co sem to sakra dneska viděl?:d

prohledat
479 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 16.09.2008 do 15.09.2021, založil/a gred
řadit dle data
21:45:27
31.10.2019
StepaNoFUN
Asi si budu muset půjčit tchýně FabIII... Ještě jsem v tom nejel. Nějak mě to neoslovuje, ale za pokus to třeba bude stát. Nebo ještě 3 roky počkám a pak mi to vnutí sama. Na STK. :-D
10:47:30
31.10.2019
suri
-> lokaj: kde chodíte na stredné SK?
10:46:43
31.10.2019
dragon_cb_cz
-> palinator 31.10.19 07:43:35: Člověče kvalitní materiály si teda z interiéru jedničkový fábie fakt nepamatuju, takže pokud je na tom F3 hůř, tak potěš koště 3 Ani v těch lepších výbavách mi přijde že není o co stát. Ale to asi u podobnýho auta nemá smysl hledat, přednosti to má úplně jiný (a nesporný).

Jo a 1.4TDI 55kW mi přišla úplně v pohodě - a potom co se jí pověnoval Alenka, tak tuplem 5

-> lokaj: Funkčně tomu asi není co vyčítat - já krom vzhledu proti F2 žádný výhrady nemám (a uvnitř vypadá sakra líp než F1). Docela jsme s ženou přemýšleli, že bychom nějakou tchánovi pořídili.
10:21:26
31.10.2019
lokaj
No..povedená auta už tu asi byla. Když můj tata rozbil Fabii II TSI 2010,tak si chtěl též koupit úplně nové auto.To bylo loni.A v nabídce byla Fabia 1.0 TSI těsně před faceliftem.Přesto že esteticky byla o mnoho hezčí než Fabia II (což se zase o Fabii III po faceliftu díky vystouplé masce a zužujícím se světlometům říci nedá),tak on nové auto prostě už nepotřebuje. Důchodce,který jezdí občas do Jednoty pro těžší nákup s bábi k doktorovi a občas do hor na střední slovensko a ročně najede možná tak 10 max 12.000 km.podařilo se nám ho překecat na zánovní Fabii.Jenže Fabia III s 1.2TSi 81kW stála skoro stejně jako nová a zachovalá dvojková byla cca o 100.000,- levnější.Dále pro želvičku hrálo do karet,že je taťka na ni zvyklý a přesně ví co kde je i po paměti (což je u starších lidí velice důležité) a že se v ní sedí vysoko jelikož je malý. Další plus bylo,že na mně interiérem působila o něco hodnotněji než trojka.Nemyslím použité materiály,nebo zpracování,ale nebyla ošizená. Měla ty stejné schopnosti různých ovládátek co Octavia či tak. Problém byl sehnat krátkou Fabii II s TSi 77kw.Takže sme jej díky zadním senzorům přesvědčili n kombíka,že to dá. Jezdí teď ve Fabii II Combi TSI 77kW Ambiente Fresh s mnoha příplatky co měla najeto 60.000km z roku 2014 s prověřenou historií a je velice spokojený.Navíc n ni pasovali zimní kola a maska s předešlé fabie. Není to zas tak hrozné auto pokud jde někomu o praktičnost,spolehlivost a celkovou normálnost auta bez EU blbostí. Jen ta šestka mi tam celkem chybí..
07:53:24
31.10.2019
suri
-> palinator: ja som teraz dal kamarátovi 1,2 66kw a ten si chváli veľmi , tak neviem ... 2016
07:43:35
31.10.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:
Jedničková Fábie podle mě, vztáhneme-li to k roku vzniku, vypadala lépe, než F3. Předek na F3 určitě OK, ale ty mrňavý světla vzadu mi přijdou nějaký divný. Další věc je, že o co byl design Fabie, zejména interiéru více strohý, o to kvalitněji a z kvalitnějších materiálů byl provedený. Blbý bylo, že jedničkový Fabie byly většinou totální chudobky co se týče výbavy, ona taková 1,9 TDI v Eleganci to už bylo docela jiný kafe než 1,4 MPI Classic. 3
Hlavně to bylo "plnohodnotný" auto, ne jako dneska, kde se šetří i na automatickejch dojezdech oken, aby to náhodou neodradilo lidi si koupit větší model.
Táta měl FI 1,4 16v 55 kW, FII 1,6 TDI 55 kW a teď FIII 1,4 TDI 66 kW. Všechno srovnatelně spolehlivý auta, paradoxně jízdy neschopná byla jednou jen ta jedničková - rozsypaná spínačka. Ale nejlíp se asi jezdí s FIII, ten nesmyslnej zátah tříválce asi od 1300 otáček (smůla je že to kvůli tomu při 3000 ot. (!) hodně zdechne, takže předjíždění je dost nebezpečný) v kombinaci s hopkavou zvukovou kulisou je pokaždý překvapující.
07:33:23
31.10.2019
Bukaj
-> Borderer: Multipla dojela na tom, že těch "úletů" tam bylo tolik, že se je jiná automobilka neodvážila zkopírovat všechny a i kdyby jo, tak vyrobí zase Multiplu...3
07:22:30
31.10.2019
Borderer
-> Bukaj: Hold když to zkusí jeden a ostatní automobilky se po tom neopičej, vznikne z toho úlet jako Multipla. Ovšem když to začnou ostatní automobilky kopírovat, rázem je to "trend dnešní doby" i když to většině lidem připadá hnusný. Ale přece...když to říká výrobce, tak se nám to musí líbit! (jen o tom zatím nevíme) 3
upraveno 1x, naposled 31.10.2019 07:22:42
07:00:09
31.10.2019
Bukaj
-> lokaj 30.10.19 11:51:33: No, připomíná mi to "decentní omlazení" 1000MB modelu 69´ (jen to mohli ještě dovést k dokonalosti rozdělením na Š-KOD-A 3) - a mám na to stejný názor, jako u toho MBčka, umocněný navíc tím, že dnes je to do očí bijící opičení se po Volvu (nebo možná i jiných značkách, které s tímto prvkem přišly rok před škodovkou)8
20:15:43
30.10.2019
castrol
17:49:30
30.10.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy: Zadní partie F2 je podle mě úplně stejně ošklivá jako zbytek toho auta, je to taková variace na téma "líbil se nám Suzuki Swift a přemýšleli jsme, jak ho zošklivit".

F2 je prostě omyl. F1 OK, F3 fakt dobrá, F2 ne-e.
17:33:49
30.10.2019
bouchy
-> dragon_cb_cz: F2 byla hnusná leda zepředu, zezadu super; narozdíl od F3.
Jinak: www.facebook.com/automobi lovameme/.../2527688167275 741?type=3&... Realita bude asi opačně 3 3 40
16:57:59
30.10.2019
dragon_cb_cz
-> castrol: Uvidím až to někde potkám s SPZ, která opticky rozbije tu velkou plochu, ale zatím většina zádí škodovek od přechodu na benzínkový písmenka nic moc. Celý ten design to určitě nezkazí, ale té zádi to fakt nepomůže. A rozdíl mezi tím jestli se ti líbí auto ze všech úhlů nebo jen z některých je docela zásadní.
16:20:37
30.10.2019
castrol
-> dragon_cb_cz 30.10.19 14:42:04: jak bola totok ju uplne odrovnalo ?1
14:53:17
30.10.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
Obzvlášť na superbu ty písmenka z Tesca vypadaj hodně kolotočářsky, ono teda na každym modelu
14:42:04
30.10.2019
dragon_cb_cz
-> lokaj 30.10.19 11:52:07: Velký špatný 8 A velká škoda - protože F3 podle mě byla designově fakt povedené malé auto a víc než vyvažovala tu katastrofu F2. Po Superbu možná nejhezčí současná škodovka.... to byla.
14:28:22
30.10.2019
darklord
12:31:12
30.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> lokaj 30.10.19 11:52:07: Hroznej čínskej kolotoč... 8
12:10:29
30.10.2019
castrol
-> lokaj: aj ten napis fabia je inde ale paci sa mi to
12:07:47
30.10.2019
minno
No vy máte ale starosti3 Náhodou to vyzerá pekne...
12:01:29
30.10.2019
MATTESS
Ještě že to jde snadno sundat. Všechny písmenka ze zadku sundavám, akorát se mezi mini drží špína
11:58:53
30.10.2019
palinator
Vypadá to jak kdyby si tam někdo nalepil písmenka z benzínky. 3
11:54:03
30.10.2019
Syny
-> lokaj: Uz jsem to videl na Superbu a musim rict, ze to je asi 100x hnusnejsi nez logo. Fakt hnus... 8
11:53:43
30.10.2019
Karlos (WIO46)
-> lokaj: No to je blbý...
11:52:07
30.10.2019
lokaj
Co na to rikate?Lepsi bo ne?
zvětšit co sem to sakra dneska viděl?:d - obrázek od lokaj vložen 30.10.2019 11:52:07
11:51:33
30.10.2019
lokaj
Dnes,jsem poprve videl decentni omlazeni Fabie.Vubec jsem netusil,ze tam tez cpou napisy misto loga.
zvětšit co sem to sakra dneska viděl?:d - obrázek od lokaj vložen 30.10.2019 11:51:33
13:00:45
08.10.2019
bouchy
-> 1560: 1 3
edit: Auto Kelly.
22:46:08
06.10.2019
1560 - zrušená registrace
Se stačí podívat do Francie a Španělska na metro a tramvaje na gumových kolech s vodící kolejnicí... S velkou slávou zavedeno a s ještě větší slávou rušeno 3
upraveno 1x, naposled 06.10.2019 22:46:36
17:56:36
06.10.2019
bouchy
Slogan na billboard ve stylu "...aby vaše auto jelo jako na kolejích" asi není dobrý marketingový tah (Ráj Pneu, nebo kdo, musím se ještě podívat)... asi bych nechtěl aby mi nějaké koleje (asfaltové, ledové) diktovaly směr jízdy a aby se kola chovaly jako na dráze - ta adheze kov-kov je tristní (jenže železnice s tím počítá a má jiný přednosti a řešení)...
14:40:46
06.10.2019
1560 - zrušená registrace
Většina těch přestaveb jsou otypovaný jako náklaďáky - menší část jako obytňáky. Dříve to oficiálně přešlo přes DP Mariánské Lázně, ČSAO Telnice nebo jiný nástavbáře, kteří zařídili razítko (a mnohdy i celou přestavbu). Nevím jaká je situace dnes, ale myslím, že opačný postup legislativně nejde, tj. z náklaďáku autobus.
08:24:15
30.09.2019
Jozka
-> SO545: To já asi nikdy - ale věřím, že hotýlek se z RTO dá udělat určitě hóódně slušnej..
21:14:33
29.09.2019
SO545
-> Jozka 29.09.19 14:09:17: RTO som naposledy videl v kempovej uprave.
To bola tazka parada...
14:09:17
29.09.2019
Jozka
-> bouchy: Jo, normálně se jménem, příjmením a adresou provozovatele nastříkanou povinně na předních dveřích, resp. pod prvními bočními okny - kamarád měl jeden z těhle busů (RTO), upravených na převoz aparatury, ještě donedávna odstavenej na zahradě. Možná mám někde nějaký fotky, nic neslibuju, ale podívám se..
12:40:49
29.09.2019
bouchy
-> Jozka: Fakt soukromě? Zajímavý info. Nadto, jistě, zapomněl jsem na trochu jinou realitu získání ŘP D - po těch letech praxe (no asi problém získat i dnes, pokud bych nejezdil pro dopravce). Ani se nevidím, že mnohem populárnější byly různý odtahovky, triangly atd. pro tyhle závodníky.
20:23:07
28.09.2019
Jozka
-> bouchy: Asi jak kde - v ZČ celkem normálka, teď jsem listoval v paměti a napočítal jsem pět majitelů RTO + ŠL z okresů KT, PJ a navrch šestýho v Phe, který jsem v půli 80. poznal osobně.
Jak to přesně probíhalo, netuším, jen si vybavuju, jak bubeník našeho místního bigbeatu (=majitel+řidič) vykládal, že když chtěl ponechat více sedadel, než bylo přípustný, musel si opatřit řidičák na bus a měl problém najít někoho, kdo by mu potvrdil řidičskou praxi 5 (?) let s náklaďákem, kterou sice měl, ale za volantem předchozího "přepravníku", což byl rozchlastanej původně pekařskej Robur. 4
upraveno 1x, naposled 28.09.2019 20:23:32
10:45:18
28.09.2019
bouchy
-> Luky: Na tuhle eventualitu jsem nepomyslel. Asi proto, že tehdy nebylo dovoleno soukromě vlastnit jiný auto jak M (ok i N teoreticky prošlo, pokud sis zařídil svolení k nákupu nafty, ale hoodně se to hlídalo, abys ho neměl moc dlouho a celý obci dělal melouchy - vlastní zkušenost+2). Ano, se stranickou knížkou nebo služebním průkazem prošly věci... taky jsem leccos viděl, ale jinak mít jen tak autobus, to bylo celkem nemyslitelný. Ceny svazarmu nevim, asi to bylo o úplatkách a kontaktech (muselo se papalášovi vnutit, že to vlastně povoluje pro svoje dobro), aby to vůbec šlo. Jedině, že by šlo o bus vlastněnej svazarmem, to pak asi jo.
11:11:07
27.09.2019
MVM
-> cPetan: Tak jako nemám info a ani zkušenost že by udávali za rychlost, tak oproti tomu mám potvrzení že naprášili za omezení při příliš dlouhým předjíždění. Proto když v Německu predjizdim tak klidně prekrocim rychlost. Ono po pravdě řečeno zase tolik předjíždění zase nehrozí, většinou buď ve stoupání je víc pruhů,nebo se do toho ani nepoustim protože není výkon. O to víc to pouštím dolů z kopce 3
upraveno 1x, naposled 27.09.2019 11:11:48
09:36:45
27.09.2019
Luky
-> bouchy: přiznám se že nemám přehled o ceně razítek za přestavbu cca. v 80. letech, kdy ta přestavba na 99 % probíhala. To bylo drahý i přes Svazarm?
08:51:00
27.09.2019
bouchy
-> Borderer: A to jsem myslel, že práskače mám jen v baráku vedle... už tam byli i z úřadu, no samozřejmě přes pozemek kolaboranta, z ulice by nic neviděli, ani bych je nepustil, ostatně o to hůř, že jsem u toho nebyl.
U tuho busu nevím, musel bych se zeptat znalých, ale tipnul bych, že je vyloučeno převážet jakýkoli náklad mimo prostory k tomu určené - horní polička a zavazadelník pod sedačkama; pár krosen na zadních sedačkách asi nikdo řešit nebude (teda do první nehody, kdy to lidem začne lámat krky)... ale to už je spekulace, třeba měl doklady v pořádku (i když o tom vzhledem k ceně razítek za přestavbu dost pochybuju). Ve zdejším bordelu se ani nedivím, že to lidi zkoušej, když můžou existovat fake odporný lookalike "veteránů" registrovaný na V, nebo jako rolby, motocykly, traktory. V musí plnit patřičný předpisy (v Lovosicích nebo kde to asi viděj jinak), nesmí se provozovat na fšeft, taktor nemusí na dvouletou STK, ručení je taky jiný...
-> cPetan: Na Němce bacha, ty ze západu asi ok, ale ty z východu to maj pod kůží ještě daleko víc jak Češi, co zažili dobu 1948-1989 (a pak to samozřejmě pokračovalo)... znám pár storek, jak si měla návštěva zaparkovat na náměstí, jinak okamžitě někdo zapsal SPZ, typ západního vozu, počet osob, čas návštěvy.
08:33:22
27.09.2019
Jumbo
-> StepaNoFUN: Co psali na něměckých webech, šlo opravdu o špatně zajištěný náklad, nic jiného... Auto se prý mohlo hýbat dopředu i dozadu volně (předpokládám bez kurt) a navíc byl autobus plný kanistrů, nákladních pneu (předpokládám na bus) a hromady dalších věcí, které nebyly odděleny od místa pro osádku ani nebyly zajištěny.

Podle mě pokud by to měl zajištěné a v pořádku, tak by ho možná nechali jet... A jak už tu někdo psal, třeba je to oficiální přestavba i papírově...

Dokonce je na fotce viděť, že je za autem vevnitř busu nějaká výztuha šikmo, předpokládám právě kvůli tuhosti karoserie...
07:38:04
27.09.2019
cPetan
Vždycky jsem si myslel, že my jsme národ udavačů, ale koukám, že v Německu to dotáhli na ještě větší ligu78
07:00:59
27.09.2019
Borderer
-> venda74: A tenhle trend se přenáší už i k nám. Nedávno jsem u nás na maloměstě vozil děti ve škodovce na klíně "jakože říděj". Na prázdný ulici mezi RD, kde projede denně 10 aut, rychlostí do 20kmh (50 metrů tam a zpět).... během následující 1/4 hodiny projeli kolem 3x městský policajti ač se u nás běžně neukážou jak je rok dlouhej. Dokonce už i vim, kdo mne naprášil, jen škoda, že sem stihl vychladnout dřív, než sem dotyčného viděl, plivnul bych mu do xichtu...
upraveno 1x, naposled 27.09.2019 07:02:04
06:31:03
27.09.2019
radekp
A co tuhost toho autobusu? Karoserie je samonosná, tak zadek bude pro tuhost dost významný. Bonzování neschvaluju, ale přístup policie jo.
I kdyby tu část vyztužil, tak je to dost podstatný zásah.
22:33:14
26.09.2019
StepaNoFUN
-> saskyn2: no to z clanku tak nejak vyplyva. "...bud naklad nezajisti, nebo neprelozi...)
22:27:36
26.09.2019
saskyn2
-> StepaNoFUN: Podle mě to budou stavět na špatně zajištěném nákladu a na zásahu do nosné konstrukce vozidla.
22:22:39
26.09.2019
StepaNoFUN
-> saskyn2: no je otazka, jak jsou napsany papiry k tomu autobusu. Treba kamarad ma u prastaveny karosy v papirech "obytny autobus s prepravnikem zavodniho automobilu".
22:15:23
26.09.2019
saskyn2
V čem je konkrétně u toho autobusu problém? Pokud to auto nemá papíry což předpokládám nemá protože jinak by to takhle nevozili, tak to není auto, ale soubor ND a všichni mu můžou skočit na cara. Nosnost ani obsazenost toho autobusu nepřekročil no ne3 3
21:49:45
26.09.2019
StepaNoFUN
-> Eidy: V současný době v DE by to mělo bejt "TEMPO 100". A bacha - v AT to neplatí. Tam je striktně s vlekem 80...
Jinak s DE policajtama jsem se setkal jen jednou a nemůžu na ně říct půl slova. Zastavil jsem v Passau, když jsme hledali loď. Všude placený stání, já u sebe nulovou hotovost a prakticky nulovou znalost cizího jazyka. Hláška zněla - někde tu zastav (všude placeno, nebo zákaz zastavení) a já se dojdu někam zeptat. Nejlepší mi přišlo zastavit vedle policajtů. "Vedoucí zájezdu" se (taky velmi lámanou němčinou) zeptal, kde najdeme tu loď. Policajti se chvilku dohadovali mezi sebou a pak přistoupili ke mě jako k řidičovi. A kulometnou němčinou se mi cosi jali vysvětlovat. Když viděli, že to je marnej boj (kdyby mluvili pomalu, tak to as i poberu, ale takhle ne), tak jen mávli rukou, skočili do auta a dali pokyn "následuj". Odvedli mě až na místo samé (po městě i 75, abych jim stačil), k lodi zákaz vjezdu i zastavení mimo bus - neměli s tím problém i když jsem jel s dodávkou a ještě jim pak rukama nohama vysvětlil, že chci chvilku fotit... Opět bez potíží. Za asi 10 minut odjeli a ještě zamávali...
upraveno 1x, naposled 26.09.2019 22:00:02
21:44:55
26.09.2019
Eidy
-> StepaNoFUN: No vidíš, to by mě nenapadlo. 3 Zařídíme.1
21:38:46
26.09.2019
StepaNoFUN
Jak to říkal kamarád, když před lety do DE jezdil pro auta - zastavili ho za 110 s podvalem. A bylo mu řečeno, že si na ten podval má nalepit 100, když s ním takhle lítá. Že pak si ho nikdo nevšimne. Sparavilo to tenkrát 20DM a příště už tam měl 100 nalepeno. :-) Od tý doby leta klid a 110 tolerováno.
Extreme Tyres