skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> MISCHO: 

-> Borderer: Mrkni na hladinu benzínu v karbtrátoru. Asi bude vysoká.
-> Borderer:
Asi protože se to po ochuzení neulejvá, ale je to chudý? Teda, jak se to chová teplý na sytič? Nebo start s pomalu sešlápnutým plným plynem? Nedává to logiku. Já měl ale třeba problém v tom, že bylo zasraný sejtko na karburátoru a jak se za tepla odpařila plovákovka, nebylo to možný zaboha natočit. Studený v pohodě. To člověk nepochopí věci mezi nebem a zemí.
Asi protože se to po ochuzení neulejvá, ale je to chudý? Teda, jak se to chová teplý na sytič? Nebo start s pomalu sešlápnutým plným plynem? Nedává to logiku. Já měl ale třeba problém v tom, že bylo zasraný sejtko na karburátoru a jak se za tepla odpařila plovákovka, nebylo to možný zaboha natočit. Studený v pohodě. To člověk nepochopí věci mezi nebem a zemí.
Dneska sem konečně vytáhl po STK škodovku ven a měl bych jeden rychlodotaz. Když sem jel na emise, tak se auto při přidání plynu dusilo, ulejvalo se. Na emisích to ochudil, aby to plnilo emise na horní hranici. Díra po přidání plynu zmizela, ale zase to přestalo startovat za tepla. Točí točí točí, nakonec se rozkucká a dalších 100 - 200 metrů škube... Nějaký nápad? Nejde mi do hlavy, proč se to po ochuzení ulejvá. Za studena, vlažna startuje na drnk.
-> Bukaj: No konečně... gratulace pro Å 

-> Zazaa 02.05.18 21:30:31: NJ ale Hrocháč je strategicky dobře pro Tebe a ne pro nás 

-> Zazaa: U tebe na zahradě, sraz ? Špatně ti rostou keříky ? Není problém, rapid ti to přistřihne .. pěkně u země .. 

"...ale musím si tam vymyslet aspoň nějaký lehký, to by mi jinak nesežrali..."
Takže na dva roky po třech letech stání v garáži bez technické
Jediné dvě věci, co jsem udělal, bylo nasazení nových kol a vypuštění 3 roky starého benzínu a nalití čerstvého.
...když vypouštíte "odhadem maximálně 15 litrů" benzínu z nádrže do 15 litrového kýble, je dobré mít po ruce další nádobu pro případ, že z max. 15 L je nakonec skoro 20 L
A překvapilo mne, že tříletý Natural 95 s aditivy na ochranu ventilových sedel není žlutozelený, ale oranžovočervený, téměř jako Special
Nicméně auto na to normálně fungovalo, ale kvůli emisím jsem to raději vyměnil

Takže na dva roky po třech letech stání v garáži bez technické

Jediné dvě věci, co jsem udělal, bylo nasazení nových kol a vypuštění 3 roky starého benzínu a nalití čerstvého.
...když vypouštíte "odhadem maximálně 15 litrů" benzínu z nádrže do 15 litrového kýble, je dobré mít po ruce další nádobu pro případ, že z max. 15 L je nakonec skoro 20 L

A překvapilo mne, že tříletý Natural 95 s aditivy na ochranu ventilových sedel není žlutozelený, ale oranžovočervený, téměř jako Special


-> Zazaa: ano, jezdím jen Běšiny a případně něco v okolí
-> MATTESS: to je tim, ze sem nejedete a ja se taky na zapad moc casto nedostanu .... :(
asi by to chtelo nejakej Hrochac revival :)
asi by to chtelo nejakej Hrochac revival :)
-> Zazaa 01.05.18 19:06:04: to už jsem neviděl takových let :-)
-> Zazaa: dva km, to moc není
Ale u některých strojů to mám podobně 


ono to zije tak nejak furt ... kazdej rok dam tak 1000km nekdy dva :)
-> Lubes120: no dobre

-> Zazaa: Legenda oživla :)
-> Zazaa: super :)
-> castrol: toto staci :-)
-> Lubes120: galerka bude ?
-> Bukaj: já mám u sporta rezervu hozenou v kufru
ta pod autem nikdy nebyla, jinak plecháč 165/80r13

-> Bukaj: Neviem,asi je to tak ako s ostatnými vecami,čo auto to originál.
-> isti 30.04.18 21:56:36: Hmm, a jak to dělali v GB? Měl jsem za to, že pro tamní trh byly standardně gumy 185/70 na Meteorech a rezerva byla taky Meteor - to měli na rezervě jinou gumu, nebo co?
-> Enggik: -> dragon_cb_cz:
Huš, pánové
-> Enggik: -> dragon_cb_cz:
Huš, pánové

-> Enggik: Nebude to chtít slyšet, ale ta spotřebka vypadá líp 

-> Bukaj: Nebudeš to chtít slyšet, ale ty plecháče na tom vypadaj líp




-> Bukaj: To si nemyslel vážne,ledva tam dostanem 175/70
-> Bukaj: Dobry :-) No proto jsem tehdá koupil na rezervu gumu 155/80 :-D
Dnes večer po třech letech vyjelo Å z garáže, dostalo nové obutí a zase šup zpátky. Snad stihnu do pátku zajet na STK...
Jinak jsem zjistil, že gumu 185/70 R13 nedostanu ani náhodou do prostoru pro rezervu...

Jinak jsem zjistil, že gumu 185/70 R13 nedostanu ani náhodou do prostoru pro rezervu...

-> Milan 136: jo jo, poprvý letos odzimovanej, tak se po cestě trochu rozsypal. :)
Elektrika od lucase se taky předvádí.
Elektrika od lucase se taky předvádí.
-> Tom Troll: MK3?
Známej mi svěřil opratě svýho peklostroje z 69'
Víc kostrbatý než embéčko a menší a šikovnější než MX5
A složitější na jízdu než jednokolka
Víc kostrbatý než embéčko a menší a šikovnější než MX5
A složitější na jízdu než jednokolka

-> palinator 25.04.18 12:55:49:
posuvnych casti
jehlickove kloubky na nich mazu jen, kdyz je vyndam, to na aute nejde nebo ja to nedokazu... a to ani nevim, jestli je predepsane, tydle soustaky, jak tomu rika pritelkyne :) nekteri ladiste mazou po 500km, ja na to jednou pozapomnel a po 15tis. km mi to uz chtelo vyrazit ven prevodovky



vcera jsem si udelal nejake servisni stitky, u tech 4 kolek toho je hodne a prestavam si to pamatovat :)
-> Enggik: Tvoje poloosa je v pořádku a dokonce už i vyndaná z auta, takže ti jí snad už v dohledné době navrátím
Teda jako tak zhruba do tří let 
-> bajou: Stojí pořád na stejným místě, ale už je z toho vyhozenej v podstatě celej podvozek a hnací ústrojí. Jenom teď úplně není čas, ani "čas", to posouvat dál, no


-> bajou: Stojí pořád na stejným místě, ale už je z toho vyhozenej v podstatě celej podvozek a hnací ústrojí. Jenom teď úplně není čas, ani "čas", to posouvat dál, no

-> Bery: Ten držák motoru jsem mu převařil. Ty body co tam byly, byly na jedný straně studený. Ten rám před motorem byl prasklej a ten držák na tu boční ochranu taky. A když už jsem to měl na stole, tak jsem svařil i ty 2 praskliny na lyžině.
A byl prasklý ten rám i držák motoru? mě to v tom jednom místě přišlo jen špinavý, nedočištěný.
-> palinator: Spíš mě děsí druhá věta... :-D Naštěstí jsem na tomhle (zatím) jenom svářel.
-> StepaNoFUN:
Co je na tom špatnýho?
Co je na tom špatnýho?
Už servisuju i tohle... :-/ Prej si mám zvykat, že za pár let to budu shánět mladýmu...