250 je svářečka, která je stejnosměrná a má plynulou regulaci, tudíž se s ní nechaj takovýhle věci vařit. To není níže zmiňovaný trafo se skokovou změnou svařovacího proudu... ;-)
Nicméně KS-250 je svářečka, která je stejnosměrná a má plynulou regulaci, tudíž se s ní nechaj takovýhle věci vařit. To není níže zmiňovaný trafo se skokovou změnou svařovacího proudu... ;-)
13:58:13
01.10.2012
01.10.2012
Jozka
-> afro100: Mám na nerez výfuku elektrodou navařený origo svod "černej", není to nijak krásný, ale od roku 1970 to drží, drží a drží... ale spešl elektroda mám dojem E-K něco a svářečka KS 250..
22:54:18
29.09.2012
29.09.2012
Bucin
-> afro100: někdy by ses divil co všechno lze svařit.
22:03:33
27.09.2012
27.09.2012
afro100
ja mam na kilu vyfuk elektrodou "polepeny" uz druhy rok a dokonca prechod Fe-nerez a jak to drzi
22:01:30
27.09.2012
27.09.2012
Vojťas
-> Stepan FUN: potvrzuju :D jen ten proud je mozna jeste kousek mensi, ale stejne to nejde, jak rikas, lepeni hnizda, ale Chorvatsko to vydrzelo tak dobry :D
18:17:48
26.09.2012
26.09.2012
castrol
-> Kuladmin: to je najlepsie co moze spravit
18:15:02
26.09.2012
26.09.2012
StepaNoFUN
-> black_devil: Aha. Oranžová krabice, 2 kontrolky... Takže starý trafo. S tím na svařování vejfuku zapomeň, neboť tam začíná proud někde na 60A. Samozřejmě slepit jako vlaštovka hnízdo to tím dokážeš (pokud s tím trochu umíš), ale svařování se tomu na místy okorodovaným plechu do 1,5mm říkat rozhodně nedá.
17:51:03
26.09.2012
26.09.2012
Kuladmin
A nebo jeste lepe kup tam novej vyfuk stejne to bude zrezly a uvnitr rozsypany.
13:45:56
26.09.2012
26.09.2012
Ultim
-> black_devil: Tak v tom pripade to nepujde. Samozrejme, ze ty to zkusis a nejak to dolepis a ja pak budu za blba, ale lepit a svarit, tak aby to drzelo, je rozdil Radeji dej nekomu 100kc at ti to svari CO2.
13:33:08
26.09.2012
26.09.2012
jarda.u1
-> black_devil: to chces opravovat vyfuk na Favoritu,nebo na jinym aute?
12:56:13
26.09.2012
26.09.2012
black_devil
-> Stepan FUN: Tohle to je nějaká stará svářečka, co má děda... Taková ta klasická oranžová krabice s červenou a zelenou kontrolkou :D
12:47:23
26.09.2012
26.09.2012
StepaNoFUN
Není (skoro - všechno má svoje pro a proti) rozdíl v tom, čím to budeš svařovat. Autogen, CO2, TIG, MMA (obalená elektroda)... - všechno jde. Jediný na čem záleží je kvalita svaru. Takže pokud seženeš hooodně tenký elektrody, máš nějakej slušnej invertor, nebo nějakou plynule regulovatelnou svářečku a umíš svařovat, tak směle do toho. Problém je, že u většiny levnejch svářeček jde proud skokově a začíná na hodnotách, kdy Ti ten tenkej plech dřív shoří, než se Ti ho povede svařit.
12:42:37
26.09.2012
26.09.2012
black_devil
Zdar, sorry, ejstli to tu už někde je, ale chci se zeptat, jestli vejfuk vydrží, když ho budu vařit elektrodou? Díky