skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Fén: tak tenhle příběh bych si rád u fénovice a fenrohlíků rád poslechl :-)
-> maca 23.11.13 11:55:18: Ropid už i tady 

-> maca:







-> Eidy: samozrejme že rukou , na jeden krát
-> Tommyk: proti tomu čo zváram bežne ( do 20 cm ) je toto dlhé až až , niečo okolo metra , koreň a potom vrchný , ale na praxi som videl zvárať nejaké stroje do bane a tam na trojitom bežne ťahali aj dva v kuse , len zdvihol kuklu , vzdychol si a znova , hneď za chrbátom pálil horák ako predohrev a hybaj ho.. ale to je otročina
-> Tommyk: proti tomu čo zváram bežne ( do 20 cm ) je toto dlhé až až , niečo okolo metra , koreň a potom vrchný , ale na praxi som videl zvárať nejaké stroje do bane a tam na trojitom bežne ťahali aj dva v kuse , len zdvihol kuklu , vzdychol si a znova , hneď za chrbátom pálil horák ako predohrev a hybaj ho.. ale to je otročina
-> Fén: Super, konecne neco zajimaveho :-)
-> Nwkt: To zrovna ne, ale ta představa je zajímavá. :o)
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Dělal jsem to podle tohohle receptu:
1 kg pšeničné mouky hladké 00
Droždí 2 kostky (4 %)
Sůl 20 g (2%)
Cukr 10 g (1%)
Voda cca 500 ml (55%)
Postup:
Nejdřív si vytvoříme omládek. Je to řidší kvas z droždí, mouky, vody a cukru. Nejjednodušší je, když si do mísy nasypete mouku, do které uděláte uprostřed důlek. Nalijete do důlku trochu vody, cukru a rozdrobíte droždí. Přidáte z okolí trochu mouky a rozmícháte na kašičku. Pak přikryjete mísu třeba utěrkou a necháte ji stát na teplém místě (ideálně kolem 30 stupňů). Zhruba na 15 - 20 minut. Za tu dobu vzniklá hmota zvětší objem, objeví se v ní bublinky.
Vše pak smícháte se zbytkem mouky a zbývajícími ingrediencemi. Vypracujete těsto, které by nemělo lepit, ani se rozpadat. Zabere to asi patnáct minut. Potom jej opět přikryjete a necháte odpočívat a kynout. To by mělo trvat alespoň 30 minut.
Po vykynutí těsto už jen lehce prohnětete a rozdělíte na díly. Každý z dílů pak rozválíte na kulaté pláty (do tvaru pizzy), nakrájíte na osminky a zarolujete od té delší strany do tvaru rohlíku. Hotové rohlíky pak pokládejte na plech pokrytý pečícím papírem, postříkejte vodou, aby neoschly a opět nechte 20 minut kynout.
Mezitím předehřejte troubu na 250 stupňů Celsia. Jakmile je rozpálená, postříkejte její vnitřek po stranách vodou z rozprašovače. Jen co se utvoří pára, rychle strčte dovnitř plech s rohlíky a zavřete dvířka. Pečte zhruba 10 - 15 minut, podle druhu trouby. Ke konci pečení mírně pootevřete dvířka, aby se trouba odvětrala. Že jsou rohlíky hotové, vám napoví zlatavá barva na jejich povrchu. Bude-li šedivá, máte málo vody.
-> castrol: Vltavskou polevu já nerad. :o))
-> Stepan FUN: Jestli přeháním nevím, ale psychologické vyšetření mě teprve čeká. Dám pak vědět :o)) Příběh s názvem "Nový Fén po třicítce" klidně někde na srazu povyprávím. :o)
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Dělal jsem to podle tohohle receptu:
1 kg pšeničné mouky hladké 00
Droždí 2 kostky (4 %)
Sůl 20 g (2%)
Cukr 10 g (1%)
Voda cca 500 ml (55%)
Postup:
Nejdřív si vytvoříme omládek. Je to řidší kvas z droždí, mouky, vody a cukru. Nejjednodušší je, když si do mísy nasypete mouku, do které uděláte uprostřed důlek. Nalijete do důlku trochu vody, cukru a rozdrobíte droždí. Přidáte z okolí trochu mouky a rozmícháte na kašičku. Pak přikryjete mísu třeba utěrkou a necháte ji stát na teplém místě (ideálně kolem 30 stupňů). Zhruba na 15 - 20 minut. Za tu dobu vzniklá hmota zvětší objem, objeví se v ní bublinky.
Vše pak smícháte se zbytkem mouky a zbývajícími ingrediencemi. Vypracujete těsto, které by nemělo lepit, ani se rozpadat. Zabere to asi patnáct minut. Potom jej opět přikryjete a necháte odpočívat a kynout. To by mělo trvat alespoň 30 minut.
Po vykynutí těsto už jen lehce prohnětete a rozdělíte na díly. Každý z dílů pak rozválíte na kulaté pláty (do tvaru pizzy), nakrájíte na osminky a zarolujete od té delší strany do tvaru rohlíku. Hotové rohlíky pak pokládejte na plech pokrytý pečícím papírem, postříkejte vodou, aby neoschly a opět nechte 20 minut kynout.
Mezitím předehřejte troubu na 250 stupňů Celsia. Jakmile je rozpálená, postříkejte její vnitřek po stranách vodou z rozprašovače. Jen co se utvoří pára, rychle strčte dovnitř plech s rohlíky a zavřete dvířka. Pečte zhruba 10 - 15 minut, podle druhu trouby. Ke konci pečení mírně pootevřete dvířka, aby se trouba odvětrala. Že jsou rohlíky hotové, vám napoví zlatavá barva na jejich povrchu. Bude-li šedivá, máte málo vody.
-> castrol: Vltavskou polevu já nerad. :o))
-> Stepan FUN: Jestli přeháním nevím, ale psychologické vyšetření mě teprve čeká. Dám pak vědět :o)) Příběh s názvem "Nový Fén po třicítce" klidně někde na srazu povyprávím. :o)
-> Fén: Nepřeháníš to trochu? Nejdřív chození pěšky, pak armáda, teď vlastní pečivo... :-O Skoro bych si ten příběh "novýho Féna po třicítce" možná i poslechnul... :-D
-> Fén: este by to chcelo vodica co ma skusenosti s pecivom 

-> Fén: co to co to ? domácí pečivo ? návod jak na to by nebyl? protože co se prodává v krámech to už se nedá žrát 

-> Fén: Rozjíždíš pekařství?
-> Pavel P..: noo tak jeto takové větší no

-> alpin: ti budu muset někdy něco vyfotit v práci, abys věděl co to jsou dlouhý sváry.. 

dementi
som si monitor poprskal 


-> alpin: pekne
-> Nwkt: Jj, to mě taky napadlo. 

-> Nwkt: 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : A mazelína by dodal, že svářečkou se nevaří, ale svařuje 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Woe 

-> Eidy: Na to se přímo nabízí odpověď "Ne, svářečkou."... 

-> alpin: Tos vařil rukou?
-> Pavel P..: jj další level je kanalizační potrubí ;)
-> Lukyn Fakír: větší už měli jen rouru od kamen co?

dnes jsem namontoval new vyfuck a také jsem hocha trochu umyl a jak prokoukl

-> alpin: krása 

-> alpin: Moc hezký :s)
-> Stepan FUN: Hlavním důvodem je něco jiného a plná verze by dala asi na několik stránek slohového cvičení.
Jednoduše řečeno starého Féna praštila dožitá 30ka a vzniká nový Fén. :o))
Jednoduše řečeno starého Féna praštila dožitá 30ka a vzniká nový Fén. :o))
-> doking: Tak zachranovat se to ted urcite jeste nevyplati, ale koupit nejakeho v 1A stavu a nechat ho v suche stodole neni spatny plan :)
-> jourin: Mám jednoho ve stodole,ale ten je v takovým stavu,že já ho určitě zprovozňovat nebudu, to se ani nevyplatí,když dneska seženu slušnej kus za pakatel a už ho půl roku dávám ekologicky zlikvidovat,do jara má ještě čas.
mladá měla návštěvu v práci,prej mam složitej nick,no a stejně to napsala blbě



-> doking: O tom jsem naprosto presvedcenej ze Favorit bude jednou ceny auto.. Je to posledni socialisticky auto, oproti eMku revolucni koncepce, navic posledni cistokrevna Skodovka, pak uz to byl VW. Driv byl taky Laurin und Klement kram k nicemu a dneska to je rarita :-)
Dneska jsem dokoupil snad už poslední stavební materiál na dílnu....dlouho jsem už skoro desítku neutratil během dopoledne

-> Fén: Protože Tě hraní na vojáky baví, nebo protože 6tis ročně není k zahození?
Vyplnil žádost o zařazení do AZ AČR. :o)
-> Joey 120 LS 19.11.13 22:21:40: To před 20 rokama neuměli ani stodvacítku

-> Mil@n: uvidime za par let, neumim si predstavit takovou fabii jako historicke vozidlo 

-> Mil@n: Asi je to jen můj subjektivní názor,jak to vidím v současnosti,ale prostě pochybuju,že po nějaký Fábii,případně Octavii, i když bych si to v případě naší okty,kterou máme od novoty,třeba i někde uvnitř přál,ale prostě je to pracant, a musí jezdit a trpět,takže nějaký zazimovávání apod (z pohledu veteránství) štěkne nějakej pes za 20-30 let, je jiná doba auta se chrlí úplně jiným tempem,než kdysi. Tak jako jsou i moderní vzácný kusy. Ale z našich domácích vod,možná někdy bude ceněnej Favorit jako poslední socialistické auto.
Jedničková Okta,by mohla být ceněná jako auto,který škodovce zas udělalo dobrý jméno,ale pochybuju,že dneska někdo takový auto opečovává v garáži,krom pár vyjímek,kterých je prostě v dnešní době minimum, o proti tomu,jak naši dědové schraňovali embéčka,stovky,120ky),A ta naše už po dvou nezaviněných nehodách a dalších drobností,už toho má za sebou celkem dost. Sice motoricky,to je furt nic moc,když s tím taxikáři nalítali 400-600 tisíc,naše má 250,ale to dřív odejde na něco jinýho, a třeba z pohledu veteránství investovat do obnovy interieru,koupí nových věcí,nemá do rozvrzanýho auta smysl, i když by některý části chtěli vyměnit no,sice by to ztratilo původnost,ale u auta s třikrát měněným zadním nárazníkem, 2 krát měněnýma pátýma dveřma,jednou vytahovanou kastlí,výměnou pravýho předního a levýho zadního blatníku to nemá prostě smysl,jen udržovat aby prostě sloužilo svému účelu...Jej to jsem se rozepsal :-)
Jedničková Okta,by mohla být ceněná jako auto,který škodovce zas udělalo dobrý jméno,ale pochybuju,že dneska někdo takový auto opečovává v garáži,krom pár vyjímek,kterých je prostě v dnešní době minimum, o proti tomu,jak naši dědové schraňovali embéčka,stovky,120ky),A ta naše už po dvou nezaviněných nehodách a dalších drobností,už toho má za sebou celkem dost. Sice motoricky,to je furt nic moc,když s tím taxikáři nalítali 400-600 tisíc,naše má 250,ale to dřív odejde na něco jinýho, a třeba z pohledu veteránství investovat do obnovy interieru,koupí nových věcí,nemá do rozvrzanýho auta smysl, i když by některý části chtěli vyměnit no,sice by to ztratilo původnost,ale u auta s třikrát měněným zadním nárazníkem, 2 krát měněnýma pátýma dveřma,jednou vytahovanou kastlí,výměnou pravýho předního a levýho zadního blatníku to nemá prostě smysl,jen udržovat aby prostě sloužilo svému účelu...Jej to jsem se rozepsal :-)
-> doking: No pokud by každý myslel stejně,tak by žádná historická vozidla nebyla

-> Joey 120 LS: Tak každýho věc :-), já to beru tak,že veterán jen na jaro,léto a pěkný podzim a zbytek na celoroční provoz,pokud to není třeba něco vzácnějšího. Ale zase ségřin přítel,má RX8ku a jezdí s ní celoročně za všeho počasí a stojí mu venku...
-> doking: proc zazimovat jakykoli moderni auto? 

-> doking: RS to není pouze jsem připlácel na RS paket,nejezdím v dešti a aňi v zimě.
-> michael: To je Rsko?U toho bych to asi ještě pochopil. Proč zazimovávat,takový auto moderní doby? To není Ferrari :-)
Tak dneska sem zase předělal mojí "elektroinstalaci&qu
ot; v garáži. Původní stav byla 2,5m prodlužovačka s 6 přípojkama přidělána elektro páskama po stěně, jejíž konec byl stejnými páskami chycen k mřížkované kovové liště, která byla stejným způsobem chycena k háčkům u stropu
Potřeobal sem zásuvku níže, tak sem to všecko odsponkoval, prodlužku smotal do klubka, zapojil do zásuvky a její 6ti konec sem přisponkoval k oné kovové liště, která je přisponkována k držáku desky který zakrývá původní elektroinstalaci majitele
Do 6ti díry je zapojena prodlužovačka 1,5m s 1 koncem do kterého je zapojen kabel od zářivky u stropu
zářivku zapínám tak že na 6ti díře přepnu spínač z 0 na 1. boží ne? 




-> Jozka: tak to uz je jina
-> škoda caddy: musis si najit nejakej mistni veteran car club a tam hledat