-> Nwkt 26.09.17 08:19:50: Tak treba na tu trasu, co jsrm dal mapz mi ta kspalina vydrzela a u skodovky se kvuli tomu otevira jen kufr :)
-> srdcar 120L: -> King: mel bych takovej rychlej dotazek na lpg odborniky, ma byt v hrdle plneni pod kulickou pruzinka? U rapida mi to tam nejak unika a kulicka je na volno, to ji drzi jen tlak lpg?, ta kulicka uz ma stejne bodovou korozi, vcera jsem se ji snazil vycistit a misto 5 minut to ted z te plnici trubky utika asi pul hodky, nastesti na nadtzi to tesni...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
08:28:09
26.09.2017
26.09.2017

Jarda - zrušená registrace
08:19:50
26.09.2017
26.09.2017

Nwkt
-> StepaNoFUN 25.09.17 22:26:33: Kecáš, co dolejvání kapaliny do ostřiků? 

23:06:59
25.09.2017
25.09.2017

Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 25.09.17 22:43:30: na tedle trase, co jsem dal mapu, vubec nic, to jsem to bral tak u krku, ze se to nemelo cas ani srat :) teda altik drzel jen na hornim drzaku a obcas proklouznul klinak, tak jsem se na to radeji nedival a vydrzelo a odesel termostat, ale zustal otevrenej, takze taky nic, co bych musel resit... :) jinak celkem za cestu 17tis. km utrzene 3 tlumice ze 4 (zadek asi moji vinou, ze jsem je moc prodlouzil a slo to na doraz) popraskana vyztuha zedni napravy a zadni naprava zase ohnuta :( - to se musi kroutit jak rohlik, to neni mozne... panhardzka jak vlnovka - po bocnim narazu na kolo, diky vyklopnejm loziskum na zadni naprave neulitla poloosa i pres ohnutou napravu, praskle pri velkym skoku obe predni pruziny - prava na 4x, diky tomu prosel i tlumic hornim ulozenim a vydrzel, zdeformovane jedno zadni kolo z jimnyho - pneu vydrzely a pak detaily jako rozpadla spinacka nebo prorazeny chladic :) Jinak diferaky, loziska, poloosy vse drzelo, teda od zadniho kardanu mam vymlacene vystupni lozisko na redukcni prevodovce, trochu huci, tak zkusim dvourade, ale chtelo by to spis poresit kardan nebo jsem si tam mel koupit ten novej homokinetickej, ale v tom aute jsem se vrtal asi jen 3 dny celkem z mesice a pul, coz beru jako uspech oproti Maroku, kde ze 3 tydnu jsem se v tom vrtal tyden
No od navratu jsem na ni nesahnul a delam a jezdim jen s rapidem, na pristi rok ji chci dat do kupy na Island, teda hlavne poresit uniky oleje, to by tam asi vadilo, jinak nebude to tolik km a kdyz se k tomu budu chovat slusne, tak by mohla drzet, tam budou jen brody, obcas asi docela hluboke, takze s sebou elektriku kolem motoru a jednu zadni poloosu, nic jineho nema asi smysl tahat. Pak bych rad buchanku, takovej realnej Kavkaz - Armenie, Gruzie, Azerbajdzan a mene realna Afrika - tam je pruser, ze neni LPG :(. No nivu uz moc znam na to, abych se ji vzdal uplne, takze mam namyslenou, ze si udelam tu kratkou, ale uz se ji nebodu snazit delat tolik off, vsechno se tim akorat potom sere, tak ji necham asi skoro seriovou vysku, dozadu ten torsen, ten je super, mam jednotku ABS a EDS z octavy 4x4, tak bych to chtel namontovat (abs fyzicky nema - pouze je zapsane v TP), proste auto na zimu a na kratsi projizdky Rumunsko, UA apod.

No od navratu jsem na ni nesahnul a delam a jezdim jen s rapidem, na pristi rok ji chci dat do kupy na Island, teda hlavne poresit uniky oleje, to by tam asi vadilo, jinak nebude to tolik km a kdyz se k tomu budu chovat slusne, tak by mohla drzet, tam budou jen brody, obcas asi docela hluboke, takze s sebou elektriku kolem motoru a jednu zadni poloosu, nic jineho nema asi smysl tahat. Pak bych rad buchanku, takovej realnej Kavkaz - Armenie, Gruzie, Azerbajdzan a mene realna Afrika - tam je pruser, ze neni LPG :(. No nivu uz moc znam na to, abych se ji vzdal uplne, takze mam namyslenou, ze si udelam tu kratkou, ale uz se ji nebodu snazit delat tolik off, vsechno se tim akorat potom sere, tak ji necham asi skoro seriovou vysku, dozadu ten torsen, ten je super, mam jednotku ABS a EDS z octavy 4x4, tak bych to chtel namontovat (abs fyzicky nema - pouze je zapsane v TP), proste auto na zimu a na kratsi projizdky Rumunsko, UA apod.
22:43:30
25.09.2017
25.09.2017

StepaNoFUN
-> Jarda: A kolik mezi tím bylo výměn ložisek, čepů, poloos a jinejch "spotřebních" dílů?
22:40:46
25.09.2017
25.09.2017

Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 25.09.17 22:26:33: ja kapotu neotevrel na tedle vzdalenosti, teda musel jsem UA-Rus celnikum :) ale na nic jsem se tam nedival, nic jsem nekontroloval, jen oni VINko a jestli neco nepasuju v mot. prostoru
-> King 25.09.17 22:32:59: jj, ono to jde celkem tezko, chtelo by to silnejsi... kazdej se divi, ze porad lezu do kufru :) nedavno dite jdouci do skoly mi rika: pane vy nemate kufr, a ja: ale mam vepredu, to je stejne jako porsche

-> King 25.09.17 22:32:59: jj, ono to jde celkem tezko, chtelo by to silnejsi... kazdej se divi, ze porad lezu do kufru :) nedavno dite jdouci do skoly mi rika: pane vy nemate kufr, a ja: ale mam vepredu, to je stejne jako porsche

22:32:59
25.09.2017
25.09.2017

King
-> Jarda: U Lovato-like systemu ten "syticovej " elektromagnet dtto "znasilnuje " stredy obou membran a tim se pres pakovej prevod nucene otevre ventil 2. stupne reduktoru.
22:26:33
25.09.2017
25.09.2017

StepaNoFUN
-> Jarda: Zas na druhou stranu - u Octávky taky otevřu kapotu jenom když dobíjím baterku (auto víc stojí, než jezdí)... Od poslední výměny jsem měrku oleje nevytáhnul (a to mě čeká výměna tak za měsíc)... Dovolená byla cca 2tis. km (vím, na Tebe nemám), ale jediná údržba auta byla tankování, kapotu jsem ani neotevřel...
22:16:37
25.09.2017
25.09.2017

Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 25.09.17 21:32:02: presne, kdyz je vse OK, tak nema co dochazet
a pokud to zjisti az z tohodle, tak uz zacina byt pozde...
pamatuju, kdyz jsem se s Honzou potkal poprve, tak jezdil v tom bilym rapidu, kterej nedopadl moc dobre a rikal, to je super auto, jen jezdim, na nic nemusim sahnout a kdyz jel, tak mu v tom neco hrozne vrzalo, od te doby porad premyslim, co to mohlo byt... s takovym zvukem jsem se nikdy nesetkal a 10x mensi takovej zvuk by minno nesnesl ani chvilku :)
a pokud to zjisti az z tohodle, tak uz zacina byt pozde...pamatuju, kdyz jsem se s Honzou potkal poprve, tak jezdil v tom bilym rapidu, kterej nedopadl moc dobre a rikal, to je super auto, jen jezdim, na nic nemusim sahnout a kdyz jel, tak mu v tom neco hrozne vrzalo, od te doby porad premyslim, co to mohlo byt... s takovym zvukem jsem se nikdy nesetkal a 10x mensi takovej zvuk by minno nesnesl ani chvilku :)
21:32:02
25.09.2017
25.09.2017

StepaNoFUN
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 25.09.17 17:37:59: A to docházení náplní jsi zjistil až podle kontrolky mazání, či teploměru... :-D
19:30:57
25.09.2017
25.09.2017

Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L 25.09.17 18:24:26: u BRC jo, tam mi to teda taky nefunguje a rukou to nejde, v rapidu mam lovato a tlaci na velkou membranu doprostred, kdyz ns to zatlacim prstem, tak to tam fouknu, zasyci a nastartuju na tuk, membrany jsrm tsm asi pred 12 lety menil a uz si to teda vubec nepamatuju, jak to vevnitr presne je...
19:01:42
25.09.2017
25.09.2017

castrol
-> minno 25.09.17 18:01:35: to uz je choroba bratu 

18:24:26
25.09.2017
25.09.2017

srdcar 120L
-> Jarda: Ten elektromagnet otvírá ventil, ne membránu. Pokud funguje nespolehlivě, máš pravděpodobně buď špatnou kostru od ventilu nebo nízké napětí z ovládání. Já jsem měl podobný problém, který jsem uváděl v oddíle elektrika a dělala mi to zoxidovaná pojistka na přívodu k přepínači plyn-benzin. Já mám podtlak BRC, elektromagnetický ventil sytiče má pozici 10. A tady je k celému schéma:
18:01:35
25.09.2017
25.09.2017

minno
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 25.09.17 17:37:59: To bude tým, že ja sa v tom aute v garáži skoro každý deň šprtám, to vieš, diagnóza...
17:50:20
25.09.2017
25.09.2017

Jarda - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 25.09.17 17:37:59: pred kazdym startem bys mel zjontrolovat provozni nsplne, ale to taky nedelam, ale pred kazdym startem oteviram kapotu, sbych si fouknol trochu lpg do sani
je tam sice elektromagnet, ale ten nefunguje spolehlive, dost casto tu membranu nedokaze nadzvednout, budu to muset poresit...
je tam sice elektromagnet, ale ten nefunguje spolehlive, dost casto tu membranu nedokaze nadzvednout, budu to muset poresit...17:37:59
25.09.2017
25.09.2017

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> minno 24.09.17 10:17:32: ty čumíš každej den u šáde do motoru? co to máš za nespolehlivej kepl? většinou sem u škodovek motor otvíral když docházela některá z tekutin, co se v tom prostoru dolévá 

08:02:05
25.09.2017
25.09.2017

minno
-> SO545: A fotku tej suchej zoxidovanej prevodovky nemáš? Ja som takú asi ešte ani nevidel :) Tiež som mal x-prevodoviek po rozborke a pretesnených tmelom, netiekli, ale rosili sa povrchovo.
22:26:48
24.09.2017
24.09.2017

palinator
-> minno:
Kup nějaký VockeWulf povoz a nějaká mastnota na škodovce tě nemůže rozházet.
Kup nějaký VockeWulf povoz a nějaká mastnota na škodovce tě nemůže rozházet.

21:15:17
24.09.2017
24.09.2017

hundrtkarjiri
No dnes tohle,v týdnu bude zase další výfuk hotovej.
13:35:08
24.09.2017
24.09.2017

SO545
-> minno: ale ale tie prevodovky urcite neoresakovali skrz hlinik ... presak je cez polenie prevodovky ktore je dost nestastne. Sice lahke na rozborku ale horsie na utesnenie a pevnost celku. Na svojej 120 som to pri rozborke pekne utesnil tmelom na prevodovky /trosku ine ako silikon na motor .-) / a pouzival pekne dennodenne do prace ziadne zverstvo. Po cca 40000km bola sucha ale hnusne zoxidovana od soli a ineho zimneho svinstva...
10:17:32
24.09.2017
24.09.2017

minno
-> Jarda: No áno, u gufier poloos sa nejaká tá mastnota objavuje, ale to je normálne a navyše je to pod autom :) T. j. nebije to do očí, ako pri skoro každodennom pohľade na motor z vrchu :) V tom prachu na prevodovke sa to tam stratí a ako píšeš, nekvapká to na zem, takže pohoda... Inak u prevodoviek mám skúsenosť, že ako je ten hliníkový obal porézny, tak tá mastnota sa tam objavuje na povrchu aj pre toto... A aj preto som dal skriňu do laku, je to tak o dosť lepšie čo sa týka mastnoty a špiny.
Gufero na mrkve som menil už niekoľkokrát, len to chce vybrať motor, mať nachystaný druhý komínok s guferom, ten stávajúci komínok deštruktívne vytiahnuť blickami (sikovkami) z prevodovky a naklepnúť tam na silikón nový komínok. Netreba tak povoľovať spoje prevodovky a riskovať tak ďalšie nové úniky.
Gufero na mrkve som menil už niekoľkokrát, len to chce vybrať motor, mať nachystaný druhý komínok s guferom, ten stávajúci komínok deštruktívne vytiahnuť blickami (sikovkami) z prevodovky a naklepnúť tam na silikón nový komínok. Netreba tak povoľovať spoje prevodovky a riskovať tak ďalšie nové úniky.
08:07:12
24.09.2017
24.09.2017

Jarda - zrušená registrace
-> minno 23.09.17 22:56:35: tak jasne, ale co takova gufera poloos na prevodovce, to je podle me neresitelne... Jako netece mi to tam, ale kdyz je na tom vrstva prachu, tak to po par tisicich km zacne byt mastne... A mam to tak u vsech aut, pokud sr pod tim nedela louzicka, tak neresim, u rapida se par kapek objevuje :( mezi motorem a prevodovkou, tak predpokladam gufero na mrkvi :( koupil jsem nejakej dotesnovac prevodovky a mam to strach tam dat, protoze synchrony jsou dost choulostivy, u nivy jsrm to dal do skrinky rizeni a do predniho difu a stejne to nefunguje...
22:56:35
23.09.2017
23.09.2017

minno
-> Jarda: -> isti: Ja neznášam, keď mi to niekde slzí
Všade inde je to OK, len toto miesto ma furt hnevá. Ale to bude asi aj tým, že som náramný a nerád nechávam rozrobenú prácu na druhý deň a potom to asi ani nikdy poriadne nepreschne a ja to už skladám
. Ale dnes som to po x-tý krýt prerobil, vyčistil, odmastil, dal som tam už riadny šteft aj s osadením a dal som ho na motorový silikón (šedý do 360°C). Prinútil som sa nechať to takto zaschnúť do zajtra a potom to zložím, tak snáď to už bude konečne OK.
Všade inde je to OK, len toto miesto ma furt hnevá. Ale to bude asi aj tým, že som náramný a nerád nechávam rozrobenú prácu na druhý deň a potom to asi ani nikdy poriadne nepreschne a ja to už skladám
. Ale dnes som to po x-tý krýt prerobil, vyčistil, odmastil, dal som tam už riadny šteft aj s osadením a dal som ho na motorový silikón (šedý do 360°C). Prinútil som sa nechať to takto zaschnúť do zajtra a potom to zložím, tak snáď to už bude konečne OK.09:40:42
23.09.2017
23.09.2017

isti
-> minno 21.09.17 08:08:34: Aj ja by som to dal na motorový silikon.Ak by si potreboval originál štyfty tak mám,použité.
08:31:52
23.09.2017
23.09.2017

Jarda - zrušená registrace
-> minno 22.09.17 09:57:22: no zas tak hrozne to neni, pokud se to neprojevuje na vysce hladiny mezi vymenama, tak to neresim :) a u zlutyho rapida tam mam ted spis pavuciny, ale koukal jsem, ze u tohodle steftu to mam taky mastny, ale ja ho tam zasrouboval jen tak nasuchu, bez jakehokoliv utesnovadla

17:26:13
22.09.2017
22.09.2017

palinator
-> Petr Abrahámek:
Asi to nebude uplně typická konstrukční vada, když zrovna kolem blinkru mám blatníky zdravý a ani ex-dědova škodovka shnilá na sráč s tim problém neměla.
Asi to nebude uplně typická konstrukční vada, když zrovna kolem blinkru mám blatníky zdravý a ani ex-dědova škodovka shnilá na sráč s tim problém neměla.
09:57:22
22.09.2017
22.09.2017

minno
-> Jarda - zrušená registrace 21.09.17 11:54:51: no, radšej tie tvoje úniky nefoť :)
V prvom rade by som si asi mal zohnať ozajstný šteft, pretože teraz tam mám len odrezaný šrób bez osadenia, možno aj to je problém.
-> isti 21.09.17 21:36:43: To tak väčšinou býva :) To sú tie nápravnice, u ktorých nikto nikdy neošetril dutinu. To samé prahy, iné dutiny... Navonok OK, ale je to len ako časovaná bomba.
V prvom rade by som si asi mal zohnať ozajstný šteft, pretože teraz tam mám len odrezaný šrób bez osadenia, možno aj to je problém.
-> isti 21.09.17 21:36:43: To tak väčšinou býva :) To sú tie nápravnice, u ktorých nikto nikdy neošetril dutinu. To samé prahy, iné dutiny... Navonok OK, ale je to len ako časovaná bomba.
07:53:28
22.09.2017
22.09.2017

Jarda - zrušená registrace
-> isti 21.09.17 21:41:59: tadle blikna je divna, prijde mi takova nedodelana... A skodovka opravdu neni zas az tak kubisticka :)
06:24:52
22.09.2017
22.09.2017

Petr Abrahámek
-> isti: Mne se treba ten fordi blinkr fakt nelibi
. Prave konstrukce toho originalniho blinkru a toho ze v nem zustavala voda a bordel, zpusobila odkorodovani casti blatniku. mne ty blinkry ripadaji elegantni, nerusive a hodi se k zaoblenym prednim blinkrum. Ona ta skodovka neni zase tak hranata
. Aspon ja ji tak nevidim :)
. Prave konstrukce toho originalniho blinkru a toho ze v nem zustavala voda a bordel, zpusobila odkorodovani casti blatniku. mne ty blinkry ripadaji elegantni, nerusive a hodi se k zaoblenym prednim blinkrum. Ona ta skodovka neni zase tak hranata
. Aspon ja ji tak nevidim :)22:40:06
21.09.2017
21.09.2017

King
-> isti: To je fordi blinkr? Svatokradez! :-)
21:50:21
21.09.2017
21.09.2017

Borderer
-> Luky: Mne se osvědčil epoxidový odrezovač, na to dvousložka základ a vrchní barva. Zatím nehnijou ani vyvařený přední podběhy, který sem zapomněl v zápalu boje natřít vrchem. 

21:45:44
21.09.2017
21.09.2017

Borderer
-> Nwkt: To máš ještě dobrý, já si diagnostikoval feldu z místa spolujezdce a potřeboval nastartovat. Vůle v řazení má samozřejmě "lehkou vůli" a zůstal tam i přes kontrolu viset kvalt. Auto dokázalo vyskočit na chodník a čumákem se podívat do živého plotu, než sem to zdechnul. 

21:41:59
21.09.2017
21.09.2017

isti
-> Petr Abrahámek 19.09.17 15:04:07: Na oranžovom aute oranžová smerovka,podla mňa to nevyzerá zle.A ani blatníky nie sú kvôli tomu ˛˛zničené``
21:36:43
21.09.2017
21.09.2017

isti
Dnes som opravoval nápravnicu,naprvý pohlad to vyzeral na zdravý kus

11:54:51
21.09.2017
21.09.2017

Jarda - zrušená registrace
-> minno 21.09.17 08:08:34: mam Ti nafotit jake resim uniky ja? :) jinak ten steft bych dal na cerveny motorovy silikon, kdyz to nebude mastne, tak to musi fungovat...
08:37:29
21.09.2017
21.09.2017

bouchy
08:37:20
21.09.2017
21.09.2017

J3STER
-> minno: Měl jsem na mysli prodat mi motor, ale tvoje řešení by se mi líbilo víc.
Embéčka tam měly papírové těsnění. Tak by to mohlo ve spojení s plechovým držákem taky dobře fungovat.

Embéčka tam měly papírové těsnění. Tak by to mohlo ve spojení s plechovým držákem taky dobře fungovat.
08:23:11
21.09.2017
21.09.2017

minno
-> J3STER: predať škodovku? 

08:20:29
21.09.2017
21.09.2017

J3STER
-> minno: Mám jedno velmi účinné řešení.
08:12:26
21.09.2017
21.09.2017

minno
-> MOLSO: áno, malo by to stačiť...teda na bežné vozenie
A na životnosť 200 rokov treba také ako mám ja z 3 mm plechu či koľko to je 
A na životnosť 200 rokov treba také ako mám ja z 3 mm plechu či koľko to je 
08:10:19
21.09.2017
21.09.2017

MOLSO
-> minno: teflon páska / šnúra ? 

08:08:34
21.09.2017
21.09.2017

minno
Neviete mi niekto poradiť, ako utesniť šteft?
Už asi 100x som dával dole tento držiak motora, vyčistil a odmastil závit, šteft zakrútil na lepidlo na závity, naposledy som to ešte aj zalakoval zvonka okolo závitu farbou s tužidlom. A po krátkom čase sa olej už zas dostáva von :-(
Už asi 100x som dával dole tento držiak motora, vyčistil a odmastil závit, šteft zakrútil na lepidlo na závity, naposledy som to ešte aj zalakoval zvonka okolo závitu farbou s tužidlom. A po krátkom čase sa olej už zas dostáva von :-(
08:06:27
21.09.2017
21.09.2017

MOLSO
-> minno: presne
môj návrh, prioritou je uzavrieť profil a preto by mali stačiť tak, ako sú. A asi aj stačia, už ich mám tretiu sezónu na zelenej a všetko vyzerá OK 
môj návrh, prioritou je uzavrieť profil a preto by mali stačiť tak, ako sú. A asi aj stačia, už ich mám tretiu sezónu na zelenej a všetko vyzerá OK 
07:59:58
21.09.2017
21.09.2017

minno
-> MOLSO: odľahčené výstuhy? :)
22:49:31
20.09.2017
20.09.2017

MOLSO
Dnes nejaké to vystužovanie pre Squala 

20:58:55
19.09.2017
19.09.2017

castrol
-> Tomaso435 19.09.17 20:03:13: a este si zabudol na prahy 

20:51:33
19.09.2017
19.09.2017

Petr Abrahámek
-> havlik: 100 lidí 100 názorů, mně tam jdou víc ty zaoblené kluci :)
20:26:06
19.09.2017
19.09.2017

havlik
-> Petr Abrahámek: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../838_2014-03-
19_09-23-23_79.jpg
20:21:37
19.09.2017
19.09.2017

Tomaso435
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: je to tak... kde kdo vyvářel škůdku po 10- 15 letech tak dával bilý blikače a boční z pravidla z feldy. a feldí poklice a často volant z fáva nebo feldy :D
20:19:04
19.09.2017
19.09.2017

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Tomaso435: Já nejsem zastánce těchto úprav, ale v podstatě se dá říct, že je to téměř dobová úprava.
20:15:56
19.09.2017
19.09.2017

krtik
-> Tomaso435 19.09.17 20:03:13: A dokonce to všechno nandali aj na Favorita
.
.
