skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> alpin: Moc hezký :s)
-> Stepan FUN: Hlavním důvodem je něco jiného a plná verze by dala asi na několik stránek slohového cvičení.
Jednoduše řečeno starého Féna praštila dožitá 30ka a vzniká nový Fén. :o))
Jednoduše řečeno starého Féna praštila dožitá 30ka a vzniká nový Fén. :o))
-> doking: Tak zachranovat se to ted urcite jeste nevyplati, ale koupit nejakeho v 1A stavu a nechat ho v suche stodole neni spatny plan :)
-> jourin: Mám jednoho ve stodole,ale ten je v takovým stavu,že já ho určitě zprovozňovat nebudu, to se ani nevyplatí,když dneska seženu slušnej kus za pakatel a už ho půl roku dávám ekologicky zlikvidovat,do jara má ještě čas.
mladá měla návštěvu v práci,prej mam složitej nick,no a stejně to napsala blbě



-> doking: O tom jsem naprosto presvedcenej ze Favorit bude jednou ceny auto.. Je to posledni socialisticky auto, oproti eMku revolucni koncepce, navic posledni cistokrevna Skodovka, pak uz to byl VW. Driv byl taky Laurin und Klement kram k nicemu a dneska to je rarita :-)
Dneska jsem dokoupil snad už poslední stavební materiál na dílnu....dlouho jsem už skoro desítku neutratil během dopoledne

-> Fén: Protože Tě hraní na vojáky baví, nebo protože 6tis ročně není k zahození?
Vyplnil žádost o zařazení do AZ AČR. :o)
-> Joey 120 LS 19.11.13 22:21:40: To před 20 rokama neuměli ani stodvacítku

-> Mil@n: uvidime za par let, neumim si predstavit takovou fabii jako historicke vozidlo 

-> Mil@n: Asi je to jen můj subjektivní názor,jak to vidím v současnosti,ale prostě pochybuju,že po nějaký Fábii,případně Octavii, i když bych si to v případě naší okty,kterou máme od novoty,třeba i někde uvnitř přál,ale prostě je to pracant, a musí jezdit a trpět,takže nějaký zazimovávání apod (z pohledu veteránství) štěkne nějakej pes za 20-30 let, je jiná doba auta se chrlí úplně jiným tempem,než kdysi. Tak jako jsou i moderní vzácný kusy. Ale z našich domácích vod,možná někdy bude ceněnej Favorit jako poslední socialistické auto.
Jedničková Okta,by mohla být ceněná jako auto,který škodovce zas udělalo dobrý jméno,ale pochybuju,že dneska někdo takový auto opečovává v garáži,krom pár vyjímek,kterých je prostě v dnešní době minimum, o proti tomu,jak naši dědové schraňovali embéčka,stovky,120ky),A ta naše už po dvou nezaviněných nehodách a dalších drobností,už toho má za sebou celkem dost. Sice motoricky,to je furt nic moc,když s tím taxikáři nalítali 400-600 tisíc,naše má 250,ale to dřív odejde na něco jinýho, a třeba z pohledu veteránství investovat do obnovy interieru,koupí nových věcí,nemá do rozvrzanýho auta smysl, i když by některý části chtěli vyměnit no,sice by to ztratilo původnost,ale u auta s třikrát měněným zadním nárazníkem, 2 krát měněnýma pátýma dveřma,jednou vytahovanou kastlí,výměnou pravýho předního a levýho zadního blatníku to nemá prostě smysl,jen udržovat aby prostě sloužilo svému účelu...Jej to jsem se rozepsal :-)
Jedničková Okta,by mohla být ceněná jako auto,který škodovce zas udělalo dobrý jméno,ale pochybuju,že dneska někdo takový auto opečovává v garáži,krom pár vyjímek,kterých je prostě v dnešní době minimum, o proti tomu,jak naši dědové schraňovali embéčka,stovky,120ky),A ta naše už po dvou nezaviněných nehodách a dalších drobností,už toho má za sebou celkem dost. Sice motoricky,to je furt nic moc,když s tím taxikáři nalítali 400-600 tisíc,naše má 250,ale to dřív odejde na něco jinýho, a třeba z pohledu veteránství investovat do obnovy interieru,koupí nových věcí,nemá do rozvrzanýho auta smysl, i když by některý části chtěli vyměnit no,sice by to ztratilo původnost,ale u auta s třikrát měněným zadním nárazníkem, 2 krát měněnýma pátýma dveřma,jednou vytahovanou kastlí,výměnou pravýho předního a levýho zadního blatníku to nemá prostě smysl,jen udržovat aby prostě sloužilo svému účelu...Jej to jsem se rozepsal :-)
-> doking: No pokud by každý myslel stejně,tak by žádná historická vozidla nebyla

-> Joey 120 LS: Tak každýho věc :-), já to beru tak,že veterán jen na jaro,léto a pěkný podzim a zbytek na celoroční provoz,pokud to není třeba něco vzácnějšího. Ale zase ségřin přítel,má RX8ku a jezdí s ní celoročně za všeho počasí a stojí mu venku...
-> doking: proc zazimovat jakykoli moderni auto? 

-> doking: RS to není pouze jsem připlácel na RS paket,nejezdím v dešti a aňi v zimě.
-> michael: To je Rsko?U toho bych to asi ještě pochopil. Proč zazimovávat,takový auto moderní doby? To není Ferrari :-)
Tak dneska sem zase předělal mojí "elektroinstalaci&qu
ot; v garáži. Původní stav byla 2,5m prodlužovačka s 6 přípojkama přidělána elektro páskama po stěně, jejíž konec byl stejnými páskami chycen k mřížkované kovové liště, která byla stejným způsobem chycena k háčkům u stropu
Potřeobal sem zásuvku níže, tak sem to všecko odsponkoval, prodlužku smotal do klubka, zapojil do zásuvky a její 6ti konec sem přisponkoval k oné kovové liště, která je přisponkována k držáku desky který zakrývá původní elektroinstalaci majitele
Do 6ti díry je zapojena prodlužovačka 1,5m s 1 koncem do kterého je zapojen kabel od zářivky u stropu
zářivku zapínám tak že na 6ti díře přepnu spínač z 0 na 1. boží ne? 




-> Jozka: tak to uz je jina
-> škoda caddy: musis si najit nejakej mistni veteran car club a tam hledat
Hodil zimáky, nový desky, kotouče a repráky...
nemáte někdo nějakej telefon na veteránskou atestaci? ať hledám jak hledám nic nemohu najít 

-> castrol 18.11.13 21:01:30: Musí mít a bude, je to "svar na podložku".. Jako vnitřní "dlahu" jsem použil 30 cm trubky silnostěnný..

-> Milan 136: Co se smejes je to tak no d...e ve fordu no. A prej ze jen frantici vymejslej.....a ejhle i nemci jsou ....

-> suri: dik, no ja budem hladat dalej
-> castrol 18.11.13 21:29:41: neviem , ak nezabudnem mrknem , ak to nebude origo tak potom jedine bosch katalog a hladaj
-> suri: a sakra a je na ten bmm karnec vobec nejaka opravna sada ?
-> Don_pepe: klidne.. ale bude to peknej kit car:)
-> castrol 18.11.13 21:25:23: regulátor tlaku , nie som si istý či to bolo ako samostatný diel
decká prosim o radu ,dnes som rozhádzal bmm karbec a zistil som že je táto membranka ko ,obehol som mototechny v okoli ale nikde som neuspel, neviete kde ju splasit?
-> Jozka: to by chcelo asi vymenit tam nebude dlha zivotnost 

-> exwrcteam 18.11.13 18:21:26: Ooooo! Bude vícero dokumetace v průběhu?

Koupil sem este litr G11, vysal litr z nadobky - to necham na doliti pripadne a dolil koncentratem. Ted to je tak 1:1 baj voko. Voda je zatim furt modra, tak snad to vydrzi a nezrezne



přezul feldu a jdu ještě na noční 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Asi tak. Ono ak tam aj nejaký vzduch je, odvzdušní sa to samo po pár km :) Ale v 99% prípadoch mi tiež stačilo len naliať kvapalinu a rovno jazdiť bez odvzdušňovania a bolo to OK. Iba raz som mal problém a to po výmene hlavy motora, po naplnení systému mi furt mizla voda z nádržky, zrejme sa tam spravila niekde v motore veľká vzduchová bublina, do 500 km si to sadlo a už to bolo OK..
PS: mal by si si umyť motor, máš z neho dobrú grcku :)
PS: mal by si si umyť motor, máš z neho dobrú grcku :)
Po opětovném znovunalezení vhodné vložky jsem konečně opravil urezlej plotovej sloupek.. s céóčkem a 0,8 mm drátem docela dílo.. přitom taková volovina..
-> Kuladmin:



Tak jsem vymenil ve fordu mondeo spalenou pojistku na autozasuvku a hle uz funguji i zadni blinkry za jizdy a pri rozsvicenych svetlech...... muze my to nekdo vysvetlit????
Jakou ma vnitrni zasuvka spojistost se zadnima (upozornuji pouze zadnima) blinkrama????
To snad muzou vymyslet jen ve fordu - navic je to pomerne nebezpecne ze.
Jakou ma vnitrni zasuvka spojistost se zadnima (upozornuji pouze zadnima) blinkrama????
To snad muzou vymyslet jen ve fordu - navic je to pomerne nebezpecne ze.
včera kompletně rozebraná felicia combi všechny plasty ven+motor s převodovkou a nápravy taky vyndaný 

-> Stepan FUN: Přesně tak
Bílá fileta a číslo 23 :)

-> Petrson: Dle fotek je to tak. :-) Něco bych asi našel... :-)
-> Stepan FUN: viděl bych to na toto skoda-virt.cz/cz/.../7581
-cooper-felicia
-> Dave - ten pátý: S čím? Možná najdu nějaký fotky...
Jinak takhle vypada nadobka z passata, jak se nekdo ptal.
Kdyz jsem mel prazdnej system, tak jsem otevrel kohoutek v kufru, topeni dal na max, dolejval smes do nadobky, dokud hladina neprestala klesat. Pak sem zavrel kohoutek a vyjel. Zadny vareni, ani nebylo potreba dolejvat vodu. Fakt nechapu co vetsina lidi blbne s tim, ze to porad silene odvzdusnujou, stavej auto predkem do kopce a podobny voloviny. Hustomer z lidlu rika, ze to mam do -25 °C. Mozna jsem mel koupit vic koncentratu :(
Kdyz jsem mel prazdnej system, tak jsem otevrel kohoutek v kufru, topeni dal na max, dolejval smes do nadobky, dokud hladina neprestala klesat. Pak sem zavrel kohoutek a vyjel. Zadny vareni, ani nebylo potreba dolejvat vodu. Fakt nechapu co vetsina lidi blbne s tim, ze to porad silene odvzdusnujou, stavej auto predkem do kopce a podobny voloviny. Hustomer z lidlu rika, ze to mam do -25 °C. Mozna jsem mel koupit vic koncentratu :(