skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Úprava Řj motoru Alfa Romeo
-> Petkar1: No, OBD to nebude. Buď přímo na ŘJ tím obřím konektorem nebo je na svazku jen čtyřpinovej diagnostickej konektor.
soft: WinOLS 1,5, TunerPRO
HW: potřebuješ nějakej kabel k PC, co má USB a výstup podle typu ŘJ, nejčastější je OBD 2
HW: potřebuješ nějakej kabel k PC, co má USB a výstup podle typu ŘJ, nejčastější je OBD 2
-> pavucina: A ty bys dokázal něco sehnat? Klidně budu i hodiny přehrávat a zkusím si pohrát sám, ale potřebuju aspoň výbavu.
-> jok3r: Zdani muze klamat... Ale je pravda, ze pred rokem a pul bych to takhle opravdu nenapsal. Mam uz toho prece jen trosku za sebou, takze se to tak z meho psani muze zdat.
-> pavucina: jak to pises tak to vypada jednoduse



-> pavucina: To bych si musel koupit NTB, SW sehnat nevím kde a nahradit EPROM flashkou? To je na mě asi moc.
Tak jak jsem psal sehant hw soft, pamet nejlepe nahradit flash at netravis hodiny mazanim a nahravanim a muzes ladit do sytosti, par kliku pridas palivo na mape a uz to je :). Uprimne ja to delam radsi nez se srat s karbcem. A kdyz to budes mit, tak si stim pohrat celkove a neco traba ziskas navic i nahore.
-> pavucina: Jo, částečné zatížení je těžší, to vím. Ale jde mi fakt jen o to, aby to jelo trochu rozumně. Na vysoké výkony mám od půl plynu výše. On ten spodek je zcela sériovej, takže není divu, že to nejede vzhledem k tomu, že vačky jsou jiný, některé snímače chybí a některé jsou nahrazeny jinými.
Pokud sezenes HW a pak software a radsi potrebne ovladace(aby to bylo v civilizovanem prostredi a ne v hexu) tak to neni problem udelat. Pak jeste sehnat eprom... Jinak na tom nic neni, pokud se nejedna o uplne dokonale odlazeni. ze zkusenosit ti ale reknu, ze odladit castecne zatizeni je daleko horsi nez plnej kotel
.

-> darklord: Moc tomu nerozumím. Ale kdybych dostal pár rad a potřebné vybavení, minimálně bych to zkusil.
Eprom znám jen principielně, ale nikdy jsem s tím nepracoval. Ani nevím, jestli tam EPROM je.
Eprom znám jen principielně, ale nikdy jsem s tím nepracoval. Ani nevím, jestli tam EPROM je.
-> Eidy: a nezvladol by si si to urobit sam? Nejaky hw na to mam, mozem zapozicat. Pokial by sa teda jednalo a precitanie a zapis map do nejakej eprom.
Sháním někoho, kdo si rozumí se staršími systémy ŘJ. Konkrétně o Motronic LM 4.1 na mém motoru Alfa Romeo 2.0 TS. Při částečné zátěži je dle mých jednoduchých pokusů směs chudá a proto se s motorem nedá moc jet v nízkých otáčkách a malém zatížení. Je tedy potřeba ŘJ přemapovat. Nepotřebuji v této oblasti zatížení dosáhnout nejlepších výkonů. Stačí, když to pojede civilizovaně. Je někdo ze středočeského kraje (ale i odjinud) kdo si na to troufne? Na financích se domluvíme.
Tady v Kladně je podle recenzí schopná firma mající dokonce válcovou brzdu, ale zákazník nesmí být při testování přítomen. To je situace, kterou nehodlám podstupovat. Proto hledám jinak.
Tady v Kladně je podle recenzí schopná firma mající dokonce válcovou brzdu, ale zákazník nesmí být při testování přítomen. To je situace, kterou nehodlám podstupovat. Proto hledám jinak.