skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda a motory Honda
prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 19.07.2004 do 07.09.2022, založil/a
13:07:47
07.09.2022
07.09.2022
Zrutko
-> Eidy: ano chápem. vďaka za info
11:45:42
07.09.2022
07.09.2022
Eidy
-> Zrutko: Jj, do formule musíš otočit dif, ale motor se točí pořád stejně, takže v tom není rozdíl (kontakt zubů a síly). Jak psal darklord. Ale u levotočivýho motoru se nebude hruška pod zátěží tlačit od difu, ale naopak se bude přitahovat k němu. Ale problém by to být neměl. Pár aut s Hondou jsem viděl, ale nikdy to nemělo žádný velký nájezdy.
11:24:28
07.09.2022
07.09.2022
Zrutko
-> Eidy: dobre si napísal. musela mať otočený dif inak by cúvala nie?
som našiel inzerát kde predával prevodovku s formuly s otočenym diferakom
som našiel inzerát kde predával prevodovku s formuly s otočenym diferakom
11:21:30
07.09.2022
07.09.2022
Eidy
-> Zrutko 07.09.22 11:08:11: přesně tak. Na ten můj přiklad s formulí zapomeň. To jsem zase popletl já, protože tam byly pořád pravotočivý motory.
Mělo by to fungovat i obráceně bez problémů. Pokud to není hypoidní převod, což by podle výkresů být neměl.
Mělo by to fungovat i obráceně bez problémů. Pokud to není hypoidní převod, což by podle výkresů být neměl.
11:08:58
07.09.2022
07.09.2022
darklord
-> Zrutko: ano presne tak.
11:08:11
07.09.2022
07.09.2022
Zrutko
-> darklord: -> Eidy: no a ide o to či je to problem.. ak si to dobre predstavujem je to ako keby ide normalna škodovka dole kopcom že brzdí motorom, vtedy tlačia zuby naopak.. pravda?
10:51:35
07.09.2022
07.09.2022
darklord
-> Zrutko: ako pise eidy, ja som si to zle predstavil. Cize naozaj sa opiera druha strana zubov v zabere.
10:49:36
07.09.2022
07.09.2022
darklord
-> Eidy: aha toto som si neuvedomil, moj mentalny model pocital len s otocenim diferaku...
10:32:33
07.09.2022
07.09.2022
Eidy
-> darklord: Jenže nezapomeň, že motor se točí na druhou stranu, takže to pak skutečně zabírá naopak.
09:48:45
07.09.2022
07.09.2022
darklord
-> Zrutko: co presne podla teba zabera opacne? Kontakt zubov je stale na tom istom mieste nech je diferak vlavo ci vpravo...
09:46:22
07.09.2022
07.09.2022
Eidy
-> Zrutko: Jezdilo se to na formulích, takže asi ne.
08:00:19
07.09.2022
07.09.2022
Zrutko
-> Eidy: a neni problém potom že zuby na stálom prevode zaberajú opačne?
19:22:54
06.09.2022
06.09.2022
Eidy
-> Zrutko: Musíš otočit diferák nebo celou převodovku.
18:31:43
06.09.2022
06.09.2022
Zrutko
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.07.04 12:45:24: a ako vyriešil to že je lavotočivý ten motor?
07:47:17
20.07.2004
20.07.2004
Saty
-> PepaS: Chystám se na to.
16:07:17
19.07.2004
19.07.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Já vím, že Ty víš :o))
16:05:14
19.07.2004
19.07.2004
U-Geen
-> Tuner#2: a že vim kerej kamarad ? :-)
15:21:44
19.07.2004
19.07.2004
PepaS
->Saty: mas s tou zasavbou i prakticke zkusenosti? Vypada to ze o tom vis hodne. A dik za info
13:23:09
19.07.2004
19.07.2004
Saty
Potřebuješ hafo senzorů, většina je na sacím potrubí a na motoru, akorát MAP senzor je na příčce mezi motorem a kabinou, dále potřebuješ dva el. ventily co jsou tky na té příčce, další problém bude asi ze senzorem rychlosti ten je v origo přístrojovce. Uchycení na převodovku vyřeší mezikus, a uvhycení do kastkle taky není až tak velký problém. Problém je z rozdělovačem, který zasahuje do příčky mezi motorovým prostorem a kabinou. A pro někoho bude možná problém složitost elektriky. Zapalování a dobíjení je v pohodě, ale vstřikování je celkem maras. Co se týče převodovky myslím že by to mohlo vydržet, Hondí 1.6 mají krouták max. 150Nm, ale ty výkony, hmm to je něco :) Jízda ve Vti je fakt super
13:10:26
19.07.2004
19.07.2004
PepaS
-> Saty: jo to je on, jen skoda ze je to hodne nedostatkove zbozi :)
13:08:33
19.07.2004
19.07.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PepaS: V Š 130L. Za námahu to určitě stojí - to jsem teď viděl u TUNERA, ale práce je to dost, každopádně Tě od toho nechci zrazovat. Poloosy to vydrží určitě, když vzládnou krouťák 250Nm a převodovka pokud na ní budeš hodný (žádné pálení gum na jedničku apod.) tak taky - přeci jen ten krouťák to nemá tak velký.
13:04:47
19.07.2004
19.07.2004
Saty
1.6 VTEC 130 koní, tak to je asi D16Z6, našlapaný je B16A2 160 koní, to je ten co má tvůj brácha
13:04:41
19.07.2004
19.07.2004
PepaS
Zkusim se o tom jeste poradit tady u nas s "dvornim mechanikem vsech hondaru u nas" no a uvidime. Mozna by to bylo lepsi nez vrazet hromadu penez do Favo motoru.
12:59:25
19.07.2004
19.07.2004
PepaS
-> Tuner#2: Takze to jde, no ja bych prave mel k dispozici tu 1.6 VTEC 130 kobyl. Zatim nad tim jen uvazuju. Ten motor by mel byt lehci nez neco od VW a charakteristika motoru od Hondy je super. Bracha ma CRX Targa VTI a to je docela mazec. V cem to ten tvuj kamos ma? Ja vim ze se musi udelat priruba atd. Bylo by to moc prace ale asi by to stalo za tu namahu.
-> King2: No muselo by se s tim opatrnej.
-> King2: No muselo by se s tim opatrnej.
12:49:53
19.07.2004
19.07.2004
Jirik - zrušená registrace
Óóóch pane Tunere mladý, to jste tak hezky napsal, ty budeš asi takzvané básnické střevo, že ?
Již se těším až opět uzřím tvou humornou figurku a potřesu ti vetchým pařátkem...
Již se těším až opět uzřím tvou humornou figurku a potřesu ti vetchým pařátkem...
12:45:24
19.07.2004
19.07.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Kamarád má z Hondy 1,4 16V a přes zimu chce 1,6 16 VTEC. Měl tam dřív Octavii 1,8 (atmosférickou) a je s tím teď víc spokojenej. Záleží jestli to chceš i se vstřikováním a nebo na karburátor (to má on a je s tím míň práce). Musíš vymaslet přírubu na převodovku, spojku a upravit startér, vymyslet držáky motoru apod. Myslím si, že na tuhle úpravu se musíš buď cítit a nebo do toho raději nejít - rady po netu Ti stejně moc nepomůžou - až konkrétní zástavba Ti ukáže spoustu úskalí...
12:28:35
19.07.2004
19.07.2004
King
Mas na mysli ztrhane prevodofky, ukroucene poloosy? :))
12:18:57
19.07.2004
19.07.2004
PepaS
Nemate nekdo nejake zkusenosti se zastavbou motoru z Hondy Civic ci CRX do Rapida. Uvazuji o tom a uvital bych jakekoliv info. Dik