skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda a motory Honda
prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 19.07.2004 do 07.09.2022, založil/a
-> Eidy: ano chápem. vďaka za info
-> Zrutko: Jj, do formule musíš otočit dif, ale motor se točí pořád stejně, takže v tom není rozdíl (kontakt zubů a síly). Jak psal darklord. Ale u levotočivýho motoru se nebude hruška pod zátěží tlačit od difu, ale naopak se bude přitahovat k němu. Ale problém by to být neměl. Pár aut s Hondou jsem viděl, ale nikdy to nemělo žádný velký nájezdy.
-> Eidy: dobre si napísal. musela mať otočený dif inak by cúvala nie?
som našiel inzerát kde predával prevodovku s formuly s otočenym diferakom
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
som našiel inzerát kde predával prevodovku s formuly s otočenym diferakom
-> Zrutko 07.09.22 11:08:11: přesně tak. Na ten můj přiklad s formulí zapomeň. To jsem zase popletl já, protože tam byly pořád pravotočivý motory.
Mělo by to fungovat i obráceně bez problémů. Pokud to není hypoidní převod, což by podle výkresů být neměl.
Mělo by to fungovat i obráceně bez problémů. Pokud to není hypoidní převod, což by podle výkresů být neměl.
-> Zrutko: ano presne tak.
-> darklord: -> Eidy: no a ide o to či je to problem.. ak si to dobre predstavujem je to ako keby ide normalna škodovka dole kopcom že brzdí motorom, vtedy tlačia zuby naopak.. pravda?
-> Zrutko: ako pise eidy, ja som si to zle predstavil. Cize naozaj sa opiera druha strana zubov v zabere.
-> Eidy: aha toto som si neuvedomil, moj mentalny model pocital len s otocenim diferaku... ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> darklord: Jenže nezapomeň, že motor se točí na druhou stranu, takže to pak skutečně zabírá naopak.
-> Zrutko: co presne podla teba zabera opacne? Kontakt zubov je stale na tom istom mieste nech je diferak vlavo ci vpravo...
-> Zrutko: Jezdilo se to na formulích, takže asi ne.
-> Eidy: a neni problém potom že zuby na stálom prevode zaberajú opačne?
-> Zrutko: Musíš otočit diferák nebo celou převodovku.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.07.04 12:45:24: a ako vyriešil to že je lavotočivý ten motor?
-> PepaS: Chystám se na to.
-> U-Geen: Já vím, že Ty víš :o))
-> Tuner#2: a že vim kerej kamarad ? :-)
->Saty: mas s tou zasavbou i prakticke zkusenosti? Vypada to ze o tom vis hodne. A dik za info
Potřebuješ hafo senzorů, většina je na sacím potrubí a na motoru, akorát MAP senzor je na příčce mezi motorem a kabinou, dále potřebuješ dva el. ventily co jsou tky na té příčce, další problém bude asi ze senzorem rychlosti ten je v origo přístrojovce. Uchycení na převodovku vyřeší mezikus, a uvhycení do kastkle taky není až tak velký problém. Problém je z rozdělovačem, který zasahuje do příčky mezi motorovým prostorem a kabinou. A pro někoho bude možná problém složitost elektriky. Zapalování a dobíjení je v pohodě, ale vstřikování je celkem maras. Co se týče převodovky myslím že by to mohlo vydržet, Hondí 1.6 mají krouták max. 150Nm, ale ty výkony, hmm to je něco :) Jízda ve Vti je fakt super
-> Saty: jo to je on, jen skoda ze je to hodne nedostatkove zbozi :)
-> PepaS: V Š 130L. Za námahu to určitě stojí - to jsem teď viděl u TUNERA, ale práce je to dost, každopádně Tě od toho nechci zrazovat. Poloosy to vydrží určitě, když vzládnou krouťák 250Nm a převodovka pokud na ní budeš hodný (žádné pálení gum na jedničku apod.) tak taky - přeci jen ten krouťák to nemá tak velký.
1.6 VTEC 130 koní, tak to je asi D16Z6, našlapaný je B16A2 160 koní, to je ten co má tvůj brácha
Zkusim se o tom jeste poradit tady u nas s "dvornim mechanikem vsech hondaru u nas" no a uvidime. Mozna by to bylo lepsi nez vrazet hromadu penez do Favo motoru.
-> Tuner#2: Takze to jde, no ja bych prave mel k dispozici tu 1.6 VTEC 130 kobyl. Zatim nad tim jen uvazuju. Ten motor by mel byt lehci nez neco od VW a charakteristika motoru od Hondy je super. Bracha ma CRX Targa VTI a to je docela mazec. V cem to ten tvuj kamos ma? Ja vim ze se musi udelat priruba atd. Bylo by to moc prace ale asi by to stalo za tu namahu.
-> King2: No muselo by se s tim opatrnej.
-> King2: No muselo by se s tim opatrnej.
Óóóch pane Tunere mladý, to jste tak hezky napsal, ty budeš asi takzvané básnické střevo, že ? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Již se těším až opět uzřím tvou humornou figurku a potřesu ti vetchým pařátkem...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Již se těším až opět uzřím tvou humornou figurku a potřesu ti vetchým pařátkem...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Kamarád má z Hondy 1,4 16V a přes zimu chce 1,6 16 VTEC. Měl tam dřív Octavii 1,8 (atmosférickou) a je s tím teď víc spokojenej. Záleží jestli to chceš i se vstřikováním a nebo na karburátor (to má on a je s tím míň práce). Musíš vymaslet přírubu na převodovku, spojku a upravit startér, vymyslet držáky motoru apod. Myslím si, že na tuhle úpravu se musíš buď cítit a nebo do toho raději nejít - rady po netu Ti stejně moc nepomůžou - až konkrétní zástavba Ti ukáže spoustu úskalí...
Mas na mysli ztrhane prevodofky, ukroucene poloosy? :))
Nemate nekdo nejake zkusenosti se zastavbou motoru z Hondy Civic ci CRX do Rapida. Uvazuji o tom a uvital bych jakekoliv info. Dik