skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Super motor 1.2 Htp
17:49:36
14.05.2008
14.05.2008

Petrxall
-> Nwkt: Rapid má lepší motor, pokud se bavíme o 136
12:27:02
14.05.2008
14.05.2008

xtuner
-> Labros:




12:01:32
14.05.2008
14.05.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Labros: vole
tak to se ti povedlo








11:43:11
14.05.2008
14.05.2008

Labros
11:42:55
14.05.2008
14.05.2008

Labros
-> Milan 136: tak to o kšefty opravdu nemáte nouzi
09:47:12
14.05.2008
14.05.2008

itchy
este su 2 co sme cez vikend preberali
Hijó Ty Pi.o
Hýba Tam Píst
Hijó Ty Pi.o
Hýba Tam Píst
20:42:14
13.05.2008
13.05.2008

Milan 136
-> Labros: ee žádná voda právě že. ta neubyla ani o decku. ale ty ventily jsou vždy popraskaný ale takhle moc jsem ještě předtím neviděl. a vetšinou má ten podpálenej ventil vytahaný vodítko jako prase:)
-> Petrxall: já jsem řídil mnoho exemplářů. sám jsem jel s fabií II htp do boleslavi na školení po dálnici 160 když se to přemluví tak to jede. ale nesmí se přibrat stopař nebo naložit kufr
-> Petrxall: já jsem řídil mnoho exemplářů. sám jsem jel s fabií II htp do boleslavi na školení po dálnici 160 když se to přemluví tak to jede. ale nesmí se přibrat stopař nebo naložit kufr
19:06:18
13.05.2008
13.05.2008

havlik
-> Fén: proti normálnímu ne proti tomu zlomenýmu taky vcelku nic moc
ale nechtěl bych to.

19:05:24
13.05.2008
13.05.2008

Fén
-> havlik: Máš něco proti šestiválci? :o)))
19:03:01
13.05.2008
13.05.2008

havlik
njn zlomenej šestiválec co by ste nechtěli



19:01:59
13.05.2008
13.05.2008

Martin136COUPE
-> vhml:
To majinko shrnu:
Hodně Teče Palivo
Haťa Titla Power
Hned To Poflusej
Hádání Tří Pístů
Hle Taky Pičus
Hravě To Předjedeš
Hyper Turbo Pohon
High Throttle Performence
Hodně Ti Pomůže
High Tech Produkt
Hovno To Pojede
Hodně Tlač Plyn
Hned To Prodej
Hyper Turbo Potkan
Honem To Prodej
Hodně Tomu Přidávej
Hovnocuc Tě Předjede
Horko Těžko Poskládáné
Hukot Tří Pístů
Někerý horší někerý lepší...
Já už tomu takle neřikám ani...stačí když jedu vedle a slyšim jak vedlě mě přehazujou suchý listí

To majinko shrnu:
Hodně Teče Palivo
Haťa Titla Power
Hned To Poflusej
Hádání Tří Pístů
Hle Taky Pičus
Hravě To Předjedeš
Hyper Turbo Pohon
High Throttle Performence
Hodně Ti Pomůže
High Tech Produkt
Hovno To Pojede
Hodně Tlač Plyn
Hned To Prodej
Hyper Turbo Potkan
Honem To Prodej
Hodně Tomu Přidávej
Hovnocuc Tě Předjede
Horko Těžko Poskládáné
Hukot Tří Pístů
Někerý horší někerý lepší...



Já už tomu takle neřikám ani...stačí když jedu vedle a slyšim jak vedlě mě přehazujou suchý listí



18:50:13
13.05.2008
13.05.2008

james.bond
ja nevim ze to furt resite
18:22:02
13.05.2008
13.05.2008

mb136gl
-> Petrxall: ja tiež dojem z jazdy celkom fajn, ale v kopci to už nejak nešlo, do mesta super auto

17:57:24
13.05.2008
13.05.2008

Nwkt
-> Petrxall: Já taky a subjektivně nastejno jako Rapid
17:51:35
13.05.2008
13.05.2008

Syny
-> Petrxall: sim ja... Kombika - 4lidi a v kufru bordel... A jelo to asi jako stejne obsazena skodovka
Ale uznavam ze kdyz se to rozjelo tka to tu rychlst spis udrzelo nez shade... Ovsem rozjet to na tech treba 140km/h to bylo neco :)

17:29:20
13.05.2008
13.05.2008

Zeke-ten šestý
Hodně Trpělivosti Potřebuješ....:)
17:21:16
13.05.2008
13.05.2008

Petrxall
Mně by zajímalo kolik lidí z vás to auto řidilo
15:33:28
13.05.2008
13.05.2008

Nwkt
-> darklord: ETKA - elektronický katalog dílů
13:43:32
13.05.2008
13.05.2008

darklord
jedna offtopic otazka... ETCE? WTF?
13:25:16
13.05.2008
13.05.2008

Syny
-> vhml: Hybaj Ty Pico 

13:11:30
13.05.2008
13.05.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Hodně Technických Problémů
13:09:42
13.05.2008
13.05.2008

vhml
Jaký jsou vůbec přezdívky pro HTP??? Chtělo by to udělat nějakej souhrn...
Co vím já tak:
Hovno To Pojede
Honem To Prodej
Hukot Tří Pístů
co existuje dál????
Co vím já tak:
Hovno To Pojede
Honem To Prodej
Hukot Tří Pístů
co existuje dál????

12:50:18
13.05.2008
13.05.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
zlatý český motory 1.3 - 1.4mpi ...
11:13:36
13.05.2008
13.05.2008

Labros
-> Milan 136: ohledně těch fotek, prostě jezdil delší dobu na vodu, to těm ventilům a spalovákům moc nepřidalo :)
Koukám klínový spalováky, jako na škodovce :) Aspoň má myslím ta HTP nějakej pokrokovej tvar dna pístů.
Koukám klínový spalováky, jako na škodovce :) Aspoň má myslím ta HTP nějakej pokrokovej tvar dna pístů.
11:07:27
13.05.2008
13.05.2008

Labros
-> King: Jasný, průměr za cestu do říše a z říše. Na dálnici ten computer ukazuje při dálniční rychlosti opravdu pod 7 litrů. Nevim teda, jestli to ukazuje opravdu o 10kmh víc .c)
09:48:28
13.05.2008
13.05.2008

MOLSO
-> Yogi55: horko ťažko poskladane



09:44:08
13.05.2008
13.05.2008

Yogi55
-> mb136gl: Hovno To Pojede
08:55:13
13.05.2008
13.05.2008

Gryzly
Milan 136 12.05.08 18:44:39 napsal:
-> stejně jako když si rozebezeš ten motor. rozvodový kola vystřížený z plechu, rozvoďák vypadá jak řetěz z jízdního kola
A proto muže pak škodovka ve výběrovým řízení nabídnout auta za 1,1 miliardy a renault za 2. ;-)
-> stejně jako když si rozebezeš ten motor. rozvodový kola vystřížený z plechu, rozvoďák vypadá jak řetěz z jízdního kola
A proto muže pak škodovka ve výběrovým řízení nabídnout auta za 1,1 miliardy a renault za 2. ;-)
22:11:47
12.05.2008
12.05.2008

King
-> Labros: K tý spotřebě - tachometrovejch 135 je reálnejch 125 (ať nežeru :) , na tom se asi shodnem. A těch tvejch 7l/100 je pravděpodobně průměr za cestu do Říše (např.)?
Na cestě do Frankfurtu mám spotřebu přes 7l/100 a na tachometru 180, ale bylo by hodně odvážný tvrdit, že 2,0 tdci sosne při 170tce na dálku 7,4l/100
Na cestě do Frankfurtu mám spotřebu přes 7l/100 a na tachometru 180, ale bylo by hodně odvážný tvrdit, že 2,0 tdci sosne při 170tce na dálku 7,4l/100

20:49:38
12.05.2008
12.05.2008

spartra
-> Milan 136: tak to nebude problém motoru
18:44:39
12.05.2008
12.05.2008

Milan 136
-> Milos: to je blbost s těma brzdama zbytek auta je super.
-> Labros: jo tak jezdí jich kopice a na většině se serou běžný věci, ale ü fotek co jsem sem dal zůstává rozum stát. stejně jako když si rozebezeš ten motor. rozvodový kola vystřížený z plechu, rozvoďák vypadá jak řetěz z jízdního kola
úplně nejhorší je jít po boleslavi. jdeš a kolem tebe vrrr vrrr samej wartburg
-> Labros: jo tak jezdí jich kopice a na většině se serou běžný věci, ale ü fotek co jsem sem dal zůstává rozum stát. stejně jako když si rozebezeš ten motor. rozvodový kola vystřížený z plechu, rozvoďák vypadá jak řetěz z jízdního kola

úplně nejhorší je jít po boleslavi. jdeš a kolem tebe vrrr vrrr samej wartburg
17:22:29
12.05.2008
12.05.2008

U-Geen
-> Labros: no on je taky rozdil v hmotnosti Fav/Fabie...
10:46:34
12.05.2008
12.05.2008

Labros
Milan 136 09.05.08 19:30:29 napsal: -> Mr.Lumpy: právě že se jich sere kopice. jeden čas nebyl týden avby se neměnila hlava nebo přeskočený rozvody
Čoveče a není ta četnost oprav daná spíš tím, kolik jich po silnicích jezdí? Já když jdu po Praze kolem nějaký rušnější silnice, tak se mi zdá, že kolem je to samej wartburg s katalyzátorem. Pomalu jiný zvuky než tříválcový HTP se z českých silnic neozývají. Mimochodem přes všechny svoje nedostatky ten motor je slušnej prodejní úspěch (když se tomu ještě trochu pomůže tak že se zákazníkům vnutí
)
Čoveče a není ta četnost oprav daná spíš tím, kolik jich po silnicích jezdí? Já když jdu po Praze kolem nějaký rušnější silnice, tak se mi zdá, že kolem je to samej wartburg s katalyzátorem. Pomalu jiný zvuky než tříválcový HTP se z českých silnic neozývají. Mimochodem přes všechny svoje nedostatky ten motor je slušnej prodejní úspěch (když se tomu ještě trochu pomůže tak že se zákazníkům vnutí

10:43:15
12.05.2008
12.05.2008

Labros
Mám skoro stejné zkušenosti s 1.2HTP jako Petrxall, opravdu to jede asi až od 2500 otáček, ačkoliv to propagujou jako motor s vysokým krouťákem od nízkých otáček. Pak to jede dobře asi do 4000 otáček, pak to vadne. Ale moc nevěřím tý spotřebě 12 litrů při 150km/h, jezdil jsem tachometrových 135 s tou slabší 40kW i s 47kW a měl jsem spotřebu kolem 7 litrů. No ale vyloučený to není.
10:39:39
12.05.2008
12.05.2008

Labros
-> Pedros: No obávám se že ta 1.2 40kW opravdu dostane od favorita na prdel, ale ne hned při rozjezdu, to se zdá ještě živá, dech jí dojde až tak při osmdesátce
Ono taky 40kW a 46kW, že.

09:03:38
12.05.2008
12.05.2008

King
-> Milos: Ta máš asi na mysli závadu posilovače, ne?
proti brzdám a podvozku obvykle moc námitek není, ale ta motorizace srovnání se stařičkou 120LS snese :)

09:00:34
12.05.2008
12.05.2008

Milos
brzdy na tej 1,2ke mi pripominaju uzovku a pod bez posilovaca

08:35:59
12.05.2008
12.05.2008

King
-> mb136gl: "Zahrabat" předním kolem na asfaltu s předohrabem a zdechlinou HTP umí každej tydýt (aspoň na půl vteřiny) :))
08:30:50
12.05.2008
12.05.2008

King
-> maca: To věřím, celej ten motor je jeden velká závada :)
08:28:35
12.05.2008
12.05.2008

King
-> Petrxall: Díky za objektivní recenzi :) Jenom snad k tomu posilovači - tu jeho "citlivost" ocení možná tak 50kg slečna při parkování, ale pokud člověk čeká při ostřejší jízdě na členitější silnici nějakou odezvu od podvozku (jakože obvykle čeká a "započítává" jí do procesu řízení), pak tenhle tupej posilovač to spolehlivě odfiltruje. Nevím, jestli se už soudruzi z MB už nějak pochlapili a nenapgramovaly tam aspoň nějakej pokles posilovacího účinku s rostoucí rychlostí, protože to mě kdysi na fóbii oproti feldě neskutečně sralo :)
14:59:52
11.05.2008
11.05.2008

Milan 136
-> spartra: no tak žežko porovnávat tříválec a čtyřválec
14:46:45
11.05.2008
11.05.2008

spartra
-> Milan 136: ale nejsem z toho tak vyklepanej
14:29:27
11.05.2008
11.05.2008

Milan 136
-> spartra: v golfu snad tříválec není ne?
14:21:01
11.05.2008
11.05.2008

spartra
tak já přidám taky v práci 3 hrnky 1,4 tdi myslím 59kw nebo podobně, jede slušně, strašnej kostitřas oproti koncernovým vw golf
13:40:10
11.05.2008
11.05.2008

Milan 136
-> maca: jsou i výjimky neříkám že ne. co kus to originál
-> Nwkt: nevím, etka kolikrát ukazuje úplně debilní obrázky

-> Nwkt: nevím, etka kolikrát ukazuje úplně debilní obrázky

13:38:27
11.05.2008
11.05.2008

Milan 136
-> Jakub M.: s tou 1.6 máš pravdu ale ve fabii tenhle motor nikdy nebyl. a ten obrázek vlevo nahoře je 1.4 TDI vím o čem mluvím. Právě že to není ze starýho TDi 66 kW s rotačním čerpadlem. je to úplně něco jinýh zkrácený 1.9 TDi PD.
jinak že 1.2 je zkrácená 1.6 je totální hovadina. sorry za výraz ale to je naprosto něco odlišnýho. blok má v polovině dělící rovinu a zároveň je spodním víkem ložisek kliky, rozvod je řetězem no prostě úplně neco jinýho než 1.6
jinak že 1.2 je zkrácená 1.6 je totální hovadina. sorry za výraz ale to je naprosto něco odlišnýho. blok má v polovině dělící rovinu a zároveň je spodním víkem ložisek kliky, rozvod je řetězem no prostě úplně neco jinýho než 1.6
13:32:24
11.05.2008
11.05.2008

maca
kamarád má 1.2 40kw má najeto 170000km bez jediné závady

12:31:31
11.05.2008
11.05.2008

Jakub M.
-> Milan 136: 10.05.08 20:03:16
to 1,6 Mpi může být klidně také 1,2.. je to totiž tzv."stavebnicový motor" VW = dělal se od objemu 1,0 až do 1,8 a pak stejný blok a litinová hlava = 2,0. Jiný obsah se dosahoval pochopitelně změnou vrtání/zdvih, tak jako kdysi u Žigulíků atd... a ta 1,4 TDi bude nejspíš 1,2 12V... teda alespoň ta hlava vypadá dost podobně podle toho jak jsem na to koukal v motorárně v M. B. 1,4 TDi vychází z motoru 1,9TDi/66kW(pouze dohady) a 1,2HTP je prakticky zkrácenej blok celohliníkové koncernové 1,6 Mpi (74-75kW)
to 1,6 Mpi může být klidně také 1,2.. je to totiž tzv."stavebnicový motor" VW = dělal se od objemu 1,0 až do 1,8 a pak stejný blok a litinová hlava = 2,0. Jiný obsah se dosahoval pochopitelně změnou vrtání/zdvih, tak jako kdysi u Žigulíků atd... a ta 1,4 TDi bude nejspíš 1,2 12V... teda alespoň ta hlava vypadá dost podobně podle toho jak jsem na to koukal v motorárně v M. B. 1,4 TDi vychází z motoru 1,9TDi/66kW(pouze dohady) a 1,2HTP je prakticky zkrácenej blok celohliníkové koncernové 1,6 Mpi (74-75kW)
12:12:57
11.05.2008
11.05.2008

Nwkt
-> Milan 136 10.05.08 20:03:16: A proč to je v ETCE pod motorem 1,2? 

00:25:06
11.05.2008
11.05.2008

Petrxall
Tak mám tu čest, že jako služební sem dostal novou 1.2HTP 44kW a musim říct, že i když sem ze začátku byl z toho hodně špatnej, časem si člověk zvykne a že byla uplně npvá, trochu sem si ji naučil jezdit a celkem do těch 100 to jede, ale i tak to není žádnej zázrak ještě při tý průměrný spotřebě 7,5 - 8 litrů. Čekal jsem že to pojede už od nízkejch otáček, ale rozjíždět se to začíná až tak od 2,5 po zhruba 5 tisíc.. u rapida sem byl zvyklej že to zrychlovalo až do červenýho pole, tady to prostě pak už jen řve a nejede, takže točit to nemá smysl. Pokud to naložíte nebo zapřáhnete vlek tak to se mi už i stalo, že do kopce byla pomalu i dvojka hodně. Na dálnici max 160, z kopce max 180. Spotřeba při 100 zhruba 3-5 litrů a při 150 12 litrů!! No prostě na normál ježdění to stačí, ale na pro závodní jezdce to není, ale taky sem se s tim vyblb, podvozek fábie se mi docela zamlouvá a citlivej posilovač má taky něco do sebe, interiér taky supr,škoda jen že je to tak vysoký. Co mě překvapilo, že se po 40 letech vrátila možnost rozsvícení jedný strany světel pomocí blinkru.