-> havlik: v čechách se žádná fabie 1.2 čtyřválec neprodávala, ale na export se montovaly i jiný motory, tak to není vyloučený.
Nevíte někdo, montovala se škodovácká 1.4 a 1.0 i do Pol/Ibizí? Vim že Pola i Ibizy 1.0 a 1.4 existovaly v době, kdy se do fabií dávaly tyhle starý dobrý osmiventily, ale zajímalo by mě, jestli se proslavily i v jiných koncernových značkách - to by byl asi historickej úspěch tohohle prastarýho motoru
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Super motor 1.2 Htp
12:44:11
15.05.2008
15.05.2008
Labros
12:40:12
15.05.2008
15.05.2008
Labros
-> Syny: No právě, až to po sobě budeš číst po pěti letech, tak si budeš říkat, jak já sem v tom mohl jezdit, ale byla to krásná doba
12:34:40
15.05.2008
15.05.2008
Syny
-> Labros: Tyjo, vis jak, kdyz zacvrlikaj ventili tak aspon vim ze se neco deje, to ty novy auta nedelaj. Tam proste rekne RJ ne ne ne a je po prdeli
A s tim hicem... Nikdy mi nedelalo problem v sebevetsich hicech v tom aute bejt... Stahnuty okynku a kratasy s trickem (nebo v extremech i bez tricka) to vzdycky poresili. Akorad mi sralo, ze na ten volant se pomalu nedalo ze zecatku sahnout
Ale tak vsecko je to o zvyku. Kdybych si na to novy zvyk, tak by me pak skodovka pripadala asi jako slusnej haluz
A s tim hicem... Nikdy mi nedelalo problem v sebevetsich hicech v tom aute bejt... Stahnuty okynku a kratasy s trickem (nebo v extremech i bez tricka) to vzdycky poresili. Akorad mi sralo, ze na ten volant se pomalu nedalo ze zecatku sahnout
Ale tak vsecko je to o zvyku. Kdybych si na to novy zvyk, tak by me pak skodovka pripadala asi jako slusnej haluz
09:23:37
15.05.2008
15.05.2008
Labros
-> Gryzly: tak to je zkouška loajality
Teďka jak začalo teplý počasí, tak se na krajnicích množí auta s ruplou hadicí od chladiče. Třeba na sjezdech z jižní spojky, za prvním semaforem to šoupnou na chodník. V neděli jsem viděl na R7 dálkovej autobus s obrovskou louží pod zadkem ...
Teďka jak začalo teplý počasí, tak se na krajnicích množí auta s ruplou hadicí od chladiče. Třeba na sjezdech z jižní spojky, za prvním semaforem to šoupnou na chodník. V neděli jsem viděl na R7 dálkovej autobus s obrovskou louží pod zadkem ...
09:18:15
15.05.2008
15.05.2008
Gryzly
-> Labros: já včera jel před osmou do práce a potkal jsem zelenou šáde, zrovna začali měnit ruplou poloosu, když jsem jel kolem jedenácté zpět tak už to stálo zase na třech kolech.
09:06:54
15.05.2008
15.05.2008
Labros
To je furt nekonečná diskuze co je lepší, HTP nebo fakír Uvědomte si, že 1.2 je 1.2 a 1.3 je 1.3, že ty auta budou asi podobně líný a možná jedno z nich pojede o kousek rychleji, možná to bude to lehčí z nich, ale pořád je to žabomyší válka. Já jsem jezdil mimojiné s fábií i s fakírem a s obojím se jezdí po městě slušně, a o to jde, to HTP není na ježdění 160kmh po dálnici. Největší průser toho 1.2 je ta životnost, to asi fakt hrubě podcenili. No není asi daleko doba, kdy u krajnice budeme potkávat víc fábií 1.2 s otevřenou kapotou, než dneska fakírů a škodovek
09:00:06
15.05.2008
15.05.2008
Labros
-> Syny: Ty si vůl Chybí mu cvrlikání ventilů a hic
08:13:57
15.05.2008
15.05.2008
minno
-> Syny: jj v schade v lete prilis teplo a v zime prilis zima
00:42:09
15.05.2008
15.05.2008
Syny
-> minno: Me na tej nasi Octavii vadilo to, ze kdyz slapnu na plyn az na zem, tka se nic nedelo Proste to auto si jelo furt tka vlazne a zvolna pridavalo (pro rejpali byli sme tam 4 a je to 1,6 MPi). Skodovce kdyz se slapne na plyn tak aspon zacnou cvrlikat ventili (detonacni psalovani - opet pro rejpali :) ). Jinak mi taky neskutecne nesednul posilovac rizeni... Je to strasnej nezvyk necitit kazdej kaminek na ceste... Jako snek u skodovky je tkay kapitola sama prosebe, ale cistokrevnej hreben bez posilovace je the best :) Aspon u shade s lehkym cumakem... A za posledni co mi strasne vadi je klima... V prvni rade sem to okamzite odmarodil... Inu vono v aute 18 a venku 40 je palka :D ale i kdyz to nebyl takovej skok, tak me prisel ten vzduch takovej umelej :) Proste shadne je nejvic a hotovo
22:35:49
14.05.2008
14.05.2008
minno
čo mi najviac vadí na nových autách je ten nechutne "umelý plyn", divná reakcia na pedál, karbeč je karbeč
22:15:53
14.05.2008
14.05.2008
RomanT
-> mb136gl: ve vrchlabsky fabrice znamena HTP jedine: Hovno To Pojede :)
21:59:38
14.05.2008
14.05.2008
havlik
-> King: proto sem tam psal v seriovém stavu
21:57:34
14.05.2008
14.05.2008
Martin136COUPE
-> King: Takle to máš kámoš v užofce a navíc spřažený klapky na přetryskovanym karbu + setrvák -4kg...nářez auto...
21:51:18
14.05.2008
14.05.2008
King
-> havlik: Mno, já jsem v době releasnutí onoho 3válcového zázraku zrovna na cestách do práce sedlal shade se 4q/4,22 v kombinaci s fávomotorem. Novopečené oběti simply clever reklamy měli občas snahu demonstrovat technologickou převahu nad old-school MB prodaktem, ale zvláš't do kopce jsem s nima s rozkoší vytíral řiť jak s housetem :)
21:49:28
14.05.2008
14.05.2008
Nwkt
-> King: Pokud dálnice povede ze skály tak proč ne
21:46:07
14.05.2008
14.05.2008
havlik
-> King 14.05.08 21:45:29:
21:45:29
14.05.2008
14.05.2008
King
-> Milan 136: Až mě někdy na dálnici převálcuje nějaká HTP skutečnou 160tkou kupuju na Hrocháč bednu šampusu :)
21:44:34
14.05.2008
14.05.2008
havlik
já to taky řídil combi tu silnější najeto asi 5tis km a nebylo to tak hrozný ale když sem měl pak porovnání s 1.4MPI a posléze i 1.4 16V tak to byl děs běs. Ale jezdit se s tim nechalo řekl bych že lepší jak fáčko nebo škodovka v serii
21:41:55
14.05.2008
14.05.2008
King
-> Petrxall: Petrxall 13.05.08 17:21:16 napsal:
Mně by zajímalo kolik lidí z vás to auto řidilo
Inu, měl jsem tu čest s Hatátitlá po několit tisíc km a od těch dob jsem vděčný za jakýkoliv auto se skutečným motorem :)
Mně by zajímalo kolik lidí z vás to auto řidilo
Inu, měl jsem tu čest s Hatátitlá po několit tisíc km a od těch dob jsem vděčný za jakýkoliv auto se skutečným motorem :)
21:38:20
14.05.2008
14.05.2008
King
-> Labros: Nevím, jak u technologickýho skvostu, jež se zove fábia, ale palubní počítač mondea je, co se spotřeby týče hodně velkej optimista. Zatímco dlouhodobej průměr spotřeby ukazuje 6,6l/100, v reálu to vypadá tak, že množství nafty natankovaný na CCSku lomeno počtem km dává spotřebu o 10-15pct vyšší.
17:56:41
14.05.2008
14.05.2008
Nwkt
-> Petrxall: 130
17:49:36
14.05.2008
14.05.2008
Petrxall
-> Nwkt: Rapid má lepší motor, pokud se bavíme o 136
12:27:02
14.05.2008
14.05.2008
xtuner
-> Labros:
12:01:32
14.05.2008
14.05.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Labros: vole tak to se ti povedlo
11:42:55
14.05.2008
14.05.2008
Labros
-> Milan 136: tak to o kšefty opravdu nemáte nouzi
09:47:12
14.05.2008
14.05.2008
itchy
este su 2 co sme cez vikend preberali
Hijó Ty Pi.o
Hýba Tam Píst
Hijó Ty Pi.o
Hýba Tam Píst
20:42:14
13.05.2008
13.05.2008
Milan 136
-> Labros: ee žádná voda právě že. ta neubyla ani o decku. ale ty ventily jsou vždy popraskaný ale takhle moc jsem ještě předtím neviděl. a vetšinou má ten podpálenej ventil vytahaný vodítko jako prase:)
-> Petrxall: já jsem řídil mnoho exemplářů. sám jsem jel s fabií II htp do boleslavi na školení po dálnici 160 když se to přemluví tak to jede. ale nesmí se přibrat stopař nebo naložit kufr
-> Petrxall: já jsem řídil mnoho exemplářů. sám jsem jel s fabií II htp do boleslavi na školení po dálnici 160 když se to přemluví tak to jede. ale nesmí se přibrat stopař nebo naložit kufr
19:06:18
13.05.2008
13.05.2008
havlik
-> Fén: proti normálnímu ne proti tomu zlomenýmu taky vcelku nic moc ale nechtěl bych to.
19:05:24
13.05.2008
13.05.2008
Fén
-> havlik: Máš něco proti šestiválci? :o)))
19:03:01
13.05.2008
13.05.2008
havlik
njn zlomenej šestiválec co by ste nechtěli
19:01:59
13.05.2008
13.05.2008
Martin136COUPE
-> vhml:
To majinko shrnu:
Hodně Teče Palivo
Haťa Titla Power
Hned To Poflusej
Hádání Tří Pístů
Hle Taky Pičus
Hravě To Předjedeš
Hyper Turbo Pohon
High Throttle Performence
Hodně Ti Pomůže
High Tech Produkt
Hovno To Pojede
Hodně Tlač Plyn
Hned To Prodej
Hyper Turbo Potkan
Honem To Prodej
Hodně Tomu Přidávej
Hovnocuc Tě Předjede
Horko Těžko Poskládáné
Hukot Tří Pístů
Někerý horší někerý lepší...
Já už tomu takle neřikám ani...stačí když jedu vedle a slyšim jak vedlě mě přehazujou suchý listí
To majinko shrnu:
Hodně Teče Palivo
Haťa Titla Power
Hned To Poflusej
Hádání Tří Pístů
Hle Taky Pičus
Hravě To Předjedeš
Hyper Turbo Pohon
High Throttle Performence
Hodně Ti Pomůže
High Tech Produkt
Hovno To Pojede
Hodně Tlač Plyn
Hned To Prodej
Hyper Turbo Potkan
Honem To Prodej
Hodně Tomu Přidávej
Hovnocuc Tě Předjede
Horko Těžko Poskládáné
Hukot Tří Pístů
Někerý horší někerý lepší...
Já už tomu takle neřikám ani...stačí když jedu vedle a slyšim jak vedlě mě přehazujou suchý listí
18:50:13
13.05.2008
13.05.2008
james.bond
ja nevim ze to furt resite
18:22:02
13.05.2008
13.05.2008
mb136gl
-> Petrxall: ja tiež dojem z jazdy celkom fajn, ale v kopci to už nejak nešlo, do mesta super auto
17:57:24
13.05.2008
13.05.2008
Nwkt
-> Petrxall: Já taky a subjektivně nastejno jako Rapid
17:51:35
13.05.2008
13.05.2008
Syny
-> Petrxall: sim ja... Kombika - 4lidi a v kufru bordel... A jelo to asi jako stejne obsazena skodovka Ale uznavam ze kdyz se to rozjelo tka to tu rychlst spis udrzelo nez shade... Ovsem rozjet to na tech treba 140km/h to bylo neco :)
17:29:20
13.05.2008
13.05.2008
Zeke-ten šestý
Hodně Trpělivosti Potřebuješ....:)
17:21:16
13.05.2008
13.05.2008
Petrxall
Mně by zajímalo kolik lidí z vás to auto řidilo
15:33:28
13.05.2008
13.05.2008
Nwkt
-> darklord: ETKA - elektronický katalog dílů
13:43:32
13.05.2008
13.05.2008
darklord
jedna offtopic otazka... ETCE? WTF?
13:25:16
13.05.2008
13.05.2008
Syny
-> vhml: Hybaj Ty Pico
13:11:30
13.05.2008
13.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Hodně Technických Problémů
13:09:42
13.05.2008
13.05.2008
vhml
Jaký jsou vůbec přezdívky pro HTP??? Chtělo by to udělat nějakej souhrn...
Co vím já tak:
Hovno To Pojede
Honem To Prodej
Hukot Tří Pístů
co existuje dál????
Co vím já tak:
Hovno To Pojede
Honem To Prodej
Hukot Tří Pístů
co existuje dál????
12:50:18
13.05.2008
13.05.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
zlatý český motory 1.3 - 1.4mpi ...
11:13:36
13.05.2008
13.05.2008
Labros
-> Milan 136: ohledně těch fotek, prostě jezdil delší dobu na vodu, to těm ventilům a spalovákům moc nepřidalo :)
Koukám klínový spalováky, jako na škodovce :) Aspoň má myslím ta HTP nějakej pokrokovej tvar dna pístů.
Koukám klínový spalováky, jako na škodovce :) Aspoň má myslím ta HTP nějakej pokrokovej tvar dna pístů.
11:07:27
13.05.2008
13.05.2008
Labros
-> King: Jasný, průměr za cestu do říše a z říše. Na dálnici ten computer ukazuje při dálniční rychlosti opravdu pod 7 litrů. Nevim teda, jestli to ukazuje opravdu o 10kmh víc .c)
09:48:28
13.05.2008
13.05.2008
MOLSO
-> Yogi55: horko ťažko poskladane
09:44:08
13.05.2008
13.05.2008
Yogi55
-> mb136gl: Hovno To Pojede
08:55:13
13.05.2008
13.05.2008
Gryzly
Milan 136 12.05.08 18:44:39 napsal:
-> stejně jako když si rozebezeš ten motor. rozvodový kola vystřížený z plechu, rozvoďák vypadá jak řetěz z jízdního kola
A proto muže pak škodovka ve výběrovým řízení nabídnout auta za 1,1 miliardy a renault za 2. ;-)
-> stejně jako když si rozebezeš ten motor. rozvodový kola vystřížený z plechu, rozvoďák vypadá jak řetěz z jízdního kola
A proto muže pak škodovka ve výběrovým řízení nabídnout auta za 1,1 miliardy a renault za 2. ;-)
22:11:47
12.05.2008
12.05.2008
King
-> Labros: K tý spotřebě - tachometrovejch 135 je reálnejch 125 (ať nežeru :) , na tom se asi shodnem. A těch tvejch 7l/100 je pravděpodobně průměr za cestu do Říše (např.)?
Na cestě do Frankfurtu mám spotřebu přes 7l/100 a na tachometru 180, ale bylo by hodně odvážný tvrdit, že 2,0 tdci sosne při 170tce na dálku 7,4l/100
Na cestě do Frankfurtu mám spotřebu přes 7l/100 a na tachometru 180, ale bylo by hodně odvážný tvrdit, že 2,0 tdci sosne při 170tce na dálku 7,4l/100