Čo hovoríte na toto koleno? Môže byť nejaký spôsobom lepšie ako sériové. Vidím na fotke že trubka presne nelícuje s prírubou, ale to by sa dalo doladit.
www.aliexpress.com/item/.
../32249761153.html
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
-> Dušan: máš správu
-> Majklsto: koleno bych mel
-> elbacil: To je starý motor čo som používal ešte ked bol chladič vzadu. Ked prejde úpravou, bude jazdit s turbom. Zatial skúži iba ako šablóna na skladanie.-> Dušan: Aj by som to skúsil ako sa to zmestí s karburátorom, ale nejak som si karburátor nechal v práci a to mám trošku od ruky. Takže až po sviatkoch uvidím ako na tom som
btw: nemá niekto koleno na solex na predaj?
btw: nemá niekto koleno na solex na predaj?
-> Majklsto 22.12.14 10:32:12: Prečo tam máš dvojitu remenicu?Budeš tým pohánať kompresor?![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Gemini: ono snad na kile je nad karbecem vic mista
-> Majklsto: Dusan ma pravdu, co som mal ja, sanie je tam rovno a voslo to tam LTT
-> Dušan: meral som, spekuloval, pasoval a teraz dúfam že to tam vôjde. Ked som robil sacie potrubie tak som sa sústredil aby boli kanále do hlavy čo najpriamejšie a tento detajl s kapotou som si uvedomil až ked som mal potrubie zvarené. V každom prípade koleno do karburátora ešte žiadne nemám, uvidím aké sa mi podarí zohnat, prípadne vyrobím také aby mi to nejak vošlo pod kapotu. V najhoršom prípade urobím na kapote "bublinu"
-> Majklsto: vejde se ti karbec pod kapotu ? S hadici pod uhlem.
Bohuzel takovy extrem je naprd i odbrzdenej, ptz jak pises neda se to bezne provozovat a nevypovida to o vydrzi
jinak mas v zasade pravdu, ale zbytecne bych to tak nezvelicoval, ptz to pak lidem muze pomotat hlavy, ze je nutne pro ruzne rezimy nahravat jine mapy, coz tak uz uplne pravda neni.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
jinak mas v zasade pravdu, ale zbytecne bych to tak nezvelicoval, ptz to pak lidem muze pomotat hlavy, ze je nutne pro ruzne rezimy nahravat jine mapy, coz tak uz uplne pravda neni.
-> darabos: ano, k danemu tlaku doladis mapu. Jsou to ovsem extremy a zalezi jestli to komponenty vydrzi :)
-> Dušan: myslis zmes/zapalovanie?
-> darabos: turbo se da prepalit na extremy, ktery nejdou pouzivat dlouhodobe, ale kratkodobe je muzes vyuzit. Proste pritlacis.
-> Dušan: ale ked tam viac vykonu nie je, tak nie je, ci sprint, ci nesprint, jedine pri zmene paliva ma vyznam prehadzovat mapu.
-> gabo0000: pokud chces prepalovat vykon pro kratkodobou zatez treba na sprinty tak to do jedne neudelas.
-> Dušan: to vsetko sa da spravit do jednej
-> JRD McLAREN: EKO, vykon, extrem
-> Dušan: no moze.. otazkou je, naco ti tie mapy budu..
a naco ich potrebujes ... pri turbe je strategia riadenia jasna .. MAP x RPM
a naco ich potrebujes ... pri turbe je strategia riadenia jasna .. MAP x RPM
Ja jsem vzdy loboval za vstrikovani a to uz se nezmeni... Vyhody jsou jasne. Nevyhody snad jen, ze to neumi kazdej Franta Lála z Horni Dolní naladit, ale presto to neni uplne nic narocenho. Kdyz si vemu kolik tady jezdi lidi SOLEXa a troufnu si rict, ze az na vyjimky to NIKDO neumi aspon trochu naladit, aby to jelo kde má a nezralo kde nema.
(Jednomu zdejsimu clenovi jsem s tim pomahal, takze nevarim z vody. A prestalo mu to zrat zdejsich hrdinskych 15l/100km).
A kdyz se podivame na hledisko financi, tak neni tak uplne pravda, ze je karbec levnejsi... K tomu jen napisu, ze porizovaci cena zarizeni pro pripravu smesi muze byt v dusledku zlomek castky co stalo nejak funkcni auto...
(Jednomu zdejsimu clenovi jsem s tim pomahal, takze nevarim z vody. A prestalo mu to zrat zdejsich hrdinskych 15l/100km).
A kdyz se podivame na hledisko financi, tak neni tak uplne pravda, ze je karbec levnejsi... K tomu jen napisu, ze porizovaci cena zarizeni pro pripravu smesi muze byt v dusledku zlomek castky co stalo nejak funkcni auto...
Strikacka muze mit hlavne vice map :)
-> doog15: řekl bych že je to prašť jak uhoď. Ať budeš ladit karbce nebo vstřikování, budeš muset pořídit širokopásmovou lambdu, lépe pak i EGT budík... což ani jedno nejsou věci za míň než trojku... Mě třeba přijde vstřikování lepší v tom, že systém má málo prvků, které by mohly způsobit netěsnosti (když máš v pořádku o-kroužky, vedení, regulátor tlaku) a v průběhu ladění nemusíš neustále zhasínat auto, čekat až trochu schládne abys mohl otevřít karbec a měnit osazení. Dále si můžeš podle použité jednotky docela slušně optimalizovat křivky paliva/předstihu současně a případně i logovat hodnoty z čidel. Za mě stříkačka lepší, ale nepochybně je to poněkud náročné... jak finančně, tak i z hlediska samostudia...
Přesunuto
Přesunuto z tématu turbo na karburátory ...
Zdar fachmani, mam rychlí dotaz tak mě prosím neukamenujte , bude motor se 4karburátory z motorky na které bude posazené turbo dělat bordel , nebo bude lepší varianta posadit ho na vstřikování? dík![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Zdar fachmani, mam rychlí dotaz tak mě prosím neukamenujte , bude motor se 4karburátory z motorky na které bude posazené turbo dělat bordel , nebo bude lepší varianta posadit ho na vstřikování? dík
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> JRD McLAREN 27.11.14 20:45:48: Som mimo.Čože akože naštartovalo?A aj verím tomu.![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> JRD McLAREN: Tomu sa veriť dá, už len zaručiť opakovateľnosť procesu
Gratulujem, teším sa na fotky![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Gratulujem, teším sa na fotky
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
..nebudete tomu verit .. ale nastartovalo to ... ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Co tak nitro do skodovky ?? forum.nitrous-advice.org/
viewtopic.php?f=28&t..
.
-> Dušan: pre zaciatok iba, dorabam kabelaz na vstrekovanie :)
-> djmaso: zase pozor s velikosti. Cim vetsi neznamena lepsi. Velkou klapkou ztracis moznost regulace.
-> Dušan: já už jsem z toho taky vyrostl :) 32dis je jen 32 ale klapka z 2000 Volva 80mm je jiná :D
-> Gemini: porad s tim malym difuzorem ?
![143](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/143.gif)
![156](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/156.gif)
-> Gemini: džím palce ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
slovensko sa posnazi a tromfne polsko
-> Killme: to jest kurwa dobre :) Gratulacje !
-> Killme: to jest kurwa dobre :) Gratulacje !
-> pavucina: no o tomto to urcite neni :) Motor poskozeny neni.
Zrejme draha sranda zkurvit draze postavenou 1,5 kvuli neschopnosti spravne zprovoznit karburator ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Výsledek samozřejmě výborný. Věřím, že největší zásluhu má způsob krmení.
Co se týká mě a mých výkonů tak jsem prozatím 1.5T uložil k ledu.
Co se týká mě a mých výkonů tak jsem prozatím 1.5T uložil k ledu.
Yes, i know - but fo next season will be standalone ecu, and maybe e85 ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Killme: Nice!
But I think Dušan has not said the last word![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
But I think Dušan has not said the last word
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> pavucina: asi benzín ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Cim to bude krmeno ?
ano je to bez tlmiča nerez rura 65...auto je bez TP čiže an pozemne komunikacie nepojede :)
Ta trubka je vyfuk ? To bude slusny kraval.
pridam jednu foto z mojej ešte "nedokončenej" prestavby atmosferi na Turbo
-> JRD McLAREN: najblizsie na kopce uz s Renaultom....skodovka ide bokom, snad este brzdu stihnem.....dame pivko v BA ?
-> Gemini: az by si niekedy do buducna chcel, tak sa mi tu flakaju dve riadiacky, VEMS a IMF, za igelitku vstrekovacov...a pod....
..kde sa ta bude dat najblizssie vidiet ..?? som dlho nebol na ziadnom vrchu pozret..
..kde sa ta bude dat najblizssie vidiet ..?? som dlho nebol na ziadnom vrchu pozret..
-> JRD McLAREN: nakoniec sme to nestihli poriadne naladit a pouzili sme stary dobry turbo karbec Solex.
Keby bol len problem s klapkou, da sa dat pred turbo ako to ma original R5T
Keby bol len problem s klapkou, da sa dat pred turbo ako to ma original R5T