Super motor 1.2 Htp

prohledat
471 příspěvků (zobrazeno 322 až 371) od 08.05.2008 do 13.07.2008, založil/a Milan 136
řadit dle data
17:49:36
14.05.2008
Petrxall
-> Nwkt: Rapid má lepší motor, pokud se bavíme o 136
12:27:02
14.05.2008
xtuner
-> Labros: 3 3 3
12:01:32
14.05.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Labros: vole3 3 3 3 tak to se ti povedlo 3 3 3
11:43:11
14.05.2008
Labros
11:42:55
14.05.2008
Labros
-> Milan 136: tak to o kšefty opravdu nemáte nouzi
09:47:12
14.05.2008
itchy
este su 2 co sme cez vikend preberali

Hijó Ty Pi.o

Hýba Tam Píst
20:42:14
13.05.2008
Milan 136
-> Labros: ee žádná voda právě že. ta neubyla ani o decku. ale ty ventily jsou vždy popraskaný ale takhle moc jsem ještě předtím neviděl. a vetšinou má ten podpálenej ventil vytahaný vodítko jako prase:)

-> Petrxall: já jsem řídil mnoho exemplářů. sám jsem jel s fabií II htp do boleslavi na školení po dálnici 160 když se to přemluví tak to jede. ale nesmí se přibrat stopař nebo naložit kufr
19:06:18
13.05.2008
havlik
-> Fén: proti normálnímu ne proti tomu zlomenýmu taky vcelku nic moc 4 ale nechtěl bych to.
19:05:24
13.05.2008
Fén
-> havlik: Máš něco proti šestiválci? :o)))
19:03:01
13.05.2008
havlik
njn zlomenej šestiválec co by ste nechtěli4 3
19:01:59
13.05.2008
Martin136COUPE
-> vhml:

To majinko shrnu:



Hodně Teče Palivo

Haťa Titla Power

Hned To Poflusej

Hádání Tří Pístů

Hle Taky Pičus

Hravě To Předjedeš

Hyper Turbo Pohon

High Throttle Performence

Hodně Ti Pomůže

High Tech Produkt

Hovno To Pojede

Hodně Tlač Plyn

Hned To Prodej

Hyper Turbo Potkan

Honem To Prodej

Hodně Tomu Přidávej

Hovnocuc Tě Předjede

Horko Těžko Poskládáné

Hukot Tří Pístů



Někerý horší někerý lepší...1 1 1



Já už tomu takle neřikám ani...stačí když jedu vedle a slyšim jak vedlě mě přehazujou suchý listí 1 1 1
18:50:13
13.05.2008
james.bond
ja nevim ze to furt resite
18:22:02
13.05.2008
mb136gl
-> Petrxall: ja tiež dojem z jazdy celkom fajn, ale v kopci to už nejak nešlo, do mesta super auto1
17:57:24
13.05.2008
Nwkt
-> Petrxall: Já taky a subjektivně nastejno jako Rapid
17:51:35
13.05.2008
Syny
-> Petrxall: sim ja... Kombika - 4lidi a v kufru bordel... A jelo to asi jako stejne obsazena skodovka 1 Ale uznavam ze kdyz se to rozjelo tka to tu rychlst spis udrzelo nez shade... Ovsem rozjet to na tech treba 140km/h to bylo neco :)
17:29:20
13.05.2008
Zeke-ten šestý
Hodně Trpělivosti Potřebuješ....:)
17:21:16
13.05.2008
Petrxall
Mně by zajímalo kolik lidí z vás to auto řidilo
15:33:28
13.05.2008
Nwkt
-> darklord: ETKA - elektronický katalog dílů
13:43:32
13.05.2008
darklord
jedna offtopic otazka... ETCE? WTF?
13:25:16
13.05.2008
Syny
-> vhml: Hybaj Ty Pico 3
13:11:30
13.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Hodně Technických Problémů
13:09:42
13.05.2008
vhml
Jaký jsou vůbec přezdívky pro HTP??? Chtělo by to udělat nějakej souhrn...

Co vím já tak:

Hovno To Pojede

Honem To Prodej

Hukot Tří Pístů



co existuje dál???? 1
12:50:18
13.05.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
zlatý český motory 1.3 - 1.4mpi ...
11:13:36
13.05.2008
Labros
-> Milan 136: ohledně těch fotek, prostě jezdil delší dobu na vodu, to těm ventilům a spalovákům moc nepřidalo :)

Koukám klínový spalováky, jako na škodovce :) Aspoň má myslím ta HTP nějakej pokrokovej tvar dna pístů.
11:07:27
13.05.2008
Labros
-> King: Jasný, průměr za cestu do říše a z říše. Na dálnici ten computer ukazuje při dálniční rychlosti opravdu pod 7 litrů. Nevim teda, jestli to ukazuje opravdu o 10kmh víc .c)
09:48:28
13.05.2008
MOLSO
-> Yogi55: horko ťažko poskladane 3 3
09:44:08
13.05.2008
Yogi55
-> mb136gl: Hovno To Pojede
08:55:13
13.05.2008
Gryzly
Milan 136 12.05.08 18:44:39 napsal:
-> stejně jako když si rozebezeš ten motor. rozvodový kola vystřížený z plechu, rozvoďák vypadá jak řetěz z jízdního kola




A proto muže pak škodovka ve výběrovým řízení nabídnout auta za 1,1 miliardy a renault za 2. ;-)
22:11:47
12.05.2008
King
-> Labros: K tý spotřebě - tachometrovejch 135 je reálnejch 125 (ať nežeru :) , na tom se asi shodnem. A těch tvejch 7l/100 je pravděpodobně průměr za cestu do Říše (např.)?

Na cestě do Frankfurtu mám spotřebu přes 7l/100 a na tachometru 180, ale bylo by hodně odvážný tvrdit, že 2,0 tdci sosne při 170tce na dálku 7,4l/1004
20:49:38
12.05.2008
spartra
-> Milan 136: tak to nebude problém motoru
18:44:39
12.05.2008
Milan 136
-> Milos: to je blbost s těma brzdama zbytek auta je super.

-> Labros: jo tak jezdí jich kopice a na většině se serou běžný věci, ale ü fotek co jsem sem dal zůstává rozum stát. stejně jako když si rozebezeš ten motor. rozvodový kola vystřížený z plechu, rozvoďák vypadá jak řetěz z jízdního kola3

úplně nejhorší je jít po boleslavi. jdeš a kolem tebe vrrr vrrr samej wartburg
17:22:29
12.05.2008
U-Geen
-> Labros: no on je taky rozdil v hmotnosti Fav/Fabie...
10:46:34
12.05.2008
Labros
Milan 136 09.05.08 19:30:29 napsal: -> Mr.Lumpy: právě že se jich sere kopice. jeden čas nebyl týden avby se neměnila hlava nebo přeskočený rozvody

Čoveče a není ta četnost oprav daná spíš tím, kolik jich po silnicích jezdí? Já když jdu po Praze kolem nějaký rušnější silnice, tak se mi zdá, že kolem je to samej wartburg s katalyzátorem. Pomalu jiný zvuky než tříválcový HTP se z českých silnic neozývají. Mimochodem přes všechny svoje nedostatky ten motor je slušnej prodejní úspěch (když se tomu ještě trochu pomůže tak že se zákazníkům vnutí 4)
10:43:15
12.05.2008
Labros
Mám skoro stejné zkušenosti s 1.2HTP jako Petrxall, opravdu to jede asi až od 2500 otáček, ačkoliv to propagujou jako motor s vysokým krouťákem od nízkých otáček. Pak to jede dobře asi do 4000 otáček, pak to vadne. Ale moc nevěřím tý spotřebě 12 litrů při 150km/h, jezdil jsem tachometrových 135 s tou slabší 40kW i s 47kW a měl jsem spotřebu kolem 7 litrů. No ale vyloučený to není.
10:39:39
12.05.2008
Labros
-> Pedros: No obávám se že ta 1.2 40kW opravdu dostane od favorita na prdel, ale ne hned při rozjezdu, to se zdá ještě živá, dech jí dojde až tak při osmdesátce 4 Ono taky 40kW a 46kW, že.
09:03:38
12.05.2008
King
-> Milos: Ta máš asi na mysli závadu posilovače, ne?2 proti brzdám a podvozku obvykle moc námitek není, ale ta motorizace srovnání se stařičkou 120LS snese :)
09:00:34
12.05.2008
Milos
brzdy na tej 1,2ke mi pripominaju uzovku a pod bez posilovaca3
08:35:59
12.05.2008
King
-> mb136gl: "Zahrabat" předním kolem na asfaltu s předohrabem a zdechlinou HTP umí každej tydýt (aspoň na půl vteřiny) :))
08:30:50
12.05.2008
King
-> maca: To věřím, celej ten motor je jeden velká závada :)
08:28:35
12.05.2008
King
-> Petrxall: Díky za objektivní recenzi :) Jenom snad k tomu posilovači - tu jeho "citlivost" ocení možná tak 50kg slečna při parkování, ale pokud člověk čeká při ostřejší jízdě na členitější silnici nějakou odezvu od podvozku (jakože obvykle čeká a "započítává" jí do procesu řízení), pak tenhle tupej posilovač to spolehlivě odfiltruje. Nevím, jestli se už soudruzi z MB už nějak pochlapili a nenapgramovaly tam aspoň nějakej pokles posilovacího účinku s rostoucí rychlostí, protože to mě kdysi na fóbii oproti feldě neskutečně sralo :)
14:59:52
11.05.2008
Milan 136
-> spartra: no tak žežko porovnávat tříválec a čtyřválec
14:46:45
11.05.2008
spartra
-> Milan 136: ale nejsem z toho tak vyklepanej
14:29:27
11.05.2008
Milan 136
-> spartra: v golfu snad tříválec není ne?
14:21:01
11.05.2008
spartra
tak já přidám taky v práci 3 hrnky 1,4 tdi myslím 59kw nebo podobně, jede slušně, strašnej kostitřas oproti koncernovým vw golf
13:40:10
11.05.2008
Milan 136
-> maca: jsou i výjimky neříkám že ne. co kus to originál6

-> Nwkt: nevím, etka kolikrát ukazuje úplně debilní obrázky3
13:38:27
11.05.2008
Milan 136
-> Jakub M.: s tou 1.6 máš pravdu ale ve fabii tenhle motor nikdy nebyl. a ten obrázek vlevo nahoře je 1.4 TDI vím o čem mluvím. Právě že to není ze starýho TDi 66 kW s rotačním čerpadlem. je to úplně něco jinýh zkrácený 1.9 TDi PD.

jinak že 1.2 je zkrácená 1.6 je totální hovadina. sorry za výraz ale to je naprosto něco odlišnýho. blok má v polovině dělící rovinu a zároveň je spodním víkem ložisek kliky, rozvod je řetězem no prostě úplně neco jinýho než 1.6
13:32:24
11.05.2008
maca
kamarád má 1.2 40kw má najeto 170000km bez jediné závady5
12:31:31
11.05.2008
Jakub M.
-> Milan 136: 10.05.08 20:03:16

to 1,6 Mpi může být klidně také 1,2.. je to totiž tzv."stavebnicový motor" VW = dělal se od objemu 1,0 až do 1,8 a pak stejný blok a litinová hlava = 2,0. Jiný obsah se dosahoval pochopitelně změnou vrtání/zdvih, tak jako kdysi u Žigulíků atd... a ta 1,4 TDi bude nejspíš 1,2 12V... teda alespoň ta hlava vypadá dost podobně podle toho jak jsem na to koukal v motorárně v M. B. 1,4 TDi vychází z motoru 1,9TDi/66kW(pouze dohady) a 1,2HTP je prakticky zkrácenej blok celohliníkové koncernové 1,6 Mpi (74-75kW)
12:12:57
11.05.2008
Nwkt
-> Milan 136 10.05.08 20:03:16: A proč to je v ETCE pod motorem 1,2? 3
00:25:06
11.05.2008
Petrxall
Tak mám tu čest, že jako služební sem dostal novou 1.2HTP 44kW a musim říct, že i když sem ze začátku byl z toho hodně špatnej, časem si člověk zvykne a že byla uplně npvá, trochu sem si ji naučil jezdit a celkem do těch 100 to jede, ale i tak to není žádnej zázrak ještě při tý průměrný spotřebě 7,5 - 8 litrů. Čekal jsem že to pojede už od nízkejch otáček, ale rozjíždět se to začíná až tak od 2,5 po zhruba 5 tisíc.. u rapida sem byl zvyklej že to zrychlovalo až do červenýho pole, tady to prostě pak už jen řve a nejede, takže točit to nemá smysl. Pokud to naložíte nebo zapřáhnete vlek tak to se mi už i stalo, že do kopce byla pomalu i dvojka hodně. Na dálnici max 160, z kopce max 180. Spotřeba při 100 zhruba 3-5 litrů a při 150 12 litrů!! No prostě na normál ježdění to stačí, ale na pro závodní jezdce to není, ale taky sem se s tim vyblb, podvozek fábie se mi docela zamlouvá a citlivej posilovač má taky něco do sebe, interiér taky supr,škoda jen že je to tak vysoký. Co mě překvapilo, že se po 40 letech vrátila možnost rozsvícení jedný strany světel pomocí blinkru.
Extreme Tyres