
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
14:17:04
09.02.2018
09.02.2018

Jozka
-> Bukaj: Já jí ještě nevyměnil, neb se chystám vyměnit celý svítidlo - snad to zvládnu dřív, než za pět let..

13:17:17
09.02.2018
09.02.2018

Bukaj
-> Jozka: Tohle už je víc, než pět let...

12:51:03
09.02.2018
09.02.2018

Jozka
-> Bukaj: Sis dovezl "nákazu" od mojí úsporky anebo to bylo naopak ? 

12:13:00
09.02.2018
09.02.2018

Bukaj
-> King 08.02.18 22:09:30: Tos´ mi připomněl, jak kdysi s gymplem na školním výletě ve Španělsku v bungalowu fungovalo osvětlení zářivkovou trubicí - trubice lehce žhnula i v noci a při dotyku některých částí obydlí brněly ruce - když jsem viděl, jak je tam udělaná elektroinstalace, málem mne kleplo (nemyslím teď elektrický šok)
Jinak s tou blikající úsporkou jsem měl tu čest i u sebe doma, kde je elektroinstalace v pořádku a relativně nová (momentálně asi 15 let). Stačilo vyměnit úsporku za jinou a tuto dát jinam a vše bylo ok

Jinak s tou blikající úsporkou jsem měl tu čest i u sebe doma, kde je elektroinstalace v pořádku a relativně nová (momentálně asi 15 let). Stačilo vyměnit úsporku za jinou a tuto dát jinam a vše bylo ok

23:36:23
08.02.2018
08.02.2018

King
-> U-Geen: Sluzebka, ne voe! :-) Jo a do Milana prej manzelky rozhodne netahat - je to tam sama modelka a ne kazda to unese :-)
23:22:52
08.02.2018
08.02.2018

U-Geen
-> King: ti nevim, ale rikat manzelce opice? ...
22:09:30
08.02.2018
08.02.2018

King
-> Jarda: Podobnou veselou ficurku jsem mel nedavno v Milane v hotelu - mechanickym vypinacem vypnuta malowattazni usporka nad posteli se vzdycky 10s nabijela, aby pak slabe blikla - dobry psycho pri usinani s vopici :-) Je to soubeh svodu ve vypinaci se vzajemnou kapacitou kontaktu spinace.
19:51:10
08.02.2018
08.02.2018

Jarda - zrušená registrace
19:21:31
08.02.2018
08.02.2018

Vojťas
-> Borderer: To je v pohodě, tam je aplikovana ochrana polohou 

19:14:07
08.02.2018
08.02.2018

castrol
-> Jarda: furt alebo len ked je vonku vlhko ?
18:26:29
08.02.2018
08.02.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 08.02.18 16:20:50: nam takle lehounce sviti diodove zarovky, kdyz je vypinac vypnuty

18:17:37
08.02.2018
08.02.2018

King
-> Borderer: Vzhledem k tomu, ze soustava TNC se bezne pouzivala jeste v 90kach a do ty doby se u nas houfne nehynulo na urazy el. proudem, nevidim v tom problem. Co znamena "nameril jsem "? Nejaky hausnumero z DMM se vstupnim odporem v radu desitek Mohm?
16:20:50
08.02.2018
08.02.2018

Borderer
Dneska jsem se hrabal v elektrice u babičky. Barák z první republiky a v lustru se rozpadla bakelitová objímka. Když jsem zhasnul, vyndal žárovku a v lustru sem pořád naměřil fázi, tak sem zpozorněl.
Co horší bylo, že celá železná konstrukce lustru byla pod napětím. Inu, vypnout pojistky, rozebrat, natahat nový dráty a složit to. Zemnění samozřejmě žádný, ze stropu na mne pokukovaly pouze dva, ještě opletené dráty.
Po týhle akci sem ale pořád naměřil na lustru 25V střídavých, může to bejt chybějícím zemněním a snad indukce.





12:11:35
08.02.2018
08.02.2018

dragon_cb_cz
-> Jarda: Tak každá pojišťovna to má jinak.... každopádně 1800 za rok je pohoda cena a moc bych nesmutnil - na té 1.8T budou provozně určitě dražší věci.
11:48:25
08.02.2018
08.02.2018

Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 08.02.18 10:56:27: prave se to znackou asi i meni, jednou co vim, tak meli akci na terenni vozy M1G nebo N1G, o1 4x4 je prave bohuzel jen M1, ale jsem rad, ze neni N1, ze si ji novou kupovala nepodnikajici pani... Na UA vzdy platim nejakou pokutu a do Rakouska zase pro N1 pritvrzuji emisni zony. :/
11:29:53
08.02.2018
08.02.2018

dragon_cb_cz
-> vhml: Já připojištění taky moc nemám, ale na Accorda ani 9-5 ty skla moc levný nejsou (na accorda už jsem dýl nekoukal, ale na 9-5 asi 12 nebo 13), ale krytí mám všude 200/200... nic výrazně levnějšího se mi jinde najít nepodařilo, rozhodně ne online - a na to abych obíhal pobočky víc pojišťoven fakt nemám čas.
11:22:06
08.02.2018
08.02.2018

vhml
-> dragon_cb_cz 08.02.18 11:14:03: ja prave nemam nikdy zadny pripojistění a apod. Jen na Sharanu na sklo, který stoji 20. A obecně platím vždy kolem 2000 u Uniqy s krytím 100/100.
11:14:03
08.02.2018
08.02.2018

dragon_cb_cz
-> vhml: Jo a za Fábii 44kW jsme taky platili skoro nejvíc, ale to protože chtěla žena mít na sebe taky nějaká auto napsaný, aby sbírala bonusy
No prodali jsme jí asi za 3 měsíce 


11:13:19
08.02.2018
08.02.2018

dragon_cb_cz
-> vhml: Asi taky záleží na pojišťovně... co mám "spotřebky" u ČSOB, tak to je fakt odstupňovaný podle výkonu - 9-5 Aero (2.3 184kW) 4724 Kč, 900NG (2.0 136kW) 3964 Kč a Accord (2.2 nafta 103kW) 3890 Kč... základní krytí u všech stejný, u 900 je menší částka na skla a asi i míň jinejch připojištění. U accorda jsou ještě rozšířený asistence atd, jinak by ten rozdíl byl trochu větší.
11:05:52
08.02.2018
08.02.2018

vhml
-> dragon_cb_cz 08.02.18 10:56:27: hele výkonem to nebude , za Sharana platím ze všech aut nejmíň a to má největší výkon - byť teda zároveň nejmenší objem. Nejvíc jsem platil vždy za Fabii 44kW
Na dvoulitra mám pojistku menší. Nechápu jak to losujou. 


11:05:39
08.02.2018
08.02.2018

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: -> vhml: Pár let starej Avensis, asi 2.2 nafta?... má jen 5% bonus (první auto, teda druhý, ale první odepsali velice záhy po nárazu do spadlýho stromu). A hovno tomu rozumí....
Na druhou stranu, za to první auto dostali z havarijka o 30 tisíc víc než za kolik ho koupili, takže maj s tou pojišťovnou pořád docela pozitivní bilanci
Na druhou stranu, za to první auto dostali z havarijka o 30 tisíc víc než za kolik ho koupili, takže maj s tou pojišťovnou pořád docela pozitivní bilanci

11:02:39
08.02.2018
08.02.2018

vhml
-> dragon_cb_cz 08.02.18 10:56:27: to je nějaká zvláštní forma masochismu? 

10:59:14
08.02.2018
08.02.2018

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 08.02.18 10:56:27: Za 13,5 tisíce? To je nějakej ten Bentlé s pětilitrovým osmilitrem, ne? 

10:56:27
08.02.2018
08.02.2018

dragon_cb_cz
-> Jarda: Značkou auta to hádám nebude... objem + výkon, nic víc.
A vůbec, buď rád, tady bys platil dvojnásob
A pořád jsi na tom líp než kamarád, ten dneska poslal Allianz za povinko 13.5 tisíce 
A vůbec, buď rád, tady bys platil dvojnásob


10:44:42
08.02.2018
08.02.2018

Jarda - zrušená registrace
Povinko na 1.8T za 1811,-kc nevim, ze za skodovky chteji tolik, normalni by bylo pod 1500,- kc, kdyz nivu 1.7 mam za 1230,-kc mam max. bonus 217 mesicu, pritelkyne by platila 5 litru 

14:42:04
07.02.2018
07.02.2018

castrol
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tu si zase na take vecicky potrpia
13:05:26
07.02.2018
07.02.2018

Matthes, záškodník z TechWebu
-> castrol 07.02.18 12:12:10: U nas se na premie nehraje :-D
12:12:10
07.02.2018
07.02.2018

castrol
-> Jarda: ani sa to nedozvedia a u nas sa na premie nesaha
12:04:48
07.02.2018
07.02.2018

Jarda - zrušená registrace
-> castrol 07.02.18 09:30:23: A za chvilku v podelali - premie fuc:)
09:30:23
07.02.2018
07.02.2018

castrol
prelomil heslo v praci na internet 

08:57:56
07.02.2018
07.02.2018

minno
-> J3STER 06.02.18 15:54:10: Bude to fungovať úplne normálne. Leštené piestiky som kupoval pred rokmi aj do 2-piestových strmeňov a bez problému.
00:32:07
07.02.2018
07.02.2018

U-Geen
-> Milan 136: no, a pak by asi melo bejt lepsi mit povrch "hrubej" s honovanim -
krouzek se "ma za co chytnout".
krouzek se "ma za co chytnout".
00:16:09
07.02.2018
07.02.2018

MVM
-> J3STER: Bude to uplně v klidu 

23:03:06
06.02.2018
06.02.2018

Matthes, záškodník z TechWebu
To asi bude jak honovani u valce. Bez nej to bude taky naprd.
19:26:18
06.02.2018
06.02.2018

Milan 136
-> U-Geen 06.02.18 18:37:58: to není teorie, ale realita
18:52:36
06.02.2018
06.02.2018

J3STER
-> U-Geen: Kloužou líp při zasouvání do brzdiče bez gumičky. Tady tím klouzáním jsem měl na mysli pohyb uvnitř třmenu. Taky jsem předpokládal že pružnost gumičky vyvolává pohyb zpět po uvolnění brzdy.

18:37:58
06.02.2018
06.02.2018

U-Geen
-> J3STER: no, je tu teorie, ze vratnej pohyb pistku zpusobuje srovnani deformace te gumicky po predchozim stlaceni, takze podle te bys tomu spis ublizil
16:50:24
06.02.2018
06.02.2018

J3STER
-> ondie: Každopádně líp klouzají při zasunutí do brzdiče. Před leštěním spíš vázly. Slibuju si od toho lepší pohyblivost, a i snad citlivost brzd na sešlápnutí pedálu.

16:09:52
06.02.2018
06.02.2018

ondie
-> J3STER: To nevím jestli se reálně dozvíš,určitě si tomu neublížil,tak třeba jen pro ten pocit ? :-)
Ale vypadá to hezky,to jo :-)
Ale vypadá to hezky,to jo :-)
16:00:57
06.02.2018
06.02.2018

J3STER
-> ondie: Byly tam stopy po obrábění soustruhem, tak jsem to vzal filcákem do hladka. Myslím že to ocení gumičky ve třmenu když origo pístky jsou broušené.
15:57:09
06.02.2018
06.02.2018

ondie
-> J3STER: Ani jedno bych řek
Tomu pístku je to úplně fuk 


15:54:10
06.02.2018
06.02.2018

J3STER
Tak teď by mně zajímal Váš názor na vyleštění pístku do 4p brzdiče. Udělal dobře, nebo podělal?
08:03:12
06.02.2018
06.02.2018

Jozka
-> Luky: / -> Tomaso435: Kombíků bylo hodně málo asi i dovezených, u nás v okolí jezdila za bolševika jedna tmavě modrá, naposledy jsem ale viděl 21-ku. Před dvěma lety na trase od nás do Klatov.
-> Bukaj: Úplně už neumím určit kdy, ale opravdu hned zkraje 90. let (ještě předtím, než se začal řešit "švarcsystém") byla u Benešova taková louka do kopce (u hlavní silnice naproti pumpě) a na tý stály desítky a desítky Volh-24, připravených na reexport. Někdo to pojal jako slušnej byznys, takže ty zmizly úplně nejdřív, až teprve potom došlo na žiguly a další.
-> Bukaj: Úplně už neumím určit kdy, ale opravdu hned zkraje 90. let (ještě předtím, než se začal řešit "švarcsystém") byla u Benešova taková louka do kopce (u hlavní silnice naproti pumpě) a na tý stály desítky a desítky Volh-24, připravených na reexport. Někdo to pojal jako slušnej byznys, takže ty zmizly úplně nejdřív, až teprve potom došlo na žiguly a další.
20:56:54
05.02.2018
05.02.2018

Jarda - zrušená registrace
a za todle me chteli vykazat z mesta
V pravem ruzku je videt jedna ze staveb, ktera Chivu dela Chivou :)

V pravem ruzku je videt jedna ze staveb, ktera Chivu dela Chivou :)
20:54:44
05.02.2018
05.02.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 05.02.18 19:17:07: zelenej ji ma na vrakaci :/, chtel jsem z ni brat na nivu zahradku a nakonec jsem tam dal stodvacitkovou :)
tady ta 21 z uzbekistanu
tady ta 21 z uzbekistanu
20:22:28
05.02.2018
05.02.2018

MVM
19:17:07
05.02.2018
05.02.2018

Tomaso435
-> Jozka 05.02.18 14:17:54: cca 2004 2005 jsem prodával týpkovi něco co jsem považoval za zbytečný vlastnit... Dojel takovej polobezdomovec volhou kombíkem.. Poprvé a naposledy sem tohle auto viděl
masakr :D

17:07:02
05.02.2018
05.02.2018

Lubes120
-> Bukaj: ono celkovo aj u nas vidiet skor 21tku ako 24rku...21tky sa aj viac predavaju ako 24 ale je to podla mna hlavne z dovodu ze 21 ma vacsiu cenu. Kmarat ma aj 21-1 a to je ozaj klenot ale 2a 3tia seria su pomerne bezne. A cenovo je prva seria volgy predajna mozno v cene 603, ale dvojka a trojka sa da kupit do 10000 ozajstny cukrik. A 24 kombik je zase ozaj velka vzacnost. Tie sa ani moc nepredavaju. V podstate ani 24riek vela nieje a pomaly rastie cena. Pred 3 rokmi som ju kupil za 800 eur, samozrejme nieco sa poopravovalo a teraz je cena za ten stav mozno 3000 eur, zrenovovana okolo 4-5 tisic eur.
15:15:44
05.02.2018
05.02.2018

Bukaj
Jenom tady v mém okolí vím o dvou carevnách - jedna pro denní jezdění, druhá na "Véčkách".
S 24kama je to horší - těch moc nevídám (kromě jedné, jež je stále v aktivní službě coby TAXI), kombíky už vůbec ne.
Přijde mi, že o sovětské vozy (jako koníček) u nás všeobecně moc není zájem - možná jsou za tím pohnutky z minulosti, možná jejich "tuctovost" (do nedávna se víceméně v nezměněné podobě ještě vyráběly)...
...pravdou je, že hodně (většina) se jich v devadesátých a nultých letech odtahalo na Ukrajinu na díly (hlavně Žigulíky a Moskviče), Volhy nebyly po revoluci moc v oblibě také kvůli vysoké spotřebě a stoupající ceně benzínu.
Kamarádův otec měl v polovině 90. let dokonce nějakou novější 24 s dieselovým motorem (prý z Peugeotu - pro západní Evropu).
Prostě v ČR je největší poptávka po tuzemských veteránech. Přijde mi to logické, předpokládám, že v jiných zemích to bude obdobné (snad kromě severských zemí, kde jsou v největší oblibě "ameriky")
S 24kama je to horší - těch moc nevídám (kromě jedné, jež je stále v aktivní službě coby TAXI), kombíky už vůbec ne.
Přijde mi, že o sovětské vozy (jako koníček) u nás všeobecně moc není zájem - možná jsou za tím pohnutky z minulosti, možná jejich "tuctovost" (do nedávna se víceméně v nezměněné podobě ještě vyráběly)...
...pravdou je, že hodně (většina) se jich v devadesátých a nultých letech odtahalo na Ukrajinu na díly (hlavně Žigulíky a Moskviče), Volhy nebyly po revoluci moc v oblibě také kvůli vysoké spotřebě a stoupající ceně benzínu.
Kamarádův otec měl v polovině 90. let dokonce nějakou novější 24 s dieselovým motorem (prý z Peugeotu - pro západní Evropu).
Prostě v ČR je největší poptávka po tuzemských veteránech. Přijde mi to logické, předpokládám, že v jiných zemích to bude obdobné (snad kromě severských zemí, kde jsou v největší oblibě "ameriky")

14:45:19
05.02.2018
05.02.2018

Luky
-> Jozka 05.02.18 14:17:54: někdy začátkem zimy jsem v Plzni viděl moc hezkou kombíkovou M24, tuším červenou. Koukal jsem jak puk, neviděl jsem to hódně dlouho...