skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
Direct Ignition od IMF softu konecne funguje....na dvojcievke z Fiata
-> castrol: díky díky
-> MOLSO: no a???????
-> MOLSO: no a???????
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 21.05.11 22:41:21: fotka je po spuštění z heveru na zem...............
pošlu ti mejla na chlapíka co s nima kšeftuje ale zadarmo to není
pošlu ti mejla na chlapíka co s nima kšeftuje ale zadarmo to není

-> Tommyk: 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : to nevidíš, že je to zvednutý?
-> Radek Retro eLeSo: Ty "V-čka" alá Tatra nezná bratra máš schválně?
A pěkná RZ!
Kde jsi takovou splašil? Já chcííí takýýý. 

A pěkná RZ!


-> Radek Retro eLeSo: 

-> Radek Retro eLeSo: nadhera
no a ještě pár dílů a auto je komplet
dnešní směna od 9:30 do 20:00
jo a konečně to VRČÍÍÍÍÍÍ!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
dnešní směna od 9:30 do 20:00

jo a konečně to VRČÍÍÍÍÍÍ!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
-> Radek Retro eLeSo: pěkná práce
tady před zadeklováním,to byla pakárna-nějak mi to nabylo na objemu

Dal do Favorita 70A alternátor a vyleštil vzpěru kapoty

-> Klubko_: co drzi?
-> hundrtkarjiri: Koukám že z ní ještě udělaš pěkný auto

-> matoo 21.05.11 20:50:49: ti to jaksi drzi ne? 

-> Nwkt: Sedan neni poruchovej, tak nepotrebuju lezt do motoru 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ne ne, u kupé si otevřeš kapotu motoru od řidiče, to sedan neumí 

-> kamikaze: Sedan je nejlepsi 

-> Nwkt, Matthes, záškodník z TechWebu: Nejlepší by bylo ale celý Gardeso

-> kamikaze: No ja samozrejme nemyslel sirokou vlecku na uzovku...
-> kamikaze: jop
-> Nwkt: O té by se uvažovat dalo, to není až ta nevratné záležitost, jen asi baterka by se musela předělat.
Dnešní práce:nahozeny litáky-14ky hyundai v komaxu,gumi na tom jsou 185/60 předek a 195/60 zadek,vymenen motor za FA:135(100 000KM),Hlava 136 (sníženo -o 1.6),Vačka 110R,nové rozvody,filtry,olej,přete
sněn.Zítra z kulturním vnitřek a v týdnu se vrhnu na most přední nápravy-protože je na sračku.
-> kamikaze: Ani Garde vlečka? 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je poctivá ouža, i T2 mi "zamítl", abych ji tam implantoval

Dneska: výměna prasklé přední žárovky blinkru, vyndání namazání a vrácení struny plynu, výměna prsklé membrány v posilovači, bez vyndání posilovače z auta, seřízení ruční brzdy, dotáhnutí výfuku. Jsem to já ale šikulka. ;-)
-> kamikaze: Chyba

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Taky mám, ale ne na autě

-> kamikaze: Jj vlecka



-> matoo: a ako si dopadol ?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale ty máš vlečku ne? Mě by to udělalo vzadu Véčka jak na tatře
-> Nwkt: Uvidím, dopředu příde snad lízátko, tak to bude taky o něčem jiném

-> Nwkt: Uvidím, dopředu příde snad lízátko, tak to bude taky o něčem jiném

-> kamikaze: Tak počkej ještě pár set km, pak bych možná vzal ještě 1/2 z jedný strany
-> Nwkt: šlo pryč 1/2 závitu z obou stran, cca si to sedlo o 2 cm (padák-zem)
-> kamikaze: To je dobry no. Takhle to mam taky, akorat obe strany asi o 10cm vejs



-> kamikaze: Ještě bych dal čumák krapínko níž, ale třebas si to sedne ještě
-> Vojtisek: V jakychkoli (rekneme nad 2500) otackach na plnej plyn do kopce. Cim vetsi kopec tim lip.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: při těch 3000ot?
-> Vojtisek: Proste dat co nejvyssi predstih nez zacnou cvakat ventily.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: detonace? trochu naznač

-> Vojtisek: Ale mas usi, tak to nasteluj tesne pod detonace a nazdar.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nemám stroboskop
-> Vojtisek: Co to udelat sam?
