skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Super motor 1.2 Htp
21:52:44
13.07.2008
13.07.2008
minno
-> King: a to sa oplatí!
14:42:26
10.07.2008
10.07.2008
Mishoooo
-> King: kurna tie tvoje story nemaju chybu....
14:23:07
10.07.2008
10.07.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: To ale aby si z toho pred jizdou vydestiloval vodu
13:56:24
10.07.2008
10.07.2008
King
-> Milan 136: :-) Kam se ten pacient hrabe na mýho tchána - 2 roky stará lada 112 1.6 ve stříbrný metle f plný palbě na hlínách (vč. zimáků :) a najeto něco přes 2 tisíce km! :) Garáž opouští jenom když je předpověď počasí prostá zmínek o přeháňkách :) Když se před časem doomsayeři v Blesku a na Nově snažili přesvědčit "ryby", že litr benálu bude v létě min. za 40Kč, zaplnily tchánovu garáž desítky různých nádob a kanystříků plnejch Naturalu 95 za úžasných 33Kč - smrdí to všude jak na pumpě. I kdyby šejci zejtra zavřeli kohouty, tak tchán má na dva roky dopředu vystaráno :)
10:53:01
10.07.2008
10.07.2008
Labros
-> Milan 136:
20:47:23
09.07.2008
09.07.2008
Milan 136
-> Saky: No to je docela těžkej i10 beru zpět:)
-> Fifa: tak ať nikdo nestojí v ose řetězu, až vyběhne ven aby ¨nikoho nezabil...:)
-> Labros: No tak v garáži jo, pokud nemá na podlaze udusanou mokrou hlínu:) To najezdil dost. jsou i lepší pacienti. Dnes jsem dělal juniora, 3 roky starej, najeto 4300 km:) centrál na dálku, a dodělával jsem zadní plato. to když rozpočítáš kolik ztratilo to auto na hodnotě a přepočítáš kolik ho stál km tak by možná vyšla levněji limuzína s řidičem
-> Fifa: tak ať nikdo nestojí v ose řetězu, až vyběhne ven aby ¨nikoho nezabil...:)
-> Labros: No tak v garáži jo, pokud nemá na podlaze udusanou mokrou hlínu:) To najezdil dost. jsou i lepší pacienti. Dnes jsem dělal juniora, 3 roky starej, najeto 4300 km:) centrál na dálku, a dodělával jsem zadní plato. to když rozpočítáš kolik ztratilo to auto na hodnotě a přepočítáš kolik ho stál km tak by možná vyšla levněji limuzína s řidičem
10:12:04
09.07.2008
09.07.2008
Labros
-> Milan 136: Tak otec má oktávku II z konce roku 2004 a od té doby najezdil necelých 30.000km. Auto naprostou většinu času stojí v garáži. Kotouče má zatím krásný, nevim jak by to bylo kdyby stál na ulici. Při koupi si liboval, že konečně má auto s kotouči místo bubnů, což mu nakukal dealer, že je to hrozná výhoda. Přitom on se rozjede na 20 metrech a pak dalších 200m dojíždí na volnoběh.
10:09:03
09.07.2008
09.07.2008
Labros
petr s 08.07.08 23:49:18 napsal: -> Fifa: Tu hodinu to vydrží
10:08:39
09.07.2008
09.07.2008
Labros
Hyundai i10 1.1 - 1083kg
Golf V 1.4 - 1154 kg
Takže i když rozměrově je to někde úplně jinde, tak hmotnostně je to podobný. A to golf je myslim co do plechů dost solidně stavěný auto.
Golf V 1.4 - 1154 kg
Takže i když rozměrově je to někde úplně jinde, tak hmotnostně je to podobný. A to golf je myslim co do plechů dost solidně stavěný auto.
06:07:13
09.07.2008
09.07.2008
spartra
-> petr s: jen aby to nebyla černá hodinka
23:49:49
08.07.2008
08.07.2008
David29
-> petr s: Na volnoběh
23:49:18
08.07.2008
08.07.2008
petr s
-> Fifa: Tu hodinu to vydrží
23:40:01
08.07.2008
08.07.2008
Fifa
Zpatky k tematu, dneska uz jsem napul upsan jako profesionalni trapic 1.2 HTP na brzde tak vam snad casem naznacim(pokud me za to rovnou nevyhodej) jaka je skutecnost.
22:06:18
08.07.2008
08.07.2008
Saky
-> Milan 136: jinak 4kovej golf v 1,8ce vazi asi 1300kg a i to me prijde srovnatelny.. kdyz porovnam nejtezsi motorizaci u i10ky cili 1200kg
21:54:13
08.07.2008
08.07.2008
Saky
-> Milan 136: hyundai i10 provozni hmotnost 1000-1200kg podle vybavy a motoru.. v mem pripade cca 1060kg... golf 1,6ka hmotnost 1096kg.. podle me srovnatelne hodnoty..
20:44:45
08.07.2008
08.07.2008
Milan 136
-> Saky: Jasný že kotouč je lepší na údržbu. Ale vím co říkám a vím v jakým stavu se stáčí nebo mění zadní kotouče na octaviích, ktrerý nejezdí denně dost km. Jinak teorie, že i10 má podobnou hmotnost jako golf mi přijde zcestná. Tam musí být sakra rozdíl.
Jo zadní kotouče a přední chlaďáky na 120 upravenou proč ne...Jinak bubny vzadu vydrží určitě víc než kotouče... Nevíš že každá druhá z virtu s laďákem domácí výroby, uřízlým filtrem a vyleštěným sáním má 90 koní?
-> Samantus: jo dvouhmotnostní setrváky se na PD taky jeden čas dost měnily...
-> Labros: No kdyby to tak bylo tak si pískám. ale chtělo by to koupit víc kompresiometrů, používá se to podezřele často:)
Jinak podle mě to není palivem, stylem jízdy ani ničím jiným ale tím, že je to neskutečná mrdka
Jasně prasata který to podtáčí, tak má pak řetzízek jak kšandy, ale ty ventily jsou prostě tak...
A s těma svíčkama je to totální blbost...
To třeba taková stokoňová 1.6 je na výměnu svíček pěknej prevít
Jo zadní kotouče a přední chlaďáky na 120 upravenou proč ne...Jinak bubny vzadu vydrží určitě víc než kotouče... Nevíš že každá druhá z virtu s laďákem domácí výroby, uřízlým filtrem a vyleštěným sáním má 90 koní?
-> Samantus: jo dvouhmotnostní setrváky se na PD taky jeden čas dost měnily...
-> Labros: No kdyby to tak bylo tak si pískám. ale chtělo by to koupit víc kompresiometrů, používá se to podezřele často:)
Jinak podle mě to není palivem, stylem jízdy ani ničím jiným ale tím, že je to neskutečná mrdka
Jasně prasata který to podtáčí, tak má pak řetzízek jak kšandy, ale ty ventily jsou prostě tak...
A s těma svíčkama je to totální blbost...
To třeba taková stokoňová 1.6 je na výměnu svíček pěknej prevít
18:42:13
08.07.2008
08.07.2008
Tampajs
-> Labros: 2 válce ze tří? to už je 2/3 válců to mohlo jet tak jak Jawa 250 na 4 kolech ne
18:37:14
08.07.2008
08.07.2008
PeterP136
-> Vici: mne hrdzaveju kotuce aj vpredu zeby som presiel na bubny ?
13:40:20
08.07.2008
08.07.2008
mAATT
-> Labros 08.07.08 11:01:03: proč by se mělo sundavat turbo? sundáš ten přiblblej plastovej dekl, odpojíš a sundáš cívky ze svíček a pak svíčky normálně vyměníš..nevim proč by se mělo sundavat turbo který je od svíček úplně mimo...se podívej na jakýkoliv 20V turbo..
11:01:03
08.07.2008
08.07.2008
Labros
Samantus 07.07.08 21:40:35 napsal: -> Saky: pokud je to novy auto tak je mi uplne jedno jestli rozvodovej remen vede pres zadni naraznik nebo ne a je uplne jedno jaka to je znacka... ale prekvapi me kdyz si clovek koupi 7let staryho focuse tdci a prvni co ho zajima je jak se v tom sedi, kolik to zere a kolik to jede, ale kdyz musi vymenit spojkovej komplet tak se strasne divi ze musi i se setrvakem, kterej je dvouhmotovej a stoji cca 6litru:-).... ja treba preferuju vyber auta nejdriv servis a pristupnost ke komponentum, pac u staryho auta je servis vetsinou na prvnim miste a pak jak se v tom drzi volant:-)....... i kdyz ja se u svyho pekace trefil dvakrat na dobry misto:-) trochu OT ale taky nazor:-)
no s tou zmínkou o Focusu TDCi ses docela trefil do černýho ;)
jinak s tím o nákladech na servis souhlasím, některý věci jsou dělaný čím dál složitěji a tak jakoby se nepočítalo že se budou někdy opravovat. Kdysi se tu mluvilo myslim o Audi TT kde když chce někdo měnit svíčky tak musí nejdřív sundat turbo. Když člověk vidí tvar blatníků a předních světel na novejch autech, tak se ani nediví. Blatníky a světla přes půl předku. A s elektronikou čim dál horší, aspoň u těch high-end aut, co maj na všechno nějakýho elektronickýho asistenta, co ti přihejbá volantem, kecá do šlapání na plyn, brzdí sám podle toho jak se zrovna dotkneš brzdy atd..
no s tou zmínkou o Focusu TDCi ses docela trefil do černýho ;)
jinak s tím o nákladech na servis souhlasím, některý věci jsou dělaný čím dál složitěji a tak jakoby se nepočítalo že se budou někdy opravovat. Kdysi se tu mluvilo myslim o Audi TT kde když chce někdo měnit svíčky tak musí nejdřív sundat turbo. Když člověk vidí tvar blatníků a předních světel na novejch autech, tak se ani nediví. Blatníky a světla přes půl předku. A s elektronikou čim dál horší, aspoň u těch high-end aut, co maj na všechno nějakýho elektronickýho asistenta, co ti přihejbá volantem, kecá do šlapání na plyn, brzdí sám podle toho jak se zrovna dotkneš brzdy atd..
10:51:46
08.07.2008
08.07.2008
Labros
-> Saky: já myslim, že je možný, že kotouče s deskama vycházejí levněji. Ale je to proto, že těch kotoučů se prodá šílený mrtě, na rozdíl od bubnů. A to podle mě zase proto, že kotouče se mění o dost častěji. A pak se kotouče nevyplatí přestružit, ale koupit rovnou nový, takže to zase zvyšuje odbyt kotoučů. Na moje auto stojí druhovýrobní buben 1500-2000, pakny 1300. Kotouč 700-1300, destičky 1000. Ale kotouče už jsem po 200.000km měnil, bubny jsou uvnitř úplně v pohodě, a kdyby je někdo občas přede mnou natřel, tak by ani nestačily tak oreznout.
10:43:24
08.07.2008
08.07.2008
Labros
-> Milan 136: Čoveče, dělat diagnostika ve Škodě přece jenom není tak těžký. Stačí umět změřit kompresi na HTP ;)
O víkendu jsem se ptal známýho, kterýmu taky odešla hlava na HTP. Tak že prej mu odešla komprese na dvou válcích na jednou, takže spíš věří tý teorii o bio palivu, pokud se to stává takhle najednou na víc válcích, tak by na tom mohlo něco bejt. Respektive byla by to kombinace dvou faktorů, špatnýho materiálu ventilů a případně nějaký tý sračky v aplivu.
O víkendu jsem se ptal známýho, kterýmu taky odešla hlava na HTP. Tak že prej mu odešla komprese na dvou válcích na jednou, takže spíš věří tý teorii o bio palivu, pokud se to stává takhle najednou na víc válcích, tak by na tom mohlo něco bejt. Respektive byla by to kombinace dvou faktorů, špatnýho materiálu ventilů a případně nějaký tý sračky v aplivu.
10:08:37
08.07.2008
08.07.2008
Saky
-> Vici: podivej se do ceniku a porovnej buben plus oblozeni a kotouc plus desky.. podival sem se namatkove na tri auta a vzdy vychazi varianta kotouce levnejsi.. ano pokud s autem nejezdis tak kotouce reznou..stejne tak ale bubny a dojed si pak na STK a zmer si rozdil ucinnosti.. nicmene pokud jezdis obavy z reznuti kotoucu jsou liche.. zvlast dnes kdyz to delaj z vysoceuhlikovejch mekkejch slitin ktery mizej kdyz se na ne podivas..
09:34:58
08.07.2008
08.07.2008
Vici
-> Milan 136: s tema kotoucema vzadu naprosty souhlas. u vetsiny aut jsou tamjen proto aby nakladyna udrzbu byly drazsi a shnijou opravdu driv nez se sjedou desky. brano vnormalnim provozu, pokud nekdo stale lita 200 po dalnici tak asi vydrzi dele. ale pri normalnim provozu se kotouce vzadu ani nezahreji a rezavi.....
21:40:35
07.07.2008
07.07.2008
Samantus
-> Saky: pokud je to novy auto tak je mi uplne jedno jestli rozvodovej remen vede pres zadni naraznik nebo ne a je uplne jedno jaka to je znacka... ale prekvapi me kdyz si clovek koupi 7let staryho focuse tdci a prvni co ho zajima je jak se v tom sedi, kolik to zere a kolik to jede, ale kdyz musi vymenit spojkovej komplet tak se strasne divi ze musi i se setrvakem, kterej je dvouhmotovej a stoji cca 6litru:-).... ja treba preferuju vyber auta nejdriv servis a pristupnost ke komponentum, pac u staryho auta je servis vetsinou na prvnim miste a pak jak se v tom drzi volant:-)....... i kdyz ja se u svyho pekace trefil dvakrat na dobry misto:-) trochu OT ale taky nazor:-)
21:28:05
07.07.2008
07.07.2008
Saky
-> Milan 136: no myslim si ze uz si nekdo konecne uvedomil ze kotouc je na udrzbu daleko lepis nez buben.. sice to vyjde vyrobne asi o neco draz.. ale.. no sice nechapu proc by mel kotouc shnit driv nez desky, kdyz treba na golfu kterej ma podobnou hmotnost a podobnou koncepci to funguje.. do skodovek ktery predelavam to taky funguje atd.. a co se tyka toho jestli je to litr to jeste neznamena ze se to nerozjede a neni potreba brzdit.. ano uznavam ze to nejede na dvojku 100 ani to nema zrychleni pod deset jako vetsina virtackejch skodovek ..ale urcite si nemyslim ze to, ze je to predimenzovany je v necem horsi nez kdyby tam byly vepredu jednoduchy kotouce a vzadu bubny jako treba vetsina konkurencnich aut v teto tride.. ono dat na 120ku dopredu chlazene kotouce si taky spousta lidi muze myslet ze je nesmysl.. a presto Ti co je maji nelituji..
21:00:19
07.07.2008
07.07.2008
Milan 136
-> Saky: No. Kotouče vzadu na litru mi přijde jako rozmar. A navíc na takovým autíčku ten zadek jen lehtá. Takže ty kotouče snhnijou dřív než se sjedou destičky...
Jinak dnes dlaší hlava KO v zakázce jsem měl kontrola volnoběžných otáček, motor se třese. a ono vynechání zapalování 2. válec a on nemá kompresi....
Jinak dnes dlaší hlava KO v zakázce jsem měl kontrola volnoběžných otáček, motor se třese. a ono vynechání zapalování 2. válec a on nemá kompresi....
16:00:44
07.07.2008
07.07.2008
Saky
-> Labros: no prave ze me to taky prekvapilo.. nebot ja je mam na aute ktere je cenove na vic jak dvojnasobku a pokud vezmu nejslabsi motorizaci tak to tak nema.. samozrejme kdejaky skodovkar muze namitnout ze bubny a kotouce u skodovky brzdi daleko lepe nez to co ma nejaky korejec... taky uz slysim nazory jak je na tom s zivotnosti atd.. a ze by si nikdo do takoveho auta nesedl ze zlata skodovka proti tomu atd.. a uz jenom cekam na to az tady nejaky automechanik od hyundaie napise jak je resenej rozvodovej remen nebo co tam je atd-)
15:12:44
07.07.2008
07.07.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: No ale co jinyho je vrcholem co se tyka brzdy u jakyhokoli auta? Max chladaky dozadu popripade vystrelovaci padak
15:07:09
07.07.2008
07.07.2008
Labros
-> Saky: tak teď jsi urazil škodovkáře, protože na škodovce jsou vepředu chlaďáky a vzadu kotouče vrchol tuningu, zatímco ty jsi napsal že je má nějakej korejskej lowend ;)
09:13:17
07.07.2008
07.07.2008
Saky
-> Fifa: to co chtela-) hyundai i10 .. v kategorii malych aut v cenove relaci do 250000 a obsahu do 1350ccm to vypada celkem zajimave a ma to solidni vybavu.. a v porovnani mezi jednotlivejma prckama to ma i docela velkej kufr.. proti treba C1 .. a natoze to ma cca 1050ccm to jede lip jak felda.. docela me prekvapilo ze to ma vepredu chlazene a vzadu jednoduche kotouce.. to se nevidi ani u vetsiny tezsich aut o tridu vys..
13:47:19
06.07.2008
06.07.2008
Fifa
-> Saky: A kdyz uz jsi to tak nacal, co jsi tedy te manzelce nakonec poridil?
19:31:01
30.06.2008
30.06.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: No ... treba takovej lodni motor velkej ... ten ma treba jednu otacku
19:26:56
30.06.2008
30.06.2008
Labros
debaty o rozsahu provozních otáček vynechávám, to by se to dostalo úplně jinam
17:20:40
29.06.2008
29.06.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
King 29.06.08 16:07:41 napsal: Mojí top10 vede nejmenovanej vidlák ze Škvorce se Š125, kterýho jsem stopnul v Úvalech a kterej se mnou drtil stoupání v rychlosti 50km/hod na 5tku (fakt nekecám :), s plynem na podlaze a klením, že ty škodovky vůbec nejedou :)
50 do kopce na petku jo? To pri zrychlovani akorat davam ze 2 na 3
50 do kopce na petku jo? To pri zrychlovani akorat davam ze 2 na 3
16:07:41
29.06.2008
29.06.2008
King
-> Milan 136: "-> Labros: Pod 2000 se nedá jezdit s ničím. vynechávám TDI..."
Ale,ale, to jsou mi věci :-) Čili rozsah otáček řekněme 1500-2000 je u běžnýho benzínovýho motoru tabu? Netvrdím, že časování ventilů, mazání atd. počítá spíš s provozníma točkama 2000+, ale na nějaký udržení rychlosti při úsporný jízdě se dá lechtat plyn i pod 2000. Pacienti z eko-rallye a podobnejch zhovadilostí by se asi ozvali :)
Znal jsem i pár týpků, co si ani v 1500 rpm moc nežinýrovali a klidně akcelerovali. Mojí top10 vede nejmenovanej vidlák ze Škvorce se Š125, kterýho jsem stopnul v Úvalech a kterej se mnou drtil stoupání v rychlosti 50km/hod na 5tku (fakt nekecám :), s plynem na podlaze a klením, že ty škodovky vůbec nejedou :) Dále pak můj bejvalej mistr od montáží, kterej měl formana "stříkačku" a extrémním jízním stylem ho nutil k extrémním hodnotám spotřeby, protože rozdíl tabulkový a skutečný spotřeby končil v nádrži jeho soukromýho auta. Jednou nás ten kolenovrt vez na stavbu, 5 chlapů a plnej kufr. Silnice Poděbrady-HK, tenkrát ještě frekventovaná "silnice smrti", a 40tkou se pložící Avie. Chvíli za ní nesmyslně kvasil a odvahu předjet dostal až když se v protisměru v dáli objevil kamion. Vyrazil, pěkně na pětku (aby to míň žralo :), motor nadával jak dlaždič, mi se modlili a po několika kurevsky dlouhých vteřinách se klepající fofrman stačil zařadit těsně před Avii.
Mě už jsou ty víkendový bouračky částečně jasný :)
Ale,ale, to jsou mi věci :-) Čili rozsah otáček řekněme 1500-2000 je u běžnýho benzínovýho motoru tabu? Netvrdím, že časování ventilů, mazání atd. počítá spíš s provozníma točkama 2000+, ale na nějaký udržení rychlosti při úsporný jízdě se dá lechtat plyn i pod 2000. Pacienti z eko-rallye a podobnejch zhovadilostí by se asi ozvali :)
Znal jsem i pár týpků, co si ani v 1500 rpm moc nežinýrovali a klidně akcelerovali. Mojí top10 vede nejmenovanej vidlák ze Škvorce se Š125, kterýho jsem stopnul v Úvalech a kterej se mnou drtil stoupání v rychlosti 50km/hod na 5tku (fakt nekecám :), s plynem na podlaze a klením, že ty škodovky vůbec nejedou :) Dále pak můj bejvalej mistr od montáží, kterej měl formana "stříkačku" a extrémním jízním stylem ho nutil k extrémním hodnotám spotřeby, protože rozdíl tabulkový a skutečný spotřeby končil v nádrži jeho soukromýho auta. Jednou nás ten kolenovrt vez na stavbu, 5 chlapů a plnej kufr. Silnice Poděbrady-HK, tenkrát ještě frekventovaná "silnice smrti", a 40tkou se pložící Avie. Chvíli za ní nesmyslně kvasil a odvahu předjet dostal až když se v protisměru v dáli objevil kamion. Vyrazil, pěkně na pětku (aby to míň žralo :), motor nadával jak dlaždič, mi se modlili a po několika kurevsky dlouhých vteřinách se klepající fofrman stačil zařadit těsně před Avii.
Mě už jsou ty víkendový bouračky částečně jasný :)
12:54:58
29.06.2008
29.06.2008
Milan 136
-> spartra: jakou myslíš že to má spotřebu?
21:22:12
28.06.2008
28.06.2008
spartra
-> Milan 136: asik jo 59kw nebo podobně, nejede špatně ale ta spotřeba, nevím za to samý možná pojede 1,9tdi v oktávce
21:11:59
28.06.2008
28.06.2008
Milan 136
-> spartra: myslíš TDi? to bych řekl že není špatnej motor. nízká pojistka a spotřeba ujde..
-> Labros: Pod 2000 se nedá jezdit s ničím. vynechávám TDI...
-> Labros: Pod 2000 se nedá jezdit s ničím. vynechávám TDI...
21:05:46
28.06.2008
28.06.2008
spartra
není to štatsnej motor, o spotřebě by se dalo též polemizovat
1,4sdi je taky 3 válec ne, tam se dá též polemizovat o spotřebě
jinak proti autu nic nemám akorát, že je tvrdý na mě, nekoupil bych si to, ač kombi přesto to je malý
1,4sdi je taky 3 válec ne, tam se dá též polemizovat o spotřebě
jinak proti autu nic nemám akorát, že je tvrdý na mě, nekoupil bych si to, ač kombi přesto to je malý
15:15:31
28.06.2008
28.06.2008
Milan 136
Bude čtyřválec 1.2 ve fabii.
-> Syny: řetěz v HTP určitě není jistější. ještě se snad nestalo aby prasknul řemen při dodržení výměn a neprasácké montáži. řetěz u HTP se vytahá a je schopnej přeskočit to už tu taky bylo. prasklej jsem ještě neviděl ale dle toho jak vypadá to podle mě není nemožné:)
-> Syny: řetěz v HTP určitě není jistější. ještě se snad nestalo aby prasknul řemen při dodržení výměn a neprasácké montáži. řetěz u HTP se vytahá a je schopnej přeskočit to už tu taky bylo. prasklej jsem ještě neviděl ale dle toho jak vypadá to podle mě není nemožné:)
12:56:02
28.06.2008
28.06.2008
Honza "Bobr"
Já osobně si myslim, že jedinej správnej třívalec měl Wartburg, vše ostatní ne jen parodie . . .
-> Crestik: Co třeba Thalie? Ta má taky 1.2 a dokonce o jeden válec navíc . . . wow
-> Crestik: Co třeba Thalie? Ta má taky 1.2 a dokonce o jeden válec navíc . . . wow
16:27:12
27.06.2008
27.06.2008
Syny
-> Crestik: Ano myslim to tak, ze pro me by to bylo na hovno
16:05:52
27.06.2008
27.06.2008
Crestik
-> Syny: možná se blbě vyjadřuješ, ne podle tebe, ale pro tebe je ten motor na hovno. Ty potřebuješ např něco svižnějšího, ale proč by si měl někdo, kdo jezdí jen po městě a couračky, kupovat dvoulitr s 1400kg, když mu na ty semafory stačí poloviční motor, který bude rozhýbávat jen 900kg. Bude jezdit po tom městě za 8, né za 12 litrů, pojistku taky veme v úvahu, páč najede do 10tis km, tak takový člověk by zas tvrdil, že cokoliv velkého a těžkého je na hovno a nikdy by si to nekoupil...
btw jací jsou konkurenci HTP v oblasti cena, stáří, obsah, ceny ND....
btw jací jsou konkurenci HTP v oblasti cena, stáří, obsah, ceny ND....
15:58:09
27.06.2008
27.06.2008
M-Viper
-> Labros: V pohodě nic Ti nevytýkám... Jinak co se týče HTP, je můj názor tak nějak neutrální, spíše záporný...
15:26:34
27.06.2008
27.06.2008
Syny
-> Labros: sak ja to chapu jak to myslel a proc tady to tema je a plne s nim souhlasim. Ano pokud s tim autem nekdo jede 2x do roka tak mu vydrzi mozna i dlouho. Ale na bezny jezdeni, sluzebky a podobne je to proste na prd. Neni to o rychlosti, ale o dynamice. Alespon ja mam takovej nazor...
15:24:36
27.06.2008
27.06.2008
Labros
-> Syny: Možná jsi to téma nepochopil. To "Super motor HTP" bylo myšleno s ironií, protože Milan136 sem vlastně chtěl napsat, kolik je s těmi motory problémů a jak často u nich opravujou hlavy. Možná se teda nervuješ zbytečně
15:23:22
27.06.2008
27.06.2008
Labros
-> Matthes z TechWebu: Nechci vůbec hodnotit tu fotku, moje rozvodový kola na obou autech vypadají úplně jinak, taky mají jiný druhy rozvodu. Pokud vím, tak ty motory mají velký problémy hlavně s napínákem a řetězem samotným, a pak s kvalitou ventilů a vodítek. To je fakt. O čem jsme se my dva začali bavit (ty se Synym jsi začali), byl krouťák toho motoru. Ten jsi kritizoval. Teď se mě snažíš nutit komentovat kvalitu rozvodovejch kol, který jsem v životě neviděl a z tak malý fotky moc nepoznám. Mně je ten motor celkem ukradenej, nikdy jsem ho neměl a mít nebudu, ale když někdo bude kritizovat jeho výkon a krouťák, tak budu rád diskutovat.
15:19:57
27.06.2008
27.06.2008
Syny
-> Labros 27.06.08 15:05:42: Tak at si to ta spousta lidi koupi a sou stastne, ale at me nikdo nepresvedcije je ze to je super motor a ma super vysledky a dokaze dokonce rozpohybovat auto.
Co sem se bavil s lidma v ervisu nebo mim motorarem, tak na to vsichni akorat nadavaj. Takze si tu za ten motor lobujte dal, ale ja bych do toho fakt nesel.
Co sem se bavil s lidma v ervisu nebo mim motorarem, tak na to vsichni akorat nadavaj. Takze si tu za ten motor lobujte dal, ale ja bych do toho fakt nesel.
15:17:52
27.06.2008
27.06.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: No dokazat si nic nechci, podivej se na ty obrazky rozvodu treba. Tomu rikas kvalita? Nejde mi ted konkretne o to jak rychle to pojede, ale jak daleko to dojede ... Za ty prachy radsi neco jineho nez HTP