TURBO DO SKODOVIEK 105-136

prohledat
2520 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 16.01.2005 do 12.07.2023, založil/a Fjoo
řadit dle data
23:31:05
08.10.2015
czechino
-> Sejki: urcite vetsi nez se solexem, nebo MPi, ale zase se clovek bude vzdy pri slapnuti na plyn chvilku tesit na vykon 3
23:21:48
08.10.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Vojťas 08.10.15 21:11:30: To nevím, ale vzhledem k účinkům by na tom šlo určitě zbohatnout. 3
21:14:43
08.10.2015
Dušan
-> ochoda: 60-66kW, musi to jit
21:11:30
08.10.2015
Vojťas
-> ochoda: ze ty něco hulis? 3
20:40:47
08.10.2015
ochoda
-> Dušan: Jak je ten přepočet mezi kw a ps? 1 ...prostě 80-90k je celkem víc než serie fa co?
20:22:28
08.10.2015
Dušan
-> ochoda: ja ocekaval od 120ky pod tlakem 80 - 90k aniz bych ji huntoval...uz jsem to mel nachystany, ale pak me chytla 18kaT :)
20:13:04
08.10.2015
ochoda
-> Tunerláďa #2: Já právě myslel, že bych vzal 120 motor, nabastlil tam LEKR nahodil turbo (nějaký s nízkým tlakem, klidně bez IC) a jezdil. 3 Nepotřebuju z toho dolovat ohromnej výkon, když by to jelo líp jak seriovej 136 favorit tak by to bylo super, ale hlavní požadavek je aby to trochu drželo abych s tim mohl jet v klidu třeba na dovču. 1
20:12:12
08.10.2015
Sejki - zrušená registrace
-> czechino: myslis ze tam bude takovy spozdeni?
20:09:53
08.10.2015
czechino
-> Tunerláďa #2: joo taky bych radsi strikacku, ale kdyz uz mam ten karbec.... 1
20:07:53
08.10.2015
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> ochoda: kdesi v cizině přeplňují karburátory Brosol 2E3, koukni a porovnej to s lekrem 1 Dlouhou dobu jsem do toho byl zapálenej, ale vstřik je vstřik.... nicméně pokud ti není líto "likvidovat" (může se stát, že něco selže) litinový 5kanál tak proč ne, fungovat ti to určitě bude. Mě třeba dobře poradil pavucina ve věcech kolem ladění, takže směle do toho a když si nebudeš s něčím vědět rady, ptej se 4
20:03:42
08.10.2015
czechino
-> Sejki: s hroznym zpozdenim, ale bude...
20:03:07
08.10.2015
ochoda
-> czechino: mazec
19:59:43
08.10.2015
Sejki - zrušená registrace
-> czechino: tak to by me nenapadlo, ale fungovat to asi bude
19:56:51
08.10.2015
czechino
-> ochoda: nejak to urcite pujde 4 www.steamcastle.fi/interc ooler?p=img&...
19:53:47
08.10.2015
ochoda
-> MVM: Já přečetl pár stránek z tutej diskuse a usoudil sem, že na to kašlu a radši když už tak skusim upravit atmosférickej motor. Jelikož sem motor nikdy neupravoval tak si myslim, že na začátek je to lepší nápad. Ale stejně by mě to celkem zajímalo na co sem se ptal. 6
19:47:45
08.10.2015
MVM
-> ochoda: Přeplňování nejen zážehovýho motoru je nejsnažšší způsob jak dosáhnout "relativně" snadno navýšení točivýho momentu při zachování objemu motoru a tím i výrazný nárůst výkonu. Má to ale háček.. Zatímco šikovný človíček se svépomocí ( třeba přes zimu) dopracuje k úpravám atmosferickýho motoru s relativně uspokojivým výsledkem, a když se to vhodně sejde,výměnou vačky,úpravou karburátoru a rozdělovače s následným doladěním může udělat hezký motor. Tím že na výfukový sběrný potrubí přiděláš turbo vše začíná.. Tzn. tohle je spíš pro někodho kdo ví co dělá,jak se to dělá a proč,a nebo to dělá podle někoho kdo už to dělal a funguje mu to. Je tam poměrně hodně proměnných,věcí kterýma toho lze snáz víc podělat než zlepšit atd.. že se o tom dá napsat (a možná někde je) článek.

Určitě Ti poradí kluci co turbo mají a uznávají. Bohužel co se úprav týká - přílš způsob úpravy přeplňováním rád nemám. Ale každýmu se zkrátka líbí něco jinýho... Práci zdar.
upraveno 1x, naposled 08.10.2015 19:50:09
18:46:42
08.10.2015
ochoda
Jen se tak zeptám, zkoušel tu někdo přeplňovat litinovej pětikanál? Konkrétně třeba 120? A druhá otázka, zkoušel někdo přeplňovat LEKR nebo SEDR? Díky ...teď si to tady du pročíst od začátku 3
21:46:06
03.09.2015
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Myslíš že v tom je M6AD?3
14:20:36
28.08.2015
Jirik_Tuňák1983
Taky už jste někdo takto důkladně přitápěl? 1
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 28.08.2015 14:20:36
10:12:20
21.07.2015
Eidy
-> darklord: Se pořeže pásovou pilou a 4 škodovkáři budou spokojení. 1
09:33:32
21.07.2015
darklord
-> Peckin: ano, pre zdvihovy objem 7-9 litrov 40
09:19:56
21.07.2015
Peckin
www.ebay.com/itm/.../2013 50130411

tady další turbokarbec. Vyrábí se pořád takže to bude asi sehnatelnější než z toho Renaultu 5.
06:26:20
21.07.2015
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
Pokud vím tak ignitech. Myšleno jako pouze zapalování - pro lidi, kteří jezdí R5GTT karbec. 4
22:46:52
19.07.2015
JRD McLAREN
..a co ze to je za jednotka ..??
17:27:02
19.07.2015
woody121
-> Peckin: Ak myslíš Vrbu, tak vrelo doporučujem! :) Mám tu samú jednotku a som maximálne spokojný, ako s predávajúcim, tak aj s jednotkou :)
15:56:46
19.07.2015
Peckin
Ok, koukal jsem do nabídek a jeden ze členů tu nabízí programovatelné zapalování tak jsem mu už napsal.
08:27:36
19.07.2015
pavucina
-> Peckin: To mas jednoduchy.. Podtlakovku vypoji, odstredivou zaseknou na nakym predstihu a tak to jezdi, obcas to neda pist atd...

Ale casy uz i tady se meni a ridici jednotka prestava byt sproste slovo3
08:03:39
19.07.2015
Dušan
-> Peckin: origo rozdelovac je v tomto pripade velmi nevhodna vec. Chce to nejakou ridici jednotku, ktera muze snimat tlak.
21:11:48
18.07.2015
Peckin
Tak jde to tu pročetl celé a docela mě to zaujalo a netvrdím že se do něčeho podobného v budoucnu nedám. Akorát mi uniká jedna věc-jak řešíte podtlakovou regulaci když turbo dává přetlak?
00:11:06
17.07.2015
woody121
No ako turbisti ? ako pokračujete ? nejaké nové projekty ? 6
17:05:22
12.07.2015
pavucina
-> Killme:

Podobnou věc jsem chtel taky resit, ze bych to otviral pod auto, ale chtel jsem elektricky rizenou klapku a ta stoji nesmysl, tak jsem od toho upustil.
15:30:58
12.07.2015
Killme
Nima tego az tak moc4

Na pravo je chladic oleje, ktery normalnie je na zadnim celu



Ta trubka je z takeho ventilu - pro lepsi zvuk1

Jak jedeme na podtlaku to je to tiche +/- jak serie, a jak tam przide tlak to se to otvira
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Killme vložen 12.07.2015 15:30:58
14:42:09
12.07.2015
Dušan
-> pavucina: tolik jich zase neni a ne kazdy resi urcitou vec jak je prave zde :)
14:33:19
12.07.2015
pavucina
No nevim to jiste, ale vypada to an vec, ktera az se tady provali, tak to otoci s celym virtem a bude to mit kazda turboshade 3.
12:10:39
12.07.2015
Klubko_
-> Killme 09.07.15 10:13:13: 157 to je hadic a hadiček 9 co je ta trubka vedle výfuku a chladič v pravé kapse?
10:13:13
09.07.2015
Killme
A uz to startuje6
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Killme vložen 09.07.2015 10:13:13
07:33:59
07.07.2015
sep
-> Jirik_Tuňák1983: :sicher begeistert .-)
19:35:12
01.07.2015
Jirik_Tuňák1983
21:34:26
27.06.2015
pavucina
Tak ona ta rucicka na to zrejme neni stavena.. ASi by to vyresili poradny gumy.. Slicky jsem mel v roce 2013 na printech, dneska uz je na to asi nedam, nedali by to poloosy.

Nejlip a rucicka jede na 4. Ptz ta je dobre dlouha a fakt o leti pred ocima. Ale porad by bylo co zlepsovat. Ale zase od zacatku(2011), jsem rikal, ze do toho nebudu cpat nesmyslny finance. Coz je v zasade kazda investice nad tisic korun u tohohle motoru.
upraveno 1x, naposled 27.06.2015 21:36:05
12:37:43
27.06.2015
minno
-> pavucina: asi to chodí dobre, ale tá ručička tam tak kmitá že z toho videa nie je žiadny zážitok ani pocit "pekla", ako to tu opisujú :)
22:43:50
26.06.2015
castrol
-> pavucina: parada
07:32:40
26.06.2015
francomk
-> pavucina: 156
00:17:46
24.06.2015
palinator
-> pavucina:

Dobrý peklo. 9
15:11:02
22.06.2015
pavucina
Tak konecne s poradne slozenym motorem(zadny koprivak). Po sednutí spojky a hodne hrubou mapou...

První rozjezdy.

snad se docka i brzdy.



skutecna 100 je pri 110 tacho



Skoda Favorit 136 Turbo MPi (turborit) STAGE II 0-100km/h
upraveno 1x, naposled 22.06.2015 15:11:21
08:43:09
01.05.2015
Dušan
Turbo muze byt praskle v litine nebo uz to jde nekudy pres hridel.
18:19:23
30.04.2015
LUKAS
-> Majklsto: prepad isto neni uškrteni skušal som to aj tak že som hned napojil hrubu hadicu na prepad od turba a dal zbernu nadobu na oil mimo motor a aj tak tlačilo stale na vyfukovu čast.kupil by som aj druhe turbo len nič na inzerciach neni myslim T2 a priruby sa my nehchce zase prevarat :/ odvetranie motora hmm seriove cez ventil dekel...ale aj ked motor nenaskočil aj tak tlačilo olej čiže odvetranie asi ne.

upraveno 1x, naposled 30.04.2015 18:20:24
18:14:44
30.04.2015
Majklsto
-> LUKAS: nemáš to niekde zašktrené pri odtoku s turba? čo odvetranie motora?
17:51:59
30.04.2015
LUKAS
-> Marcius: najtenšie miesto pred vstupom oleja do turba je priemer cca 4mm.
06:20:19
30.04.2015
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> LUKAS: pokud jsem spravne pochopil, ze olej ti do vratky vyteka a pritom se ti to hlti, tak nektera turba potrebuji restriktor (trysku) do tlakove vetve oleje, z jakeho vnitrniho prumeru hadice/trubky to turbo nalivas ?
21:46:35
29.04.2015
LUKAS
Ahojte,mam problem s turbom na rapide čo som cchel skusit turbo motor. Prejdem hned k veci pri štartovani motora my tečie olej do liatinovej časti turba kedže "vyfuk" od turba je par cm trubka tak som hned videl ako olej prelina a normalne vykvapkava , najprv som myslel že je prepad utopeni pod hladinov oleja vo vani tak som odpojil prepad a dal do kanistra mimo motor,koncovku vyčistil acetonom aby som hned videl že tlači opat oil :/ a aj tlačilo ..je možne že točenim motora na volnobeh bez roztočeneho turba by tolko oleja vyteklo hovorime o cca 50ml za zhruba 3 pokusy o štart motora..sranda je ta že to turbo nema vobec velke vole na hradelke ani axialne ani radialne ozaj fajn stav. a turbo mam od kamarata čo ho mal v G III (jazdilo auto až do konca pekne a nedymilo)inak je to origo turbo s 3koveho golfa 1,9TD Garrett T2 ..vie niekto poradit alebo mam zhanat nove inak turbo som pootačal aby my sedel zvod na vyfuk a vystup na sanie ako my to vyhovuje čiže bolo točene snim ulita-horuca čast liatina.je možne že by zapričinilo aj to tento problem ? olej nepresakuje vobec cez spoje na turbe ale len do vyfukovej časti už ma to fakt sere.
Extreme Tyres