Fabia 1.2 MPI
Řadový tříválec s rozvodem OHC a objemem 1198 cmł, vrtání 76,5 mm a zdvih 86,9 mm, komprese 10,3, výkon 40 kW (55 koní) při 4750 ot/min, točivý moment 106 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2462 mm, hmotnost 1050 kg, maximální rychlost 151 km/h a zrychlení na stovku za 18,4 s. Od léta 2002 se do modelu Fabia montoval také nový motor 1.2 HTP/40 kW. Motor byl vyvinut v Mladé Boleslavi a byl dodáván také do dalších malých automobilů koncernu VW. Nový tříválec OHC 1.2/40 kW nahradil čtyřválce OHV 1.0/37 kW a 1.4/44 kW, jejichž výroba byla ukončena v létě 2002
Fabia 1.2 HTP
Řadový tříválec s rozvodem OHC a objemem 1198 cmł, vrtání 76,5 mm a zdvih 86,9 mm, komprese 10.3, dvouventil, výkon 40 kW (55 koní) při 4750 ot/min, točivý moment 106 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, maximální rychlost 150 km/h. Tříválcový motor konstrukce VW, vyráběný v automobilce Škoda od roku 2002. Montoval se do vozů Fabia a některých dalších koncernových vozů.
Fabia Combi 1.2 HTP 12V
Řadový tříválec s rozvodem OHC, objem 1198 cmł, vrtání 76,5 mm a zdvih 86,9 mm, komprese 10,5, čtyřventil, výkon 47 kW (64 koní) při 5400 ot/min, točivý moment 112 Nm při 3000 ot/min. maximální rychlost 162 km/h a zrychlení na stovku za 16,3 s
zdroj:
www.sauto.cz/catalogue.ph
p?filter_man...