skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
13:16:40
23.02.2009
23.02.2009
bflm
-> jackson666: stačí strana 2
13:16:07
23.02.2009
23.02.2009
MATTESS
-> jackson666: tak hledej, není to jen jedna stránka komentářů
13:13:36
23.02.2009
23.02.2009
jackson666
havlik 23.02.09 13:07:44 napsal: → jackson666: tak si eště u vítova auta prohlídni fotky v komentáříchžádný sem tam nenašel
13:10:56
23.02.2009
23.02.2009
jackson666
-> havlik: ok
13:07:44
23.02.2009
23.02.2009
havlik
-> jackson666: tak si eště u vítova auta prohlídni fotky v komentářích
13:03:38
23.02.2009
23.02.2009
jackson666
-> bflm: jj to auto znám ...mimochodem díky tomuhle autu i vim že vůbec tyhle stránky existujou viděl sem ho jednou na netu a pak v panenskym týnci ...ale jedna věc je dát tam motor i s převodovkou a druhá udělat turbomotor z motoru kterej na to neni stavjenej a vydrží sám od sebe do určitý míry jen to o co ho ve fabrice předimenzovali pokud ho kompletně nepředěláš
12:59:26
23.02.2009
23.02.2009
jackson666
-> pistaa: to s tim sundáním nohy z plynu je pravda když budeš točit dlouho "omezovač" tak taky přetočíš motor což je jasný že když budeš dlouho přeplňovat tak to něco nevydrží ...a řikal sem že nevim kterej ventil na co je ...ale určitě tam přece nějakej ventil na to omezování tlaku (alespoň z bezpečnostních důvodů bejt musí ne? nevim) jinak je vlastně turbo schopný přeplňovat do "haleluja" protože s otáčkama roste tlak ve výfuku(rychlost výfukovejch plynů) to zvyšuje otáčky turba tim pádem i plnící tlak a bez nějakýho přepouštěcího ventilu by ses podival jednou do omezovače a už by ti lítaly z vejfuku ventily přece
12:59:22
23.02.2009
23.02.2009
bflm
-> jackson666: Podívej jaké auto má víta skoda-virt.cz/cz/.../954-
vi-a-skoda-130rs-1-8t
12:52:11
23.02.2009
23.02.2009
jackson666
pistaa 23.02.09 09:02:19 napsal: → jackson666: si velmi chytry chlapec, odkial si, chcel by som ta do garaze, by si mi tam isto vedel poradit, a nesud podla seba, ak si noove nekupis ty tak ja hej, pre mna je to auto ako kazde ine a ma sluzit mne, ci je to WRCko,Nko a ci E1ka ak chcem jazdit tak kupujem to co si auto pyta a ono za odplatu pojde ako chcem ja.. neviem kolko krat si sa vozil v skodovke 1,3ke a ake diery tam su lebo ja co som sa v jednej vozil tak to slo super, takze nehovor co nemas odsklusane a co si pocul na trhu od babiek ale skus prispiet niecim co tuto temu posunie dopredu, a co sa tyka BOW ventilu tak on nezabrani velkemu tresku pokial nedas noku s plynu, a ak das tak tresku zabranis ty a ventil len odpusti prebytocny natlakovany vzduchjj promiň pár lidí co dou do toho obchodu se tu určitě najde a podle příspěvků bych řek že patříš k těm co tady o tom vědí nejvíc ale těch je alespoň v týhle debatě pár (...a většinou ste to vy kluci ze slovenska )a zbytek tu jen tak rozebírá buďto ůplně to nejzákladnější a nebo jen kritizujou fotky aut že sou to "nefunkční zbytečnosti" který sou tam jen pro důležitost ...no rád bych se v tom svezl jak se to chová a tak ...samozřejmě co motor co turbo to jinej průběh!!! ale zdá se mi divný když řikáš že to ůplně 100% přesně kopíruje polohu plynovýho pedálu protože přecijenom by turbo mělo mít delší odezvu na plyn (myslim v nízkejch otáčkách kdy ještě neplní) taky související s tim že se nemůže roztočit když z motoru nejdou "žádný zplodiny" nebo ne..?
12:38:03
23.02.2009
23.02.2009
jackson666
Vita ze Sudet 23.02.09 08:34:28 napsal: → jackson666: Boha moj tys nula ..... nepřísluší reagovat. Ale přeic jen… Cos oturbil, či nacos hodil supercharged máslo? Že tu děláš takové elaborátyno když se tu přísluší přispívat jen těm co to tu založili a nebo sou tady ccastejně dlouho tak si trhněte se svou arogantností a jestli člověk kterej napíše takovou kravinu že turbo je poháněný teplem z vejfuku má větší právo na názor než já tak je mi vás docela líto a nedivim se že to tu urobí jen pár lidí doma když ostatní by na to chtěli pořád nějaký návody jak co a co kam dát a nedal sem tikam kompresor tak se tak nemusíš valit tolik oči
09:02:19
23.02.2009
23.02.2009
pistaa
-> jackson666: si velmi chytry chlapec, odkial si, chcel by som ta do garaze, by si mi tam isto vedel poradit, a nesud podla seba, ak si noove nekupis ty tak ja hej, pre mna je to auto ako kazde ine a ma sluzit mne, ci je to WRCko,Nko a ci E1ka ak chcem jazdit tak kupujem to co si auto pyta a ono za odplatu pojde ako chcem ja.. neviem kolko krat si sa vozil v skodovke 1,3ke a ake diery tam su lebo ja co som sa v jednej vozil tak to slo super, takze nehovor co nemas odsklusane a co si pocul na trhu od babiek ale skus prispiet niecim co tuto temu posunie dopredu, a co sa tyka BOW ventilu tak on nezabrani velkemu tresku pokial nedas noku s plynu, a ak das tak tresku zabranis ty a ventil len odpusti prebytocny natlakovany vzduch
08:34:28
23.02.2009
23.02.2009
Vita ze Sudet
-> jackson666: Boha moj tys nula ..... nepřísluší reagovat. Ale přeic jen... Cos oturbil, či nacos hodil supercharged máslo? Že tu děláš takové elaboráty
04:37:33
23.02.2009
23.02.2009
jackson666
abych nezapoměl protože sem hlava skopová sklerotická tu učinnost turbo vs kompresor tam mam taky chlapče a že turbo sežere tak do 3% ..což sou u 100koňoví škodovky ty tři koně co sem psal a dík teda za doplnění (byl sem oslepen smylstvím a neznabožstvím ) že sem se opovážil směle srovnávat odběr výkonu kompresoru s altíkem ale když si povšimneš lehkého detajlu naznačil sem že vůbec nevim(nemůžu si vzpomenout) jak je na tom krom toho že to bere rozhodně víc než turbo a i když řikáš jak na tom je ...neni lepší mít 50 koní navíc a krásnej průběh (jen jako kdyby si jel se silnějším autem) než mít 100 koní a k tomu to nic vespodu a cukatůru uprostřed? teda mě se víc líbí když šlápnu a letim než když čekám až jestli se to při tom kuckání udusí nebo co (samozřejmě proti případnýmu rejpání je tu vše nadneseno do takových rozměrů aby byly rozdíly jasně zřetelné) protože i ty výkony co uvedl eidy v kombinaci se škodováckým motorem1.3 sou taky nesmysli pro (ztransparentnění rozdílů) ...a (zase nevim jak je tomu u kompresoru) ale turbo se musí po výkonu zchladit (až 5 minutami na volnoběh) samozřejmě s datem výroby časovej limit klesá ale ne o tolik a každej kdo to honí a pak to chcípne a de si na oběd bez téhle procedury si zavařuje na krásnej dáreček v podobě nutnosti koupě novýho turba protože v lepšim případě tohle jenom přidře to ale ví každej já jen aby ste nezapoměli to sem dát protože když se tu kolikrát lidi ptaj na největší základnosti co by měli vědět snad ještě než si to auto koupěj tak bych řek že i tohle je dobrá rada
04:17:04
23.02.2009
23.02.2009
jackson666
-> Eidy: já ti taky nechci brát elán (nemusíš se po mě hned vozit jak po skluzavce ..děkuju) a krásně si tady přepapouškoval svejma slovama to co sem napsal plus teda větší kravinu než že turbo používá na poho teplo výfukovejch plynů sem ještě neslyšel ve škole by si dostal jedničku a ještě by ti hned rádi daly nějakej titul doktor věd to tvoje teplo používá tak maximálně bufik v trabantu na vytápění (takže už tim sis docela říznul větev pod sebou ...ale neboj až budu chtít ze švestek udělat zlato pudu za tebou protože ty to svedeš líp než to dělali v císařovi pekařovi a pekařovi císařovi ) nemyslíš že když je tu tolik chytrých hlav tak (za což se omlouvám) sem počítal s tim že každej pochopí na co sou naklápěcí lopatky na turbu a pokud vim tak turbo vespod nic nedělá pak má "děsnej" propad a pak začne táhnout a když řikám že se to snaží vykrejt propad a zlineárnět nástup tak to znamená asi ůplně to samí jako to tvoje nemyslíš?? já teda myslim že jo ...určo máš pravdu že ve vysokejch to zase ty klapky natočí řj tak aby plnilo turbo co nejmíň ale od toho tvího "velkýho třesku" sou tady blow-off ventily (nevim jestli zrovna tak se menuje ten co reguluje tlak) nemyslíš?? supercharged sem si speciálně hodil do slovníku takže je to jen chybou doslovnýho překladu ale ve své podstatě jestly něco tlakuješ tak to přeplňuješ ...nebo snad jedno sou kozy a druhý hadi?? já mam dojem že obě slova maj stejnej význam tak se zase nechytej každýho hovna prosimtě jo?? a nazávěr pane strojní šéftechniku záleží mi snad na tom jestli to turbo bude z legowanejch ocelí nebo kreamiky a jestli ten kompresor bude mít všechny třecí plochy zalapovaný když se s tim stejně nebudu srát já?? jestli sis ještě nevšiml tak tady nikdo nejde do obchodu koupit novýho garetta nebo greedyho každej ti tu radši na vrakáči stáhne uno turbo než aby dával prachy za samotný turbo který by ho vyšlo jak deset jeho škodovek za 100kkč má každej hudbu ale jak dlouho jí dával dohromady? ...myslíš že bude třičtvrtě roku rok škudlit 40kkč na turbo bez ničeho?? ...dobrý sem tu na virtu registrovanej chvíli nikoho tu neznám krom jednoho 120káře ale to neznamená že sebou nechám vysírat ze dveří když víš minimálně stejný hovno jako já a pokud nepíšeš opilej nebo u toho neděláš něco jinýho tak si dokázal že co si nepřečteš nevíš ale spíš řikáš co si někde přes desátý ucho slyšel protože to tvoje teplo (z odpadních výfukovejch plynů) braný jakože pohon pro turbo je asi stejný jako by si v autoškole na technickou otázku co pohání turbo řek olej ...ale zase za to že výš že to má co dělat s výfukovejma plynama by ti možná daly ještě jednu šanci a to už by si zvládnul možná
19:07:04
22.02.2009
22.02.2009
pistaa
-> Eidy: ;) Mudro pises
17:26:01
22.02.2009
22.02.2009
Eidy
-> jackson666: Tvoje příspěvky jsou teda hrozný, ale jen pro tvoji představu. Naklápění lopatek turbíny se dělá proto, aby ve vysokých otáčkách neplnilo příliš mnoho. Takže tlačí hodně odspoda a ve vyšších otáčkách naklápění lopatek snižuje jeho plnící účinnost jinak by (zjednodušeně řečeno) bouchnul motor.
Turbo má celkovou efektivitu mnohem vyšší než než kompresor, protože si bere energii z odpadního tepla výfukových plynů, které bys jinak nevyužil. Pokud kompresor přidá 100 koní, tak jich ale 50 sebere na svůj pohon z klikové hřídele. Zatímco pokud turbo přidá 100 koní tak jich sebere jen několik málo, protože vytváří překážku ve výfuku.
Supercharged neznamená přetlakový ale přeplňovaný.
Na turbo potřebuješ kvalitnější materiály narozdíl od kompresoru, ale zase není potřeba tak kvalitní povrchové zpracování jako u kompresoru.
Zvláště benzínová turba potřebují vysoce legované materiálu kvůli pracovní teplotě. Americká auta nejsou žádné japonské pily a proto taky amíci používali kompresory místo turbín. Atd. atd.
Není to příliš težké ale ani příliš jednoduché. Nechci ti brát elán, ale nejdřív si něco nastuduj.
Turbo má celkovou efektivitu mnohem vyšší než než kompresor, protože si bere energii z odpadního tepla výfukových plynů, které bys jinak nevyužil. Pokud kompresor přidá 100 koní, tak jich ale 50 sebere na svůj pohon z klikové hřídele. Zatímco pokud turbo přidá 100 koní tak jich sebere jen několik málo, protože vytváří překážku ve výfuku.
Supercharged neznamená přetlakový ale přeplňovaný.
Na turbo potřebuješ kvalitnější materiály narozdíl od kompresoru, ale zase není potřeba tak kvalitní povrchové zpracování jako u kompresoru.
Zvláště benzínová turba potřebují vysoce legované materiálu kvůli pracovní teplotě. Americká auta nejsou žádné japonské pily a proto taky amíci používali kompresory místo turbín. Atd. atd.
Není to příliš težké ale ani příliš jednoduché. Nechci ti brát elán, ale nejdřív si něco nastuduj.
09:54:08
22.02.2009
22.02.2009
jackson666
nutno dodat ale že by se musely předělat řemenice a dát tam jinej řemen protože takovej chcípáček to taky pohánět nemůže
09:49:31
22.02.2009
22.02.2009
jackson666
-> Fifa: no to máš naprostou pravdu přecijenom ten zanedbatelnej odpor turba na výfuku ti sebere ta kůň dva tři ale u toho kompresoru to bude horší když je pohon z kliky ale taky bych to neviděl tak černě (přecijenom že by z 1.3 někdo vyloudil přes dvěstě koní to tu nemůže myslet ani ve srandě žádnej blázen..snad jen kucí šikmooký se svim wankelem v mazdě) myslim že za pokus to stojí ...když fakt ty ameriky to maj (teda aspoň starý.: supercharged - tudíž přetlakovej motor ..jak řikám je to kompresor ten od turba ještě poznám (aspoň něco občas .. ) a třeba mercedesy taky maj co já vim tak samý kompresory (ale je možný že brabus, amg nebo někdo jinej tam to turbo klidně šoupne to neni zas problém) ..určitě nějakej výkon nahoru a hlavně žádnej propad jako u turba to řikám já pro kompresor (možná že ho tam nikdo nechce protože přecijenom turbo je drsnější než když řekneš že máš v autě kompresor ) s tou spotřebou výkonu by to nemuselo bejt zas tak hrozný ne?? dyk co ti bere altík a vodní čerpadlo? protože tohle by se dalo vsunout do stejnýho pohonu aby si tam nemusel mít zase deset řemenic na každou tretku
00:58:11
22.02.2009
22.02.2009
Fifa
Mechanicky poháněné dmychadlo (což je správný technický název pro kompresor) má tu nevýhodu že spotřebovává značné množství výkonu motoru pro svůj pohon. Pravda je že plní vzduchem už v nižších otáčkách. Možná bych někde našel průběhy. Ale dnes už ne..
00:11:12
22.02.2009
22.02.2009
jackson666
Rooney 29.06.05 09:56:37 napsal: → chooki: Pěkně tě ti tvý rodiče naučili mluvit!! No ale k věci – Tak to výfukové turbo je správný název , protože jsou ještě elektro turba, ale je jich fakt málo, takže není pravda že každé turbo je výfukové!!! No a to čemu ty říkáš mechanické dmychadlo je normalní KOMPRESOR (turbo poháněné z kliky) takže tu moc nemachruj , protože vo tom víš taky kulový!!!! Jinak nic proti tobě , sranda musí být!!! klidně mě za to seperte ale když sem to tak všechno pročet nad pár věcma sem se nemohl nepozastavit ale turbo odjakživa bylo a bude poháněný vejfukovejma splodinama (teda co já vim ale asi sem moc omezený a nevím vůbec nic) třeba to rooney jen špatně přerecitoval ty sví vědomosti ale aspoň na autech sou "elektro turba" turba který sou normálně poháněný ale maj elektronický naklápění klapek kvůli korigování průběhu plnícího tlaku a tím i rovnoměrnosti chodu motoru(taky tedy dělaný kvůli propadům který turbomotory maj) a dělat speciálně turbo který bude brát šťávu autu protože bude mít elektromotor na pohon toho turba se mi zdá dost divný (neznamená to však že to neni možný) když výfukový plyny sou lps (levná pracovní síla) taky sem línej teď přemejšlet jestli má kompresor nějaký nevýhody oproti turbu (matně si vzpomínám ale že to bude mít asi opačnej průběh než turbo tzn.:dole všechno nahoře nic -ale to si fakt nesem jistej) pominu li tohle protože to fakt nevim proč teda nechcete radši než turbo dávat kompresor? hlavně kompresor nemá žádný propady jako turbo a plní hned (což je logický že ) ale docela mě to tu navnadilo něcospáchat však dokud nezjistim ty nevýhody kompresoru tak to bude stejně on kdo mi bude vrtat hlavou ...třeba americký muscle-cars maj na sání mezi karbecem a parohama kompresor a každej víte že to sou akorát "dvě škodovky s trošku větším obsahem" no vlastně maj i sekačky*3* sv jinak sou to ale klasický ohv-čka prostě všechno je tam dvakrát a trochu větší (když sem to tak nakousl*3* *4* teoreticky když vemete ten výkon kterej máte teď a spočtete ho jako na osmilitra tak vám vyjde že sou to mršiny ty jejich auta a mnohdy by se ani nemohly rovnat ke škůdkám*4* *3*
15:09:16
08.02.2009
08.02.2009
pistaa
-> wladas47: to ti nik neporadi.. skusaj..
12:03:55
08.02.2009
08.02.2009
wladas47
ktore turbo je najlepsie pouzit na favoritacky motor pri pouziti dvojitich karburatoru Weber ked to chcem pouzit na 110r ...dikes...
10:59:45
08.02.2009
08.02.2009
pistaa
-> wladas47: i tu mas vhodnu stranku www.k-tecracing.com/
10:37:58
08.02.2009
08.02.2009
havlik
-> wladas47: www.turbobygarrett.com/
10:33:55
08.02.2009
08.02.2009
wladas47
Poradte my dobru stranku pre turba a a sportove karburatory pre favorit....dikes....
22:30:30
02.02.2009
02.02.2009
pistaa
-> erikk: ;) spraven seaovladanie.
22:12:48
02.02.2009
02.02.2009
erikk
budem sa vozit snou,iked sam si neviem predstavit ako to vydržim nenaložit tomu,ale musim sa zapriet a dokazat to
20:14:22
02.02.2009
02.02.2009
pistaa
-> Gemini: .. mnoo kolko das??
-> erikk: po zabehu?? a kto ju bude zabiehat?? ty nemozes ved mas Lindu, mal by som asi ja.. :P
-> erikk: po zabehu?? a kto ju bude zabiehat?? ty nemozes ved mas Lindu, mal by som asi ja.. :P
17:45:07
02.02.2009
02.02.2009
Gemini
-> erikk: dufam ze ma pridete pozret
12:51:50
02.02.2009
02.02.2009
erikk
je dost pravdepodobne že by som to ako spojil s televizorom,mam ešte Didaktik Gama tak sa nejako naučim,ja som si myslel že stači to turbo pripevnit niekde na výfuk a auto pôjde ako svina a budem mat aspon 150koni,o veciach zatial žiadne informacie nemam,dúfam že čo najskôr aby som to mohol poskladat,jazdu maš viac než istú,hned po zabehu to riadne ohulime
23:25:45
30.01.2009
30.01.2009
pistaa
-> erikk: specialne ty k tomu nepotrebujes nic :D
co kedy ti dojdu veci?? sa nudis a sedis pri pocitaci?? uz aby si to mal nahodene.. rezervujem si jazdu..
-> havlik: on sa v PC nevyzna.. on by to mozno skusil i bez monitora.. on je radsej od oleja ;)
co kedy ti dojdu veci?? sa nudis a sedis pri pocitaci?? uz aby si to mal nahodene.. rezervujem si jazdu..
-> havlik: on sa v PC nevyzna.. on by to mozno skusil i bez monitora.. on je radsej od oleja ;)
21:18:36
30.01.2009
30.01.2009
havlik
-> erikk: když chceš hrát na počítači stačí ti samotnej monitor?
21:13:49
30.01.2009
30.01.2009
erikk
ja ho chcem,stači mi len samotne turbo alebo ktomu niečo ešte potrebujem?
10:20:08
26.01.2009
26.01.2009
pistaa
haloo nik nechce turbooo?? preco?? ved to je take jednoduche.. a lacne.. a ide to ako krava..
21:45:01
15.06.2008
15.06.2008
petr s
-> Buba Tach: na této stránce nebo mínus 1
21:37:53
15.06.2008
15.06.2008
Buba Tach
-> petr s: A prosimtě do forum nebo do článku díky moc
17:43:08
14.06.2008
14.06.2008
Fifa
-> Buba Tach: Ja muzu poskytnout taky jistou literaturu. Kdyztak se ozvi.
19:48:02
13.06.2008
13.06.2008
RTL
-> Buba Tach: Přesně tak, mám stejný názor. Podle návodu se dají dělat klasické úpravy které navrhla a odzkoušela továrna. U turba je to hlavně o vědomostech protože k tomu nejsou žádné podklady. Základ je vědět a pak se nebudeš ptát jaké turbo atd. Pokud to udělaš podle plánku tak to nebude fugovat.
10:53:30
13.06.2008
13.06.2008
petr s
-> Buba Tach: Někde jsem dával odkaz na literaturu ohledně turb tak hledej
10:50:53
13.06.2008
13.06.2008
pistaa
-> Buba Tach:
NIK, NIK ti nepovie ake je najlepsie turbo.. to by si musel spocitat .. kazdy skusa..Ja, Rtl, i iny co sa s tym papru neni dany idealny typ.. musis sa tomu venovat , skusat tak ako som ti pisal na ICQ skusal som toho vela... skus to i ty... alebo si to kup... co sa tesnenia tyka skusal som tiez... ako na ake ucely jednomu ide jednomu(mne) plechove nejde, ide o kompresiu atd....
hlava znizena nesmie byt.. leda ak zvysena... , kolko ma prist pod zvody>?? tuto otazku nechapem.. ale tyka sa to zvodov tak objemy by idealne mali byt robnake a ich pomer pre idealny stav k objemu jednoho valca je tiez v ideal. podmienkach dany... ide o to sa k tomu aspon priblizit.
co sa talentu tyka neviem ako si na tom, ale coho sa bojis?? ved ak to skurvis spravis to zasa a zasa az kkym to nepojde.. s foto toho vela neuvidis.. mam ich an nete zopar GB a co s toho i tak sa spytujes...
mne a ani RTL nik neradil.. ponor sa do toho .. mozem ti doporucit literaturu.. inak nic a uz sa a skusaj.. tolko s mojej strany
NIK, NIK ti nepovie ake je najlepsie turbo.. to by si musel spocitat .. kazdy skusa..Ja, Rtl, i iny co sa s tym papru neni dany idealny typ.. musis sa tomu venovat , skusat tak ako som ti pisal na ICQ skusal som toho vela... skus to i ty... alebo si to kup... co sa tesnenia tyka skusal som tiez... ako na ake ucely jednomu ide jednomu(mne) plechove nejde, ide o kompresiu atd....
hlava znizena nesmie byt.. leda ak zvysena... , kolko ma prist pod zvody>?? tuto otazku nechapem.. ale tyka sa to zvodov tak objemy by idealne mali byt robnake a ich pomer pre idealny stav k objemu jednoho valca je tiez v ideal. podmienkach dany... ide o to sa k tomu aspon priblizit.
co sa talentu tyka neviem ako si na tom, ale coho sa bojis?? ved ak to skurvis spravis to zasa a zasa az kkym to nepojde.. s foto toho vela neuvidis.. mam ich an nete zopar GB a co s toho i tak sa spytujes...
mne a ani RTL nik neradil.. ponor sa do toho .. mozem ti doporucit literaturu.. inak nic a uz sa a skusaj.. tolko s mojej strany
10:31:14
13.06.2008
13.06.2008
Buba Tach
Ježiši kryte ja jsem chtěl jen to nejduležitější nic vic nic míň.Jen prostě jaký turbo sehnat,jestli pod hlavou má být celo plechoné těsnění ne jestli stačí origo.Kolik by mělo přijít turbo pod svody, a jestli muže být upravená hlava snižená atd, aby to nahodou ten motor neskurvilo když jsou tam ty upravi chapete.-> RTL: No a tu dokumentaci jsem myslel fotky to by my bohatě stačilo a jaký turbo to tam vlasně máš víc jsem nechtěl.lidi na to totíš mám soutrušníka nač si spomenu nebo vymislím tak mi udělá gratis je to příbuznej.autogen a COčko doma mam taky chuť a talent k práci mi nechybí.To je skorostejné jako palubka z feldy taky by tam neměly být a už ji tam mám a kupu dalších vymoženin
10:26:19
13.06.2008
13.06.2008
pistaa
-> RTL: mam na to rovnaky nazor.. ale ako vidim .. mal by si dat teraz inzerat ako sa na tom par ludi vozilo... a verim a ze to kupia...bo clovek co sa nevyzna to nespravi.. atakych tu je dost co si myslia ze to je len tak tam nasrobovat
07:54:54
13.06.2008
13.06.2008
RTL
-> Buba Tach: žadná dokumentace na to není ani si nemyslim, že by se to dalo podle nějakého plánku postavit. Navíc by to byla slušná kniha a ne pár stránek.
Podle mne se to bez slušných vědomostí nedá udělat ani s návodem.
Podle mne se to bez slušných vědomostí nedá udělat ani s návodem.
15:14:51
12.06.2008
12.06.2008
pistaa
-> MATTESS: ved nech to skusi.. uvidime za kolko to bude mat hotove...
15:07:19
12.06.2008
12.06.2008
Nwkt
-> Buba Tach: Tak se ho zeptej, přispíval tady -> RTL 26.05.08 11:45:13:
15:05:14
12.06.2008
12.06.2008
MATTESS
-> Buba Tach: to si myslíš, že si každý píše podrobnou dokumentaci co jak kam??
15:03:16
12.06.2008
12.06.2008
Buba Tach
-> Nwkt: a nemohl by si to skusit od toho člověka sehnat byl bych ti moc vděčný díky
15:02:05
12.06.2008
12.06.2008
pistaa
-> Buba Tach: kup to od neho predava to a rpedava i jeden nedokonceny projekt s vstrekmi... ma to kompletne.. a co tak keby si zapracoval a spravil si to sam? hm? a ci to si na to moc lenivy??
13:43:50
12.06.2008
12.06.2008
Nwkt
-> Buba Tach: To neni moje auto, já jenom fotil a natáčel
13:40:53
12.06.2008
12.06.2008
Buba Tach
-> Nwkt: Ahoj prosimtě měl bych prosbu poslal by si my všechnu dokumentaci ohledně zastavby turba do šede mam o to už delší dobu zajem a ty by si mi v tom pomohl, jestli smějí být upravy na motoru, jiné těsnění či další takové oříšky měly bych to na 1,4 fabii v bloku 742-136 díky moc