Super motor 1.2 Htp

prohledat
471 příspěvků (zobrazeno 272 až 321) od 08.05.2008 do 13.07.2008, založil/a Milan 136
řadit dle data
09:57:48
16.05.2008
Labros
-> Nwkt: jo jenže s 1,4 a lehkým autem 4
09:55:13
16.05.2008
Nwkt
-> Labros: Tam taky valim 130 3 3 3
09:54:20
16.05.2008
Jaktak
Labros 16.05.08 09:49:49 napsal: Ale abych se toho HTP motoru zastal, tak když jezdim po D5 směr Německo tak kolikrát ta HTP mě do kopce dojíždí nebo předjíždí, když jedu nějak kolem 120 skutečných do toho prudšího kopce před Plzní směr Rozvadov jak je odbočka na Rokycany pak je celkem prudkej kopece. Tak tam ty HTP valí v pohodě 130. Což zase myslím že na tu hmotnost auta a zdvihovej objem 1.2 není špatný, když třeba s Thalií 1.4 je údajně nemožný udržet na dálnici 130. to je blbost ne? Strejda ma clio 1,2 a jede to 130 v pohode tak proc by thalia mela mit problem?
09:49:49
16.05.2008
Labros
Ale abych se toho HTP motoru zastal, tak když jezdim po D5 směr Německo tak kolikrát ta HTP mě do kopce dojíždí nebo předjíždí, když jedu nějak kolem 120 skutečných do toho prudšího kopce před Plzní směr Rozvadov jak je odbočka na Rokycany pak je celkem prudkej kopece. Tak tam ty HTP valí v pohodě 130. Což zase myslím že na tu hmotnost auta a zdvihovej objem 1.2 není špatný, když třeba s Thalií 1.4 je údajně nemožný udržet na dálnici 130.
09:46:58
16.05.2008
Labros
Tak podle minosurkala.webpark.cz/Sk oda/udajfab.htm je to 72×61,2 jak říká vhml. Výkon a krouťák to má jak Š120 :)
09:44:39
16.05.2008
Labros
-> mAATT: -> vhml: ok dík za objasnění. Takže možná do toho 1.0 jdou vložky ze 120ky :)))
00:08:40
16.05.2008
MOLSO
-> minno: ale stále to ide "len na tri valce" 3 3 3 3 3
00:02:49
16.05.2008
minno
-> limuhob: a na výmenu piestov stačia 3 kusy1
23:35:37
15.05.2008
limuhob
tak jsem se probral diskuzí o HTP, ale musím připomenout, že tento motor má i výhody oproti 4.-válcům - na výměnu svíček stačí koupit jen 3 ks svíček1
20:39:27
15.05.2008
havlik
-> Milan 136: jo jo jasný pak by teoreticky mohlo bejt dobře proveditelný z toho 1.0 udělat 1.4
20:38:10
15.05.2008
Milan 136
-> suri: ano je.

-> havlik: na první pohled to nepoznáš. i kódy to má dost podobný. AQW a AQV
20:35:32
15.05.2008
suri
19:38:53
15.05.2008
havlik
-> Milan 136: to jo to je více než pravděpodobný
19:37:17
15.05.2008
Milan 136
-> havlik: však jo. jen je to litr. ale oproti VW 1.0 OHC to je jak tříkolka:-)
19:32:37
15.05.2008
havlik
-> mAATT: ale takhle to teda vypadá jak normální 1.4MPI fabia
18:30:40
15.05.2008
mAATT
Ve fabii junior má 1,0 mpi objem 996ccm, v ibize 999ccm, takže to bude jinej motor, v Ibize nejspíš teda VW...

jinak tady přikládám fotku Lupa 1,0 Mpi
zvětšit Super motor 1.2 Htp - obrázek od mAATT vložen 15.05.2008 18:30:40
18:09:53
15.05.2008
mAATT
-> Labros: 1,0 Mpi škodováckej se dával do VW Lupa, možná i do Seatu Arosa když je to vlastně jedno a to samý auto:) do Ibizy, Cordoby a Pola se myslim dávali 1,0 OHC od VW..ale jistej si jsem akorát tim lupem..
17:02:07
15.05.2008
vhml
-> Crestik: převody to má stejný, jenom stálák takhle krátkej...
16:32:21
15.05.2008
Crestik
-> Syny: tak nejde jenom o poměr diferáku, ale i o poměry jednotlivých stupňů...dostaneš ulně stejný převod, pokud budeš mít na diferáku poměr 4 nebo 5, ale změníš poměry na ozub. kolech jednotlivých převodů.
16:16:20
15.05.2008
Syny
-> vhml: 4,9? Tyjo to jenom tak cuklo s tim autem na jednicku ne?
16:04:25
15.05.2008
vhml
-> petr s: 72 x 61,2 , stálej převod 4,9
15:46:00
15.05.2008
Jaktak
-> Labros: jestli byl skodovackej na 100% nevim, ale mel myslim kolem 37 kw coz by asi tak odpovidalo tomu skodovackymu.
13:57:44
15.05.2008
petr s
-> Labros 15.05.08 13:51:49: Vrtání 72 a zdvih 63 ale nevím přesně
13:51:49
15.05.2008
Labros
-> vhml: akorát ne 68*68 - jaký že to má parametry? vim že buď vrtání nebo kliku to má stejnou s fábií 1.4
13:49:30
15.05.2008
Labros
-> vhml: já vim, jen mě prostě překvapilo, že tenhle motor prastarý konstrukce se stal takhle slavnej 4 a že západoněmecký a španělský soudruzi na něj museli koukat jak tele na vrata, co to tam ten koncern dává, že to nemá na hlavě žádný rozvodový kolo, že tomu za studena cvakaj ventily, atd 4
13:43:15
15.05.2008
vhml
-> Labros: prostě motor z litra s hliníkovým osmikanálem :-D že toho soudruzi za těch 40 let vymysleli hodně :-D
13:38:37
15.05.2008
Labros
-> Jaktak: takže to byl ten škodováckej OHV? Tak to je teda nakonec slavnej motor.
13:18:59
15.05.2008
Jaktak
V 1,0 ibize jsem jel mela krasny lity kola, zlutou barvu a ladak byla pekna, ale ten motor k tomu vubec nesedel.
12:49:16
15.05.2008
vhml
1,0 se dávala i do socka edition Cordoby....
12:44:11
15.05.2008
Labros
-> havlik: v čechách se žádná fabie 1.2 čtyřválec neprodávala, ale na export se montovaly i jiný motory, tak to není vyloučený.

Nevíte někdo, montovala se škodovácká 1.4 a 1.0 i do Pol/Ibizí? Vim že Pola i Ibizy 1.0 a 1.4 existovaly v době, kdy se do fabií dávaly tyhle starý dobrý osmiventily, ale zajímalo by mě, jestli se proslavily i v jiných koncernových značkách - to by byl asi historickej úspěch tohohle prastarýho motoru 4
12:40:12
15.05.2008
Labros
-> Syny: No právě, až to po sobě budeš číst po pěti letech, tak si budeš říkat, jak já sem v tom mohl jezdit, ale byla to krásná doba 1
12:34:40
15.05.2008
Syny
-> Labros: Tyjo, vis jak, kdyz zacvrlikaj ventili tak aspon vim ze se neco deje, to ty novy auta nedelaj. Tam proste rekne RJ ne ne ne a je po prdeli 3

A s tim hicem... Nikdy mi nedelalo problem v sebevetsich hicech v tom aute bejt... Stahnuty okynku a kratasy s trickem (nebo v extremech i bez tricka) to vzdycky poresili. Akorad mi sralo, ze na ten volant se pomalu nedalo ze zecatku sahnout 1

Ale tak vsecko je to o zvyku. Kdybych si na to novy zvyk, tak by me pak skodovka pripadala asi jako slusnej haluz 40
09:23:37
15.05.2008
Labros
-> Gryzly: 3 tak to je zkouška loajality 3

Teďka jak začalo teplý počasí, tak se na krajnicích množí auta s ruplou hadicí od chladiče. Třeba na sjezdech z jižní spojky, za prvním semaforem to šoupnou na chodník. V neděli jsem viděl na R7 dálkovej autobus s obrovskou louží pod zadkem ...
09:18:15
15.05.2008
Gryzly
-> Labros: já včera jel před osmou do práce a potkal jsem zelenou šáde, zrovna začali měnit ruplou poloosu, když jsem jel kolem jedenácté zpět tak už to stálo zase na třech kolech.
09:06:54
15.05.2008
Labros
To je furt nekonečná diskuze co je lepší, HTP nebo fakír 1 Uvědomte si, že 1.2 je 1.2 a 1.3 je 1.3, že ty auta budou asi podobně líný a možná jedno z nich pojede o kousek rychleji, možná to bude to lehčí z nich, ale pořád je to žabomyší válka. Já jsem jezdil mimojiné s fábií i s fakírem a s obojím se jezdí po městě slušně, a o to jde, to HTP není na ježdění 160kmh po dálnici. Největší průser toho 1.2 je ta životnost, to asi fakt hrubě podcenili. No není asi daleko doba, kdy u krajnice budeme potkávat víc fábií 1.2 s otevřenou kapotou, než dneska fakírů a škodovek 1
09:00:06
15.05.2008
Labros
-> Syny: Ty si vůl 3 Chybí mu cvrlikání ventilů a hic 1
08:13:57
15.05.2008
minno
-> Syny: jj v schade v lete prilis teplo a v zime prilis zima3
00:42:09
15.05.2008
Syny
-> minno: Me na tej nasi Octavii vadilo to, ze kdyz slapnu na plyn az na zem, tka se nic nedelo 3 Proste to auto si jelo furt tka vlazne a zvolna pridavalo (pro rejpali byli sme tam 4 a je to 1,6 MPi). Skodovce kdyz se slapne na plyn tak aspon zacnou cvrlikat ventili (detonacni psalovani - opet pro rejpali :) ). Jinak mi taky neskutecne nesednul posilovac rizeni... Je to strasnej nezvyk necitit kazdej kaminek na ceste... Jako snek u skodovky je tkay kapitola sama prosebe, ale cistokrevnej hreben bez posilovace je the best :) Aspon u shade s lehkym cumakem... A za posledni co mi strasne vadi je klima... V prvni rade sem to okamzite odmarodil... Inu vono v aute 18 a venku 40 je palka :D ale i kdyz to nebyl takovej skok, tak me prisel ten vzduch takovej umelej :) Proste shadne je nejvic a hotovo 3 3 3
22:35:49
14.05.2008
minno
čo mi najviac vadí na nových autách je ten nechutne "umelý plyn", divná reakcia na pedál, karbeč je karbeč1
22:15:53
14.05.2008
RomanT
-> mb136gl: ve vrchlabsky fabrice znamena HTP jedine: Hovno To Pojede :)
21:59:38
14.05.2008
havlik
-> King: proto sem tam psal v seriovém stavu4
21:57:34
14.05.2008
Martin136COUPE
-> King: Takle to máš kámoš v užofce a navíc spřažený klapky na přetryskovanym karbu + setrvák -4kg...nářez auto...1 1 1
21:51:18
14.05.2008
King
-> havlik: Mno, já jsem v době releasnutí onoho 3válcového zázraku zrovna na cestách do práce sedlal shade se 4q/4,22 v kombinaci s fávomotorem. Novopečené oběti simply clever reklamy měli občas snahu demonstrovat technologickou převahu nad old-school MB prodaktem, ale zvláš't do kopce jsem s nima s rozkoší vytíral řiť jak s housetem :)
21:49:28
14.05.2008
Nwkt
-> King: 3 3 3 Pokud dálnice povede ze skály tak proč ne 3
21:46:07
14.05.2008
havlik
-> King 14.05.08 21:45:29: 3 3
21:45:29
14.05.2008
King
-> Milan 136: Až mě někdy na dálnici převálcuje nějaká HTP skutečnou 160tkou kupuju na Hrocháč bednu šampusu :)
21:44:34
14.05.2008
havlik
já to taky řídil combi tu silnější najeto asi 5tis km a nebylo to tak hrozný ale když sem měl pak porovnání s 1.4MPI a posléze i 1.4 16V tak to byl děs běs. Ale jezdit se s tim nechalo řekl bych že lepší jak fáčko nebo škodovka v serii
21:41:55
14.05.2008
King
-> Petrxall: Petrxall 13.05.08 17:21:16 napsal:

Mně by zajímalo kolik lidí z vás to auto řidilo




Inu, měl jsem tu čest s Hatátitlá po několit tisíc km a od těch dob jsem vděčný za jakýkoliv auto se skutečným motorem :)
21:38:20
14.05.2008
King
-> Labros: Nevím, jak u technologickýho skvostu, jež se zove fábia, ale palubní počítač mondea je, co se spotřeby týče hodně velkej optimista. Zatímco dlouhodobej průměr spotřeby ukazuje 6,6l/100, v reálu to vypadá tak, že množství nafty natankovaný na CCSku lomeno počtem km dává spotřebu o 10-15pct vyšší.
17:56:41
14.05.2008
Nwkt
-> Petrxall: 130
Extreme Tyres