skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> minno: pokiaľ je ponorené tak nevadí , ak by nebolo tak by to bolo potom trošku výbušné
-> Nwkt: Tak to samozrejme. Ale človeka tie farby káblov ľahko dopletú. Pri kombinácii červený/modrý je modrý mínus, pri kombinácii čierny/modrý je modrý zrazu plus 

-> minno: Stačí mít schémata
-> Nwkt: No však práve. A potom aby sa v tom boh vyznal.
-> minno: No ono by ses divil, ale třeba černo/fialovej může bejt taky plus 

-> Nwkt: -> palinator: Som blbý no :-) Nevadí.
-> minno:
Tohle je automobil, ne panelák.
Tohle je automobil, ne panelák.

-> minno:
to hodně rychle vyžeň z hlavy 




-> Nwkt: Možné je aj to, ale osobne mám za to, že kostra by mala byť modrá.
-> minno: černej jekostra a modrej + ne?
-> suri: -> Nwkt: Máte pravdu. Pozrel som si to ešte raz poriadne a je to kostra. Len potom nechápem, prečo je pripojená na kladný pól čerpadla.
Inak tej elektronike nevadí, že sa to kúpe v benzíne?
Inak tej elektronike nevadí, že sa to kúpe v benzíne?
chvilku jsem dnes svářel.
-> suri: Taky bych řekl
-> minno: nie je to skôr priama kostra aby to náhodou neiskrilo
Vie mi niekto povedať, k čomu slúži privedený "+" kontakt k regulátoru tlaku paliva na palivovej čerpadlovej jednotke? Je to pripojené priamo od + kontaktu čerpadla.
-> Nwkt: Tohle úplne ne. Ale někdy jdou ty stroje dost velky... Sem tam si zavolám na pomoc i jerab. A ten klíč 120mm byl fakt na matici zadního náboje u obyčejný ho tahače navesu...
-> suri: Na tahači matice zadního náboje...
-> StepaNoFUN: na čom je 120? to tak na traktore na náboji
Je fakt, že 55/60 mám momentálně největší klíč v autě taky. Ale do 50 je to tam v očko/plochejch a používám je dost často. :-D A v bejvalý práci nevím kde jsem končil s plochejma (maslím že na 90), ale největší ořech jsem měl 120tku (tu jsem si vyráběl - svařeno z pásoviny), největší origo ořech byl myslím 100mm. :-D A že jsem je párkrát potřeboval.
-> Jozka: denne nie ale raz tyzdenne ano 

-> castrol: Nevypadá, že bys s ním skrutkoval denně..

-> Jozka: mame ho v praci ale je moj a dal som si ho pozinkovat na dlhsiu vydrz
-> castrol:
Taky ho máš (dle toho zinkování) jako artefakt ? Můj je vypracován ve speciálním šedým 2K polyuretanovým nástřiku..

-> minno: Jo jo, 55 a 60 mm. Ale kus železa je to i tak, dneska už bych ho moc daleko nezahodil.

-> Jozka 08.05.18 23:59:53: Pekné. 55/60 znamená 55/60 mm? Lebo to vypadá tak na 155/160 mm

-> suri:
Ten je "elektrárenskej" ;.. tam se sem tam matice OK 55/60 vyskytujou. Ale jen památka - už do toho dávno nedělám.

Ten je "elektrárenskej" ;.. tam se sem tam matice OK 55/60 vyskytujou. Ale jen památka - už do toho dávno nedělám.
-> Jozka: ideš robiť vodára?
-> MISCHO: paradička aj s gumkami 

-> MISCHO: krasne 

-> MISCHO: nádhera

-> palinator: Tříválcovej litr říkáš? No Wartburga jsem jako malej chtěl :D Věřim, že osvědčená rotačka TDI by to zvládla, ale při mém štěstí bych po 2 měsících měnil turbo. Jako náhradu za G3 uvažuju buď o dalším koncernu v motorizaci 1,6 sr 74kw (Golf 4, Seat Toledo, Ibiza, Leon) nebo zkusim zabrousit k Mazdě 3 1,6 benzín. Šlapacího jednostopáka jsem do práce párkrát zkusil a než jsem dojel, tak jsem byl zralej na sprchu, páč je to furt do kopce a kdybych si to šolíchal na nějakej lehkej převod, tak do práce dorazim tak na oběd :D
-> palinator: 27 rychlostí na 5km, to je dobrej rejstřík 

-> palinator: nene, SEDR.
-> Borderer:
Nejspíš. To máš normálně EDSR?
Nejspíš. To máš normálně EDSR?
-> rsvancara: Pročítal sem v nudě Andrta a asi sem hladinu kontroloval podle desítky kulatiny, místo 12... budu to ještě muset pořádně zkontrolovat.
-> palinator: Tak sem to zkusil na sytič a už sem to nenatočil vůbec.
Je možný, že se plovákovka vypaří do sání a uleje se to? Přijde mi, že se to děje v určitém okně po odstavení vozu cca 15 - 20 minut. Když startuju dřív nebo dýl, je to lepší.
-> palinator: Tak sem to zkusil na sytič a už sem to nenatočil vůbec.

-> Strycek Marty:
Ve světle dnešních motorů tohle TDI nezabiješ ani ve snu. Ale takhle: je to spíš auto na práci, na to tahat těžký vleky, na to tahat kilometry a smažit to. Na 5 km se přeci jen hodí tříválcovej litr nebo 27-rychlostní kolo.
Ve světle dnešních motorů tohle TDI nezabiješ ani ve snu. Ale takhle: je to spíš auto na práci, na to tahat těžký vleky, na to tahat kilometry a smažit to. Na 5 km se přeci jen hodí tříválcovej litr nebo 27-rychlostní kolo.
-> palinator 07.05.18 14:33:16: kolik ted stoji? ja ho kdysi kupoval, ale tenkrat byl pod 3 tis. kc v nejake akci...
edit:
nahradnidily1.cz/nahradni -dily/mogul-extreme-10w-40 -58-litru-50-kg-223815 takze litr za 76,-kc
edit:
nahradnidily1.cz/nahradni -dily/mogul-extreme-10w-40 -58-litru-50-kg-223815 takze litr za 76,-kc
-> Strycek Marty 07.05.18 17:14:04: jezdim stejný trasy do práce s tdi ...
-> palinator: Ani ne hele, jezdim do práce 5km tam a 5 zpátky, takže TDI bych asi zabil na ty krátký trasy :D Tak do 14 dní něco pořídim a Golf to musí doklepat (doslova) :D
-> Jarda:
Nekoupíme suda ME 10W40 napůl?
Nekoupíme suda ME 10W40 napůl?

-> Strycek Marty:
Nechceš Toledo s úporním vsnětlivím notorem o víkonu 81 kW?
E: protože když to neprodám, tak s Octavií nebudu jezdit.
Nechceš Toledo s úporním vsnětlivím notorem o víkonu 81 kW?

E: protože když to neprodám, tak s Octavií nebudu jezdit.

Zatiaľ obrúsené od všetkých tých nánosov špiny a mastnôt, zasádrované oderky a diery. Už teraz to vyzerá ako vymaľované :)
Ale maľovať sa ešte len bude.... len neviem kedy....asi až nasledujúcu sobotu.
Ale maľovať sa ešte len bude.... len neviem kedy....asi až nasledujúcu sobotu.
V sobotu započal trochu skultúrnenie garáže :)
Po 100 rokoch a miliónoch rozborkách a opravách všetkých možných aj nemožných traktorov boli už tie steny v dosť škaredom stave :)
Po 100 rokoch a miliónoch rozborkách a opravách všetkých možných aj nemožných traktorov boli už tie steny v dosť škaredom stave :)
Vcera nejvic vymen oleju v zivote za den:)
BAZ Rapid Mogul Extreme 15W-40, mann filtr
Zlutej Rapid Mogul Extreme 10W-40, mann filtr olejovy i vzduchac
Kratka niva Mogul Super GX-FE 10W-40, mann filtr, vzduchac filtron, prevodak do 5q castrol manual 80W, tam jsem montoval jeste prevodovku a vyfuk, jen rus muze vymyslet demontaz vyfuku kvuli starteru :/ prevodovky jsem si loni vypujcil do dlouhe na asii, tak ted jsem tam dal po nejake GO tu, se kterou jsem byl v Maroku, dnes asi namontuju pridavnou prevodovku, dobre je, ze seriove auto a jak nema unavena pera, tak jsem tu prevodovku nasadil bez jekehokoliv prizvedavani auta, jen brichem strejcham o podlahu :)
Zeleny MTX Roa Mogul Extreme 10W-40, mann filtr olejovy
Dlouha niva Valvoline VR1 Racing 10W-60, ruskej filtr od Bukaje, uvidim, jestli tendle olej oddali nevyhnutelne, ale nechapu to - 700km na UA a mazani na volnobeh neprobliklo, pak jsem tomu dal zabrat v terenu a kontolka mi pak celou cestu domu do 1200/min. svitila, to v kazachstanu alespon blikalo, mel jsem tam valvoline maxlife 15W-40, jsem teda zvedav, co tendle olej, kazdopadne todle bude asi nejlepsi olej, ktery kdy ten motor za cely svuj zivot dostal
Zbyvaji 2 136 Rapidi a Cervenej MTX roa, apollo 136 asi vymenim dneska - tam mam asi 6 let starej oil, jestli se osvedci ten prevodak castrol manual 80W, tak ho dam asi do vsech prevodovek aut, se kteryma prd jezdim, kdyz jsem videl, kolik mi zkondenzovalo vody v prevodovce u zlutyho rapida za 4 roky :( tam jsem dal teda castrol syntrans transaxle 75w-90, ten dam jeste asi do prevodovky u cervenyho roa
BAZ Rapid Mogul Extreme 15W-40, mann filtr
Zlutej Rapid Mogul Extreme 10W-40, mann filtr olejovy i vzduchac
Kratka niva Mogul Super GX-FE 10W-40, mann filtr, vzduchac filtron, prevodak do 5q castrol manual 80W, tam jsem montoval jeste prevodovku a vyfuk, jen rus muze vymyslet demontaz vyfuku kvuli starteru :/ prevodovky jsem si loni vypujcil do dlouhe na asii, tak ted jsem tam dal po nejake GO tu, se kterou jsem byl v Maroku, dnes asi namontuju pridavnou prevodovku, dobre je, ze seriove auto a jak nema unavena pera, tak jsem tu prevodovku nasadil bez jekehokoliv prizvedavani auta, jen brichem strejcham o podlahu :)
Zeleny MTX Roa Mogul Extreme 10W-40, mann filtr olejovy
Dlouha niva Valvoline VR1 Racing 10W-60, ruskej filtr od Bukaje, uvidim, jestli tendle olej oddali nevyhnutelne, ale nechapu to - 700km na UA a mazani na volnobeh neprobliklo, pak jsem tomu dal zabrat v terenu a kontolka mi pak celou cestu domu do 1200/min. svitila, to v kazachstanu alespon blikalo, mel jsem tam valvoline maxlife 15W-40, jsem teda zvedav, co tendle olej, kazdopadne todle bude asi nejlepsi olej, ktery kdy ten motor za cely svuj zivot dostal

Zbyvaji 2 136 Rapidi a Cervenej MTX roa, apollo 136 asi vymenim dneska - tam mam asi 6 let starej oil, jestli se osvedci ten prevodak castrol manual 80W, tak ho dam asi do vsech prevodovek aut, se kteryma prd jezdim, kdyz jsem videl, kolik mi zkondenzovalo vody v prevodovce u zlutyho rapida za 4 roky :( tam jsem dal teda castrol syntrans transaxle 75w-90, ten dam jeste asi do prevodovky u cervenyho roa